Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=13067 |
Page 4 of 6 |
Author: | FREEZER [ 10 May 2013, 14:12 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
Si eu sunt de aceeasi parere, ca acest auriu da cel mai bine pe negru sau chiar si pe albastru iar apoi cel mai mult conteaza modelul de janta si culoarea ei pentru a scoate etrierii cat mai mult in relief. Cu cat este mai mare etrierul + janta cu atat mai bine. "The man is nothing without the machine" |
Author: | Andrei2303 [ 10 May 2013, 14:27 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
Ce produs ai folosit? Eu vreau sa ii fac galbeni, insa nici aurii nu arata rau |
Author: | goldfinger [ 10 May 2013, 14:39 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
asa? Attachment: subaru-wrx-concept-2.jpg [ 79.06 KiB | Viewed 8005 times ] |
Author: | Valak [ 10 May 2013, 14:51 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
Arata exceptional, in poza asta, chiar daca e un galben-verzui strident. E un concept, se asorteaza cu siglele si cu oglinzile, cre. Din cate imi amintesc folosesc aceeasi culoare si la tips-urile evacuarilor, nu e tocmai culoarea lor consacrata ! Concluzia ar cam fi ca atata timp cat ai masina albastra nu prea poti da gres alegand galbenul. |
Author: | mugurel [ 10 May 2013, 14:58 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
Foarte frumoase jantele . Cred ca au devenit modelul preferat pentru un posibil 47 , daca o sa il am vreodata . |
Author: | FREEZER [ 10 May 2013, 15:20 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
Andrei2303 Quote: Ce produs ai folosit? Eu vreau sa ii fac galbeni, insa nici aurii nu arata rau
Am folosit o vopsea la spray cumparata din comert (auriu metalizat). Ca sa-mi ies din pareri, tocmai ce-am cumparat si cilindrul receptor pentru a fi sigur ca tot mecanismul merge ceas (pompa e ok si chiar n-are rost sa o schimb) pentru ca burduful pistonului de lavechiul cilindru era praf. Attachment: ImageUploadedByTapatalk1368188346.338828.jpg [ 75.57 KiB | Viewed 8021 times ] Attachment: ImageUploadedByTapatalk1368188364.939556.jpg [ 87.21 KiB | Viewed 8021 times ] "The man is nothing without the machine" |
Author: | marius [ 12 May 2013, 16:22 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
FREEZER Quote: mi-am amintit de Cielo fabricat in Coreea (nu cred ca exista ambreiaj mai simplu de schimbat ca la acel model).
Poate datoreaza ceva din simplitate masinii pe baza careia a fost construita...Kadett, Germania, anii '70. FREEZER Quote: Gata si discurile! Am ales aceasta culoare pentru ca imi mai ramasese printr-un spray si am zis sa-l folosesc pe tot plus ca rosu le-am avut inainte, argintii erau mult prea comune. Foarte interesanta culoarea, in afara unei Pagani Zonda nu tin minte sa mai fi vazut etriere aurii.
|
Author: | speedy91 [ 12 May 2013, 18:56 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
FREEZER Quote: Multzam de interventie, Xdye . Eu oricum am fost in cursa, abia acum am intrat in Spania. Nu sunt scurte deloc tuburile, ba chiar m-am chinuit un pic sa-l montez pe cel de la intercooler la motor, deoarece nu-l poti manevra ca pe furtun . Cel de jos intra repede.
salut!m-ar interesa si pe mine kitul de tevi,poti sa ma indrumi de unde le-ai cumparat! multumesc! |
Author: | FREEZER [ 13 May 2013, 11:16 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
Le-am cumparat la comun de pe forumul spaniol in urma cu vreo 4 ani, daca-mi aduc bine aminte. Daca vrei sa afli mai multe detalii iti pot trimite link-ul pe privat de unde s-au cumparat, numai ca este un site spaniol. @marius: multumesc pentru aprecieri si totodata si celorlalti. Intr-adevar, arata mai bine decat ma asteptam. Cat despre cum merge masina cu cele schimbate mai sus, pot spune ca ambreiajul cupleaza imediat cum ridic piciorul, pedala este muult mai moale (de moment, cred), intra in viteze mult mai usor (vechiul ulei era inchis de tot la culoare si nu stiu daca s-a scurs mai mult de 1 litru din cutie), franele sunt ok, parca franarea e mai lina la cea mai mica apasare de pedala iar inainte era un pic cam brusca (probabil pentru faptul ca sunt noi sau o fi diferenta dintre placute, cele vechi fiind Bendix care erau uzate doar jumatate, nefiind schimbate deloc in 72k km de camd am masina). Per total sunt foarte multumit de cum merge masina iar urmarorul pas este ajustarea de soft. "The man is nothing without the machine" |
Author: | Julianron [ 15 May 2013, 14:46 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
frumoasa masjina..ai grija de ea sji fara incidente neplacute |
Author: | FREEZER [ 06 Jun 2013, 15:07 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
Am rezolvat si problema temperaturii apei. Am urmat sfatul lui tzivii si am schimbat termostatul (BEHR) si iata un exemplu la relanti: Attachment: ImageUploadedByTapatalk1370520271.261237.jpg [ 78.1 KiB | Viewed 7801 times ] "The man is nothing without the machine" |
Author: | FREEZER [ 09 Aug 2013, 18:29 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
Ultima saptamana de concediu: Attachment: ImageUploadedByTapatalk1376062148.623743.jpg [ 241.51 KiB | Viewed 7701 times ] Attachment: ImageUploadedByTapatalk1376062165.879533.jpg [ 196.51 KiB | Viewed 7701 times ] |
Author: | yux_mm [ 09 Aug 2013, 18:36 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
Curatica masina, imi place. Si asortata cu unele din cele mai frumoase jante disponibile pe aceasta platforma. Totusi, si unele din cele mai grele. Si acum intrebarea: se simte greutatea jantelor? ca feeling la condus. Ca idee, jantele cu care apare masina la inceputul topicului au un kil si ceva mai putin decat acestea. |
Author: | FREEZER [ 09 Aug 2013, 20:02 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
Multumesc! Ca si senzatie la condus, nu pot spune ca-i vreo diferenta fata de celelalte. Intr-adevar, sunt mai grele decat primele, dupa catalog. Unica diferenta perceputa si asta cred ca-i valabila la toate 156, la viteze mari, distanta de franare mi se pare destul de mare raportat la greutatea mica a masinii. As opta pentru discuri de macar 305 pe fata. Implicit etrier mai mare, clar. |
Author: | FREEZER [ 17 Nov 2013, 22:45 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
De când a sosit frigul, am observat că acul la temperatură nici nu scade dar nici nu urcă de linia de 70°. Chiar nu-mi explic fenomenul, deoarece termostatul (BEHR) este schimbat în vară. Mă tot gaândesc ce altceva ar putea influența temperatura. Egr-ul anulat? Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu) Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu) |
Author: | comanr [ 17 Nov 2013, 22:51 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
linia aia nu e de 70 , este de 80, dupa cum bine a observat candva userul irbabuin, scala nu este liniara. practic tu ai temperatura de 80+ ceea ce este absolut corect. egr anulat are tendinta sa tina apa mai jos putin mai ales pe perioada de start-up. |
Author: | FREEZER [ 17 Nov 2013, 23:26 ] |
Post subject: | Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
Mulțumesc de răspuns. Nu am verificat pe FES, însă asocierea am făcut-o raportat la gradația de pe ceas. Chiar am să verific exact. Să înțeleg că ceasul ar indica aiurea sau e conceput aiurea, în comparație cu modul cum indică la 159/Brera. Alfa 156 1,9 JTD 16v 150+ (by ILuzoriu) Alfa Brera 2,4 JTDM 20v 200+ (by ILuzoriu) |
Author: | comanr [ 18 Nov 2013, 10:16 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
nope , ceasul de 156 ma refer la cel de jtd (posibil si benzina) e mult mai bine conceput fata de ceasurile mai noi care arata apa la jumate chiar daca ai 80 de grade sau 95. e unul din putinele ceasuri pe care poti sa vezi prima deschidere de termostat. scala e "intinsa" in jurul temperaturilor normale de functionare 80-100 celsius pentru o mai buna precizie. |
Author: | MainEvent [ 22 Nov 2013, 10:54 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
comanr Quote: linia aia nu e de 70 , este de 80, dupa cum bine a observat candva userul irbabuin, scala nu este liniara. practic tu ai temperatura de 80+ ceea ce este absolut corect.
Asta inseamna ca linia din dreapta gradatiei de 90 reprezinta 100. La mine porneste ventilatorul pe treapta 1 la jumatea distantei dintre 90 si 100, deci pe la un 95grade.egr anulat are tendinta sa tina apa mai jos putin mai ales pe perioada de start-up. E corect rationamentul meu, iar daca da, e corect cum functioneaza sistemul la mine? |
Author: | comanr [ 22 Nov 2013, 11:00 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
exact, prima treapta este undeva 95 si a doua in jur de 102. |
Author: | MainEvent [ 22 Nov 2013, 12:03 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
comanr Quote: exact, prima treapta este undeva 95 si a doua in jur de 102.
Nu e cam sus treapta a II-a? La cat fierbe amestecul antigel apa 50-50?
|
Author: | comanr [ 22 Nov 2013, 12:14 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
sistemul e sub presiune, fierbe abia pe la 110 115 |
Author: | MainEvent [ 22 Nov 2013, 12:30 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
comanr Quote: sistemul e sub presiune, fierbe abia pe la 110 115
Ah, uitasem de variatia punctului de fierbere in functie de presiune. Dap, true.
|
Author: | comanr [ 22 Nov 2013, 13:33 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
cred ca madkat are dreptate, insa fenomenul e putin mai complex. la mine la jtd se ajunge greu sa plece prima treapta, nu mai zic de a doua insa am observat ca prima pleaca dupa ce acul depaseste cu 1-2mm gradatia de 90. acuma logic ar fi ca temperatura sa fie 90+ cateva grade ceva gen 92-95 , trebuie sa tinem cont ca ceasul de apa are inertie destul de mare iar in momentul in care pleca treapta 1 se creeaza o cadere semnificativa de tensiune in sistem, lucrul asta afecteaza putin si urcarea acului de temperatura si e posibil sa apara o eroare de indicatie. treapta a doua nu a intrat niciodata la jtd la mine logic ar fi sa fie undeva in jurul 100+ , la majoritatea este la 102 celsius. in momentul in care intra si treapta 2 se creeaza o cadere si mai mare de tensiune in sistem si ceasul nu mai indica foarte precis de aceea exista acel bec galben care este activat la un moment dat, cred ca e independent cumva de indicatia ceasului @mainevent cert e ca ventilator treapta 1 pleaca dupa 90, daca la tine se duce prea sus acul poti verifica daca nu cumva la tine pleaca direct treapta 2, uneori rezistentele alea de balast se duc si treapta 1 dispare din ecuatie , ventilatoarele plecand direct pe treapta 2. treapta 1 este folosita de obicei si de aerul conditionat, daca in momentul in care pui aerul pleaca ventilatoarele dupa un timp , ar insemna ca ai treapta 1 un test simplu ar fi sa scoti releul de la treapta 1 sa vezi daca se modifica ceva in functionare, totul ar trebui sa fie in gama safe , motorul se raceste la timp si cu treapta 2, dar se folosesc doua trepte pentru evitarea cresterilor/descresterilor mari de temperatura pe motor |
Author: | MainEvent [ 22 Nov 2013, 13:41 ] |
Post subject: | Re: Alfa 156 Distinctive (2005) 1,9 jtd 16v |
madkat Quote: Daca sonda merge ok, sistemul este sub presiune, si e destul lichid in instalatie - prima treapta porneste la 156 (indiferent daca e benzinar sau diesel) imediat de acul a trecut de gradatia de 90. La jumatatea distantei intre 90 si urmatoarea gradatie (un pic peste jumatate de fapt) trebuie sa plece treapta a 2-a.
Sonda e sigur ok, scurgeri de lichid sunt foarte mici pe la radiatorul obosit(se vede pe unde a facut floricele din cauza oxidarii).Daca nu se intampla exact asa atunci ori instalatia nu e bine presurizata (scurgeri, buson prost), ori e lichid insuficient, ori sonda are probleme (fizic sau mufa murdara / iesita) Cum verific valva din buson? Quote: cert e ca ventilator treapta 1 pleaca dupa 90, daca la tine se duce prea sus acul poti verifica daca nu cumva la tine pleaca direct treapta 2, uneori rezistentele alea de balast se duc si trapta 1 dispare din ecuatie , ventilatoarele plecand direct pe treapta 2.
Rezistenta pentru treapta 2 este schimbata in toamna, cea veche era coapta demult si mergeam cu ea shuntata ca sa plece ventilatorul in curent maxim direct din tr1.Problema pe care o sesizez eu aici e declansarea tarzie a treptei 1. Cel mai bine se verifica cu o diagnoza in mers. |
Page 4 of 6 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |