Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Aceeasi.....Alfa Romeo Gt https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=25806 |
Page 4 of 30 |
Author: | Godzzi [ 04 Jul 2017, 23:25 ] |
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt |
-intinzatorul. Priveste l pe cel care e montat. E destul de simplu sa il intinzi. -eu am invartit motorul de jos de la arbore cu o cheie mare. Cablul de la scaun e simplu. Pe partea din spate jos e un plastic care e cuaut pe piele si el intra pe cadrul de metal al scaunului. Prinzi cu ambele maini si inpingi in jos pana iese iar apoi ai 2 fermoare care se trag in sus. Pun pariu ca e cablul rupt chiar jos de tot unde trage de mecanism. Asa am patit eu. |
Author: | yux_mm [ 05 Jul 2017, 01:09 ] |
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt |
De ce vrei sa repari bara in loc sa o iei pe cea buna de pe gt-ul gri? Doar o vopsesti si cu asta basta. Macar ai o bara buna, originala, intacta. La fel cu alte piese, prevalezi tot ce e mai bun pe cea gri si pui pe cea neagra: ziceai de injectoate ceva parca. Daca cele de pe cel gri sunt bune, de ce nu faci swap? Macar fa o treaba bine: din 2, faci una si buna. |
Author: | nesquick [ 05 Jul 2017, 10:09 ] |
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt |
Mitica, din 2011 in 2017 sunt 6ani. Daca are cât scrie pe bord, nu prea a mers cu ea... 10-15k km/an maxim, însă se vede ca nu la interesat absolut de mașina. Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | bluecar [ 06 Jul 2017, 07:12 ] | |||||
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt | |||||
cristianmiu Quote:
Mitica, din 2011 in 2017 sunt 6ani. Daca are cât scrie pe bord, nu prea a mers cu ea... 10-15k km/an maxim, însă se vede ca nu la interesat absolut de mașina.
Sent from my iPhone using Tapatalk masina a fost cumparata in 2013 de turk,este posibil sa fi stat in autohaus o perioada mai lunga.raman 4 ani.dupa putina curatenie in ea miroase a nou ieri m-am apucat de treaba: am dat bara jos,galeria de admisie,pompa de injectie.... galleria chiar arata bine,doar putina funingine si fara pic de ulei(vapori).inseamna ca motorul a functionat foarte bine pana de curand. am gasit furtunul dintre intercooler si turbo spart,alta sursa a fumului. radiatorul racire ulei a fost schimbat cu unul mai mic si prins cu strapuri(tiganie),in schimb sistemul de prindere a furtunurilor este unul foarte bun in comparatie cu cel oem. sa vad la ce pret gasesc unul oem si il schimb.nu cred ca raceste bine la cat de mic este. toata suspensia este oem,ceea ce inseamna ca masina chiar are km reali.ca este uzata si suruburi ruginite este alta poveste.o sa fie chin mare la desfacere. distributia nu am schimbat-o inca,doar am blocat.intai sa astup gaurile de la swirl si sa montez galleria.
|
Author: | nesquick [ 06 Jul 2017, 09:06 ] |
Post subject: | Aceeasi.....Alfa Romeo Gt |
E pe jumate sau nici măcar radiatorul ala fata de unul OEM ) Attachment:
Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | bluecar [ 06 Jul 2017, 09:17 ] |
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt |
stiu cum sunt cristi ca am doua sparte in balcon si unul pe masina,o sa il schimb in zilele urmatoare daca gasesc la un pret acceptabil. l.e. ar merge si asa mic dar trebuie schimbat locul,pus in fata radiatoarelor |
Author: | stig53 [ 06 Jul 2017, 12:11 ] |
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt |
Conducte similare am si eu la radiatorul de ulei aftermarket schimbat de curand. Eu iti recomand sa gasesti un radiator tot aftermarket dar mai mare putin, pe site-ul de unde am luat eu ziceau ca pt motorul de 1.9 merge de 13 randuri, insa mie mi s-a parut mic si am luat de 16 randuri si putin mai lat decat cel original, pe site zicea ca e pt motoare intre 2,3 si 3 mii . Oricum cel original e super scump si iti trebuie si conductele originale, ca sa nu mai zic ca e destul de aiurea de desfacut plus ca mai trebuie schimbat si placa aceea din fata filtrului. Eu zic sa mergi tot pe aftermarket, pe mine m-a costat 100 euro radiatorul si mi-am luat de o grija, bafta cu restul reparatiilor! |
Author: | bluecar [ 06 Jul 2017, 23:07 ] |
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt |
maine iau bara fata si galeria de admisie de la reparat.galeria o sa fie sudata pentru ca gaurile de la swirl erau ovale si nu am mai facut dopuri. am gasit suportul de la intercooler si traversa de care se prinde bara fata jos ruginite.suportul o sa il inlocuiesc si traversa merge curatata si revopsita(sper). ce mi-a sarit in ochi si am dat-o jos este electrovalva pierburg care este de fapt opel(gm),sper sa nu aiba un efect negativ asupra turbinei. maine o sa incerc sa dau evacuarea jos.din ce am vazut pe evacuare are o singura sonda lambda pe catalizatorul de dupa turbina.dpf-ul nu are nimic pe el,este normal?sau asa au fost primele euro4? desteptii de mecanici nemti sau turcul a sudat flansele dintre teava cu record flexibil si dpf,de ce?nu stiu maine o sa fac si ceva foto. |
Author: | yux_mm [ 07 Jul 2017, 01:21 ] |
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt |
bluecar Quote:
...
Cred ca o sa cam aibe. Si nu numai asupra turbinei ci asupra intregului comportament. Din cate imi aduc aminte valva Pierburg are ceva rol in regularizarea presiunii pe traseu. Cauta pe net oleaca modul de functionare si rolul sa te lamuresti ca fara ea nu e prea bine. Ar trebui sa gasesti usor modul de functionare.
ce mi-a sarit in ochi si am dat-o jos este electrovalva pierburg care este de fapt opel(gm),sper sa nu aiba un efect negativ asupra turbinei. ... |
Author: | bluecar [ 07 Jul 2017, 23:47 ] | |||||||||
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt | |||||||||
stiu ce face electrovalva,cand am luat primul gt tot am schimbat.probabil au pus de opel pentru ca ei stiu ca fiat-alfa-lancia au motor de opel si nu invers.multi spun: "asta este motor de opel" azi: am luat galeria de la sudor,a iesit foarte bine am luat bara de la lipit,la fel,foarte bine pus distributia,maine o pornesc dupa ce iau ceva piese de la Buzau curatat debitmetru,este cel cu 4 pini,nu cu 5 cum este pe celalalt gt,aveam nou. am dat jos si o parte din esapament,nu stiu in care parte din toba intermediara este filtru de particule sa il scot. curatat egr,clapeta de pe admisie....
|
Author: | DanS [ 08 Jul 2017, 10:53 ] |
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt |
Bafta cu reparatiile! |
Author: | bluecar [ 11 Jul 2017, 04:13 ] | |||||||||
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt | |||||||||
salut, ieri am terminat cam 80% din ce mi-am propus: am schimbat distributia,m-am chinuit putin cu intinzatorul.il puneam la semn dar dupa o scurta pornire semnul de pe rola arata ori prea intinsa ori prea slaba.intr-un final am reusit. am schimbat toate fluidele mai putin lichidul de frana(urmeaza azi)uleiul din motor era pamant,am pus ulei mobil 10w40 pentru al spala si dupa 20 de minute de functionare a iesit la fel de murdar.imi adduce aminte de daciile vechi cand desfaceau mecanicii motoarele si gaseau "pamant" in baie si pe cuzineti.uleiul final a fost total 5w40 pe care o sa il schimb dupa 4-5000 km. foarte murdar a fost si filtrul de aer.estimez ca avea 40-50 k km, am schimbat toate radiatoarele,apa,a/c si racire ulei,cel de apa avea 4 locuri unde se vedea rosu,probabil ceva pori.cel de a/c nu era spart dar din cauza umezelii si a sarii din Germania sa desprins aripioarele de racire.cel de racire ulei era prea mic si am mers pe unul original.radiatoarele nu sunt noi au fost luate de pe alt gt. am inlocuit traversa de care se prinde bara fata jos,suportul de la intercooler si suportul de la aripa stanga.toate erau terminate de rugina.au fost cumparate in stare foarte buna dar preventiv le-am mai dat o mana de vopsea neagra. inlocuit toba(catalitica)+teava de care se prinde finala cu una de euro3.flansele erau sudate si pline de funingine.toba finala bineinteles era ruginita ca si la celalalt gt.am aruncat-o la gunoi si urmeaza sa pun alta. motorul se aude foarte bine,am mers cu ea cateva sute de metri si la accelerare mai puternica taia turbina si scotea fum.am banuit egr-ul asa ca I-am pus blind si masina trage normal. azi urmeaza sa schimb suspensia b6 de pe celalalt gt,am dat cu ulei de ieri pe suruburi,banuiesc ca o sa fie chin mare.
|
Author: | Valak [ 11 Jul 2017, 12:21 ] |
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt |
Bravo, Mitica ! Sa ai spor, in continuare ! |
Author: | zveroboy78 [ 11 Jul 2017, 14:41 ] |
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt |
Bravo, spor, sper s-o scoti la liman si sa te bucuri de masina. |
Author: | bluecar [ 13 Jul 2017, 07:50 ] |
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt |
multumesc baieti! spor nu prea am avut zilele acestea,in doua zile am reusit sa transfer b6 de pe celalalt gt doar fata si stanga spate.suruburile sunt foarte ruginite.cu exceptia etrierului stanga spate totul este original de cand este masina.pe bieletele spate este data de 03.03.05. spatele este cel cu probleme mai mari,surubul lung de la amortizor nu se desface.initial am vrut sa transfer tot ansamblul amortizor+fuzeta,m-am gandit daca o vand ma blesteama cel ce o cumpara. asa ca ieri timp de 8 ore am taiat surubul,l-am inlocuit si am schimbat doar amortizorul. am observant ca la accelerare turbina "fluiera",pana acum nu sa auzit.probabil acum ca totul este desfundat si lucreaza normal se vede urmarile. maine o scot la drum mai lung si vad exact ce se intampla.daca continua sa fluiere o sa o schimb. |
Author: | bluecar [ 17 Jul 2017, 04:46 ] | |||||
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt | |||||
neata, aproape ca am terminat dupa 2 saptamani de munca.ieri am scos masina la un drum mai lung pana la Buzau.am vrut ca titlul topicului sa fie "aceeasi Marie cu alta palarie" exact ca si cealalta la primul drum mai lung a aparut mcsf.nu am avut laptopul cu mine,dar pe telefon am alfa obd si am tot sters eroarea P0237.ceva legat de electrovalva pierburg si senzorul de presiune. eu suspectez si turbina care continua sa fluiere.asa ca am pregatit o turbina si electrovalva pentru a fi schimbate.(masina are o electrovalva de opel. o alta problema este ca a consumat 30 de litri in 260km,corectiile pe injectorul 3 sunt de peste 2.ori este dus ori nu este rescris in ecu.nici 2 nu sta prea bine,corectia este -1.5. motorul are modificat softul,ori este schimbat ecu,are soft de euro 3,nu apare pe tester nimic despre dpf,regenerari..... in rest dupa schimbarea amortizoarelor b6.bratelor inferioare.si a bieletelor antiruliu fata/spate,masina are o tinuta de drum impecabila.pe viitor ar trebui schimbate cele 4 brate transversale spate.cele ale masinii au fost foarte bune dar din cauza ca nu am putut desface suruburile lungi de la amortizoare a trebuit sa le tai,2 din brate au ramas pe suruburi si la unul I-am rupt cauciucul din bucsa.le-am inlocuit cu unele ramase de la gt-ul gri. ar mai fi ceva probleme pe la timonierie,un senzor abs spate.... am schimbat si lucasurile de pe aripi cu unele transparente,unul din ele avea urechea rupta. sunt bucuros ca nu mai trebuie sa tai pragurile sa scot buretele imbracat in plastic:inamplator in timp ce am schimbat de pe celalalt fetele de usi,am bagat mana in aripa spate si jos de tot in prag am gasit acel plastic.bineinteles era ud si cu ceva urme de rugina(doar cel din dreapta) nu le-am scos definitv,exista posibilitatea de a le fixa tot acolo dar deasupra pragului.asa ca o sa pun in praguri putin rust remover dupa care ulei de in.
|
Author: | bluecar [ 18 Jul 2017, 22:04 ] |
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt |
update: schimbat turbina si electrovalva pierburg si masina este "racheta".a mai ramas sa schimb saibele la injectoare.1,2,3 scapa compresie pe langa ele. injectorul 3 a fost schimbat si nu a fost rescris in ecu,am incercat cu ecuscan dar tot vechiul cod apare.a fost schimbata mufa la injectorul 3 si firele erau inversate.inainte corectia era de peste 2 acum a ajuns la 1.7,tot este mult.maine sa vad ce spun cei ce schimba saibele. |
Author: | bluecar [ 20 Jul 2017, 18:18 ] | ||||
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt | ||||
nu am reusit sa schimb saibele la injectoare,iar ma lovesc de mecanicii care vor sa faca bani fara munca.ca nu au timp,ba ca se scot greu.....as putea sa le schimb eu dar nu am freza sa curat scaunul injectorului. cineva mi-a dat numarul de telefon a unui tip ce are banc de testare injectoare common rail,tipul nu le scoate ci un tip de langa el care are improvizat un service. am zis sa le si verific inainte de a schimba saibele.acum nu mai am timp,dar cand vin de la munca o sa merg la alt service sa le scoata si le duc la testat. se pare ca trebuie si un nou termostat,ieri dupa un drum de braila galati pe dig apa statea pe la 70 de grade.o sa merg pe termostat Gates. o alta problema este ca temperatura exterioara apare in bord dupa ce masina sta mult in soare -17,20,24...probabil senzorul de la oglinda isi face de cap.
|
Author: | plimbvaca [ 20 Jul 2017, 19:00 ] |
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt |
cata munca... oare asa sunt toate masinile noastre? astea de cel putin 10 ani vechime?.. daca o tii tot asa, in scurt timp cred ca devii mecanic expert in alfe spor la munca si rezultatul sa fie pe masura asteptarilor tale |
Author: | nesquick [ 20 Jul 2017, 21:56 ] |
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt |
Mitica, hai ca incepe sa arate a masina. Cel putin mie-mi place Bravo pentru munca depusa Din cate vad ai reparat si bara fata sau mi se pare? (later edit: doar mi se pare) Cand vii de la munca, poate scapi de carligul ala de tractare. Nu are ce cauta acolo Ahh si un polish + putina atentie asupra scaunelor si va arata cum trebuie |
Author: | bluecar [ 21 Jul 2017, 06:40 ] |
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt |
multumesc @plimbvaca,,are chiar 12 ani vechime.mult de munca a fost la suruburile ruginite de la suspensensie.nimeni nu a desfacut nimic atata timp. stiu fiecare surub si piesa a masinii.ieri simteam miros de gaze inauntru si imediat mi-am amintit ca nu am strans colierul dintre turbina si catalizator. @nesquick,bara fata este reparata dar nu si vopsita.masina are multe zgarieturi si o polishare nu stiu cat ar scoate din ele,o sa incerc.vara viitoare poate o vopsesc cu toate ca prefer vopseaua originala asa cum este. carligul nu il pot scoate din cauza ruginii,o sa scot tot ansamblul in viitor. scaunele au fost date cu o crema cumparata din De.trebuie reparat (cusut)cel al soferului si cablul rabatare de la pasager.cand schimb mocheta o sa le repar. ca si la celalalt gt ma intereseaza partea mecanica si dupa cea estetica.la celalalt din pacate a fost prea tarziu |
Author: | bluecar [ 28 Jul 2017, 06:57 ] |
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt |
neata, oare cum o arata masina cu capacele la oglinzi nichelate?(probabil tiganie)am un capac oem nou satinat si pentru ca nu am gasit perechea am decis sa cumpar un set aftermarket,am gasit ceva pe ebay,intrebat daca sunt crom mat,raspuns pozitiv,comandat si au ajuns nichelate. nu am timp sa le returnez asa ca raman cu ele....... am cumparat thermostat gates si in cutie este behr,pretul a fost foarte bun:41 de euro.behr costa de la 65 in sus. schimbasem numai opritorul usa dreapta cu unul nou oem.am cumparat nou oem si pentru stanga. |
Author: | bluecar [ 14 Sep 2017, 07:16 ] | |||||||
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt | |||||||
salut, nu am mai scris nimic de masina pentru ca am fost la munca pana acum o saptamana. cum am ajuns acasa am inceput: schimbat termostatul (gates) schimbat opritor usa stanga. cusut sezut scaun stanga inlocuit cablu rabatare scaun stanga.cablul a fost cumparat nou oem dar sistemul de prindere difera:cel de pe masina avea un "S" la prinderea de jos iar cel nou o gaura mica.am facut legatura cu un inel metallic. in zilele urmatoare schimb si bucsele la timonierie.are joc mare,cele 3 suruburi de prindere a suportului levierului sun foarte slabe si se pot strange doar daca dau tot ansamblul jos.la cata munca este schimb si bucsele preventiv. a aparut o alta problema:intre 1500 si 3000 rpm apare un "clichet" in fata stanga.nu este tot timpul,doar la accelerari mai bruste.daca accelerez usor nu se aude. oare sa fie ceva pe la ambreiaj?rulmentul?sau nu am strans ceva prin fata? l.e. pun o poza cu capacele de oglinzi nichelate.nu am probat,le-am pus direct la vanzare
|
Author: | nesquick [ 14 Sep 2017, 08:37 ] |
Post subject: | Re: Aceeasi.....Alfa Romeo Gt |
Keep up the good work mitica Pentru zgomotul la accelerare, vezi sa nu ai vreo planetara sau joc in caseta? Ori vreun brat inferior incepe sa faca figuri. |
Page 4 of 30 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |