Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Temperatura apei la Alfa 156
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=158
Page 4 of 30

Author:  bh00ooo [ 26 Oct 2007, 09:52 ]
Post subject: 

Eu am dat pe el 'fo 3 bulioane. Puneti si voi o sursa clara mai ieftina care sa poata da si factura. Nu cred ca se cheama publicitate, e interes comun.

Author:  alfa_no1 [ 27 Oct 2007, 23:19 ]
Post subject: 

Termostatul a fost 80 RON, fara senzor de temperatura. Se foloseste senzorul vechi. Cu tot cu senzor e vreo 170 RON. Sursa e un magazin de piese din Suceava, asa ca e cam departe pentru unii... :)
Dar, daca vrea cineva, se rezolva cu un PM.

Author:  voltron [ 02 Nov 2007, 17:42 ]
Post subject: 

Am si eu nevoie de un termostat cu tot cu senzor pt 1.9 jtd,85 kw,an 2003 mai ieftin daca se poate.In zona mea nu am gasit la magazine.ma poate ajuta cineva?

Author:  alfa_no1 [ 03 Nov 2007, 00:29 ]
Post subject: 

voltron, ai PM.

Author:  AndreiSW [ 22 Nov 2007, 19:25 ]
Post subject: 

Cred ca si pe mine ma paste o schimbare de termostat. Aceleasi simptome.

Author:  IRBabuin [ 23 Nov 2007, 21:20 ]
Post subject: 

Am incercat citeva experimente cu radiatorul acoperit, as zice in porportie de 50-60%. Singura diferente apare cind caldura este data drumu. Cu el acoperit sau descoperit masina are ~ acelasi timp de incalzire, putin mai scurt cu el acoperit. Daca dai drumu la caldura (17,5 grade clima), pur si simplu nu prea mai conteaza cit de acoperit este radiatorul frontal, masina pare sa se raceasca prin incalzitorul de habitaclu care presimt ca este pe un circuit separat de cel cu termostat.

Experimentele s-au facut pe linia lu 41 la 8 dimineata pe sens invers cu aglomeratia, deci conditii relativ similare. In aglomeratie cu caldura pornita dureaza mult mai mult......

Author:  Cristi99 [ 23 Nov 2007, 22:22 ]
Post subject: 

madkat - am aceeasi "problema" ca tine, identic, dar daca zici ca la fel a fost si iarna trecuta si nu s-a agravat.. il tai de pe lista prioritatilor :)

Author:  AndreiSW [ 23 Nov 2007, 22:55 ]
Post subject: 

Asta cu radiatorul acoperit imi aduce aminte de Dacia Papuc. Sincer, eu nu am incercat sa-l acopar. Cred ca am sa-i cumpar un termostat.

Author:  alexmirica [ 23 Nov 2007, 22:57 ]
Post subject: 

Radiatorul de habitaclu e "pe direct", nu are legatura cu termostatul. Ai dedus foarte bine cauza. De aia cand iti fierbe motorul vara, dai caldura la maxim sus si cu geamurile deschise :)

Author:  AndreiSW [ 06 Dec 2007, 22:19 ]
Post subject: 

Ieri am schimbat si eu termostatul. Singura problema a fost ca nu s-a potrivit mufa de la sonda de temperatura si am fost nevoit sa folosesc sonda veche.. Oricum diferenta e uriasa : acum apa "urca la 90" dupa care termostatul se deschide si acul mai coboara foarte putin...dar ramane acolo in zona...

Author:  IRBabuin [ 09 Dec 2007, 00:52 ]
Post subject: 

Cit a fost obiectul? Daca dai drumu la caldura cind e rece cum se comporta, se incalzeste la fel de repede?

Author:  AndreiSW [ 09 Dec 2007, 12:24 ]
Post subject: 

180 Ron a costat "obiectul". Sursa : UNIX. In afara de faptul ca acum SE INCALZESTE(inainte nu ajungea nici la 70 grade..mai ales pe linii drepte), temperatura ramane aproape de 90 grade(cu mici fluctuatii). Cu caldura nu are legatura, termostatul ramane inchis pana cand apa ajunge la temperatura de regim.
P.S. Termostatul este BEHR si este la 88 grade.

Author:  marius [ 09 Dec 2007, 20:49 ]
Post subject: 

Cred ca voi cotiza si eu in curand in conturile fabricantilor de termostate pentru Alfa (asta da afacere :lol: )Nu prea imi folosesc masina in ultimul timp incat sa observ ca nu urca temperatura,dar astazi dupa o tura "energica" pana in Poiana si inapoi,acul termometrului de abia s-a miscat peste 50 de grade.E de rau,asa-i ?

Author:  max [ 09 Dec 2007, 22:35 ]
Post subject: 

eu l-am schimbat, insa observ ca nu-i nica de capul lui...
inainte dansa sub 90, acum nu urca decat foarte rar la 80, 90. :oops:
ce branza, tre' sa stea teapan la 90 de cum invart cheia sau in maxim 5 minute si gata.cer prea multe?

Author:  sv_kdt [ 10 Dec 2007, 01:35 ]
Post subject:  termostat

In sfarsit am schimbat termostatul.
Acum sa zicem ca e ok .. insa nu tot timpul. Trebuie sa merg peste 10 minute la peste 2500rpm ca sa ajunga in 90...altfel se balangane acul pe la 70 grade. Daca opresc si stau 5 minute pe loc cu motorul pornit scade pe la 60....cum plec cum urca...
Termostatul a fost 300 ron la italoparts si scrie pe el made in italy si 88. Montatul lui a fost belea. Desi la service A/R a durat mai bine de 3 ore. Italienii dau norma de timp pt schimbat 120 minute parca.

Author:  bh00ooo [ 10 Dec 2007, 16:12 ]
Post subject: 

Nu's ce sa zic... io de cand l-am schimbat face ce trebuie sa faca. Lasa apa sa urce la 90 si dup-aia o tine intre 85 si 90. La 30 de grade in aglomeratie relanti urca la 100 dar scade imediat ce ma misc.

Author:  bh00ooo [ 10 Dec 2007, 21:38 ]
Post subject: 

Treapta 1 merge sigur, rezistenta vietii schimbata az'vara. Aia cu radiatorul e posibila.... Daca citesti cateva pagini in spate pe topicul asta o sa vezi ca altii mi-au spus ca e normal... :headscratch:

Author:  sv_kdt [ 15 Dec 2007, 01:58 ]
Post subject:  Re: termostat

sv_kdt Quote:
In sfarsit am schimbat termostatul.
Acum sa zicem ca e ok .. insa nu tot timpul. Trebuie sa merg peste 10 minute la peste 2500rpm ca sa ajunga in 90...altfel se balangane acul pe la 70 grade. Daca opresc si stau 5 minute pe loc cu motorul pornit scade pe la 60....cum plec cum urca...
Termostatul a fost 300 ron la italoparts si scrie pe el made in italy si 88. Montatul lui a fost belea. Desi la service A/R a durat mai bine de 3 ore. Italienii dau norma de timp pt schimbat 120 minute parca.
Ce am scris mai sus era valabil al temperaturi de +3 + 6 grade......acum ca sunt temperaturi (in zona mea) de +0 -6 grade ... la mers de 20 minute in oras acul se incapatineaza sa nu urce peste 60 grade.... mentionez ca extrem de rar ajunge turometrul in 3000 rpm...nu stiu ce sa mai zic...cu termostat nou...cu nivelul la "racire" in limitele recomandate.... :censored: :headscratch:

Author:  Cristi99 [ 15 Dec 2007, 02:03 ]
Post subject: 

foarte ciudat..

@madkat, al tau cum se comporta de cand a venit frigul si la noi?

Author:  AndreiSW [ 15 Dec 2007, 22:29 ]
Post subject:  Re: termostat

sv_kdt Quote:
In sfarsit am schimbat termostatul.
Acum sa zicem ca e ok .. insa nu tot timpul. Trebuie sa merg peste 10 minute la peste 2500rpm ca sa ajunga in 90...altfel se balangane acul pe la 70 grade. Daca opresc si stau 5 minute pe loc cu motorul pornit scade pe la 60....cum plec cum urca...
Termostatul a fost 300 ron la italoparts si scrie pe el made in italy si 88. Montatul lui a fost belea. Desi la service A/R a durat mai bine de 3 ore. Italienii dau norma de timp pt schimbat 120 minute parca.
Curios...3 ore...Ce motorizare ai pe masina ? Eu l-am montat pe al meu in mai putin de 1 ora.

Author:  IRBabuin [ 15 Dec 2007, 22:39 ]
Post subject: 

Din ce vad aici si ce constat cu masina mea, nu pot decit sa declar ca: ori sistemul de incalzire (a interiorului) la masina asta este supradimensionat serios ori pierderile la diesel sint asa mici incit pe frig e de ajuns pentru racire radiatorul ala de sub parbriz folosit la incalzire.

....o sa fac ca la bmw astea noi, o sa acopar pe frig anumite guri de admisie spre radiator..... (ca sa nu mai sune a dacie cu carton in fata)

Author:  IRBabuin [ 17 Dec 2007, 23:18 ]
Post subject: 

Ma gindeam azi in drum spre treaba daca s-ar putea inlocui cumva furtunul care duce spre calorifer, sau macar obtura....e clar ca viteza mica si mers stil oras plus caldura data drumu egal regim termic mai mic decit cel indicat. Nu am cum sa prind camera sa fac 2 inregistrari mici pina deschide termostatul, cu si fara caldura data drumu.

Author:  AndreiSW [ 23 Dec 2007, 00:09 ]
Post subject: 

Incalzitorul suplimentar functioneaza ?

Author:  bh00ooo [ 23 Dec 2007, 19:03 ]
Post subject: 

Pe care il am si io si functioneaza, baby :D Diesel, diesel da' sa-l stim si noi :)

Author:  bh00ooo [ 23 Dec 2007, 20:12 ]
Post subject: 

Asa figureaza in manualul de MK2 Ro
ÃŽNCÃLZITOR
SUPLIMENTAR
(modele diesel)
(pentru versiuni/pie]e unde este
prev`zut)
Vehiculul este prevqzut cu un încqlzitor
adi]ional care ajutq motorul pe
vreme rece sau de iarnq în scopul atingerii
unei temperaturi confortabile în
habitaclu.
ÃŽncqlzitorul func]ioneazq atunci c`nd
motorul este pornit, iar temperatura
exterioarq este sub 200C [i motorul nu
a atins \ncq temperatura normalq de
func]ionare.


In manualul MK2 DE , cel primit cu masina, scrie ca toate dieselurile "are". Concluzia mea: toate dieselurile Mk2 vandute pe piete nordice "are". Si adevaru e ca incalzeste mult mai rapid interiorul decat fosta mea Laguna.

Edit: MK2 in sensul de FL interior ->. Nu sariti! :)

Page 4 of 30 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/