Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Scufita Rosie (Nepotica)
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=24559
Page 4 of 17

Author:  theodanila [ 18 May 2016, 11:30 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

Ref. la biciclete, recomand variante cu bare pe plafon si suport dedicat pentru fiecare bicicleta. Depinde acum si cat de mult le vei folosi, si cat de mult conteaza pentru tine aspectul masinii cu ele montate. Oricum, pentru Giulietta exista bare dedicate care se integreaza foarte bine in aspect.

Avantaje:
- mult mai stabil in mers linie dreapta / viraje; viteza maxima pana la 160km/h testata de mine (depinde de modelul si producatorul suportului), viteza recomanda 130 km/h; cel pe haion, la viraje il cam simti ca se clatina, iar daca ploua afara, exista riscul sa alunece piciorusele acelea din cauciuc, pe geamul haionului (am patit-o, nu e distractiv...)
- acces liber la haion (in celalalt caz, blochezi haionul)
- daca barele si suportii raman pe masina permanent, este mult mai usor si mai rapid de pus bicicleta in suport,

Mai jos, o poza cu suport de haion, pe care l-am vazut si mi-a placut. Poze ca cealalta varianta gasesti pe net.

Attachments:
menabo.jpg
menabo.jpg [ 135.61 KiB | Viewed 3604 times ]

Author:  Godzzi [ 18 May 2016, 11:46 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

sunt un pic limitat la cele pe haion si pentru ca eu am un TANC de bicicleta.
Image

Author:  theodanila [ 18 May 2016, 11:54 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

Posibil sa iasa multicel in afara masinii (stanga/dreapta) daca pui bicicleta ta pe haion :)) Cu atat mai mult, mergi pe varianta cu bare pe plafon.

Author:  heydee [ 18 May 2016, 12:46 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

Din ce m-am interesat deoarece am vrut si eu pt suport de bicicleta plus ski/placa nu se poate sau nu este recomandata pt Giulietta cu trapa panoramica.
Am incercat sa cumpar un set original dar la descriere imi spune ca nu este recomandat pt versiunile cu trapa.
Link

Author:  Godzzi [ 18 May 2016, 13:00 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

heydee Quote:
Din ce m-am interesat deoarece am vrut si eu pt suport de bicicleta plus ski/placa nu se poate sau nu este recomandata pt Giulietta cu trapa panoramica.
Am incercat sa cumpar un set original dar la descriere imi spune ca nu este recomandat pt versiunile cu trapa.
Link
am citit si eu aici:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-giu ... riers.html

insa daca citesti tot o sa vezi ca userul "peelex" le are si nu are nicio problema. ba chiar, scrie cum ca in manualul de instalare apare o poza cu ele montate pe varianta cu sunroof, si deasemena applies to all.

Nici eu nu pot sa-mi dau seama de ce nu ar fi ok, pentru ca totusi masina are deja gaurile de prindere pentru bare.

Author:  theodanila [ 18 May 2016, 13:07 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

In Germania pe autostrada, am vazut o Giulietta cu trapa, care cara 4 biciclete deasupra, doua de adulti si doua de copii, la viteza de 140 km/h cat timp am urmarit-o eu. Nu ai pun ca era si deschisa... Acum, daca producatorul nu recomanda, probabil exista un risc sa se deformeze plafonul in anumite conditii extreme, si ca urmare sa se crape sticla.

Author:  yux_mm [ 18 May 2016, 16:17 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

Mergi pe varianta pe plafon.
Daca iei bare dedicate pentru Giulietta cu atat mai bine. Alternativ mergi pe Thule. Iar pentru suportii de bicla Thule sau MontBlanc. Sunt destul de permisive la prinderea in zona cadrului, merg pana la 80-90mm diametru, ceea ce ar trebui sa acopere lejer chiar si ce ai tu acolo.

PS nice bike dude ; ))

Author:  heydee [ 18 May 2016, 16:50 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

Cel mai probabil difera in functie de tara, altfel nu imi dau seama.
Pe site-ul din IT nu este mentionat ca nu se poate monta.
Cred ca sunt englezii mai cu mot sincer :D
Acum sa vedem daca ma pot convinge singur, daca merita 300eur! :lol:

In concluzie, pe sticla este cel mai bine! :)

Author:  skmetaly [ 19 May 2016, 22:34 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

Legat de pornirea dimineata... Mie cel putin cand era frig, gen undeva pe la 0 grade iarna asta, si nu o porneam cel putin o zi, incepea si mie sa scada din putere dimineata. Dupa aia era ok .

Uneori chiar statea in 3 cilindri vreo 10 secude si apoi is revenea. Am fost is la autovenetia si nu au stiut sa zica care e problema :D

Author:  Godzzi [ 20 May 2016, 11:44 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

parca s-a mai incalzit putin in ultima vreme si nu am mai simtit sa faca asa.

In alta oridine de idei, am ajuns sa apreciez o chestie destul de desteapta si anume senzorul de lumini.
Din ce am observat nu functioneaza ca si doar senzor de lumini pentru ca am impresia ca are un senzor care "priveste" si ce se afla in fata. Adica? Adica atunci cand intru intr-un tunel care nu este foarte lung si in fata se vede ca urmeaza sa fie lumina in scurt timp, nu mai aprinde farurile automat.

Author:  alfetta [ 20 May 2016, 13:19 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

fugi ma de aici !

Author:  Godzzi [ 20 May 2016, 13:39 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

eu nu fug.......Eu conduc o Alfa :lol:

Spun asta deoarece la vechiul Fiat Stilo care avea senzor de lumina, nu facea chestia asta. Cei drept aia era o masina din 2002 si tehnologia a mai evoluat.

La GT nu am avut deloc senzor de lumina.

Author:  Godzzi [ 20 May 2016, 22:51 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

ce bun e internetul asta, si plin de informatii :)

Astazi am aflat ca se poate regla gradul de inclinare si la puntea spate. Eu tocmai ce am facut geometria dar "desteptul" de acolo mi-a zis ca nu are cum sa regleze rotile din spate, desi se vede in valori ca dreapta spate este destul de inclinata.

Din poze se cam vede ca cele doua suruburi de reglare sunt total opuse unul fata de celalalt. Concluzia este ca o sa merg sa o fac din nou si de data asta o il invat eu pe mecanicul de acolo ca la Giulietta se poate regla si spatele.

Attachments:
20160427_183.jpg
20160427_183.jpg [ 237.18 KiB | Viewed 3439 times ]
20160427_18.jpg
20160427_18.jpg [ 234.61 KiB | Viewed 3439 times ]
20160427_183051.jpg
20160427_183051.jpg [ 110.82 KiB | Viewed 3439 times ]
20160428_181252.jpg
20160428_181252.jpg [ 222.54 KiB | Viewed 3439 times ]

Author:  Godzzi [ 28 May 2016, 23:47 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

Masina face si tot face km.
Saptamana viitoare fac geometria la puntea spate.
Incep sa fiu din ce in ce mai impresionat de motor. Cum poate consuma asa putin un benzinar de 170cp nu inteleg. Ideea e ca fac mai multi km cu un plin decat cu gt-ul diesel pe care l-am avut.
Din ce am obs consuma mai mult la 140km/h dar mai putin la viteze mai mici (comparand cu gt-ul).

Conduc de cele mai multe ori in N.

Attachments:
20160526_092007-1024x576.jpg
20160526_092007-1024x576.jpg [ 69.88 KiB | Viewed 3340 times ]
20160526_092003-1024x576.jpg
20160526_092003-1024x576.jpg [ 90.17 KiB | Viewed 3340 times ]

Author:  alfetta [ 29 May 2016, 10:11 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

asa consuma astea daca nu sari de 120 km/h, la mine media iese 7.8-8 .

Author:  littlefoot [ 29 May 2016, 14:53 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

Foarte frumoasa Giulietta ta :love:

Author:  marius [ 29 May 2016, 19:56 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

Și frumoasa și îngrijită! :clapping:

Author:  alfetta [ 30 May 2016, 11:52 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

la tine lipsesc protectiile de la puntea spate, am observat astazi.

Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 258.34 KiB | Viewed 3234 times ]

Author:  Godzzi [ 30 May 2016, 14:59 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

Nu prea imi dau seama. Protectie la ce?

Author:  alfetta [ 30 May 2016, 15:33 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

cutia ai neagra de plastic care inveleste bratul ala inferior.

ps: am mai facut niste poze

Attachments:
image.jpeg
image.jpeg [ 160.88 KiB | Viewed 3193 times ]
image.jpeg
image.jpeg [ 175.08 KiB | Viewed 3193 times ]

Author:  alfetta [ 30 May 2016, 21:22 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

te-ai lamurit?

Author:  mugurel [ 30 May 2016, 21:56 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

Pai de la protectia aia e diferenta de bani pana la QV-ul tau , alfetta :lol:

Author:  Godzzi [ 02 Jun 2016, 21:12 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

am facut geometria. O sa observ daca s-a schimbat comportamentul in urmatoarele zile.

M-am uitat si la bratele de pe spate si nu arata ca ale tale. Tind sa cred ca tu ai o varianta revizuita a bratelor, avand masina noua.
In eper am gasit 2 coduri: 51806628 care a fost inlocuit in Martie 2012 de codul 50521929

asta am eu:
Image

cred ca asta ai tu:
Image

poate ne lamuresc alti posesori de Giulietta

Author:  dani3lll [ 03 Jun 2016, 20:31 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

cred ca daca iti vei lua piesa noua, acest brat va venii al doilea model...e posibil ca la prima varianta sa fii sesizat ei ceva "probleme"


legat de geometrie, da se face de acolo din surubul excentric, am facut si eu si merge...

Author:  Godzzi [ 07 Jun 2016, 14:26 ]
Post subject:  Re: Scufita Rosie (Nepotica)

dupa ce am facut geometria si pe puntea spate pot spune clar ca masina nu mai sare asa de fund. ma bucur ca am rezolvat si asta.

In alta ordine de idei, mi-am petrecut dimineata asta cautand bine pe internet despre conducta turbo si alte potentiale probleme la 1.4 MA. Ei bine eu tot nu am reusit sa gasesc o conducta revizuita pentru multiair asa cum exista pentru 1.8TBI. Din ce am observat, spatiul este foarte mic deoarece conducata trece printre blocul motor si turbina. Conducta se vede mai jos in schita si este notata cu numarul 6.
Insa, am gasit altceva si anume ca lumea schimba suruburile care conecteaza aceasta conducte. Aceste suruburi au mici filtre in interior si acestea ajung sa se blocheze astfel blocand tirajul de ulei catre turbina. In total exista 3 astfel de suruburi (2 pe conducta de intrare, si unul pe conducta de iesire) (pe schita de mai jos, suruburile 7, 8 si 10). Se recomanda schimbarea garniturilor/piulitelor impreuna cu aceste suruburi (pe schita 9 si 11).

Cel mai critic dintre toate pare sa fie surubul 7.
Attachment:
Turbina.jpg
Turbina.jpg [ 112.39 KiB | Viewed 4063 times ]
Eu unul ma gandesc ca pe langa schimbarea suruburilor, la urmatoare revizie sa scot de tot conducta si sa incerc sa o curat, si poate sa o izolez cu ceva material special. Asta, bineinteles daca intradevar nu exista o conducta revizuita.

Un alt filtru special pentru multiair este 55238665. Am observat ca si acesta se poate schimba destul de usor sau un minim sa fie curatat, daca nu schimbat. Deocamdata nu stiu cum se poate curata. (aveti poza mai jos cu filtrul acesta si cat de cat locatia lui).
Attachment:
344v3tz.jpg
344v3tz.jpg [ 137.61 KiB | Viewed 4063 times ]
Attachment:
1z5nptg.jpg
1z5nptg.jpg [ 201.15 KiB | Viewed 4063 times ]

Page 4 of 17 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/