Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa mea
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=21443
Page 4 of 11

Author:  AlterEgo [ 11 Mar 2014, 14:13 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

Kicsi_147 Quote:
Gata !!! :D Au sosit si la mine noile gume. Echilibrat, montat, curatat interior/exterior, curatenia de primavara/vara gata la mine !!!!:naughty:
foarte faine. si eu mi le-am dorit pe astea. sa le rulezi sanatos...spune-mi si mie, te rog, ca nu-mi dau seama din poze, ce marca/model sunt jantele astea ca ma tenteaza pentru anvelopele de iarna

Author:  Kicsi_147 [ 11 Mar 2014, 22:38 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

Jantele sunt marca RONAL model LZ / 18". Sub denumirea asta le gasesti cel mai simplu pe ebay si sunt si pe 15 si 16 din cate am vazut. Nu stiu prea multe despre modelul/firma asta de jante, doar ca arata foarte bine zic eu. Le-am vazut si pe alta masina dar erau pe dimensiuni mai mici dar, dadea ok si pe aia. Acum o sa le "tunaresc" un pic pe ale mele si am sa le schimb capacelele din centru cu unele originale Alfa :D, sper ca nu o sa adun prea multe dislike-uri de la colegi pentru chesti asta :lol:

Author:  AlterEgo [ 12 Mar 2014, 11:22 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

Kicsi_147 Quote:
Jantele sunt marca RONAL model LZ / 18". Sub denumirea asta le gasesti cel mai simplu pe ebay si sunt si pe 15 si 16 din cate am vazut. Nu stiu prea multe despre modelul/firma asta de jante, doar ca arata foarte bine zic eu. Le-am vazut si pe alta masina dar erau pe dimensiuni mai mici dar, dadea ok si pe aia.
le stiu, sunt bune, sunt nemtesti :D si sunt un model frumos, foarte popular pe VAG-uri si beamveuri
Kicsi_147 Quote:
...sper ca nu o sa adun prea multe dislike-uri de la colegi pentru chesti asta :lol:
ba dimpotriva...daca vrei, eu am un set de capace "Alfa omeo" alb/negru, pe care le-am luat pt jantele mele de vara si nu s-au potrivit, fiind prea mari. ti le pot trimite daca te intereseaza :peace:

Author:  Kicsi_147 [ 12 Mar 2014, 23:34 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

ce diametru au capacele? si cat costa? si o poza, bitte. Eu gasisem pe ebay o gramada de modele dar parca pana la urma as opta pt cele colorate standard originale.

Author:  AlterEgo [ 13 Mar 2014, 03:22 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

Kicsi_147 Quote:
ce diametru au capacele? si cat costa? si o poza, bitte. Eu gasisem pe ebay o gramada de modele dar parca pana la urma as opta pt cele colorate standard originale.
tot de pe ebay sunt luate si astea. nu costa nimic, daca ti se potrivesc pe jante si le vrei ti le trimit. le masor maine si urc si o poza sa iti faci o idee

Author:  AlterEgo [ 13 Mar 2014, 19:06 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

capacelele sunt exact astea

Author:  Kicsi_147 [ 13 Mar 2014, 19:11 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

Sooper :dribble: le vreau !!! Dar totusi hai sa stabilim un pret ca sa nu ma simt io prost. Iti trimit pe PM adresa? :mrgreen:

Author:  AlterEgo [ 13 Mar 2014, 19:18 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

Kicsi_147 Quote:
Sooper :dribble: le vreau !!! Dar totusi hai sa stabilim un pret ca sa nu ma simt io prost. Iti trimit pe PM adresa? :mrgreen:
sper ca la tine sa se potriveasca. da-mi doar adresa, te rog si ti le pun prin posta

Author:  Kicsi_147 [ 16 Jun 2014, 14:47 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

Salutare dragi colegi,
Nu am mai postat de ceva vreme pe forum pentru ca nu prea am avut ce (probleme) sa scriu, majoritatea raspunsurilor la unele intrebari le-am gasit folosind doar "search" :), dar nu pot sa nu recunosc ca in fiecare zi monitorizez forumul, fiecare postare si mai ales in ultima vreme de cand cu Festul... Bravo!!! :clapping: imi place ce vad, Felicitari!!! Am ales sa postez acum deoarece ieri s-au implinit 7 luni de cand am masina si primii 10000 Km de cand suntem impreuna. Acesti kilometrii trebuiau facuti in drum spre Fest, n-a fost sa fie nici anu asta :( nu mi-a iesit concediu cand am vrut. Ce sa va spun masina e senzationala !!!! Ce mai...o iubesc!!! M-am atasat enorm de ea.

Probleme (am sa le enumar mai jos)...nu prea am avut la ea si cele marunte care au fost s-au rezolvat repede fara batai de cap, multumita forumului pe principiul intrat-cautat-citit-rezolvat.
Si zic asa:
1. Prima mica problema care data de cand am luat-o a fost spalatorul de faruri de pe partea stanga care nu functiona, am descoperit ca piesa cu pricina era acea duza de distribuire care imparte apa pentru fiecare far. Cautat, comandat, inlocuit, functioneaza.

2. La o saptamana dupa aceasta mica problema, apare urmatoarea si anume cablul de la macaraua stanga fata din portiera cedeaza iar geamul ramane pe jumatate deschis. Am reusit cu chiu cu vai sa-l inchid si am plecat glont la reprezentanta, lasat masina acolo 2 zile, nu stiu ce s-a inlocuit pe acolo dar s-a rezolvat si asta.

3. Chiar in sambata dinaintea Pastelui apare alta problema ca urmare a unei trosnituri sub capota si apoi o piesa metalica cazand in scut, urmata de lipsa servo, lipsa clima, baterie aprinsa in bord si deja incepeam sa cred ca sunt urmarit de "Blestemul Alfa" (adica repari ceva se strica altceva)....problema? Fulia de la vibrochen rupta. Odata cu comanda pentru aceasta am comandat si uleiul si filtrele necesare pentru prima revizie (133000Km).

Acum am 136206 Km, exact 10000 de cand am luat-o iar testul suprem va fi peste mai putin de o luna cand o sa facem Germania-Romania si anume vreo 2000 Km dintr-o bucata din care 1500 doar autobenzi...abia astept :dribble:

Acum va cer din nou ajutorul ca urmare a unei mici probleme care ma sacaie de cand am facut revizia. Cand pun contactul (nu de fiecare data, de regula la rece) se aude ca un suierat de locomotiva de sub capota care se opreste odata cu stingerea martorilor. din ce am reusit sa constat singur cred ca acel suierat vine din/de la/din jurul filtrului de motorina. daca cineva are ideea ce ar putea fi il rog sa-mi scrie. Sper ca am fost destul de explicit.

Si cateva mai recente
Attachment:
Stam la panda.jpg
Stam la panda.jpg [ 155.6 KiB | Viewed 2952 times ]
Attachment:
Cineva ma urmareste.jpg
Cineva ma urmareste.jpg [ 194.66 KiB | Viewed 2952 times ]
Attachment:
Privirea care m-a facut s-o poreclesc suparata.jpg
Privirea care m-a facut s-o poreclesc suparata.jpg [ 109.37 KiB | Viewed 2952 times ]

Author:  tzzivii [ 16 Jun 2014, 15:06 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

Suieratul acela e de la conducta dintre filtru si pompa de inalte care vibreaza in cleme. Vezi cum faci sa o prinzi mai bine.

Author:  Kicsi_147 [ 16 Jun 2014, 15:08 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

tzzivii Quote:
Suieratul acela e de la conducta dintre filtru si pompa de inalte care vibreaza in cleme. Vezi cum faci sa o prinzi mai bine.
Am sa arunc o privire. mersi de info

Author:  Kicsi_147 [ 26 Jun 2014, 01:39 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

Salutare.
Peste cateva zile o sa plec in Romania in concediu. Pe perioada concediului ma gandeam sa fac si eu o resoftare la alfa mea + dpf si egr off. Masina imi este inscrisa pe germania si nu am de gand sa o inscriu in Ro deocamdata. Credeti ca o sa ma afecteze aceste modificari la un eventual TUV aici pe germania?,acesta va trebui sal fac in luna martie anul viitor. Ce recomandati?

Author:  marius [ 26 Jun 2014, 09:08 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

Clar va scoate mai multe noxe.

Author:  silencer [ 26 Jun 2014, 09:09 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

Nu stiu cum este cu testul de fum la nemti, a mea e resoftata si vizual nu se vede fumul dar cine stie daca verifica co2 la voi. In rest nu cred sa ai probleme

Author:  marius [ 26 Jun 2014, 09:18 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

Pai vizual poate sa nu se observe nimic, dar nu asa se masoara emisiile! In mod normal atunci cand faci verificarea tehnica iti pune sonda pe iesirea esapamentului.
Acum tu ar trebui sa stii cel mai bine kicsi cum sta treaba la centrul tau local de verificari sau cat de bine ii cunoati pe baieti. ;) Legal insa, masina ta nu va mai trece tuv-ul cu dpf off.

Author:  AlexMito [ 26 Jun 2014, 09:22 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

Kicsi_147 Quote:
Salutare.
Peste cateva zile o sa plec in Romania in concediu. Pe perioada concediului ma gandeam sa fac si eu o resoftare la alfa mea + dpf si egr off. Masina imi este inscrisa pe germania si nu am de gand sa o inscriu in Ro deocamdata. Credeti ca o sa ma afecteze aceste modificari la un eventual TUV aici pe germania?,acesta va trebui sal fac in luna martie anul viitor. Ce recomandati?
Salut,

Nu va afecta tuv-ul. Poti face DPF si EGR off linistit. Masina va ramane in specificatii.

Author:  comanr [ 26 Jun 2014, 10:43 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

e in specificatii pe dracu, deci sa fie intelese:

-daca faci egr off nu se prinde nimeni insa multi din germania(controale, tuv) intra pe obd si vad cantitatea de gaze de recirculare

-daca faci dpf off, ai probleme oriunde adica la orice statie itp sau control trafic pentru ca testul se face cu opacimetrul chiar si in romania si o sa iasa hora mare.

chiar si la noi s a pus la un moment dat problema achizitionarii unui tester universal gen KTS pentru rar si pentru echipajele control trafic dar nu a existat buget, asa mi au parvenit informatiile insa pe viitor vor fi dotati cu asa ceva.

Author:  lucianm [ 26 Jun 2014, 10:44 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

comanr Quote:
e in specificatii pe dracu, deci sa fie intelese:

-daca faci egr off nu se prinde nimeni insa multi din germania(controale, tuv) intra pe obd si vad cantitatea de gaze de recirculare

-daca faci dpf off, ai probleme oriunde adica la orice statie itp sau control trafic pentru ca testul se face cu opacimetrul chiar si in romania si o sa iasa hora mare.

chiar si la noi s a pus la un moment dat problema achizitionarii unui tester universal gen KTS pentru rar si pentru echipajele control trafic dar nu a existat buget, asa mi au parvenit informatiile insa pe viitor vor fi dotati cu asa ceva.
Exact! Nu are cum sa nu se vada, mai ales dpf-ul.

Author:  ILuzoriu [ 26 Jun 2014, 10:52 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

comanr Quote:
e in specificatii pe dracu, deci sa fie intelese:

-daca faci egr off nu se prinde nimeni insa multi din germania(controale, tuv) intra pe obd si vad cantitatea de gaze de recirculare

-daca faci dpf off, ai probleme oriunde adica la orice statie itp sau control trafic pentru ca testul se face cu opacimetrul chiar si in romania si o sa iasa hora mare.

chiar si la noi s a pus la un moment dat problema achizitionarii unui tester universal gen KTS pentru rar si pentru echipajele control trafic dar nu a existat buget, asa mi au parvenit informatiile insa pe viitor vor fi dotati cu asa ceva.
Imi spui si mie te rog cum se vede pe OBD cantitatea de gaze de recirculare? :D Sa ne intelegem, nu spun ca nu se poate vedea pe obd ca egr-ul este inchis, dar in nici un caz cum spui tu mai sus :wink:

Anuland dpf-ul treci GARANTAT testul de opacitate in orice tara. Iarasi, nu spun ca nu se poate vedea in diagnoza ca dpf-ul este anulat, dar nu cu opacimetrul.

Author:  comanr [ 26 Jun 2014, 11:02 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

tibi, nu ma astept sa vad meltenii nostri cu testere cautand campuri si procente de egr, dar se poate vedea daca acea vana este comandata, cantitatea de gaze se poate vedea si ea pe debitmetru, o fortezi in on/off si vezi diferenta pe debitmetru, totusi prea curand la noi nu cred.

la faza cu dpf, eu zic ca se vede si fara opacimetru, la ochiometru, majoritatea cu ele resoftate/offtate scot fumul cat maneca cojocului pentru ca probabil sant resoftate prost sau prea "mult" dar hei! ce sens ar avea o resoftare modesta, tota lumea o vrea mareeee.

in momentul in care tu accelerezi pana la 5000 rpm nu trebuie sa ai particule , daca tu scoti fum negru nu e normal ca nu mai ai dpf, orice copil de 5 luni poate sa observe daca o masina are sau nu dpf uitandu se la teava de esapament care e neagra, afumata, nici macar nu trebuie sa ti faca vre un test, nu mai zic ca daca chiar vrei test o sa fie amenda mai sigura.

Author:  ILuzoriu [ 26 Jun 2014, 12:26 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

Pai..facem pariu ca daca pui testerul pe o masina la care eu i-am facut egroff nu vezi nici o diferenta intre cantitatea de aer ceruta/masurata? :) Bineinteles ca Egr controll este pe OFF si duty cycle-ul egr-ului este la 4%, dar asta este altceva :tongue:

Si partea cu fumul este relativa, iti arat masini care au dpf la locul lor si totusi au tevile negre negre si dau fum (ex cel mai bun este brera lui Catalin care la Fest dadea fum cat cuprinde iar acum nu mai da gram de fum, problema fiind de natura mecanica)

Author:  comanr [ 26 Jun 2014, 13:36 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

exista o realitate, realitatea e ca daca o masina e in parametri pe injectie si supraalimentare cantitatea de particule e mica, adica e normala, sant acele masini la care nu se infunda filtrele de particule care merg bine, pentru ca a curata un filtru de particule nu este o rezolvare a problemei, masina aia are probleme pe undeva care genereaza particule in exces.

o masina buna cu filtru de particule are teava curata, dupa multi ani e posibil sa mai apara oxizi sau o culoare neagra dar nu afumat ca la masinile fara dpf care desi stau in parametri au tevile negre si afumate semn ca ele emit particule.

ce e adevarat e ca stilul de mers are si el un aport mare la productia de cenusa, uleiul si carburantul la fel asta pe langa uzura sau defectiunile masinii, e un sistem legat care odata scos din parametri genereaza probleme mai mari decat la o masina fara filtru de particule si varsta nu este definitorie, importante ar fi mentenanta si stilul de mers la productia de cenusa.

nu vreau sa intru in nici o polemica cu nimeni, am o problema cu cei care au sisteme perfect functionale si le disableaza, nu cu cei care au probleme si incearca sa le rezolve ieftin, cei din urma scot filtrul dar nu rezolva si problemele de fum mult, ei vad ca masina trage si nu se mai aprinde nimic in bord, stau linistiti, insa scot fum la marele greu, uneori mai mult decat la o masina fara dpf , stock.

Author:  Kicsi_147 [ 26 Jun 2014, 16:23 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

Deci sa inteleg ca aici pe germania o eventuala anulare egr si dpf ma vor afecta nu si resoftarea? caci ma gandeam ca in cazul acesta as face doar resoftarea fara acele anulari...e posibil si asa ceva? :blink: o sa mai obtin ceea ce trebuie?

Author:  AlexMito [ 26 Jun 2014, 16:32 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

Nu te va afecta nimic. Mergi si anuleaza DPF si EGR, fa si resoftare (dar toate astea la cineva care chiar stie ce face) si nu vei avea absolut nici o problema cu tuv - ITP.

Succes!

Author:  alfa146 [ 26 Jun 2014, 16:51 ]
Post subject:  Re: Alfa mea

Kicsi , in cel mai rau caz care te poate afecta este , neplata de catre asigurari in caz de accident . Pentru ca atunci se va constata ca defapt , ai mai multi cai decat prevede producatorul . Dar asta numai in caz de accident si numai daca se ajunge sa-ti trimita evaluatorul pe cap . In rest la TUV , nici o problema .

Tibi , una dintre masinile care au DPF la locul lui si au esapamentul afumat , este a mea . :lol:

Page 4 of 11 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/