Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=22816 |
Page 4 of 12 |
Author: | triesse [ 01 Mar 2015, 22:13 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Ma uitam pe-aici si am vazut ca ai deja un set de arcuri Pro-kit. Eu unul nu recomand sa le pui impreuna cu amortizoarele stock actuale. Nu intelegi nimic nici din amortizoare, nici din arcuri. Coboara masina cam 30mm si cam atat. Pe al meu 156 am Bilstein B6 + Eibach Pro-Kit. Perfect. Nici foarte dur, nici moale, un handling foarte bun. Merg cam pe unde vreau (autostrada sau drum rau), si am jante 18". Se spune ca Bilstein B4 sunt echivalente cu amortizoarele OEM. Apoi, B6 cam 25-30% mai dure. Am un coleg cu B8 si simt ca sunt mai dure ca la mine, are aceleasi arcuri. Bilstein spune ca e bine sa pui B8 cu arcuri Sportline, de asta le-au facut si mai scurte. Pro-kit si -30mm merg perfect cu B6. |
Author: | nesquick [ 01 Mar 2015, 22:24 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
@triesse, mi-ai citit gandurile... suspensia este urmatoarea pe lista. Tin sa precizez ca eu merg zilnic cu masina si fac cam 2000km/luna, dintre care 80% sunt in Bucurestiul plin de gropi... Masina este foarte soft acum, insa la un stil de condus putin mai sportiv ii simt limitele destul de usor |
Author: | ALXege [ 01 Mar 2015, 22:34 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Recomandat este sa pui arcuri sport pe amortizoare sport, intr-adevar. Din experienta mea insa, eibach sau cele echivalente (pe 147 am avut de exemplu Vogtland) merg foarte bine si pe amortizoare stock. Pe 147 nu au distrus amortizoarele, in schimb, tinuta de drum se imbunatatise simtitor! 25-30% mai dure, deja incep sa te cam caute pe la rinichi... |
Author: | comanr [ 01 Mar 2015, 22:40 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
never take shortcuts with a clutch, multi km fara probleme. |
Author: | triesse [ 01 Mar 2015, 22:47 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
cristianmiu Quote: @triesse, mi-ai citit gandurile... suspensia este urmatoarea pe lista.
Sincer sa fiu, in cazul tau as pune 4 amortizoare noi Bilstein B4 si arcurile Pro-Kit.Tin sa precizez ca eu merg zilnic cu masina si fac cam 2000km/luna, dintre care 80% sunt in Bucurestiul plin de gropi... Masina este foarte soft acum, insa la un stil de condus putin mai sportiv ii simt limitele destul de usor Daca vrei ceva peste, atunci B6 este o alegere foarte buna (€uro vs calitate). Pe Alfisti sunt la un pret bun, ambele tipuri. ALXege Quote: Recomandat este sa pui arcuri sport pe amortizoare sport, intr-adevar. Din experienta mea insa, eibach sau cele echivalente (pe 147 am avut de exemplu Vogtland) merg foarte bine si pe amortizoare stock. Pe 147 nu au distrus amortizoarele, in schimb, tinuta de drum se imbunatatise simtitor! 25-30% mai dure, deja incep sa te cam caute pe la rinichi... Ma uitam acum si am gresit, B6 sunt circa 20% mai dure ca B4 sau cele OEM. Intr-un an cand am venit cu al meu 156 in Romania (de la vama Bors spre Suceava) la un moment dat am gresit drumul si am nimerit cred ca vreo 70 km (sau mai mult) de drum...fara cuvinte. Am nimerit pe la Carlibaba si Iacobeni. Deci eu cu 156 care are B6 + Pro-kit + jante 18", família cu mine si cateva bagaje. Pe-acolo nu am fost niciodata, drumul e...zici ca esti pe luna. Si totusi am supravetuit. Deci sunt 20% mai dure si o groapa se simte seaca, in rest se merge ok. |
Author: | comanr [ 01 Mar 2015, 23:00 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
din experienta mea, bilstein sant niste goange de amortizoare, niste gunoaie ieftine, as merge pe kyb, made in japan. |
Author: | triesse [ 01 Mar 2015, 23:10 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
comanr Quote: din experienta mea, bilstein sant niste goange de amortizoare, niste gunoaie ieftine.
|
Author: | comanr [ 01 Mar 2015, 23:12 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
eu mereu recomand clientilor premium sachs sau kyb, nu stiu ce recomanda putin dar banuiesc ca are si el aceeasi idee nu conteaza cum se simte un amortizor, conteaza cat timp se simte in acel fel. |
Author: | nesquick [ 01 Mar 2015, 23:20 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Am citit pe AO si multi spun ca bilstein sunt destul de dure in comparatie cu KW sau KONI. Setul castigator pe AO ar fi KONI FSD + arcuri eibach + eibach anti-roll bar... acum nahh ei au drumuri comparativ cu macadamurile noastre, unde daca nu esti atent poti ramane fara janta, bara sau iti poti indoi un prag |
Author: | comanr [ 01 Mar 2015, 23:26 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
daca vrei anduranta, robustete si confort mergi pe kyb, nu vei regreta niciodata, am 200k pe un set de kyb , au mai multe calitati, cele mai smechere sant kyb gas-a-just care au un potentiometru pe amortizor de unde se ajusteaza damping ul dar mai mult pentru 4x4, nu stiu daca au pentru GT, maine ai raspuns. |
Author: | ALXege [ 01 Mar 2015, 23:31 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
comanr Quote: din experienta mea, bilstein sant niste goange de amortizoare, niste gunoaie ieftine
Sa stii ca apreciez unele chestii de bun simt pe care le zici (ai avut un argument foarte pertinent in cazul EBCurilor pe un alt topic), insa cu afirmatii de genul asta n-o sa te mai ia lumea in serios nici cand o sa le zici bine
|
Author: | comanr [ 01 Mar 2015, 23:33 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
stiu ca multi aflisti merg pe bilstein dar am intalnit marfa proasta de la ei, sub calitatea japonezilor, nu va mint, erau amortizoare pentru corsa, la kyb fiecare amortizor arata mai bine, cu vopseaua corecta, nescursa, cu protectiile nekinezofile din plastic ambulant, lucruri. |
Author: | yux_mm [ 02 Mar 2015, 00:02 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
cristianmiu Quote: Am citit pe AO ... acum nahh ei au drumuri comparativ cu macadamurile noastre,
Daca te referi la drumurile de UK, eu in locul tau nu as atat de sigur...
|
Author: | nesquick [ 02 Mar 2015, 00:35 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Mai studiez... Pana una alta unde pot face geometria cum trebuie? Autoitalia sau alții? Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | mugurel [ 02 Mar 2015, 01:33 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
comanr Quote: din experienta mea, bilstein sant niste goange de amortizoare, niste gunoaie ieftine, as merge pe kyb, made in japan.
nu te creeeeeeeeeed |
Author: | DanS [ 02 Mar 2015, 01:57 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Cea mai ieftina geometrie o poti face la ieșirea din Buc pe A2, 50 lei, super ok, 3d |
Author: | yux_mm [ 02 Mar 2015, 03:07 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Eu am facut mai mereu la Autosoft si a fost ok. Iti recomand atelierul din Militari. E mai nou, aparatura mai proaspata, oameni mai de treaba. Nu ca la Dristor ar fi mai altfel, dar asa mi-au creeat mie impresia. Si oriunde te-ai duce, nu uita sa le spui sa iti puna rotile de pe fata pe 0. La toti la care am fost au setupul vechi cu toe-out. Daca nu ma insel, la viteza unghiul oricum se deschide putin. Sa ma corecteze careva daca gresesc. |
Author: | comanr [ 02 Mar 2015, 09:57 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
yux_mm Quote: Eu am facut mai mereu la Autosoft si a fost ok. Iti recomand atelierul din Militari. E mai nou, aparatura mai proaspata, oameni mai de treaba. Nu ca la Dristor ar fi mai altfel, dar asa mi-au creeat mie impresia.
teoretic asa e insa nu e chiar atat de simplu, pe fata,la masinile cu tractiune fata cand se aplica putere trenului, rotile se aduna, la cele cu tractiune spate se deschid, indiferent de ce viteza ai iar cand franezi rotile se deschid la orice masina, suspensia permite niste unghiuri care se incadreaza in gama ok, daca rulezi cu viteza mare este bine sa respecti unghiurile din manual, daca ai modificat suspensia si stii ce faci, poti sa mergi pe valori noi pentru track use sau cum ai nevoie.
Si oriunde te-ai duce, nu uita sa le spui sa iti puna rotile de pe fata pe 0. La toti la care am fost au setupul vechi cu toe-out. Daca nu ma insel, la viteza unghiul oricum se deschide putin. Sa ma corecteze careva daca gresesc. |
Author: | yux_mm [ 02 Mar 2015, 18:42 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
OK, deci am incurcat borcanele. Era invers decat am zis. In alta ordine de idei, am mai spus-o si cu alte ocazii, mergand cu specificatiile de fabrica, toe-out, am reusesc sa nenorocesc o pereche de cauciucuri in 10k km. Cu setarile pe 0 uzura relativ uniforma la toate seturile de cauciucuri, si au trecut 115k km de atunci. Zic relativ, deoarece pe fata se poate observa o foarte usoara uzura mai accentuata pe interiorul cauciucului. Totusi, este acceptabila, atata timp cat rulezi cauciucurile fata-spate macar o data pe an. |
Author: | comanr [ 02 Mar 2015, 19:03 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
e bine de rulat rotile intre ele, din pacate performanta si stabilitatea vin cu geometrii care uzeaza destul de repede rotile, nu numai la alfa, la mine se toceste spatele mai mult de exemplu, acolo unde ai tractiunea rotile sufera cel mai mult, normal un set de roti bune ar trebui sa tina macar 25k pana sa apara uzura neuniforma, rotile late sufera cel mai mult de acest fenomen, culmea e ca sant si cele mai scumpe. |
Author: | spooky [ 02 Mar 2015, 19:15 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
yux_mm Quote: cristianmiu Quote: Am citit pe AO ... acum nahh ei au drumuri comparativ cu macadamurile noastre,
Daca te referi la drumurile de UK, eu in locul tau nu as atat de sigur...Eu in locul lui as fi! Singurul dezavantaj ar fi limitatoarele de viteza,"speed humps", care sunt din o suta in o suta de metri prin oras, pe stradute. |
Author: | yux_mm [ 02 Mar 2015, 19:17 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Diferenta intre setupul de fabrica si cel cu 0 este sesizabil: toe-out e mai incisiv pe viraje si mai precis in linie dreapta. Totusi, diferenta nu este enorma, asa ca eu consider ca decat sa schimb un set de cauciucuri la fiecare 20-25k km mai bine ma lipsesc de picurul ala de incisivitate/sportivitate si pastrez un set 35-40k. @spooky: Vad ca esti din Iasi. Sincer nu am fost niciodata, deci nu stiu cum sunt drumurile pe acolo, posibil sa fie diferenta mare intre Londra si Iasi. |
Author: | nesquick [ 05 Mar 2015, 01:09 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Ieri am intrat putin in garaj si m-am uitat la rotile de vara pentru ca stiam ca 2 anvelope sunt mai uzate si 2 intr-o stare foarte bune. Din pacate rotile de vara sunt echipate cu 2 anvelope bridgestone potenza si 2 anvelope Sava intensa UHP. Se pare ca cele bridgestone sunt mai tocite si mai au aprox 3-4mm 'carne' in comparatie cu aprox 7mm cat au cele sava. Acum vin si intreb... Cat de ok sunt aceste SAVA? merita sa mai cumpar inca 2 anvelope noi Sava Intensa uhp si sa fac un set complet? http://www.sava-tires.com/sava/ro/tires ... p/?from=tf" onclick="window.open(this.href);return false; Multumesc anticipat ! |
Author: | Valak [ 05 Mar 2015, 06:34 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Sava sunt un brand de buget al celor de la Goodyear, nu au de ce sa fie anvelope proaste. Sunt multe camioane si autobuze/autocare ce monteaza Sava din fabrica, cred ca sunt niste anvelope corecte. |
Author: | nesquick [ 05 Mar 2015, 09:09 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Deci sa inteleg ca intre aceste sava si bridgestone potenza nu este o asa mare diferenta? Eu nu merg cu masina pe circuit, insa din cand in cand, imi place sa iau virajele mai strans si imi doresc ca anvelopele sa fie cat mai silentioase cu putinta, nu de alta, dar in sezonul cald fac destul de multi km extraurban pe distante lungi. Plus de asta pretul mi se pare unul foarte bun, ~340 lei / bucata pe site-ul de unde si-a luat si DanS gumele. |
Page 4 of 12 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |