Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=24791 |
Page 4 of 5 |
Author: | Radu_andry90 [ 11 Aug 2016, 12:00 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Parerile pot fi impartite!Poate ca masina nu este in regula 100%, poate m-am plictisit de ea, poate vreau ceva mai puternic, poate vreau o masina ceva mai spatioasa sau poate un motor mai mic si alta caroserie! Daca federal si toyo r888 nu sunt suficient de ok pentru unii dintre voi, ce pot sa zic..luati-va voi ce considerati!(multi sunteti tari doar in spatele calculatorului..realitatea este alta-ma refer strict la cum aveti sau nu grija de bietele alfe!) Pentru mine sunt foarte ok, duminica le facem proba la Prejmer! Exceptand micile probleme enumerate mai sus, nu a fost nimic grav, deci nu cred ca as fi motivat sa dau 159 din aceasta cauza-Vrem o masina si mai spatioasa deoarece in curand vom fi mai multi in familie-poate un SW si un motor ceva mai micut! Poate chiar o alfa 159 sw, cine stie! |
Author: | ALXege [ 11 Aug 2016, 22:07 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Omule, nu trebuie sa te justifici in fata noastra! Daca totusi alegi sa o faci, macar nu ne lua de prosti In anunt ai si o lista de masini cu care esti dispus sa faci schimb, nici una nu prea corespunde criteriilor tale |
Author: | Radu_andry90 [ 11 Aug 2016, 23:41 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Nu simt nevoia sa justific nimic, nu am chef sa iau pe nimeni de prost!doar m-au deranjat comentariile unora vis a vis de cauciucuri-nu stau sa caut, cineva zicea ca sunt putin zgomotoase-asa este, dar nu ma deranjeaza, aderenta este foarte buna!-daca se agraveaza, mai iau doua Toyo r888 si rezolv problema cu cauciucurile..de buget, cum le spuneti voi(fiind semislickuri nici r888 urile nu vor rezolva problema zgomotului!!)! Faptul ca sunt nou pe forum am impresia ca da UNOR veterani un iz de superioritate.Nu inteleg cum functioneaza!UNEORI chiar imi pare a fi rautate!daca cineva de pe acest forum crede ca as putea schimba o masina cu motor de 3.2 direct cu o masina de familie, se inseala!Romanul nu este dispus sa treaca asa usor la o masina cu motor atat de mare si un consum ridicat!Din aproape in aproape mai sunt sanse!st ul ca si fr ull consuma mediu pana in 10%..poate cu un plus pentru ST, deci posesorii acestor modele nu cred ca ar fi speriati de un litru, poate doi in plus!abia ulterior cred ca as putea incerca un schimb cu o masina de familie!Poate vad eu chestia asta diferit..daca gresesc corectati ma! Sunt foarte nehotarat in privinta masinilor..daca va fi sa o dau, o dau, daca nu, mergem inainte!ma gandesc ca as putea rezolva problema spatului cu niste bare transversale si o cutie portbagaj in caz ca exista ceva dedicat pentru 159!o sa caut! Intre timp eu si sotia am cazut de acord in privinta scaunului auto: Attachment: avionaut 9-25 kg glider carbon race.jpg [ 222.46 KiB | Viewed 2210 times ] |
Author: | marius [ 12 Aug 2016, 09:32 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Deși mai multi ti-au spus ca greșești cu măsura 225/40/18 tu insiști. Și te mai și superi, spui ca suntem aroganți. Eu vad contrariul, tocmai am citit printre rândurile ultimelor tale mesaje un aer asa de superioritate neînțeleasa și o atitudine pasiv agresiva (cum s-ar spune în proza de internet). Mai zic și eu acum, sa-mi fie cu iertare, da-o mai repede pana nu ajungi și tu precum utilizatorii aia care se dau mari și rotunzi pe forum dar în realitate își bat joc de mașinile lor. Iar în legătură cu scăunelul sau scoica pentru copil, nu funcționează asa. Trebuie sa te uiți în primul rand sa aibă isofix, și apoi sa cauți un model care sa-ți placa, nu invers. Aici designul și fițele sunt pe ultimul loc. |
Author: | traian1981 [ 12 Aug 2016, 09:44 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Ia neaparat cu isofix, am avut scoica de la hauck fara isofix is in caz de doamne fereste, scoica doar in centuri se rastoarna lejer, nu zic ca sare de acolo dar se poate rasturna foarte usor La fel si cu scaunelul cand se va face mai mare Acum am un rear view sitting, nu scoica, cu isofix si este mult mai ok Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk |
Author: | Radu_andry90 [ 12 Aug 2016, 11:02 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 | ||
rearfacing am cautat si noi scaunul auto..dar din pacate majoritatea scaunelor puteau fi folosite pana la o greutate destul de mica pozitionate astfel si ulterior cu fata in sensul de mers si aveau niste suporti laterali aproape inexistenti!Scaunul in cauza este in doua versiuni atat cu cat si fara ISOFIX.Asteptam sa fie importat cel cu ISOFIX , undeva la finele lunii august, inceputul lunii septembrie!Intre timp,daca gasim unul rearfacing care sa poate fi folosit asa pana la vreo 5-6 ani cel mai probabil il vom achizitiona! Si noi am avut scoica fara isofix(cand am achizitionat carutul de la Mothercare, scoia a venit la pachet)!Se putea si mai bine, asta este!Invatam!
|
Author: | traian1981 [ 12 Aug 2016, 11:22 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Off topic ca ii transformam omului treadul in discutie de scaunele de copii Poti cauta unul de la besafe cu rearfacing, dasta am eu Sunt cele mai bune cu rear facing datorita testelor la impact Cu privirea in fata copilul poate avea de suferit grav datorita centurilor Eu aici am incheiat ca ne injura lumea ) Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk |
Author: | traian1981 [ 12 Aug 2016, 11:27 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Vezi http://www.besafe.ro" onclick="window.open(this.href);return false; Gata, am terminat Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk |
Author: | ALXege [ 12 Aug 2016, 13:49 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Sa stii ca nu e nici o rusine daca recunosti ca poate nu-i ce te asteptai, ca consuma mult si fuge putin, nu-i nici un secret pentru nimeni de pe aici ca un ST sau o Cupra sunt mai sportive, are alte calitati, daca stii sa le apreciezi. Din nou, nu ca d-asta nu mai dormim noi noaptea, dar explicatiile tale nu se prea leaga, un 350Z nu are nici motor sub 3L, si nici spatiu macar cat 159. 159 care, intr-adevar nu-i cea mai spatioasa berlina, insa cunosc familii cu copii care se descurca cu mult mai putin spatiu! A doua observatie personala, de care poti sau nu sa tii cont, ca pana la urma e masina ta si faci ce vrei cu ea, este legata de echiparea cu semislick-uri. Exista un motiv pentru care cauciucurile alea sunt destinate circuitului, asa cum exista un motiv pentru care ar fi bine sa nu mergi iarna cu caucuri de vara. Daca ar fi o masina de joaca/weekend, as intelege ideea, insa inteleg ca e masina ta de zi cu zi cu care mai transporti si un copil! La asta se mai adauga si dimensiunea total din balarii, in ciuda repetatelor noastre sfaturi.. Asa ca, daca simti o usoara aversitate a unora, crede-ma ca nu e nici pe departe legata de vechimea pe forum Ca unii duc chestia asta la extram, asta e alta poveste.. Anyway, spor, in tot ce ti-ai propus, si, personal, chiar astept feedback dupa Prejmer |
Author: | ibiza [ 12 Aug 2016, 15:08 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 | ||
Faina masina, s-o stapanesti sanatos... cat o mai tii. Doi centi despre scaunele pentru copii: 1. La scoicile prinse cu centura, se poate intampla sa interpretezi gresit schema si o prinzi gresit (am vazut personal) si scoica sa nu stea bine si sa alunece. Noi am folosit de la Maxi-Cosi o baza care se prinde de bancheta (fara ISOfix in cazul nostru) iar scoica doar face click si s-a conectat. 2. Da, scaunele rear-facing sunt mai sigure, in primul rand pentru ca in timpul unui eventual accident frontal fortele de decelerare sunt foarte puternice (10G sau mai mult) si este putin cam mult pentru gatul copilului sa sustina (in cazul front-facing). Acestea fiind spuse, nu stiu daca copii mei ar avea rabdare sa stea ore in sir pe drum, uitandu-se la bancheta. Asa ca am exclus aceasta optiune. Am optat pentru un Maxi-Cosi Priori XP cu prindere in centura pentru ca: la impact frontal centura reprezinta o prindere mai elastica decat ISOfix-ul, mai atenuand din soc, se poate montat pe orice masina (fara ISOfix) chiar pe scaunul din fata daca e nevoie. PS: Exista niste covorase din cauciuc care protejeaza bancheta si fac sa nu alunece scoica sau scaunul.
|
Author: | traian1981 [ 12 Aug 2016, 16:20 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Da pt ca in cazul tau ai avea baza dedesupt Daca prinzi o scoica sau un scaunel direct in centuri, situatia este alta La mine s-a obisnuit cu rear facing, se uita prin luneta, scaunul fiind destul de inalt Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk |
Author: | Radu_andry90 [ 15 Aug 2016, 15:01 ] | |||||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 | |||||||
https://www.youtube.com/watch?v=2PwtCog0bL8 Printre multe masini, am fost si eu!pe scurt, exceptand tipii de la ROTAC care au venit cu doua honde S2000 si au avut timpi undeva la 1:08,90 respectiv 1:09 si ceva, ordinea timpilor obtinuti a fost : un bmw v8 300+ cp, 1:13,46, eu 1:13,90 si megane RS 275 cp stock cu timpul de 1:13,98 Cu semislickuri pe fata, masina s-a transformat..efectiv a devenit de nerecunoscut( in sensul bun)! Voi mai lua doua Toyo r888 sa am si pe spate si pentru strada voi folosi gume normale..semislickurile fiind foarte zgomotoase(ati zis, m-am convins pe pielea mea!) Se pare ca un amic va mai organiza un trackday prin septembrie, tot la Prejmer si in cazul in care vor fi doritori dintre cei de pe acest forum, tinem legatura!Locul Alfelor este pe circuit! Mai adaug doua clipuri!(BMw ul portocaliu este cel in cauza cu timpul 1:13,46) https://www.youtube.com/watch?v=Z0QLqfc ... e=youtu.be Cele doua S2000 de la ROTAC https://www.youtube.com/watch?v=gqxT140jBBc
|
Author: | mugurel [ 15 Aug 2016, 17:36 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Bavo , super bine te-ai descurcat . Deci face treaba si un 59 pe circuit |
Author: | Radu_andry90 [ 15 Aug 2016, 18:04 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Multumesc! Se pare ca da, sincer m-am dus sa bat bestul facut cu RX8 ul in martie, dar nu ma asteptam sa fie diferenta de mai bine de o secunda si ceva! Spre uimirea mea, cu 400 kg in plus fata de BMW si Megane, Alfa a fost acolo!(BMW ul v8 a avut semislick-uri fata spate)! Experienta in sine a fost foarte placuta, lume noua, prieteni noi, oameni pasionati de motoare/ lumea auto/ VTM/ ROTAC ceea ce este exact pe sufletul meu! Mi-ar placea si sincer mi-as dori din tot sufletul sa se gaseasca si impatimiti de pe alfaclub.ro si sa mergem mai multi, organizat! Din ce am mai citit pe forum, ar mai fi colegi care merg la Adancata, poate ne vor insoti si la Prejmer!(sau poate facem noi un pas inainte si ajungem la adancata-ar fi un fel de next level!) |
Author: | tudyniuz [ 15 Aug 2016, 19:00 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Din postarile tale se deduce ca ai anumite pasiuni auto, insa nu cred ca masina asta e ce iti trebuie tie. In primul rand e o berlina, si nu e o berlina de la BMW cu tractiune spate si 500cp. E grea, deloc agila pe circuit si inceata comparativ cu masinile pe care le tot amintesti. Nu e un hot hatch si orice i-ai face, nu va fi la fel de buna pentru asa ceva. Eu cred ca o folosesti gresit si in timp te vei simti dezamagit de ea, doar incerci deja sa scapi de ea cautand ceva ce ti se potriveste. Dupa parerea mea, asta e o masina GT, care se aseaza la drum lung, e confortabila, mananca km de sosea si te face sa te bucuri de condus. Insa daca o duci la extrem, adica pe un circuit, nu e la ea acasa. Ca e o masina cu valente sportive e una, dar nu e de circuit. Eu chiar ti-as recomanda sa te orientezi spre ceva mai pe placul tau, un hot hatch maybe, Megane RS, Focus ST sau poate chiar o Giulietta QV. Dar cu 159 o sa vezi in timp ca nu e ce iti trebuie. Desigur, daca iti permiti, poti avea si un hot hatch si o berlina precum 159, avand o masina pentru fiecare ocazie. Dar asa cum ti-au spus si colegii in paginile anterioare, pe cat de rara e o masina cu motorizarea ta, nu e cea mai echilibrata pentru caroseria si destinatia lui 159. Iar destinatia masinii asteia 100% nu e circuitul, oricat vei incerca asta. |
Author: | Radu_andry90 [ 15 Aug 2016, 20:06 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 | ||
tudyniuz Quote: Din postarile tale se deduce ca ai anumite pasiuni auto, insa nu cred ca masina asta e ce iti trebuie tie. In primul rand e o berlina, si nu e o berlina de la BMW cu tractiune spate si 500cp. E grea, deloc agila pe circuit si inceata comparativ cu masinile pe care le tot amintesti. Nu e un hot hatch si orice i-ai face, nu va fi la fel de buna pentru asa ceva.
Este parerea ta, ma bucur ca ai una! Faptul ca as putea ajunge cu ea de 2-3 ori pe an pe un circuit, oricare ar fi el nu inseamna ca gata, am facut-o masina de competitie!Eu cred ca o folosesti gresit si in timp te vei simti dezamagit de ea, doar incerci deja sa scapi de ea cautand ceva ce ti se potriveste. Dupa parerea mea, asta e o masina GT, care se aseaza la drum lung, e confortabila, mananca km de sosea si te face sa te bucuri de condus. Insa daca o duci la extrem, adica pe un circuit, nu e la ea acasa. Ca e o masina cu valente sportive e una, dar nu e de circuit. Eu chiar ti-as recomanda sa te orientezi spre ceva mai pe placul tau, un hot hatch maybe, Megane RS, Focus ST sau poate chiar o Giulietta QV. Dar cu 159 o sa vezi in timp ca nu e ce iti trebuie. Desigur, daca iti permiti, poti avea si un hot hatch si o berlina precum 159, avand o masina pentru fiecare ocazie. Dar asa cum ti-au spus si colegii in paginile anterioare, pe cat de rara e o masina cu motorizarea ta, nu e cea mai echilibrata pentru caroseria si destinatia lui 159. Iar destinatia masinii asteia 100% nu e circuitul, oricat vei incerca asta. In alta ordine de idei..cu ce masini amintesc nici nu a fost vorba de o comparatie-cele doua S2000 nu au venit decat sa incerce sa bata recordul circuitului, Megane ul RS a fost pe gume normale, deci, probabil cu alte gume, alta era discutia!(iti pot garanta ca omul a tras de masina..a '' reusit'' sa iasa de pe asfalt de-a latul, mai mai sa se rastoarne, deci nu cred ca mergea la plimbare-participa si la VTM cu un Renault Twingo si la ROTAC cu Megane-ul RS)!Ca in orice alte imprejurari nu se pot compara una cu cealalta, sunt total de acord!) Tipul cu BMW ul V8..sau 540i ce o fi fost..a tras de masina cat a putut! Orice alte comentarii legate de subiect..nu isi au rostul! Incep sa cred ca am probleme in ceea ce priveste modul in care ma exprim..sau unii dintre voi nu intelegeti esenta! Atasez si ''fisa'' cu timpii cronometrati ai participantilor(am editat numele meu, sper sa nu creeze alte discutii!) Circuitul limiteaza foarte mult masini rapide, cumva egalizeaza performantele!
|
Author: | TwinTwin [ 15 Aug 2016, 20:35 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Felicitări pentru pasiune și determinarea. Bucură-te de mașină și de prieteni. Nothing last forever! Unele comentarii sunt prea profunde, sper sa nu te determine sa nu mai împărtășești cu noi.... |
Author: | tudyniuz [ 15 Aug 2016, 22:25 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Pacat ca n-ai inteles nimic. Cat despre exprimarea ta, cred ca sunt cam multe !!! (sau poate tu urli la noi), in rest fiecare cu ale lui. |
Author: | ALXege [ 15 Aug 2016, 22:28 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Tudy, insisti aiurea... |
Author: | Radu_andry90 [ 16 Aug 2016, 01:08 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Da, rog un admin sa închidă topicul!Daca este posibil, chiar sa il șteargă!Multumesc mult! |
Author: | georgeg [ 16 Aug 2016, 08:31 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Trackday cu masinile pe un circuit de karting este putin cam mult pentru masini. Da, prejmer este mai permisiv, destul de cursiv, insa totusi e circuit de karting, are cateva viraje unde masina e sugrumata. Plus ca uzura este sensibil mai mare, cum sa racesti frane sau motor chiar pentru ca vitezele sunt destul de mici(la 2.4 abia rulam ceva din tr.3 pe linia dreapta). Adancata in schimb, este next level, e ce trebuie pentru masini. Revenind, bun timpul, din ce vad din filmare cred ca mai poti scadea macar jumatate de secunda din abordare de viraje. L.E. Daca tot ai 2 gume de circuit deja, mai ia 2 si pentru spate si hai in weekend la adancata, e cursa Rotac, nae, scociu si subsemnatul vom fi prezenti la start. |
Author: | ALXege [ 16 Aug 2016, 11:29 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Zici ca sunteti copii mici, tudy stie mai bine ce-i bine pentru tine si nu poate sa doarma noaptea ca n-ai inteles tu nimic, tu iti iei jucariile si pleci la scara ta... Reveniti-va, oameni buni! Cum bine zicea George, fa un efort si mergi la Adancata! |
Author: | nesquick [ 16 Aug 2016, 11:32 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Author: | Radu_andry90 [ 16 Aug 2016, 11:45 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Băieți, sunt conștient ca Prejmerul nu este Nürburgring, probabil de aceea nici nu am făcut decât doua sesiuni cronometrate(un tur intrare,doua rapide si unul de ieșire, in scopul răcirii mașinii cât de puțin!) Adancata este Next level, weekendul acesta nu pot veni, dar îmi propun sa ajung si acolo! georgeg Quote: Trackday cu masinile pe un circuit de karting este putin cam mult pentru masini. Da, prejmer este mai permisiv, destul de cursiv, insa totusi e circuit de karting, are cateva viraje unde masina e sugrumata. Plus ca uzura este sensibil mai mare, cum sa racesti frane sau motor chiar pentru ca vitezele sunt destul de mici(la 2.4 abia rulam ceva din tr.3 pe linia dreapta). Adancata in schimb, este next level, e ce trebuie pentru masini.
Timpul cu siguranța poate fi mai bun, dar am mers safe, fără a risca!(data trecută am forțat cam mult RX8 ul, m am ales cu un cauciuc tăiat si niște carente distruse, am reușit chiar sa pierd de vreo doua ori controlul mașinii, chiar daca se controla foarte bine!) am înțeles între timp ca nu merita sa plec de acolo cu taxiul si sa las mașina morman de fiare.. importantă e experiența!
Revenind, bun timpul, din ce vad din filmare cred ca mai poti scadea macar jumatate de secunda din abordare de viraje. L.E. Daca tot ai 2 gume de circuit deja, mai ia 2 si pentru spate si hai in weekend la adancata, e cursa Rotac, nae, scociu si subsemnatul vom fi prezenti la start. |
Author: | georgeg [ 16 Aug 2016, 12:55 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo 3.2 V6 Q4 |
Corect ce spui, doar era o parere. In rest, fiecare e liber sa se dea cu masina pe ce circuit vrea. La adancata am inteles ca urmatorul trackday pentru masini e pe 3 septembrie, poate il prinzi. Ciao |
Page 4 of 5 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |