It is currently 13 Nov 2024, 05:43

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 630 Next
Author Message
PostPosted: 04 Jul 2017, 23:25 
Offline
User avatar

Joined: 08 Oct 2010, 20:59
Posts: 1089
Car: No Alfa :(
Location: Bucuresti
-intinzatorul. Priveste l pe cel care e montat. E destul de simplu sa il intinzi.
-eu am invartit motorul de jos de la arbore cu o cheie mare.
Cablul de la scaun e simplu. Pe partea din spate jos e un plastic care e cuaut pe piele si el intra pe cadrul de metal al scaunului. Prinzi cu ambele maini si inpingi in jos pana iese iar apoi ai 2 fermoare care se trag in sus. Pun pariu ca e cablul rupt chiar jos de tot unde trage de mecanism. Asa am patit eu.

_________________
din 08.2024 - 2020 Kia E-Niro 64kwh 204CP - New Red
Ex: 06.2021 - 09.2024 - 2018 Nissan Leaf Accenta 40kwh 150CP - Alba
Ex: 11.2019 - 07.2024 - 2016 Seat Leon ST 2.0tdi 150CP DSG - Negru
Ex: 05.2020 - 06.2021 - 2013 Alfa MiTo 1.3mJTD 85CP - Nero Etna
Ex: 09.2019 - 11.2019 - 2015 Renault Clio Estate 1.5 dCi 90CP - Alba
Ex: 03.2016 - 09.2019 - 2011 Alfa Romeo Giulietta 1.4MAir 170CP - Rosso Competizione
Ex: 10.2012 - 04.2016 - 2006 Alfa Romeo GT 1.9mJTD 150CP - Grigio Lipari
Ex: 11.2009 - 05.2013 - 2002 Fiat Stilo Coupe 1.8Mpi 133CP - Rosso Tiziano


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2017, 01:09 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6686
Location: Brasov... oarecum.
De ce vrei sa repari bara in loc sa o iei pe cea buna de pe gt-ul gri? Doar o vopsesti si cu asta basta. Macar ai o bara buna, originala, intacta.
La fel cu alte piese, prevalezi tot ce e mai bun pe cea gri si pui pe cea neagra: ziceai de injectoate ceva parca. Daca cele de pe cel gri sunt bune, de ce nu faci swap? Macar fa o treaba bine: din 2, faci una si buna.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 05 Jul 2017, 05:15 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
@Godzzi,chestia cu invartitul si intinsul nu o inteleg :bash: ,
cablul l-ai reparat?sau inlocuit?
@yux_mm,si cealalta bara este fisurata la mijloc sub scudetto.injectoarele o sa le verific prima data,porneste mult mai bine decat cea gri.
fac swap doar daca sunt problem la motor chiuloasa.nu vreau sa o dezmembrez pe cea gri pentru ca nu am unde sa o tin,prefer sa o vand intreaga.
cel negru s-ar putea sa aiba 133k km reali,cartea service este pana in 2011 si 75k km,in 2013 a fost cumparata de turk de la un autohaus fiat-alfa romeo,din cate se vede mai mult si-a batut joc de ea decat a mers.


Attachments:
P_20170705_045517.jpg
P_20170705_045517.jpg [ 1.35 MiB | Viewed 6063 times ]

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit
Top
   
PostPosted: 05 Jul 2017, 10:09 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Mitica, din 2011 in 2017 sunt 6ani. Daca are cât scrie pe bord, nu prea a mers cu ea... 10-15k km/an maxim, însă se vede ca nu la interesat absolut de mașina.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2017, 07:12 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
cristianmiu Quote:
Mitica, din 2011 in 2017 sunt 6ani. Daca are cât scrie pe bord, nu prea a mers cu ea... 10-15k km/an maxim, însă se vede ca nu la interesat absolut de mașina.


Sent from my iPhone using Tapatalk

masina a fost cumparata in 2013 de turk,este posibil sa fi stat in autohaus o perioada mai lunga.raman 4 ani.dupa putina curatenie in ea miroase a nou :D
ieri m-am apucat de treaba:
am dat bara jos,galeria de admisie,pompa de injectie....

galleria chiar arata bine,doar putina funingine si fara pic de ulei(vapori).inseamna ca motorul a functionat foarte bine pana de curand.
am gasit furtunul dintre intercooler si turbo spart,alta sursa a fumului.
radiatorul racire ulei a fost schimbat cu unul mai mic si prins cu strapuri(tiganie),in schimb sistemul de prindere a furtunurilor este unul foarte bun in comparatie cu cel oem.
sa vad la ce pret gasesc unul oem si il schimb.nu cred ca raceste bine la cat de mic este.
toata suspensia este oem,ceea ce inseamna ca masina chiar are km reali.ca este uzata si suruburi ruginite este alta poveste.o sa fie chin mare la desfacere.
distributia nu am schimbat-o inca,doar am blocat.intai sa astup gaurile de la swirl si sa montez galleria.


Attachments:
P_20170705_152319.jpg
P_20170705_152319.jpg [ 1.62 MiB | Viewed 5963 times ]
P_20170705_152312.jpg
P_20170705_152312.jpg [ 1.59 MiB | Viewed 5963 times ]
P_20170705_200631.jpg
P_20170705_200631.jpg [ 2.2 MiB | Viewed 5963 times ]
P_20170706_064355.jpg
P_20170706_064355.jpg [ 1.68 MiB | Viewed 5961 times ]

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit
Top
   
PostPosted: 06 Jul 2017, 09:06 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
E pe jumate sau nici măcar radiatorul ala fata de unul OEM :))
Attachment:
IMG_0231.JPG
IMG_0231.JPG [ 759.51 KiB | Viewed 5949 times ]

Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2017, 09:17 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
stiu cum sunt cristi ca am doua sparte in balcon si unul pe masina,o sa il schimb in zilele urmatoare daca gasesc la un pret acceptabil.

l.e.
ar merge si asa mic dar trebuie schimbat locul,pus in fata radiatoarelor

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2017, 12:11 
Offline
User avatar

Joined: 18 Sep 2011, 21:47
Posts: 489
Car: GT Vsechs
Location: Düsseldorf
Conducte similare am si eu la radiatorul de ulei aftermarket schimbat de curand. Eu iti recomand sa gasesti un radiator tot aftermarket dar mai mare putin, pe site-ul de unde am luat eu ziceau ca pt motorul de 1.9 merge de 13 randuri, insa mie mi s-a parut mic si am luat de 16 randuri si putin mai lat decat cel original, pe site zicea ca e pt motoare intre 2,3 si 3 mii :lol: . Oricum cel original e super scump si iti trebuie si conductele originale, ca sa nu mai zic ca e destul de aiurea de desfacut plus ca mai trebuie schimbat si placa aceea din fata filtrului. Eu zic sa mergi tot pe aftermarket, pe mine m-a costat 100 euro radiatorul si mi-am luat de o grija, bafta cu restul reparatiilor!

_________________
“I live my life one Lancer at a time, and for those few moments, as my front wheels spin, I know that I'm free...“ MCM


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2017, 23:07 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
maine iau bara fata si galeria de admisie de la reparat.galeria o sa fie sudata pentru ca gaurile de la swirl erau ovale si nu am mai facut dopuri.
am gasit suportul de la intercooler si traversa de care se prinde bara fata jos ruginite.suportul o sa il inlocuiesc si traversa merge curatata si revopsita(sper).
ce mi-a sarit in ochi si am dat-o jos este electrovalva pierburg care este de fapt opel(gm),sper sa nu aiba un efect negativ asupra turbinei.

maine o sa incerc sa dau evacuarea jos.din ce am vazut pe evacuare are o singura sonda lambda pe catalizatorul de dupa turbina.dpf-ul nu are nimic pe el,este normal?sau asa au fost primele euro4?
desteptii de mecanici nemti sau turcul a sudat flansele dintre teava cu record flexibil si dpf,de ce?nu stiu :)

maine o sa fac si ceva foto.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2017, 01:21 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6686
Location: Brasov... oarecum.
bluecar Quote:
...
ce mi-a sarit in ochi si am dat-o jos este electrovalva pierburg care este de fapt opel(gm),sper sa nu aiba un efect negativ asupra turbinei.

...
Cred ca o sa cam aibe. Si nu numai asupra turbinei ci asupra intregului comportament. Din cate imi aduc aminte valva Pierburg are ceva rol in regularizarea presiunii pe traseu. Cauta pe net oleaca modul de functionare si rolul sa te lamuresti ca fara ea nu e prea bine. Ar trebui sa gasesti usor modul de functionare.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2017, 23:47 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
stiu ce face electrovalva,cand am luat primul gt tot am schimbat.probabil au pus de opel pentru ca ei stiu ca fiat-alfa-lancia au motor de opel si nu invers.multi spun: "asta este motor de opel"
azi:
am luat galeria de la sudor,a iesit foarte bine
am luat bara de la lipit,la fel,foarte bine
pus distributia,maine o pornesc dupa ce iau ceva piese de la Buzau
curatat debitmetru,este cel cu 4 pini,nu cu 5 cum este pe celalalt gt,aveam nou.
am dat jos si o parte din esapament,nu stiu in care parte din toba intermediara este filtru de particule sa il scot.
curatat egr,clapeta de pe admisie....


Attachments:
electrovalva 1.jpg
electrovalva 1.jpg [ 1.9 MiB | Viewed 5775 times ]
electrovalva.jpg
electrovalva.jpg [ 1.71 MiB | Viewed 5775 times ]
galerie.jpg
galerie.jpg [ 2 MiB | Viewed 5775 times ]
galerie 1.jpg
galerie 1.jpg [ 2 MiB | Viewed 5775 times ]
bara fata.jpg
bara fata.jpg [ 1.94 MiB | Viewed 5775 times ]
bara fata 1.jpg
bara fata 1.jpg [ 1.99 MiB | Viewed 5775 times ]
esapament.jpg
esapament.jpg [ 2.75 MiB | Viewed 5775 times ]
admisie.jpg
admisie.jpg [ 1.76 MiB | Viewed 5775 times ]

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit
Top
   
PostPosted: 08 Jul 2017, 10:53 
Offline
User avatar

Joined: 28 Oct 2012, 15:57
Posts: 3589
Car: Stelvio QV
Location: Bucuresti
Bafta cu reparatiile!

_________________
Stelvio QV
Stelvio Veloce 280cp - Visconti viewtopic.php?f=91&t=29263

Am avut:
1. 156 GTA viewtopic.php?f=17&t=28029
2. 2xStelvio 2.2 jtdm 210 CP Q4
3. Giulia Veloce viewtopic.php?f=90&t=27090
4. Brera 1.750 TBI viewtopic.php?f=22&t=27532
5. GT 1.9 JTDM http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=18&t=25735
6. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=23381
7. Giulietta QV http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=24393
8. 159 TBi ti 250 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=23&t=22223
9. Giulietta 1.4 Mair 170 CP http://alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?f=63&t=22292
10. 159 2.4 JTDM 200 CP
11. 159 TBi 200 CP

AutoRulateLeasing
https://autorulateleasing.ro


Top
   
PostPosted: 11 Jul 2017, 04:13 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
salut,
ieri am terminat cam 80% din ce mi-am propus:
am schimbat distributia,m-am chinuit putin cu intinzatorul.il puneam la semn dar dupa o scurta pornire semnul de pe rola arata ori prea intinsa ori prea slaba.intr-un final am reusit.
am schimbat toate fluidele mai putin lichidul de frana(urmeaza azi)uleiul din motor era pamant,am pus ulei mobil 10w40 pentru al spala si dupa 20 de minute de functionare a iesit la fel de murdar.imi adduce aminte de daciile vechi cand desfaceau mecanicii motoarele si gaseau "pamant" in baie si pe cuzineti.uleiul final a fost total 5w40 pe care o sa il schimb dupa 4-5000 km.
foarte murdar a fost si filtrul de aer.estimez ca avea 40-50 k km,
am schimbat toate radiatoarele,apa,a/c si racire ulei,cel de apa avea 4 locuri unde se vedea rosu,probabil ceva pori.cel de a/c nu era spart dar din cauza umezelii si a sarii din Germania sa desprins aripioarele de racire.cel de racire ulei era prea mic si am mers pe unul original.radiatoarele nu sunt noi au fost luate de pe alt gt.
am inlocuit traversa de care se prinde bara fata jos,suportul de la intercooler si suportul de la aripa stanga.toate erau terminate de rugina.au fost cumparate in stare foarte buna dar preventiv le-am mai dat o mana de vopsea neagra.
inlocuit toba(catalitica)+teava de care se prinde finala cu una de euro3.flansele erau sudate si pline de funingine.toba finala bineinteles era ruginita ca si la celalalt gt.am aruncat-o la gunoi si urmeaza sa pun alta.
motorul se aude foarte bine,am mers cu ea cateva sute de metri si la accelerare mai puternica taia turbina si scotea fum.am banuit egr-ul asa ca I-am pus blind si masina trage normal.
azi urmeaza sa schimb suspensia b6 de pe celalalt gt,am dat cu ulei de ieri pe suruburi,banuiesc ca o sa fie chin mare.


Attachments:
alfa gt 1.jpg
alfa gt 1.jpg [ 1.85 MiB | Viewed 5643 times ]
alfa gt.jpg
alfa gt.jpg [ 2.15 MiB | Viewed 5643 times ]
P_20170709_094624.jpg
P_20170709_094624.jpg [ 1.85 MiB | Viewed 5643 times ]
P_20170709_122017.jpg
P_20170709_122017.jpg [ 3.17 MiB | Viewed 5643 times ]
radiator ulei.jpg
radiator ulei.jpg [ 2.06 MiB | Viewed 5643 times ]
radiatoare.jpg
radiatoare.jpg [ 2.53 MiB | Viewed 5643 times ]
suport int.jpg
suport int.jpg [ 1.83 MiB | Viewed 5643 times ]
P_20170710_175211.jpg
P_20170710_175211.jpg [ 1.93 MiB | Viewed 5643 times ]

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit
Top
   
PostPosted: 11 Jul 2017, 12:21 
Offline
User avatar

Joined: 21 Jun 2009, 16:29
Posts: 3794
Car: Carla
Location: Tim/Buc
:clapping: Bravo, Mitica ! Sa ai spor, in continuare !

_________________
Alfa Romeo GTV 2.0 V6 TB - Carla
“La Bellezza è lo splendore del Vero.”


Top
   
PostPosted: 11 Jul 2017, 14:41 
Offline

Joined: 30 Jul 2013, 21:02
Posts: 604
Car: ARGiulietta
Bravo, spor, sper s-o scoti la liman si sa te bucuri de masina.


Top
   
PostPosted: 13 Jul 2017, 07:50 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
multumesc baieti!
spor nu prea am avut zilele acestea,in doua zile am reusit sa transfer b6 de pe celalalt gt doar fata si stanga spate.suruburile sunt foarte ruginite.cu exceptia etrierului stanga spate totul este original de cand este masina.pe bieletele spate este data de 03.03.05.
spatele este cel cu probleme mai mari,surubul lung de la amortizor nu se desface.initial am vrut sa transfer tot ansamblul amortizor+fuzeta,m-am gandit daca o vand ma blesteama :lol: cel ce o cumpara.
asa ca ieri timp de 8 ore am taiat surubul,l-am inlocuit si am schimbat doar amortizorul.
am observant ca la accelerare turbina "fluiera",pana acum nu sa auzit.probabil acum ca totul este desfundat si lucreaza normal se vede urmarile.
maine o scot la drum mai lung si vad exact ce se intampla.daca continua sa fluiere o sa o schimb.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 17 Jul 2017, 04:46 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
neata,
aproape ca am terminat dupa 2 saptamani de munca.ieri am scos masina la un drum mai lung pana la Buzau.am vrut ca titlul topicului sa fie "aceeasi Marie cu alta palarie"
exact ca si cealalta la primul drum mai lung a aparut mcsf.nu am avut laptopul cu mine,dar pe telefon am alfa obd si am tot sters eroarea P0237.ceva legat de electrovalva pierburg si senzorul de presiune.
eu suspectez si turbina care continua sa fluiere.asa ca am pregatit o turbina si electrovalva pentru a fi schimbate.(masina are o electrovalva de opel.

o alta problema este ca a consumat 30 de litri in 260km,corectiile pe injectorul 3 sunt de peste 2.ori este dus ori nu este rescris in ecu.nici 2 nu sta prea bine,corectia este -1.5.
motorul are modificat softul,ori este schimbat ecu,are soft de euro 3,nu apare pe tester nimic despre dpf,regenerari.....

in rest dupa schimbarea amortizoarelor b6.bratelor inferioare.si a bieletelor antiruliu fata/spate,masina are o tinuta de drum impecabila.pe viitor ar trebui schimbate cele 4 brate transversale spate.cele ale masinii au fost foarte bune dar din cauza ca nu am putut desface suruburile lungi de la amortizoare a trebuit sa le tai,2 din brate au ramas pe suruburi si la unul I-am rupt cauciucul din bucsa.le-am inlocuit cu unele ramase de la gt-ul gri.
ar mai fi ceva probleme pe la timonierie,un senzor abs spate....

am schimbat si lucasurile de pe aripi cu unele transparente,unul din ele avea urechea rupta.

sunt bucuros ca nu mai trebuie sa tai pragurile sa scot buretele imbracat in plastic:inamplator in timp ce am schimbat de pe celalalt fetele de usi,am bagat mana in aripa spate si jos de tot in prag am gasit acel plastic.bineinteles era ud si cu ceva urme de rugina(doar cel din dreapta)
nu le-am scos definitv,exista posibilitatea de a le fixa tot acolo dar deasupra pragului.asa ca o sa pun in praguri putin rust remover dupa care ulei de in.


Attachments:
brate.jpg
brate.jpg [ 2.59 MiB | Viewed 5381 times ]
praguri.jpg
praguri.jpg [ 2.27 MiB | Viewed 5381 times ]
gt.jpg
gt.jpg [ 1.68 MiB | Viewed 5381 times ]
lucas.jpg
lucas.jpg [ 45.58 KiB | Viewed 5381 times ]

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit
Top
   
PostPosted: 18 Jul 2017, 22:04 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
update:
schimbat turbina si electrovalva pierburg si masina este "racheta".a mai ramas sa schimb saibele la injectoare.1,2,3 scapa compresie pe langa ele.
injectorul 3 a fost schimbat si nu a fost rescris in ecu,am incercat cu ecuscan dar tot vechiul cod apare.a fost schimbata mufa la injectorul 3 si firele erau inversate.inainte corectia era de peste 2 acum a ajuns la 1.7,tot este mult.maine sa vad ce spun cei ce schimba saibele.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2017, 18:18 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
nu am reusit sa schimb saibele la injectoare,iar ma lovesc de mecanicii care vor sa faca bani fara munca.ca nu au timp,ba ca se scot greu.....as putea sa le schimb eu dar nu am freza sa curat scaunul injectorului.
cineva mi-a dat numarul de telefon a unui tip ce are banc de testare injectoare common rail,tipul nu le scoate ci un tip de langa el care are improvizat un service.
am zis sa le si verific inainte de a schimba saibele.acum nu mai am timp,dar cand vin de la munca o sa merg la alt service sa le scoata si le duc la testat.
se pare ca trebuie si un nou termostat,ieri dupa un drum de braila galati pe dig apa statea pe la 70 de grade.o sa merg pe termostat Gates.
o alta problema este ca temperatura exterioara apare in bord dupa ce masina sta mult in soare -17,20,24...probabil senzorul de la oglinda isi face de cap.


Attachments:
alfa gt.jpg
alfa gt.jpg [ 2.08 MiB | Viewed 5208 times ]
alfa gt1.jpg
alfa gt1.jpg [ 1.66 MiB | Viewed 5208 times ]
gt interior.jpg
gt interior.jpg [ 1.64 MiB | Viewed 5208 times ]

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit
Top
   
PostPosted: 20 Jul 2017, 19:00 
Offline

Joined: 13 Jun 2014, 11:17
Posts: 480
Car: 156 gta, 159
Location: ploiesti
cata munca... oare asa sunt toate masinile noastre? astea de cel putin 10 ani vechime?..
daca o tii tot asa, in scurt timp cred ca devii mecanic expert in alfe :)
spor la munca si rezultatul sa fie pe masura asteptarilor tale

_________________
now: 159 jtdm
156 gta
Sold: saab 9-3 aero
156 jtd
vw golf 2 gti


Top
   
PostPosted: 20 Jul 2017, 21:56 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Mitica, hai ca incepe sa arate a masina. Cel putin mie-mi place :)

Bravo pentru munca depusa :clapping:

Din cate vad ai reparat si bara fata sau mi se pare? (later edit: doar mi se pare)
Cand vii de la munca, poate scapi de carligul ala de tractare. Nu are ce cauta acolo :)

Ahh si un polish + putina atentie asupra scaunelor si va arata cum trebuie :)

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 21 Jul 2017, 06:40 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
multumesc

@plimbvaca,,are chiar 12 ani vechime.mult de munca a fost la suruburile ruginite de la suspensensie.nimeni nu a desfacut nimic atata timp.
stiu fiecare surub si piesa a masinii.ieri simteam miros de gaze inauntru si imediat mi-am amintit ca nu am strans colierul dintre turbina si catalizator.


@nesquick,bara fata este reparata dar nu si vopsita.masina are multe zgarieturi si o polishare nu stiu cat ar scoate din ele,o sa incerc.vara viitoare poate o vopsesc cu toate ca prefer vopseaua originala asa cum este.
carligul nu il pot scoate din cauza ruginii,o sa scot tot ansamblul in viitor.
scaunele au fost date cu o crema cumparata din De.trebuie reparat (cusut)cel al soferului si cablul rabatare de la pasager.cand schimb mocheta o sa le repar.
ca si la celalalt gt ma intereseaza partea mecanica si dupa cea estetica.la celalalt din pacate a fost prea tarziu

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 28 Jul 2017, 06:57 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
neata,
oare cum o arata masina cu capacele la oglinzi nichelate?(probabil tiganie)am un capac oem nou satinat si pentru ca nu am gasit perechea am decis sa cumpar un set aftermarket,am gasit ceva pe ebay,intrebat daca sunt crom mat,raspuns pozitiv,comandat si au ajuns nichelate.
nu am timp sa le returnez asa ca raman cu ele.......

am cumparat thermostat gates si in cutie este behr,pretul a fost foarte bun:41 de euro.behr costa de la 65 in sus.
schimbasem numai opritorul usa dreapta cu unul nou oem.am cumparat nou oem si pentru stanga.

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit


Top
   
PostPosted: 14 Sep 2017, 07:16 
Offline
User avatar

Joined: 04 May 2012, 22:59
Posts: 2198
Car: Alfa Romeo GT jtd
Location: Braila
salut,
nu am mai scris nimic de masina pentru ca am fost la munca pana acum o saptamana.
cum am ajuns acasa am inceput:

schimbat termostatul (gates)
schimbat opritor usa stanga.
cusut sezut scaun stanga
inlocuit cablu rabatare scaun stanga.cablul a fost cumparat nou oem dar sistemul de prindere difera:cel de pe masina avea un "S" la prinderea de jos iar cel nou o gaura mica.am facut legatura cu un inel metallic.

in zilele urmatoare schimb si bucsele la timonierie.are joc mare,cele 3 suruburi de prindere a suportului levierului sun foarte slabe si se pot strange doar daca dau tot ansamblul jos.la cata munca este schimb si bucsele preventiv.

a aparut o alta problema:intre 1500 si 3000 rpm apare un "clichet" in fata stanga.nu este tot timpul,doar la accelerari mai bruste.daca accelerez usor nu se aude.
oare sa fie ceva pe la ambreiaj?rulmentul?sau nu am strans ceva prin fata?

l.e.
pun o poza cu capacele de oglinzi nichelate.nu am probat,le-am pus direct la vanzare :lol:


Attachments:
termostat 1.9 jtd.jpg
termostat 1.9 jtd.jpg [ 2.42 MiB | Viewed 5952 times ]
opritor usa gt.jpg
opritor usa gt.jpg [ 2.04 MiB | Viewed 5952 times ]
scaun 1.jpg
scaun 1.jpg [ 2.05 MiB | Viewed 5952 times ]
scaun 3.jpg
scaun 3.jpg [ 1.87 MiB | Viewed 5952 times ]
P_20170912_185056.jpg
P_20170912_185056.jpg [ 1.65 MiB | Viewed 5952 times ]
capac oglinda.jpg
capac oglinda.jpg [ 1.48 MiB | Viewed 5950 times ]

_________________
No job,No money,No woman,No car = No problem
alfa romeo gt 1.9 jtdm
ex. alfa romeo gt jtd,150 cp
ex.alfa romeo 145 1.9 jtd
ex. audi 100 2.0 D
ex.bmw 520i
ex.lancia prisma 1.9 TD
ex.olcit
Top
   
PostPosted: 14 Sep 2017, 08:37 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7088
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Keep up the good work mitica ;)

Pentru zgomotul la accelerare, vezi sa nu ai vreo planetara sau joc in caseta? Ori vreun brat inferior incepe sa faca figuri.

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 728 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 630 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited