Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa Romeo GT
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=19863
Page 4 of 48

Author:  ALXege [ 24 Jan 2013, 12:04 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Masina era moarta pentru ca a intrat in Limp mode si "ti-a taiat" turbina.

Author:  catvisimo [ 26 Jan 2013, 09:52 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

si eu o patesc la fel cu martorul de airbag, trebui doar sa misc scaunul de la sofer...si dispare, pe tester nu mi-a aparut...e ciudat

Author:  stig53 [ 26 Jan 2013, 20:36 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Bluecar, problema cu martorul avarie motor e data mai mult ca sigur din cauza EGR-ului. Tu ai curatat EGR-ul dar nu e deajuns... dese ori problema este in amonte si anume colectorul de gaze; trebuie curatat bine si asta. EGR-ul se schimb doar in cazul in care nu mai functioneaza bine partea electrica. Odata ce ai pus la punct functionarea EGR-ului incearca sa nu mergi ca taximetristii cu schimbari de viteze la 1800, sa schimbi uleiul si filtrul de aer la timp si din cand in cand iesi cu masina la drum sa o ridici in ture mai mult decat ai face deobicei. Traficul urban dauneaza mult acestor motoare.

Author:  bluecar [ 26 Jan 2013, 23:50 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

stig53 Quote:
Bluecar, problema cu martorul avarie motor e data mai mult ca sigur din cauza EGR-ului. Tu ai curatat EGR-ul dar nu e deajuns... dese ori problema este in amonte si anume colectorul de gaze; trebuie curatat bine si asta. EGR-ul se schimb doar in cazul in care nu mai functioneaza bine partea electrica. Odata ce ai pus la punct functionarea EGR-ului incearca sa nu mergi ca taximetristii cu schimbari de viteze la 1800, sa schimbi uleiul si filtrul de aer la timp si din cand in cand iesi cu masina la drum sa o ridici in ture mai mult decat ai face deobicei. Traficul urban dauneaza mult acestor motoare.
salut.
egr-ul nu este foarte murdar,mecanicl spune ca a fost schimbat.se vede ca este nou in comparatie cu restul pieselor din jurul lui.
o sa incerc sa schimb electrovalva pierburg ca ea da mereu eroare.
da stiu cu turatia motorului ca am avut 4 ani jtd,bineinteles cu 8v nu 16,eu schimb dupa 2500rpm.

Author:  ALXege [ 26 Jan 2013, 23:54 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Verifica si furtunele de vacum de la Pierburg, sa nu ai vreunul fisurat..

Author:  bluecar [ 27 Jan 2013, 00:45 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

ALXege Quote:
Verifica si furtunele de vacum de la Pierburg, sa nu ai vreunul fisurat..

am comandat-o pe asta:



http://cgi.ebay.it/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 187wt_1037" onclick="window.open(this.href);return false;

e bine ca o plateste fosta nevasta ca eu deocamdata sunt pe avarie :(

Author:  bluecar [ 09 Feb 2013, 14:51 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

salut,
am schimbat electrovalva pierburg dar totusi apare eroarea:

READING ERROR CODES:
1: P0238 - Boost pressure sensor
Boost control solenoid or boost pressure sensor faulty
The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
2: P0235 - Boost pressure sensor
Boost control solenoid or boost pressure sensor faulty
The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.

trebuia cumva sa scot si borna de la baterie?
stie cineva unde se poate face update la soft?

astazi am mers cu MCSF aprins si pe la 3500 rpm ma avertizat pe display, dupa care becul din bord sa stins.
deci pana acum se aprindea si ramanea asa 2 zile dupa care se stingea singur dar dupa pornire oprire, ieri sa aprins pe la 3000rpm si sa stins in mers astazi la 3500rpm, este tare dubios :(

Author:  tzzivii [ 09 Feb 2013, 15:12 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

senzor MAP, cel de pe admisie. double check it.

Author:  bluecar [ 09 Feb 2013, 15:36 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

o sa schimb si debitmetrul la vara :(

Author:  comanr [ 09 Feb 2013, 16:46 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

ai gresat actuatorul geometriei turbinei unde e indicat in poza?

Attachments:
2013-02-09 15.24.53.jpg
2013-02-09 15.24.53.jpg [ 73.11 KiB | Viewed 1905 times ]
2013-02-09 15.25.32.jpg
2013-02-09 15.25.32.jpg [ 46.57 KiB | Viewed 1905 times ]

Author:  bluecar [ 09 Feb 2013, 17:45 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

da sigur am gresat cu vaselina pe baza de cupru.

Author:  comanr [ 09 Feb 2013, 17:47 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

curata si egr si mergi cu 3500rpm 20 min

Author:  tzzivii [ 09 Feb 2013, 17:50 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

La cum arata debitmetrul, e foarte probabil ca si admisia si turbina sa fie foarte murdare.

Author:  comanr [ 09 Feb 2013, 17:56 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

@tzivii
cred ca ai mare dreptate
@bluecar
a mea facea exact la fel. boost sensor -signal too high
mi a fost lene sa desfac turbina sa o curat , am uns actuatorul,curatat senzorul lasat in benzina o ora si suflat bine,am curatat valva, am verificat furtunasele de vacuum si am mers turat 3500rpm .
nu am mai avut mcsf de atunci (30k)
deasemenea daca intercoolerul scapa pe la capace sau pe undeva o sa dea mcsf ,trebuiesc etansate toate "scurgerile"

Author:  bluecar [ 09 Feb 2013, 22:06 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

o sa le curat pe toate in vara maine daca nu ploua o sa verific furtunasele inca odata,chestia este ca nu face tot timpul 4-5 zile pot sa merg si la 4500rpm ca nu se aprinde.
alta data,mai ales la turatii bruste se aprinde.si am mai observat ceva:
- pana in 2000 rpm nu prea are vlaga lucru care la cealalta alfa nu se intampla cu toate ca are 105 cai
-daca iau piciorul de pe acceleratie la 1500 rpm si e rece motorul coboara brusc si trepideaza
-cand o turez in mers se aude un suierat mai gros (cand am geamul deschis) dar nu de turbina mai degraba de aer(ca si cand ai scote futunul de la galeria de admisie), se poate auzi de la furtunul pe unde trage aer in filtru? sau cum spunea @comanr sa fie de la intercooler sau vreun furtun pe unde are fisuri? repet numai in mers.
in rest trage bine nu am ce sa spun ,luni sau marti dau o fuga pana la constanta si o sa scutur putin turbina

o seara placuta!


P.S am gasit buton incalzire scaun la un tip din galati care dezmembra o alfa 166 la 50 lei sa potrivit perfect numai ca are iluminatul verde nu rosu

Author:  comanr [ 09 Feb 2013, 22:55 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

daca vezi pe undeva ulei, pe langa capace pe la imbinari e bine sa verifici.
sunetul ala suierat se aude cu geamul deschis si la mine da parca e ascutit

Author:  bluecar [ 10 Feb 2013, 18:37 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

salut,
noutati:
astazi am verificat furunele de vacum si am zis sa ma uit si la clapeta de acceleratie si cum aveam un spray de curatat egr-ul am zis sa o dau jos ca avea cam 1-2mm calamina.
dupa ce am desfacut-o mi-am pus mainile in cap,pe prima portiune a galeriei cat tine egr-ul avea un strat de 1cm de calamina asa ca am desfacut si egr care avea 2-3mm ca a fost schimbat recent am vazut pe el 2011.
capul galeriei avea un fel de fante prin care probabil circulau gazele de la egr erau complet acoperite de calamina,cele pe unde intra gazele in galerie (unde se prinde egr) erau si ele aproape obturate cu funingine.
nu am facut poze ca sa terminat bateria la telefon.
eu nu inteleg cum a putut sa schimbe egr-ul fara sa curete clapeta si fantele cred ca si galeria este la fel de murdara dar o curat la vara.(si proprietarul zicea ca a reparat masina numai la seviceuri serioase nu la coltul strazii)
dupa toate acestea am sters eroarea P0238 - Boost pressure sensor si am plecat putin in probe trage foarte bine acum si nici MCSF nu sa mai aprins.
sper sa nu sa se mai aprind niciodata.
daca nu se mai aprinde inseamna ca eroarea venea de la mizerie si am cumparat valva pierburg degeaba.
sfat: nu cumparati nimic pana ce nu santeti siguri ca ati verificat tot ce tine de respectiva instalatie.
o seara buna!

Author:  comanr [ 10 Feb 2013, 18:54 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Eu ti am zis sa lasi valva in pace ,sa cureti egr si se rezolva.bine ca merge

Author:  bluecar [ 10 Feb 2013, 19:25 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

comanr Quote:
Eu ti am zis sa lasi valva in pace ,sa cureti egr si se rezolva.bine ca merge

da merge acum bine,nu mai sunt probleme doar ca se aude pe dedesupt ceva ca troncane de cand am dat toba jos si am schimbat tampoanele, cred ca atinge toba de caroserie ori am uitat ceva sa stang cand am umblat la schimbator si treapa a6-a care trebuie sa o vada un meserias.
eu am zis ca daca egr a fost schimbat sa curatat si tot ce tine de el.

Author:  bluecar [ 11 Feb 2013, 17:24 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

salut,
o noua zi cu probleme:
astazi dimineata am plecat spre constanta si dupa 35km a aparut MCSF si bineinteles ca m-am intors acasa,nu ma lasa sa trec de 3000rpm.
am pus laptop-ul acasa si a mai aparut erorile:


READING ERROR CODES:
1: P0238 - Boost pressure sensor
Boost control solenoid or boost pressure sensor faulty
The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
2: P1236 - Turbine/Boost pressure signal (1)
No help available
The reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is present now. Take appropriate action to fix this sensor fault. Dashboard warning light was activated for this fault.

dupa ce am sters codurile am facut test afara din oras si sa mai aprins doar Boost pressure sensor am mai stres odata dupa care i-am dat pana 4300 rpm si nu a mai aparut.

maine incerc sa plec la constanta din nou dar i-au si laptop-ul cu mine

Author:  _mircea_ [ 11 Feb 2013, 19:48 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

" i-au"?

Author:  bluecar [ 11 Feb 2013, 20:24 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

_mircea_ Quote:
" i-au"?
la cat de suparat sunt nici nu mi-am dat cum scriu plus ca multa carte nu am scuze :(

Author:  comanr [ 11 Feb 2013, 20:34 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Posibil ca egr ul sa nu fie bun.blindeaza l temporar sa il scoatem din ecuatie.dureaza 2 min.o sa ai mcsf dar masina trebuie sa traga sa nu mai intre in limp mode.pui o tabla mai groasa in doua(cutie de spray) in capul tevii ce intra sub egr exact intre suruburi.vezi sa nu strici garnitura aia subtire de tabla, mai bine o scoti cand blindezi temporar.

Author:  bluecar [ 11 Feb 2013, 22:48 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

daca mai face o sa pun blind.
cum aflu daca are softul original? ma gandesc sa nu o fi fost remapata.
dupa amiaza am incercat alt senzor galerie admisie bosch (pe al meu scrie doar made in italy) de la dezmembrari dupa 50 m a dat mcsf deci mai rau ca al meu,bineinteles ca era foarte murdar si era dupa un opel 1.9 cdti nu l-am curatat sa nu spuna baietii ceva ca mi la dat doar de proba.
au fost doua erori: P0235 - Boost pressure sensor
-P1213 - Boost/manifold air temperature
Air temperature sensor error in turbine.
prima aparea si cu al meu,iar a doua banuiesc ca era de la calamina depusa si nu citea corect

Author:  comanr [ 11 Feb 2013, 23:10 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Pai astea nu prea se repara singure :D

Page 4 of 48 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/