Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat"
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=18532
Page 4 of 12

Author:  marius [ 20 Jun 2007, 12:36 ]
Post subject: 

Frumos,frumos! :)
chiar daca sunt spitate

Acum am observat toba finala cu iesirea cam mica si ruginita.Ar merge ceva mai mare si mai cromat! :wink:

Author:  Cristiano [ 20 Jun 2007, 14:13 ]
Post subject: 

cred ca toti ne gandim la evacuare cand vedem pozele :D

cat despre spitate :love:

Author:  bh00ooo [ 21 Jun 2007, 16:36 ]
Post subject: 

Madkat super jentile, dau foarte bine cu "tusa sportiva" de pe numarul din fata. Te crede lumea ca ai avut un transponder pe masina. :coolspeak:

Acuma, citind io intentiile tale, ma crucesc ca vrei dCi din JTD. Eu ma felicit zilnic ca am dat dCiul de 1.9 pe JTD de 1.9. Fara remapuri fara boxuri. ~115 ~120 de cai amandoua. ~270 Nm amandoua.

Cand imi aduc aminte cum se termina dCiul la 3500 si cum urca JTDul la 4500.... Sau tu chiar le vrei pe amandoua deodata? "Tot in banu' ala" ??

crdi? Blasfemie!! :popa:

Author:  ALXege [ 21 Jun 2007, 21:47 ]
Post subject: 

-3 :P

Author:  lynxul [ 22 Jun 2007, 11:20 ]
Post subject: 

:D O sa apreciezi tu pana zboara vreo doua alfe pe langa tine... apoi... puffffff.....

Author:  ALXege [ 22 Jun 2007, 13:28 ]
Post subject: 

madkat Quote:
ALXege Quote:
-3 :P
meaning? ... e prea dimineata sa inteleg :roll:
hint: -3cm :P

Author:  ALXege [ 22 Jun 2007, 19:22 ]
Post subject: 

vad ca e epidemie de arcuri in club :lol: daca zici ca si tu te gandesti, Tupac la fel, in seara asta o sa mai aveti o supriza pe aria 147.. who-s next? :D

btw, ce-ti ia atat de mult sa pui semnalele? dureaza fix 2 min cronometrat! :P

Author:  dcmilitaru [ 22 Jun 2007, 21:43 ]
Post subject: 

Stii ca lui ii place sa fie mai calculat, trebuie sa faca probe apoi, sa le studieze din 3 unghiuri diferite, sa faca poze in diferite momente ale zilei, in functie de lumina..... Clar, e treaba de we.

Plus ca trebuie sa apara acasa spre seara asudat si obosit, sa-i spuna sotiei ce mult a muncit si ce greu a fost, dar e fericit. :roll2:

Author:  HOT [ 22 Jun 2007, 23:00 ]
Post subject: 

:goodpost:

Author:  ALFA_addict [ 30 Jul 2007, 15:58 ]
Post subject: 

hmmmm.. nasol . Sper ca ai rezolvat usor si fara prea multe batai de cap . Poate acum pui scut motor de titan :)

Author:  centoquarantasette [ 08 Aug 2007, 11:53 ]
Post subject: 

:dribble:

Author:  centoquarantasette [ 21 Aug 2007, 11:58 ]
Post subject: 

bvoo!! 8)

Author:  ColbanR [ 21 Aug 2007, 22:10 ]
Post subject: 

aceeasi problema cu furtunul de la admisie am avut-o si eu... masina tragea mai greu... si iesea mult fum la turatii mari... cum l-am schimbat... am simtit ca fuge altfel... nu scoate fum deloc... e cu totul alta masina... a... si mi-a scazut parca si consumul nitel :D

Author:  ColbanR [ 22 Aug 2007, 10:56 ]
Post subject: 

dap... la fel si la mine si cu suieratul si cu trasul... si cu dimensiunea fisurii la furtun :D bine ca acum am rezolvat...

Author:  Alex_Alfa [ 03 Sep 2007, 12:18 ]
Post subject: 

Parca e alta fata de ce am vazut eu aici la Oradea ;)
Felicitari

Author:  centoquarantasette [ 03 Sep 2007, 12:42 ]
Post subject: 

ti ai luat masina noua? :shock:
Sa o stapanesti sanatos 8) :oops: :D

Author:  marius [ 07 Sep 2007, 18:33 ]
Post subject: 

Alex,mi-ai luat vorba din gura!
Parca e alta masina! :shock:
Felicitari Madkat pentru munca depusa,pe masura ce imbatraneste arata tot mai bine !

Author:  ALXege [ 07 Sep 2007, 22:14 ]
Post subject: 

da, si mai ales "ce mama naibii imi cumpar cand o veni vremea sa o inlocuiesc!?", i know the feeling..

Author:  Alexx [ 08 Sep 2007, 23:41 ]
Post subject: 

ALXege Quote:
da, si mai ales "ce mama naibii imi cumpar cand o veni vremea sa o inlocuiesc!?", i know the feeling..
:( :( :( :( :( :( yep ...... cata dreptate poti sa ai aici

Author:  bh00ooo [ 08 Oct 2007, 11:43 ]
Post subject: 

Cu riscul de blasfemie si de a fi huiduit, fac si io intrebarea de roman, fara sa ma fi uitat inainte cu atentie la basculele inferioare:
La Alfe nu se poate taia cu flexu' pivotu si pune unul insurubat? La reno mi-am salvat o valiza de bani asa si n-am avut probleme.

Author:  centoquarantasette [ 08 Oct 2007, 11:45 ]
Post subject: 

Nu

Author:  alexmirica [ 08 Oct 2007, 11:47 ]
Post subject: 

Nu se poate. E turnat. Se distruge doar o bucse sau pivot => schimbi tot bratul.

Author:  bh00ooo [ 08 Oct 2007, 11:52 ]
Post subject: 

Ok, mersi, e clar. La reno e nituit pivotul, practic tai niturile si iti raman gaurile sa insurubezi altul. Daca nu gresesc asa e si la pasate (generic pentru masini fara personalitate :) ). Daca e turnat m-am linistit si ma duc cu grija sa nu inceapa sa bata.

Author:  ALFA_addict [ 10 Oct 2007, 17:04 ]
Post subject: 

probabil ca sa nu lase loc fanteziilor mecanice :lol:

Author:  HOT [ 15 Oct 2007, 21:40 ]
Post subject: 

bh00ooo Quote:
Ok, mersi, e clar. La reno e nituit pivotul, practic tai niturile si iti raman gaurile sa insurubezi altul. Daca nu gresesc asa e si la pasate (generic pentru masini fara personalitate :) ). Daca e turnat m-am linistit si ma duc cu grija sa nu inceapa sa bata.
Se poate.Daca am timp o sa fac o poza la bratul meu inferior vechi sa vezi ca se poate,DAR NU SE MERITA.Materialul din care e facut pivotul e un aliaj de nu-s ce si dupa ce meseriasul l-a sudat cu nu-s ce electrozi nu a tinut decat vreo 3 saptamani.Ramane doar o solutie de moment pana faci rost de bani pentru brat,dar nu recomand.In schimb la cele superioare e mai simplu ca este un fel sertizat pivotul si daca ai un meserias cu scule adevarate care sa ti-l sertizeze la loc tine mult si bine.

Page 4 of 12 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/