Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Fiat 124 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=23286 |
Page 4 of 5 |
Author: | ALXege [ 20 Nov 2015, 16:16 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
Inteleg acum de unde confuzia, eu ma refeream la modelul din State, tu la cel din Europa |
Author: | ALXege [ 21 Nov 2015, 14:58 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
Attachment: fiat124-70-16.jpg [ 81.41 KiB | Viewed 4203 times ] |
Author: | yux_mm [ 22 Nov 2015, 00:19 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
Nu stiu daca e de-adevaratelea sau e mana cibernetica, dar mi se pare foarte faina poza. Apropo, ceva update-uri pe Alfatographie? |
Author: | ALXege [ 22 Nov 2015, 15:28 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
Mi-ar placea mie sa fie de-adevaratelea si sa fi avut generatia noua in garaj Update-uri gasesti din plin daca dai un like la https://www.facebook.com/alfatographie/" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | yux_mm [ 22 Nov 2015, 19:12 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
Aham. Tre sa imi verific mai des feisbucu in cazul asta. Desi ideea unui site activ cu un link catre Feisbuc mi se pare mai interesanta. |
Author: | lucianm [ 23 Nov 2015, 10:58 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
Author: | KALI [ 24 Nov 2015, 19:56 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
Nu mai e nevoie de pilula albastra... Spot |
Author: | nesquick [ 24 Nov 2015, 20:07 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
Ne-a blocat kali gata |
Author: | Freccia [ 13 Feb 2016, 01:41 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
Preturi in Italia cuprinse intre 27.500 si 33.000 euro. http://www.quattroruote.it/news/novita/ ... _euro.html |
Author: | ALXege [ 13 Feb 2016, 17:22 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
Sa vedem si echiparile si preturie din Ro, dar momentan pare cu 20% mai scump decat omologul sau japonez.. LE: am aruncat un ochi pe siteul mazda.it si vad ca acolo preturile unui MX5 se situeaza intre 25k si 30k. Deci diferenta ar fi cam cea preconizata, de ~2500E (~10%). In Ro preturile sunt mai jos |
Author: | Valak [ 12 Jun 2016, 12:20 ] | |||
Post subject: | Re: Fiat 124 | |||
Inteleg ca sunt doar speculatii, dar daca nu sunt ?
|
Author: | zveroboy78 [ 05 Aug 2016, 23:37 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
http://blog.caranddriver.com/new-abarth ... -race-car/ Abarth 124 Rally, 300cp. Dintr-un 1.8 turbo! In plus, arata intr-un mare fel. Ar fi fain daca cineva ar reusi sa ataseze pozele aici. Masina exista deja, e prezenta si-n campania aniversara "25" (de ani) de la Selenia (ocazie cu care si-au facut un site beton http://www.selenia.com/en/index.asp ) http://www.selenia.com/gallery/selenia- ... 0428411653 Abarth 124 Rally va concura in 2017 in campionatul R-GT de la FIA. LE: interesant ca au lansat o generatie noua de uleiuri, concomitent cu o ploaie de noi modele. Cineva o fi muncit la The Big Plan sau e o coincidenta? |
Author: | doogy [ 06 Aug 2016, 11:37 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
zveroboy78 Quote:
LE: interesant ca au lansat o generatie noua de uleiuri, concomitent cu o ploaie de noi modele. Cineva o fi muncit la The Big Plan sau e o coincidenta?
Au si ei oameni in cercetare/researchNimic nu este facut la voia intamplarii in industrie |
Author: | zveroboy78 [ 06 Aug 2016, 13:57 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
Poze mult mai detaliate aici http://www.automotivpress.fr/abarth-124 ... -mechante/ ...inclusiv cu motorul Abarth 1800 Bialbero |
Author: | marius [ 16 Aug 2016, 11:03 ] | |||
Post subject: | Re: Fiat 124 | |||
Marchionne - Mazda: 1-0.
|
Author: | ALXege [ 16 Aug 2016, 11:08 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
Scuipa tot |
Author: | marius [ 16 Aug 2016, 14:12 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
He he... mi-au propus un schimb dar am refuzat. |
Author: | ALXege [ 26 Oct 2016, 01:34 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
Despre Fiat nu pot spune mare lucru, primele unitati sosesc in Romania abia prin iarna (stiu ca a ajuns una la salon, a fost o surpriza chiar si pentru multi din interiorul AI ). Am petrecut in schimb un frumos weekend alaturi de surata japoneza, Mazda MX-5. Desigur, citisem inainte tot ce se putea, atat de pe la noi cat si de pe afara, atat despre Mazda cat si despre Fiat si chiar si putinele teste comparative, insa parerile, desi majoritar favorabile, erau destul de impartite. Si cred ca e si normal, depinde de sistemul de referinta. Cum nu prea exista concurent direct, daca o compari cu alternativele premium din segment, e posibil sa-ti para spre exemplu zgomotoasa sau plasticoasa.. Eu unul o sa o compar cu actualul Spider 939, masina pe care n-am ezitat cu nici o ocazie sa o laud peste tot pe unde am putut Asadar, sa incepem! Viata la bord Infatisarea exterioara este o apreciere extrem de subiectiva, deci n-o sa insist. Personal, imi place, si daca la prima aparitie a Fiat-ului am avut o reactie emotionala, obiectiv vorbind, nu stiu care imi place mai mult! (si daca n-ar exista varianta Abarth, as tinde sa spun acum ca Mazda). Odata urcat insa… hmmm… coborat in masina… Da! E genul de masina in care cobori, pozitia la volan este extrem de joasa iar picioarele stau aproape intinse, kart-feel-like! Cu toate astea, vezi perfect peste bord liniile pronuntate ale capotei, ceea ce iti ofera un sentiment foarte misto! Prin comparatie, desi pe alte topicuri povesteam despre MiTo cum ca ar avea o pozitie suficient de joasa de condus (scaunele coboara destul de mult), simteam ca stau pe o naveta de bere dupa ce am “urcat” din Mazda Am citit multe review-uri care apreciau drept “plasticos” interiorul Mazdei.. aveau dreptate Dar nu m-a deranjat vreo clipa! Inafara de butonul de avarii, care intr-adevar da o nota ieftina la atingere si actionare, restul lucrurilor care te-nconjoara si cu care interactionezi sunt dintr-un film bun: volanul mi-a placut, asemnezi si comenzile de pe el (audio, telefon, cruise control), fetele de usi sunt misto, consola centrala are cotiera imbracata in piele, schimbator si frana de mana cu cusaturi rosii si un feeling misto la utilizare etc. Scaunele sunt misto, nu ofera cine stie ce sustinere laterala, dar nici nu prea ai nevoie, ca n-ai unde se zbori, cabina fiind destul de “stramta” Motor, transmisie si alte alea Marele dubiu recunosc ca l-am avut vizavi de motor! N-am mai condus de ceva vreme motoare aspirate, si ultimul pe care l-am detinut, pe Spider-ul 916, desi un motor bun, trebuia bine muncit. Exista o vorba, “secret of happiness is low expectations”! Poate e si asta unul din motivele pentru care motorul aspirat de 2.0 si 160cp al Mazdei mi-a placut atat de mult! Se tureaza incredibil de repede si e foarte elastic, extrem de iertator daca te prinde in turatii mici, insa foarte rewarding in ture multe! Recunosc ca scapasem un ochi pe net si la ceva evacuari aftermarket inainte sa merg cu masina, insa nu-i nevoie! Evacuarea stock e suficient de galagioasa (in sensul bun) incat sa te unga la suflet de fiecare data cand o ca “calci pe coada”. N-am mers cu Fiat-ul, insa sunt destul de familiar cu motorul de pe MiTo! Poate pozitionarea lingitudinala a motorului si cuplarea lui la o alta transmisie, poate un alt soft, poate greutatea redusa a masinii sa-i schimbe radical feeling-ul, dar credeti-ma, cat de alfist as fi, va fi greu sa egaleze feeling-ul din Mazda.. Tinuta de drum Cam toata lumea prin review-uri se plangea de ruliul exagerat din Mazda. Din nou, pana sa o conduc, scapasem un ochi pe la suspensii aftermarket, fie doar arcuri mai scurte si mai dure, fie “the full way” - coilovers! Dupa ce-am condus-o, mi-a trecut N-am impins-o nici o clipa la limita, insa pot sa zic ca am abordat curbe cu viteza mai mare decat as fi facut-o cu Spider-ul si masina sta perfect, ruliul fiind in niste conditii mai mult decat acceptabile! Probabil ca impinsa la limita devine usor scarry (desi, tot din review-uri, inteleg ca doar senzatia e nasoala, in realitate masina sta impecabil), cum ziceam, n-a fost cazul.. In acelasi timp, filtreaza bine orice denivelare, e utilizabila zilnic fara probleme prin “orasele cu apa calda”. Versiunea testata, G160 vine stock cu LSD. N-am decuplat nici o clipa ASR-ul, bruscata, simti cum intervine, insa este extrem de controlabila (chiar si pentru un noob in ale tractiunii spate ca mine). Am laudat-o destul, what’s the catch? Ei bine, o sa incep cu faptul ca este extrem de mica! Si ma asteptam la asta, dar parca e dusa la extrem. In mod normal, cu Spiderul as putea sa-mi fac curaj sa plec un concediu in Grecia, in MX5 am avut dificultati in a pleca 2 zile la Constanta Portabagaj minuscul, alte spatii de depozitare aproape inexistente (un torpedou intre scaune, un spatiu minuscul in cotiera si un mic lacas in consola centrala in care nu mi-a incaput nici portofelul, si cam atat; Roxana a fost nevoita sa-si tina geanta la picioare..) E destul de zgomotoasa la viteze mai mari de croaziera. Si nu din pricina motorului/evacuarii, ci a zgomotului de rulare. Nu vin dintr-o masina perfect antifonata, nici Spiderul nici MiTo nu exceleaza la acest capitol, dar MX-5ul este in mod evident “campion”.. Decapotata, curentul resimtit in cabina pare mai accentuat fata de Spider. Priviti chestia asta cu o oarecare reticenta, n-am putut testa asta in conditii optime (desi poate era cel mai imporant lucru pentru mine), cele maxim 18 grade si soarele cu dinti din octombrie e posibil sa aiba o contributie importanta aici. Ca o paranteza, am uitat sa laud sistemul de decapotare manuala extrem de simplu! In 2-3 secunde, masina este decapotata si capotata direct de pe scaunul soferului, chiar si in mers (no bullshit, been there, done that!). Brilliant! Motorul virba binisor la relanti Deasemeni, franele dadeau ceva semne de ovalizare, aici insa nu-i neaparat vina masinii ci mai degraba exploatarii defectuoase.. Build quality indoielnic.. Stiu ca japonezele sunt renumite exact pentru contrariu, insa la 8k km (chiar si cu toata exploatarea defectuoasa de care vorboeam mai sus), am sesizat prezenta unuie greieras in bord. Deasemeni, pragurile exterioare scartaiau de fiecare data cand ma intindeam sa iau ceva din masina si ma lipeam de ele. In rest, extrem de inchegata, but still.. am niste semne de intrebare referitor la cum va fi peste 80k km. In concluzie? Attachment: acb.jpg [ 26.99 KiB | Viewed 3544 times ] Attachment: IMG_0530.jpg [ 335.4 KiB | Viewed 3544 times ] Attachment: IMG_0537.jpg [ 378.11 KiB | Viewed 3544 times ] Attachment: IMG_0539.jpg [ 379.54 KiB | Viewed 3544 times ] Attachment: IMG_0541.jpg [ 369.58 KiB | Viewed 3544 times ] Attachment: IMG_0544.jpg [ 338.98 KiB | Viewed 3544 times ] Attachment: IMG_0548.jpg [ 302.16 KiB | Viewed 3544 times ] Attachment: IMG_0557.jpg [ 265.77 KiB | Viewed 3544 times ] Attachment: IMG_0587.jpg [ 281.53 KiB | Viewed 3544 times ] Attachment: IMG_0594.jpg [ 246.4 KiB | Viewed 3544 times ] Attachment: IMG_0630.jpg [ 692.76 KiB | Viewed 3544 times ] |
Author: | yux_mm [ 26 Oct 2016, 02:51 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
Interesant review-ul. Era un comparativ facut de niste americani, si fiatul iesea cam sifonat la capitolul la care te asteptai cel mai putin: sunetul motorului. Zic oamenii, ca desi e acelasi 1.4 de 160cp ca pe 500 Abarth, in 124 suna flasc si fara vlaga. Unde s-a dus sunetul frumos de pe Abarth? Numai Giuseppe poate sa ne spuna... Legat de spatiile de depozitare si portbagaj... cred ca ai incalcat exact prima regula a fericirii. E limpede ca masina va si in cel mai bun caz a doua in familie. Sau poate pentru vreun holtei, prima Directia? cum se simte? eu nu sunt tocmai cel mai mare fan al celor electrice... Dar tu cred ca ai un termen de comparatie mai bun: hidraulic pe Spider si electric pe Mito? In alta ordine de idei, unele poze nu se incarca. Poate nea' admin arunca un ochi pe unde ar fi problema? nu e chiar prima oara in ultima perioada. |
Author: | ALXege [ 26 Oct 2016, 11:43 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
1.4le Turbo e pretty much the same pe 500 Abarth, MiTo-ul Roxanei, 500 esse-esse sau 595, MiTo QV, Giulietta 1.4MA sau Renegade, cu puteri cuprinse intre 135 si 170cp. Imperecheat cu evacuarea potrivita, a se citi Record Monza, suna foarte misto! Doar ca aia vine doar pe Abarth, la un pret modic de 40k (ma refer desigur la Abarth-ul 124). E limpede ca nu m-am gandit nici o clipa ca ar fi unica masina din familie, ba mai mult, luam in considerare pe viitor sa inlocuim si MiTo cu un SUV de mici dimensiuni, pentru ca masinile, oricare ar fi ele, sa fie complementare. But still, pentru un weekend petrecut la munte sau la mare n-o sa plecam cu ambele masini Bine punctat, am uitat sa scriu despre directie! Puristii sa arunce cu pietre, dar personal prefer directia electrica. Stiu ca este lipsita de feedback, dar sincer, 90% din timp chiar nu-mi doresc feedback Asta de pe Mazda e destul de misto caibrata, pare lightweight (cum pare dealtfel intraga masina), dar nu la modul ala in care pare complet deconectata de roti (cum se intampla de exemplu la Fiat-urile domestice pe modul City). Comparativ, la MiTo, in modul Dynamic, pare mai greoaie, in Spider nu m-am suit inca, cred ca as avea un soc Alta chestie care am vrut s-o scriu si am uitat: am imbatranit, m-am lenevit, mi-am dat cu juramant ca urmatoarea masina o sa fie automata Pe MX-5 nu exista optiunea (decat prin State), insa, sincer, e genul de masina pe care n-ai voie sa o iei automata! Cutia este foarte misto, cursa schimbatorului extrem de scurta si precisa, intreaga experienta este foarte rewarding! Tot apropo de cutie, de data asta la capitolul nasoale: pare-se ca le cam pica cutiile Stiu un caz la noi in tara, si am citit multe de pe-afara. Nu exista o confirmare oficiala sau o rechemare in service, desi pare-se ca a existat o revizie. Unde vreau sa ajung: Fiat-ul foloseste cutia de pe generatia precedenta, probabil pentru ca rezista mai bine la cuplu mai mare?! |
Author: | Valak [ 26 Oct 2016, 14:14 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
Multumim pentru review, e mai util venind de la tine decat venind de la un american (posibil posesor de Hemi), fiindca stim la ce te raportezi ! Sper ca genul asta de masini sa aiba un succes cat mai mare, sa apara in gama tuturor producatorilo si cred ca o sa fie asa, fiindca asa cum observai si tu, completeaza cel mai bine atuurile SUV-urilor atat de populare in ultimul timp. |
Author: | yux_mm [ 26 Oct 2016, 16:27 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
Bajetii de la Motor Trend (Ignition Head2Head, etc) fac reviewuri destul de pertinente. Urmareste seriile si ai sa vezi ca sunt mult mai obiectivi decant multe reviewuri venite din Europa. Si ma refer aici la tot felul de masini... Gagiul care chiar face episodul cu Miata vs 124 e mare fan VW si-a importat printre masini din UE care nu au fost fost disponiobile in USA. Si mai e si mare fan VW.... Are chiar niste videouri cu VW scirroco de acum 30 ani, 325i touring...chiar ale lui. Nu vreau sa il ridic in slavi sau sa ii aduc omagii ca eroului necunoscut, dar omul nu e chiar de ici de colo. Ca de altfel toata seria.... |
Author: | dand [ 20 Jul 2017, 01:27 ] | ||
Post subject: | Re: Fiat 124 | ||
Ceva noutati, Alex, te-ai dat pana la urma cu unul? Am vazut recent un 124 alb, vorbeam cu Yux-ul acum ceva vreme cand inca aveam impresia ca voi avea multe proiecte locale ca mai degraba m-ar atrage un 124 fie si din perspectiva nostalgica ptr ca Fiat 124S a fost masina tatalui meu (varianta anilor 70, aia de semana cu Lada). Arata mult mai spectaculos decat fratele japonez.
|
Author: | ALXege [ 20 Jul 2017, 10:53 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
Ma dau in fiecare zi cu unul, insa cu sigla Mazda 124 nu am condus, sper sa am ocazia, insa e deja tardiv.. |
Author: | plimbvaca [ 20 Jul 2017, 14:31 ] |
Post subject: | Re: Fiat 124 |
sper ca 124 sa aibe succes ca si 500-le. inca e o masina noua si mai avem de asteptat ca sa vedem. am verificat acum sa vad daca se vinde in uk, si da, se vinde. in schimb pe strazi am vazut foarte multe mx-5, ba chiar ne asteptat de multe, in schimb fiat.... zero. sper ca in alte tari, fiatul sa vanda mai bine. ps, reclama am vazut si aici. deci se incearca... |
Page 4 of 5 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |