Salut
Stiam de masina ta de la un prieten comun. Voi interveni si eu cu cateva critici insa fara intentia de a parea acid. Sper doar sa le gasesti constructive.
In primul rand voi cauta sa iti explic unele aspecte legate de design. Alfa Romeo este una dintre putinele marci auto ale carei modele sunt semnate de case de design celebre. Chiar si cele desenate de Centro Stile, au in spate designeri care au avut sau au in continuare, o influenta importanta in designul auto. Brera este o masina desenata de Italdesign Giugiaro. O casa a stilului auto peste ale carei creatii este aproape imposibil sa iti permiti interventii. Eu am studiat design de produs in facultate iar de 14 ani fac design grafic. Cu toate acestea, stau mult pe ganduri cand vreau sa vin cu o interventie estetica pe una dintre masinile mele. Atunci cand o fac, se rezuma la a alege un alt set de jante originale Alfa sau eventual un kit aerodinamic dezvoltat tot de catre Alfa Romeo.
Brera ta, desi nu este masina suprema din punct de vedere al performantelor in aceasta clasa, o consider ca fiind poate referinta clasei in materie de design. Mai mult decat atat, o Alfa Romeo mosteneste linii de design care isi trag originile din modele de acum 40-50 de ani. Calandrul este principalul detaliu care stabileste personalitatea modelelor Alfa. Din acest motiv consider ca interventia cormatica asupra calandrului nu este oportuna. Inteleg directia spre care ai vrut sa mergi si pot fi de acord cu evidentierea unor trasaturi prin contrastul generat de suprafetele negre. Insa izolarea cromatica a "Scudetto" este cea mai mare gresala a modificarilor estetice facute de tine. In primul rand banalizeaza tot calandrul si rupe integrarea "V"-ului de pe capota in calandru. Din fericire, poti corecta efectul optic prin revenirea la culoarea rosie a ramei de la Scudetto, asemanator sugestiei facute de catre zmarius in imaginea 3. Asta strict in cazul in care vrei sa pastrezi tema alternantei ROSU/Negru. In acest caz poti sa mai ai mici interventii cromatice cu accente de negru pe anumite detalii. Suportii oglinzilor, exceptand carcasa, pot fi negrii. Bineinteles, cea mai inteleapta optiunea ar putea fi revenirea la varianta originala insa daca ai grija la detalii ramane si abordarea ta o varianta care poate fi frumoasa. Dintre toti tunnerii Alfa, singurii care reusesc intr-o masura sa umble la design fara sa il strice sunt Autodelta si Zender. Cum Zender s-a retras din povestea asta, poti cauta sa studiezi detaliile incercate de catre Autodelta.
Pentru GTV de exemplu, singura modificare estetica ce imbunatateste aspectul masinii este kitul GTV Cup, dezvoltat de catre Alfa Romeo cu Zender. Eu tocmai am schimbat GTV-ul mk2 si am trecut la mk3. Am cumparat masina cu un kit Cadamuro montat pe ea. Prima modificare estetica va fi sa renunt la acel kit si sa cumpar unul de GTV Cup.
Oricum, daca consideri utile informatiile mele, tinem legatura.
Succes si felicitari pentru masina