Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa Romeo 147 1.6 TS "Tartaruga"
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=2537
Page 4 of 8

Author:  centoquarantasette [ 21 Sep 2007, 17:55 ]
Post subject: 

hmm... toyo... proxes f1r sa cauti :) aici le am gasit la 300 ron cca

Author:  marp [ 21 Sep 2007, 18:00 ]
Post subject: 

Bun pretul, ce am gasit eu sunt cam la 115 eur. Asta la primul search :)

Author:  Tupac [ 21 Sep 2007, 21:36 ]
Post subject: 

Horia - parerea mea ca F1 sunt peste Toyo alea ;)

Author:  Alexandrus [ 21 Sep 2007, 22:44 ]
Post subject: 

First of all, sunt Proxes T1-R, si nu sunt sub Goodyear, dar tot cam pe acolo, adica aceleasi avantaje, aceleasi dezavantaje, pretul insa e mai mic.

Author:  centoquarantasette [ 24 Sep 2007, 17:07 ]
Post subject: 

folosesc topicul meu.. ca sa ma si plang de faptul ca nu sunt capabil sa gasesc in romania o firma serioasa care sa vanda anvelope (fara sa platesc 1600ron bucata) :lol:


M am oprit din cautari pe Bridgestone Potenza RE050A Pole Position. Din pacate am gasit un singur magazin, in timisoara.. dar care e stilul "lasa ma sa te las" ...

Daca cineva stie unde sa ma trimita.. sau un nr de tel al cuiva care se ocupa cu asa ceva.. ii multumesc

Author:  Alexx [ 24 Sep 2007, 17:40 ]
Post subject: 

incearca la polyinvest, adica anvelope.ro , sunt dealeri toyo in Romania, dar au de toate

Author:  Tupac [ 24 Sep 2007, 19:03 ]
Post subject: 

Horia, ai PM. Incearca acolo, vezi daca iti poate da modelul dorit de tine.

Author:  Meme [ 24 Sep 2007, 19:07 ]
Post subject: 

daca ai nevoie de persoana de contact de la toyo romania call me !

Author:  Alexandrus [ 24 Sep 2007, 19:17 ]
Post subject: 

Horia, renunta la modelul ala in Romania, am cautat de mi-a iesit pe nas orice Bridgestone mai rasarit si fara nici un pic de succes. In Germania le-am gasit in primul reiffen.com in care am intrat, doar ca n-aveam cum sa le aduc acasa :(

Author:  centoquarantasette [ 27 Sep 2007, 12:27 ]
Post subject: 

Tires story - ended!
Am cumparat 4 Toyo Proxes T1R - 215/45 R17 91w.

Ma duc sa caut vintilele (le am pus asa bine ca nu le mai gasesc) si le montez 8)

:147)

Author:  centoquarantasette [ 02 Oct 2007, 10:32 ]
Post subject: 

Update some pictures with the interior :jumpcolor:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Author:  centoquarantasette [ 02 Oct 2007, 10:35 ]
Post subject: 

2 detalii de exterior :jumpcolor:

Image

Image

Author:  occ [ 02 Oct 2007, 10:38 ]
Post subject: 

super tare :) suspensia..

Author:  Silviu [ 02 Oct 2007, 10:46 ]
Post subject: 

:up: :clapping:

Author:  ALXege [ 02 Oct 2007, 10:46 ]
Post subject: 

super tare la propriu!! :shock:
Tocmai m-ai convins sa nu merg vreodata cu tine in masina, ca si asa am probleme cu spatele :lol:
Kidding, nice kart u got there :wink:

PS: singurul detaliu din interior care sper sa arate mai bine in realitate decat in poza sunt pedalele..
Pune te rog o poza si cu oglinzile

aaa, si LE: scapa de finala aia stock :?

Author:  vip007 [ 02 Oct 2007, 10:52 ]
Post subject: 

daca o sa imi schimb suspensia si arcurile asa o sa ajung si eu?avand in vedere ca nu e mare bordura
super tare masinutza :)

Author:  centoquarantasette [ 02 Oct 2007, 12:17 ]
Post subject: 

Pedaliera arata mult mai bine in realitate.. nush de ce in poze mereu arata murdara.. stramba... si tocita... asa arata si in pozele din italia :(

Oglinzile.. pot sa ti le arat pe viu, le am acasa :roll: de acum incolo le am pe cele rosii pe masina.

Evacuarea o sa o inlocuiesc peste putin... ca o sa merg la csc sa o iau

asa: Image

sau asa: Image

Prefer prima varianta (Gta look)


Iar suspensia s a lasat mult... si in inaltime si in duritate ( s-a inmuiat) a inceput sa lucreze.. ca primele 2-3 saptamani parca mergeam pe betze :lol:

Roata ridicata, mai mult decat din suspensie e din vina barelor antiroliu - pe care nu le recomand tuturor....
Am presiune in roti 2.8 si 2.9 iar in victoriei daca virez 90 grade la 50 km/h masina e de a latu... :jumpcolor: :jumpcolor:

:marinar:

Multumesc pentru complimente, exterior si interior... cam asta e tot pentru moment. Mai vor sosi 3 ceasuri.. si aia a fost. De acum ne gandim la motor

3.2 aspirat 250 cai - 1.6 turbo 250 cai :lol: :lol: :lol:

Author:  ALXege [ 02 Oct 2007, 12:33 ]
Post subject: 

prima varianta fara nici cea mai mica indoiala :)

Author:  marp [ 02 Oct 2007, 12:35 ]
Post subject: 

ALXege Quote:
prima varianta fara nici cea mai mica indoiala :)
Totally agree :D

Author:  centoquarantasette [ 02 Oct 2007, 12:39 ]
Post subject: 

da da da :lol:

:wink:

Author:  Alexandrus [ 02 Oct 2007, 13:15 ]
Post subject: 

Prima varianta, si umbla la presiunea in roti, e prea mare. Plus ca nu e normal sa nu ai stabilitate, e prea rigid ceva.

Author:  Dany [ 02 Oct 2007, 13:51 ]
Post subject: 

Quote:
Am presiune in roti 2.8 si 2.9 iar in victoriei daca virez 90 grade la 50 km/h masina e de a latu...
Pai ai pierdut din vedere ideea unei suspensie sport: sa stea pe lipita pe traiectorie. E adevarat ca si presiunea prea mare din roti are o influenta mare, insa pierderea aderentei la doar 50 kmh se poate tranforma in ceva foarte periculos la viteze mari. Du-te pe un poligon si fa-i testu elanului si vezi cum iese.

Author:  centoquarantasette [ 02 Oct 2007, 14:09 ]
Post subject: 

lol... intotdeauna am sustinut ca suspensia sport si barele antiroliu nu te ajuta sa faci un cerc... cu o viteza mai mare.. ci din potriva .... pt ca numai ai roliu....
in schimb te ajuta sa ai o viteza de iesire mult mai mare....
In ansamblul unui traseu... castigi, dar se modifica stilul. Masinile cu suspensii standard intra singure in viraje.. si ies, daca intrii tare se apleaca... scade viteza in viraj.. si iesi mai incet... = pierzi
In schimb, cu susp. sport + bare antiroliu trebuie sa "bagi" masina in viraj... sa accelerezi... ea supravireaza (comportament de Tr. Spate) si viteza nu scade...
Cam asta e ideea: Virajul perfect: V1 (intrare) < V2 (iesire)

Author:  Dany [ 02 Oct 2007, 16:12 ]
Post subject: 

Ca sa citez un fost pilot F1: "Sideways is slow" - Martin Brundle
Un comportament perfect pe curbe inseamna subvirator la intrare, neutru pe apex si supravirator la iesire. Insa o masina cu tractiune fata (:P) nu poti sa obtii decat lift-off oversteer, nu si power oversteer ca in cazul masinilor cu tractiune spate.
Barile antiruliu (apropos e "ruliu", nu "roliu") ajuta la reducerea transferului de masa in cazul schimbarii de directie, pastrand cat mai mult geometria suspensiei intr-o pozitie optima pentru un contact cat mai bun cu soseaua. Pe de alta parte reducerea ruliului la minim reduce feeling-ul masinii la limita. Ruliul masinii arata cat de aproape e masina de pierderea aderentei.
Faptul ca o masina are ruliu in curbe nu inseamna ca pierde din viteza.

Author:  centoquarantasette [ 02 Oct 2007, 16:39 ]
Post subject: 

exact asta incercam si eu sa zic.. dar cu alte cuvinte :P .... de aceea spuneam "nu le recomand tuturor" ....

Astept sa vad pe pista cum se comporta... cat de curand si la Arad :twisted:

mersi de corectare, my bad
si corect este barele nu barile....



Madkat: imi plac mai mult rosii, n am ce face... :roll:

Page 4 of 8 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/