Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Giulietta si concurenta https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=15380 |
Page 4 of 5 |
Author: | thenuts [ 13 Mar 2012, 11:53 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
madkat Quote: Nu e imposibil ca o masina cu tractiune fata si cu o suspensie bine pusa la punct sa stea pe drum comparabil cu o integrala cu o suspensie slabuta.
Ciudat, cei de pe alfaowner care au trecut de al audi(chiar a3) versiunile sport tocmai asta ziceau ca la audi suspensiile erau mai dure.
Iar fiind vorba aici despre Audi - au o suspensie ciudata, chiar si cele "sport" nu sunt cat de ferme ar trebui - dat fiind clientii carora li se adreseaza, sunt orientate mai mult spre confort. Si "sportivitatea" lasa un pic de dorit. |
Author: | KALI [ 13 Mar 2012, 12:15 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
Din experienta mea cu Audi stiu ca A4 S line cu jante pe 18 si suspensie sport, testat de mine, a fost mult mai rigid decat 159 ti, asta fiind si unul dintre motivele pentru care la vremea respectiva am optat pentru Alfa. |
Author: | georgeg [ 13 Mar 2012, 12:17 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
Ce tot comparati QV cu 2.0 tfsi quattro ? N-au nici o treaba una cu alta, daca vreti comparatie luati S3 si QV, unde S3-ul sta ceva mai bine datorita motorului si faptului ca pune puterea jos mai repede... A3 quattro este o masina normala, un golf integral, care trage 80% fata si cand pierde aderenta vascocuplajul transfera ceva putere si pe spate, este un sistem de 4x4 foarte vechi si care mai este folosit doar din cauza faptului ca nu se poate pune torsen decat pe motoare amplasate longitudinal SAU transversal, aici nu mai stiu care cum e. Iar daca vorbiti de suspensie va rog sa incercati macar sa mergeti cu o suspensie sport si jante 17-18 pe audi...va veti opri direct la prima clinica renala sa va scoateti pietrele de la rinichi. Este o suspensie foarte seaca, dura fara scop, singurul lucru de mentionat la ea este durabilitatea in timp. P.S. Kali. |
Author: | goldfinger [ 13 Mar 2012, 12:18 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
suspensia e foarte ok, este un mix destul de bun intre comfort si sportivitate. Cei sportivi ar fi vrut o suspensie un pic mai ferma, ceilalti un pic mai confortabila. logic, huh? scuzata sa-mi fie intrebarea daca deranjeaza dar, totusi, ajuta la ceva discutia asta despre RS3? Nu de alta dar, din punct de vedere tehnologic, RS3-ul pare la ani lumina de orice alfa aflata acum in productie. |
Author: | ALXege [ 13 Mar 2012, 15:05 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
Sau A4 este prea multa masina.. Cristi Nitza: esti din nou pe langa, cine a pomenit de RS3? Tupac: nu-mi iau QV din fix 2 motive - nu am bani de QV si inca prefer masinile in 2/3 usi; daca tehnica, performantele si comportamentul rutier din spatele QVului s-ar regasi maine sub caroseria unei Brera, nici n-as mai sta pe ganduri care ar fi urmatoarea mea masina.. |
Author: | goldfinger [ 13 Mar 2012, 15:13 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
stimate domn, ALXege, te intreb respectuos, ai vreo problema cu mine? Spune ce ai de zis, pe fata, barbateste, daca e asa! am lucruri mai bune de facut decat sa ma "intep" cu tine pe teme pe care nu le stapanesti dar te incapatanezi sa te contrezi cu toata lumea, sincer. In primul rand, userul meu este altul si te rog sa-l scrii corect daca mi te adresezi, asta daca poti. Cristian, nu Cristi, si Nita, nu Nitza, intre ele (intre prenume si nume, mai exact) este un underscore "_". daca nu e clar, sa-mi spui! |
Author: | ALXege [ 13 Mar 2012, 15:23 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
Stimabile, tu suferi cumva de mania persecutiei? Nu-mi fac un scop ascuns din a te intepa, pur si simplu esti pe langa subiect in tot ce postezi de cateva pagini incoace. Simplul fapt ca lucrezi unde lucrezi nu tine loc de argumente, eu cred ca mi-am argumentat fiecare punct de vedere. Iar atata timp cat nu te jignesc, permite-mi sa ma adresez cum vreau! In loc sa faci atat offtopic, mai bine ai citi mai atent ce se discuta pe aici si ai posta la obiect, cu argumente.. |
Author: | goldfinger [ 13 Mar 2012, 15:33 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
nu voi sta sa iti explic tie lucruri pe care nu le poti intelege, e destul de clar explicat si logic pentru majoritatea. daca pentru tine nu este clar, problema e la tine! si, mda, e offtopic acest post, so, imi vei da 10% warn ca data trecuta pentru ca am indraznit sa te contrazic? ps. As sta sa port discutii infantile cu tine o zi intreaga dar am si alta treaba, scuze! |
Author: | ALXege [ 13 Mar 2012, 15:50 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
Esti un copil frustrat (o zic ca pe o constatare, nu ca pe o jignire). Nu ti-am dat niciodata warn pentru ca m-ai contrazis, din contra, de cateva posturi incoace te invit sa ma contrazici cu argumente. Dimpotriva, vad ca tu nu suporti sa fii contrazis, iar discutiile infantile tu le creezi, vezi interventiile tale de mai sus cand eu iti cer argumente iar tu invoci pusti de liceu Daca sunt singurul care considera ca Nitza este pe langa discutie spuneti-mi si ma duc sa ma culc.. Revenind: Tupac, 2.0TFSI cuplu mai mare decat 1750TBi?! 280Nm@1800rpm vs. 340Nm@1900rpm |
Author: | Tupac [ 13 Mar 2012, 16:09 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
Da, am vazut aseara dar nu am mai stat sa modific. Faza e ca am gasit undeva datele tehnice pentru cele 2, iar la QV figura 250 in loc de 340 (asa cum am observat aseara tarziu). Si ca sa egalez: tot are macar 6.6 suta, nah Si pana sa spui ca as avea vreo afinitate, sa mentionez ca nu mi-as lua nici A3, nici QV |
Author: | ALXege [ 13 Mar 2012, 16:18 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
Nu stiu de unde-ti iei tu datele, dar face suta in fix 7s |
Author: | Tupac [ 13 Mar 2012, 17:22 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
quattro face in 6.6, cel putin asa spune h'audi de romania.. http://www.audi.ro/modele/a3/a3/motoare/tfsi/" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | ALXege [ 13 Mar 2012, 18:36 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
Optimisti baietii, ce sa zic.. pacat ca nu se prea pupa nici cu site-ul mama din Nemtia, nici cu ce cartea tehnica a unui astfel de model vandut. |
Author: | Tupac [ 13 Mar 2012, 18:41 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
O fi traducerea de vina |
Author: | georgeg [ 13 Mar 2012, 18:44 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
ALXege Quote: Optimisti baietii, ce sa zic.. pacat ca nu se prea pupa nici cu site-ul mama din Nemtia, nici cu ce cartea tehnica a unui astfel de model vandut.
Doar nu e ceva nou pentru unii, nici consumurile declarate nu sunt departe de domeniul sf-ului.
|
Author: | dand [ 05 Jun 2012, 01:05 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
De ceva vreme m-am profilat pe producatorul bavarez. Modele de inchiriat, insa SIXT-ul german inchiriaza de obicei modele foarte noi, de la BMW seria 1 am avut un 120d Urban Edition cu 5000km/bord timp de o luna si jumatate, de o saptamana am schimbat cu un 118i Sport Edition cu doar 1800km. Impresii: dupa chinurile cu Audi A3 si Merc A-Klasse (la ambele modelele vechi, ce-i drept) mi-a revenit cheful de condus. Noul 1er e absolut ceva diferit de vechea cutie pe roti, niciodata nu mi-a placut 1er-ul vechi. Pana si exemplarul pe motorina a fost absolut uluitor, chiar si ptr. o persoana care crede(a) cu putere ca locul oricarei masinarii ce foloseste Diesel ca si carburant e pe camp. Schimbator de viteze destul de clonky, la fel ca la 159, love it! Deloc similar cu joystickul de pe celelalte doua marci germane. Ambreiaj mai tare, love it! la inceput cand schimbam dupa A3 si A-Klasse cu 159-le propriu resimteam puternic diferenta in Alfa, acum e absolut acelasi feeling. Feedback la fel ca la Alfa, spre deosebire de Audi. Ambianta interioara moderna, materiale de o calitate superioara, pozitie la volan perfecta. Infosistemul, absolut genial. Usor de manevrat chiar si cand conduci pe Autobahn la viteze mari. Harman Kardon-ul vine ca optional insa e cam un must ptr. oricine isi propune achizitia unui 1er, Urban Edition-ul avea, Sport-ul nu. diferenta ca de la cer la pamant. Camera video ptr. mersul cu spatele e beton! doar ca i-am descoperit o hiba, daca iesi rapid din parcare, ramane blocata chiar si cand deja conduci bine mersi si ai bagat intr-a doua, tot spatele iti arata . Aaa, si ceva foarte ne bmw-ist, greieri la kilometri putini. Asta ptr. cine ar tine cont la detalii din astea. 118i vs. Giulietta 1.4 cu aceeasi caluti (170) cred ca e o competitie stransa la o 'liniuta'. Insa ptr. unul trecut de prima tinerete si care se mai uita si la restul din jur, parca 118i-ul nou e ceva mai aproape de ceea ce ar fi trebuit sa fie o Alfa compacta in anul 2012 (exceptand exteriorul). Blasfemie sau nu, asta e parerea mea. Singurul lucru ce-i lipseste e exclusivitatea, e oribil sa mergi pe strada intre alte 100 de masini similare. |
Author: | Tupac [ 05 Jun 2012, 09:32 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
Eu am un coleg care are un 530d (2008), un X5 3.0d (tot 2008 parca) si un Seria 1 (cred ca ceva gen 2009, dieselul de 170 sau 177 CP cati o avea). Si el imi spune mereu ca mica cutie pe roti e absolut fantastica la condus.. Probabil ca nici noul Seria 1 nu are cum sa fie decat fain.. |
Author: | alfetta [ 16 Oct 2012, 20:44 ] | ||
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta | ||
noul A3
|
Author: | ALXege [ 16 Oct 2012, 21:14 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
Stai sa inteleg, e mai lenta cu 3s pe circuitul 2 ?! |
Author: | dand [ 16 Oct 2012, 23:51 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
Si maretul A Klasse nou a terminat pe un loc 23 parca din 27 in topul Stig de hot hatch de la Top Gear, cu putin inaintea A3-ului (parca venit pe 25 sau 26). Giulietta QV a venit pe 15. Singura diferenta e ca probabil tot A Klasse si A3 vor avea vanzari 'galore' in ciuda performantelor slabe. |
Author: | thenuts [ 17 Oct 2012, 01:44 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
Inca odata JTDM peste Tdi.....dar pt romani tot TDIu e baza |
Author: | yux_mm [ 17 Oct 2012, 09:29 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
ALXege Quote: Stai sa inteleg, e mai lenta cu 3s pe circuitul 2 ?!
asta doar pana or veni la teste cu modelul quattro. ma mira ca acum nu, ca doar asa le este obiceiul
|
Author: | goldfinger [ 17 Oct 2012, 10:32 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
thenuts Quote: Inca odata JTDM peste Tdi...
Timpul pe circuit nu este dat doar de motorizare, uitati prea repede de tren de rulare / suspensie s.a.m.d.
|
Author: | alex159jtd [ 17 Oct 2012, 12:28 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
Noul seria 3 versiunea 328I mi se pare cea mai buna alegere in acest moment! Motor de 2 L in 4 cilindrii, 245 CP, 346 NM, foarte economic (~8l/100), 0-100 ~6 secunde. |
Author: | nesquick [ 17 Oct 2012, 12:45 ] |
Post subject: | Re: Giulietta si concurenta |
Cei de la BMW au reusit in ultima vreme sa aduca pe piata niste motoare cu un raport putere / capacitate cilindrica / consum foarte bun Bravo lor! Din pacate giulietta nu este in clasa cu seria3, ci mai degraba cu seria1 Iar in clasa ei, o consider o masina exceptionala calitate/putere/pret |
Page 4 of 5 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |