Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Geneva 2010 https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=12681 |
Page 4 of 5 |
Author: | Andrei.P [ 08 Mar 2010, 18:35 ] |
Post subject: | Re: Geneva 2010 |
"Woke up" |
Author: | thenuts [ 09 Mar 2010, 00:22 ] |
Post subject: | Re: Geneva 2010 |
Bine ca au pus tubul pt lichidul de parbriz la indemana. La 147 e jale! ) |
Author: | Alexandrus [ 09 Mar 2010, 00:31 ] |
Post subject: | Re: Geneva 2010 |
Acolo sa bagi tu lichid de parbriz....genius. Ala de langa baterie cred ca e pentru parbriz, si nu pare foarte accesibil, tot pilnia e tatalor |
Author: | coyote [ 09 Mar 2010, 00:46 ] |
Post subject: | Re: Geneva 2010 |
Aia de langa baterie este stiuba pentru lichidul de parbriz,da tot e bine ca pare pusa dreapta nu inclinata ca la 156,la care nu te poti abtine sa nu bagi niste sfinti cu tot cu palnie atunci cand umpli rezervorul |
Author: | Freccia [ 09 Mar 2010, 00:48 ] |
Post subject: | Re: Geneva 2010 |
E, totusi, mai rasarit recipientul. Pacat ca e la fel de "sugrumata" gura de umplere. |
Author: | thenuts [ 09 Mar 2010, 02:15 ] |
Post subject: | Re: Geneva 2010 |
Alexandrus Quote: Acolo sa bagi tu lichid de parbriz....genius.
Inegalabilul inteligent al forumului...Alexandrus. Crezi ca doar tu stii unde se pune lichidul de parbriz? Sau crezi ca pana acum nu am pus asa ceva in masina ? Expertule. Ala de langa baterie cred ca e pentru parbriz, si nu pare foarte accesibil, tot pilnia e tatalor Era logic ca vorbeam de tubul alb cu dop albastru de langa baterie, care la 147 e undeva pus in stanga si tubul pare mai subtire decat la Giulietta. |
Author: | KALI [ 09 Mar 2010, 08:53 ] | ||
Post subject: | Re: Geneva 2010 | ||
A propos de Pandion...
|
Author: | ALXege [ 09 Mar 2010, 10:26 ] |
Post subject: | Re: Geneva 2010 |
da da, futurist futurist, dar se pot fura ceva linii de design de la el |
Author: | marius [ 09 Mar 2010, 11:03 ] |
Post subject: | Re: Geneva 2010 |
Si asta ce sa insemne, ca totusi cei de la Bertone au chibzuit-o, au desenat Pandionul in spiritul lui 159, au vrut sa arate o afinitate intre cele doua modele ? |
Author: | coyote [ 09 Mar 2010, 13:18 ] |
Post subject: | Re: Geneva 2010 |
Intre conceptul Pandion care este bazat pe mecanica lui Alfa Romeo 8C Competizione, cu motorul V8 4.7 de 450 Cv si AR 159 este o distanta de cateva sute de anii lumina Ce spirit? |
Author: | IRBabuin [ 09 Mar 2010, 16:44 ] |
Post subject: | Re: Geneva 2010 |
Bateria aia mergea in spate. Daca rezervorul de parbriz e acolo, inseamna ca intercoolerul este in fata, ceea ce e foarte bine. Imi place ca este aerisit compartimentul motor, poate ceva mai accesibile piesele. |
Author: | KALI [ 09 Mar 2010, 17:12 ] |
Post subject: | Re: Geneva 2010 |
ALXege Quote: da da, futurist futurist, dar se pot fura ceva linii de design de la el Eu am impresia ca lucrurile stau exact invers, adica Bertone s-a inspirat de la Giugiaro...
marius Quote: Si asta ce sa insemne, ca totusi cei de la Bertone au chibzuit-o, au desenat Pandionul in spiritul lui 159, au vrut sa arate o afinitate intre cele doua modele ?
Si asta, dar si faptul ca design-ul partii frontale la 159/Brera poate fi chiar si azi, la cativa ani de la lansare, de actualitate si in acelasi timp baza de pornire pentru studii care sa stea la baza unor modele ce vor deveni (sau mai degraba nu... ) realitate.
|
Author: | ALXege [ 09 Mar 2010, 19:23 ] |
Post subject: | Re: Geneva 2010 |
Kali, de acord, ce vreau sa spun este ca Bertone a reinterpretat liniile de la 159/Brera, iar un viitor model (succesor al Brerei de exemplu) poate imprumuta cu succes liniile Pandion-ului |
Author: | coyote [ 09 Mar 2010, 20:32 ] |
Post subject: | Re: Geneva 2010 |
Ma tot uit de ceva timp... si nu vad reinterpretari si inspiratii de la 159 sau brera in schimb vad doar linii si suprafete combinate intre ele recuperand simboluri ale istoriei del biscione,cum ar fi frontalul in V si clasica mascherina italiana.Sa nu mai amintesc de enormele portiere de 3,6 metri de unde sunt inspirate...de fapt de acolo si numele |
Author: | marius [ 09 Mar 2010, 20:51 ] | |||
Post subject: | Re: Geneva 2010 | |||
Mda, si au mai si renuntat la Pirelli.
|
Author: | coyote [ 10 Mar 2010, 11:41 ] |
Post subject: | Re: Geneva 2010 |
Alfa Romeo Giulietta a Ginevra |
Author: | Tupac [ 10 Mar 2010, 12:13 ] |
Post subject: | Re: Geneva 2010 |
IRBabuin Quote: Imi place ca este aerisit compartimentul motor, poate ceva mai accesibile piesele.
Desi da, pare mai aerisit, mie mi se pare ca e tot alandala pe sub capota, adica tipic Alfa...
|
Author: | Freccia [ 12 Mar 2010, 00:26 ] | ||||
Post subject: | Re: Geneva 2010 | ||||
Usi? Sau?
|
Author: | dand [ 14 Mar 2010, 01:48 ] | ||||||
Post subject: | Re: Geneva 2010 | ||||||
Primul contact cu Giulietta a avut loc azi la Geneva. O veste buna e ca standul Alfa a fost mult mai plin decat in urma cu 3 ani cand era expusa 8C-ul; poze am putut sa fac abia in ultima ora de MotorShow, cand s-a mai eliberat. Cateva comentarii la cald despre masina: arata mult mai bine in realitate decat in poze (la fel de putin fotogenica precum 'fratiorul' MiTo). As indrazni o parere, tot 'la cald', e peste 147 parca si la capitolul design, nu mai vorbesc de tehnica. Odata intrat inauntru am ramas cu un gust amarui insa. Daca exteriorul mi s-a parut destul de bine inchegat si reusit, interiorul a fost putin dezamagitor. Mai multe despre prezenta Alfa la Geneva aici. Revin cu detalii si poze noi zilele urmatoare.
|
Author: | marian [ 14 Mar 2010, 12:26 ] |
Post subject: | Re: Geneva 2010 |
pozele reale ale pandion-ului, m-au surprins. Cu adevarat un studiu de design realizat ca la carte. |
Author: | Cypy [ 14 Mar 2010, 12:39 ] |
Post subject: | Re: Geneva 2010 |
marian Quote: pozele reale ale pandion-ului, m-au surprins. Cu adevarat un studiu de design realizat ca la carte.
Asa e, pacat de domnisoara de la volan care era cam "multa" si nu prea se incadra in peisaj.
|
Author: | dand [ 14 Mar 2010, 14:02 ] | ||||
Post subject: | Re: Geneva 2010 | ||||
Cypy Quote:
Asa e, pacat de domnisoara de la volan care era cam "multa" si nu prea se incadra in peisaj.
Da, domnisoara cu forme 'rubensiene' statea mai bine pe scaun si nu in Pandion . Cum a fost la inceput, cand am ajuns.Pandionul a fost una din surprizele placute la acest salon auto, modul de deschidere a usilor e unul absolut inovativ.
|
Author: | thenuts [ 14 Mar 2010, 15:28 ] |
Post subject: | Re: Geneva 2010 |
Dand detaliaza putin impresia despre interiorul Giuliettei ca ne-ai facut curiosi |
Author: | dand [ 14 Mar 2010, 16:28 ] | ||
Post subject: | Re: Geneva 2010 | ||
E o chestie subiectiva, spre exemplu daca mie mi-au displacut butoanele din mijloc (lumini, blocare usi etc), cumnatului i-au placut cel mai mult Mie interiorul mi s-a parut un loc mai putin prietenos decat ne obisnuise Alfa in trecut. Cotiera mi s-a parut iarasi unul din cele mai lipsite de sens si utilitate din interior, un fel de economie de spatiu cam 'meaningless'. Insa fata de ce am vazut la concurenta, e inca bine.
|
Author: | dand [ 14 Mar 2010, 16:40 ] | ||||
Post subject: | Re: Geneva 2010 | ||||
Si apropo de ce a fost pe la altii, noul A1 - mixed feelings. Designul ar fi fost perfect daca nu era spatele cu cele stopuri 'horrendous' de Q5. Parca echipa de design s-a chinuit, a lucrat bine, dar la sfarsit s-a plictisit si a zis 'hai sa luam spatele de altundeva'. Si l-a luat, dar de unde nu trebuia. Interiorul e iarasi discutabil. Si ca sa fie treaba completa, prezentarea a fost 'the icing on the cake': premiera mondiala, tam-tam cat incape, insa detaliile tehnice erau scrise pe o foaie tiparita parca la o imprimanta ramasa in criza de toner. Cam la toti expozantii, detaliile tehnice erau afisate pe un display LCD/chestii de fite si figuri/tehnologie&stil, la Audi insa erau ca intr-un showroom de satuc. Probabil vreunul din noua generatie de manageri (sau mai bine zis damageri) care a descoperit solutia salvatoare de a reduce costurile
|
Page 4 of 5 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |