Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Masina mea Alfa 147 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=21775 |
Page 4 of 9 |
Author: | shox [ 12 Mar 2015, 21:13 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
cristianmiu Quote: Foarte bine lucrat !
Multumesc frumos
Felicitari |
Author: | shox [ 12 Mar 2015, 21:28 ] | ||
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 | ||
Am uitat sa pun o poza din timpul prelucrarii. Scuze daca postez inca o data.
|
Author: | ALXege [ 12 Mar 2015, 22:30 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
Foarte tare! Doar ca acum pare un mic SUV |
Author: | shox [ 13 Mar 2015, 09:26 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
ALXege Quote: Foarte tare! Doar ca acum pare un mic SUV
Stiu .Masina plange dupa o suspensie sport. Sau ar mai fi o varianta care ar compensa golul dintre aripa si roata ,cauciucuri pe 45 dar masina tot cocotata va sta ). |
Author: | BZ-76-DIA [ 13 Mar 2015, 09:35 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
Imi place mult cum ai lucrat distantierele alea, poti sa faci si alte seturi, contra-cost evident ? Nu ma intereseaza cu adaptare pentru PCD, as vrea normale. |
Author: | ALXege [ 13 Mar 2015, 11:56 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
Nu-mi dau seama daca ai scris pe undeva, dar daca sunt 18", mergi cu 225/40 (presupunand ca sunt 8J). Garda la sol trebuie reglata din suspensie. |
Author: | shox [ 13 Mar 2015, 12:03 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
ALXege Quote: Nu-mi dau seama daca ai scris pe undeva, dar daca sunt 18", mergi cu 225/40 (presupunand ca sunt 8J). Garda la sol trebuie reglata din suspensie.
Jantele sunt 7jx17h2 iar cauciucurile sunt 215/40 R17.Talonul mi se pare destul de mic pentru o suspensie stock. Cred ca cel mai bine merg pe 215/45 R17. |
Author: | ALXege [ 13 Mar 2015, 12:10 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
Da, pentru 17, dimensiunea corecta este 215/45/17 (pentru 7J) sau 225/45/17 (pentru 7.5J). |
Author: | theodanila [ 13 Mar 2015, 12:51 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
Nu este important si offsetul (ET) jantei in alegerea corecta a anvelopei? |
Author: | ALXege [ 13 Mar 2015, 12:58 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
Ce legatura are offset-ul cu dimensiunea anvelopei? Offset-ul este important in alegerea jantei si determina pozitia jantei sub masina, mai spre interior sau exterior (nu stiu cum sa explic mai bine). |
Author: | theodanila [ 13 Mar 2015, 13:05 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
Explicatia ta este foarte corecta, si are legatura si cu ce zic eu. Cu cat janta este mai spre interior (ET mai mare), cu atat si anvelopa este mai in interior, deci mai aproape de componentele suspensiei. In diferite cazuri, nu voi mai putea pune anvelopa de 225, ci de 215. Sau sunt obligat sa montez distantier. |
Author: | ALXege [ 13 Mar 2015, 13:19 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
In cazul in care alegi gresit janta! Tu poti pune ce dimensiuni de anvelope vrei, eu iti zic care sunt dimensiunile recomandate de producator. |
Author: | shox [ 18 Mar 2015, 19:47 ] | |||
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 | |||
Cam asa sper sa arate pe viitor.Deocamdata studiez piata pentru un kit de suspensie reglabila.Visul meu este un kit AirRide .
|
Author: | ALXege [ 18 Mar 2015, 19:57 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
De ce vrei reglabila? Din experienta iti spun ca nu o sa iti bati capul cu reglaje diferite vara/iarna In plus, orice reglabila coboara oricum garda la sol fata de suspensia stock, chiar si la cel mai inalt reglaj. Un set de arcuri este exact ce-ti lipseste, ieftin yet effective Un air ride o sa depaseasca pretul masinii |
Author: | shox [ 18 Mar 2015, 21:27 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
ALXege Quote: De ce vrei reglabila? Din experienta iti spun ca nu o sa iti bati capul cu reglaje diferite vara/iarna In plus, orice reglabila coboara oricum garda la sol fata de suspensia stock, chiar si la cel mai inalt reglaj. Un set de arcuri este exact ce-ti lipseste, ieftin yet effective
Pai daca nu influeteaza cu nimic arcuri sport pe amortizoare stock ar fi perfect,pe mine ma intreseseaza doar garda la sol sa o mai cobor sa nu mai stea capra asa ).
Un air ride o sa depaseasca pretul masinii |
Author: | BZ-76-DIA [ 18 Mar 2015, 22:05 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
shox Quote: (...)Pai daca nu influeteaza cu nimic arcuri sport pe amortizoare stock ar fi perfect (...)
Influenteaza, nu mai lua de bun tot ce viseaza unii ! Amortizorul stock are cursa mai lunga, iar arcul sport este mai scurt decat un arc normal. Rezultatul: arcul nu se va comprima suficient, se va misca cam "la liber" asa si o sa bata ca toti dracii cand faci poc in groapa. E fizica de clasa a 6-a.Ori pui ce trebuie, ori o lasi asa. P.S.: te-ai mai gandit la flansele alea din duraluminiu ? |
Author: | KLE [ 19 Mar 2015, 00:09 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
La arcuri "sport" la care s-a referit Ege,(poti sa iei de bun ceea ce a scris), care coboara masina cu max 30mm, poti folosi amortizoarele originale ,nu e nevoie de amortizoare sport.In cazul in care o sa folosesti arcuri mai scurte pe amortizoare stock, atunci intr-adevar o sa-ti faca poc amortizoarele la vreo groapa. |
Author: | ALXege [ 19 Mar 2015, 10:49 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
Lucian, de la tine aveam pretentii! N-o mai da cu fizica de-a 6a ca te faci de ras... Sent from my Alfa Romeo |
Author: | BZ-76-DIA [ 19 Mar 2015, 10:57 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
Nu vreau sa ma fac de ras, nici sa par prea destept, doar ca vorbesc din practica. Am montat pe masina unui coleg de-al nostru niste arcuri sport pe amortizoarele stock si dupa 2 zile i le-am pus la loc pe ale lui. Concluzia mea a fost cea expusa mai sus, altfel nu se explica comportamentul rutier total aiurea. Cu tot pachetul stock pus la loc nu mai facea nimic, doar ca i se parea omului cocotata pe tocuri. Imi pare rau ca n-am notat ce marca erau arcurile. |
Author: | ALXege [ 19 Mar 2015, 11:09 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
Pai te contrazic tot din practica, dar asta e mai putin important. Cum sa zici ca nu se comprima suficient si ca joaca liber... Ori arcul ala avea spire lipsa, caz in care nu inteleg cum ai putut sa-i montezi omului asa ceva pe masina, ori ai exagerat in mod voit, dar nu se pupa cu realitatea, cu atat mai putin cu fizica. Ca amortizoul ajunge la capatul cursei pot sa inteleg, desi iti garantez ca nu se intampla cu niste arcuri de bun simt. |
Author: | shox [ 23 Mar 2015, 13:15 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
Salutare. Am si eu o intrebare ,se potrivesc arcurile si amortizoarele de pe 156 pe 147. A facut cineva cascadoria asta ) ? Multumesc. |
Author: | nesquick [ 23 Mar 2015, 13:33 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
se potrivesc, insa ai mare grija la motorizare. |
Author: | shox [ 23 Mar 2015, 14:09 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
cristianmiu Quote: se potrivesc, insa ai mare grija la motorizare.
Deci se potrivesc sigur si pe fata si pe spate dar depinde de motorizare?
|
Author: | ALXege [ 23 Mar 2015, 14:25 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
Din amintiri, la amortizoare e un scheps pe spate, dar nu mai stiu care De mers merg dar posibil sa nu stea ok amortizoarele pe spate. Iar arcurile, evident ca depind de motorizari, un 1.6TS nu va apasa la fel de tare pe fata ca un 1.9JTD. |
Author: | bluecar [ 23 Mar 2015, 14:31 ] |
Post subject: | Re: Masina mea Alfa 147 |
nu pune de 2.4 jtd (fata)de pe 156 in rest poti pune de pe orice.am vazut arcuri spate de gt pe 147 si invers.daca vrei sa si cobori putin masina cauta de pe 156 edizione sportiva parca,motorul de 2.0ts. cei ce stiu mai multe poate sa ma corecteze daca gresesc. |
Page 4 of 9 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |