Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Filtru de particule
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=12449
Page 4 of 5

Author:  Valak [ 25 Oct 2014, 11:58 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

:lol: Tocmai voi, banatenii, va luati la misto ?

Author:  tm08alt [ 25 Oct 2014, 12:02 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

Valak Quote:
:lol: Tocmai voi, banatenii, va luati la misto ?
1. Da. Ca sa tinem spiritu' viu.
2 Nu. As vreau si eu o masina la care sa aleg cu ce alimentez.

Author:  khamsin [ 27 Oct 2014, 13:30 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

tm08alt Quote:
khamsin Quote:
salut,
1. eu cand bag motorina de la petrom sau omv am de fiecare data probleme cu filtrul de particule iar cand bag benzina imi da eroare pe sonda lambda.
Tare Alfa asta. Si cum faci, se prinde singura daca ai bagat benzina ori motorina sau ai un comutator? :ziped: :lol:
iti vorbeam de doua masini diferite. dar vad ca intelegi mai greu.
acum chiar imi pare rau ca am incercat sa te ajut pentru ca se pare ca nu meritai asta

Author:  ibiza [ 27 Oct 2014, 13:34 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

khamsin Quote:
tm08alt Quote:
khamsin Quote:
salut,
1. eu cand bag motorina de la petrom sau omv am de fiecare data probleme cu filtrul de particule iar cand bag benzina imi da eroare pe sonda lambda.
Tare Alfa asta. Si cum faci, se prinde singura daca ai bagat benzina ori motorina sau ai un comutator? :ziped: :lol:
iti vorbeam de doua masini diferite. dar vad ca intelegi mai greu.
acum chiar imi pare rau ca am incercat sa te ajut pentru ca se pare ca nu meritai asta
Adevarul e ca fraza aia cu benzina si motorina ai scris-o cam in doru leli. Initial crezusem ca nu am citit bine, apoi am crezut ca nu ai scris tu bine :lol:

Author:  tm08alt [ 27 Oct 2014, 14:30 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

khamsin Quote:
tm08alt Quote:
khamsin Quote:
salut,
1. eu cand bag motorina de la petrom sau omv am de fiecare data probleme cu filtrul de particule iar cand bag benzina imi da eroare pe sonda lambda.
Tare Alfa asta. Si cum faci, se prinde singura daca ai bagat benzina ori motorina sau ai un comutator? :ziped: :lol:
iti vorbeam de doua masini diferite. dar vad ca intelegi mai greu.
acum chiar imi pare rau ca am incercat sa te ajut pentru ca se pare ca nu meritai asta

@ khamsin

Nu aveam nevoie de ajutor, dar multumesc pentru intentie. Cred totusi ca nu trebuie sa-ti para rau daca ii ajuti pe cei pa care nu-i prea duce capuĀ“.

Pe de alta parte sa sti ca un redutabil profesor universitar, pe numele sau Mircea St. Minea, spunea ca din nefericire pentru ziua de azi oamenii mai mult scriu decat citesc.

@Valak.

Ramane varianta 2. Nu e nici un spirit de intretinut.

Author:  nesquick [ 27 Oct 2014, 21:24 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

Ca sa nu mai deschid un alt topic...

1. La ce interval este ideal sa se faca regenerarea DPF? 700-900km? La un mers de bucuresti ( bara la bara )
2. Daca regenerarea se face in jurul a 300 km, este mult sau putin?
3. Daca opresc motorul in timpul regenerari, cand repornesc, reporneste si regenerarea?
4. Teava de evacuare are acceiasi forma si la versiunile fara dpf, cu exceptia lipsei filtrului de particule ( ramane doar catalizatorul ) ?
5. In cazul in care dau jos acest DPF, sa ma astept la fum exagerat sau cat de cat normal? Fumul il da la accelerari bruste si atunci cand plec mai forta sau cum?

Multumesc !

Author:  alfetta [ 27 Oct 2014, 23:25 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

pai tu din bucuresti si cu tibi la 100 de metri de tine, intrebi chestiile alea de mai sus pe forum ? :roll:

Author:  georgeg [ 28 Oct 2014, 00:24 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

cristianmiu Quote:
Ca sa nu mai deschid un alt topic...

1. La ce interval este ideal sa se faca regenerarea DPF? 700-900km? La un mers de bucuresti ( bara la bara )
2. Daca regenerarea se face in jurul a 300 km, este mult sau putin?
3. Daca opresc motorul in timpul regenerari, cand repornesc, reporneste si regenerarea?
4. Teava de evacuare are acceiasi forma si la versiunile fara dpf, cu exceptia lipsei filtrului de particule ( ramane doar catalizatorul ) ?
5. In cazul in care dau jos acest DPF, sa ma astept la fum exagerat sau cat de cat normal? Fumul il da la accelerari bruste si atunci cand plec mai forta sau cum?

Multumesc !
1. Ideal nu exista, cat mai mult de preferat. La mine sta pe la 300 km, mai mult conteaza sa urmaresti exact cand a terminat la cat scade gradul de infundare. La mine coboara pana sub 23%.
2. Vezi pct. 1
3. Nu.
4. Nu stiu cum e la gt, la 159 difera si dpf-ul ca forma de la 2.4 normal la cele q4, de exemplu. Poate ar fi bine sa intri sub ea, sa cercetezi mai in detaliu.
5. Sincer, alfa cu dpf scos si fara fum nu cred sa existe. Ca e 1.9 sau 2.4, va da fum, poate doar sa-si puna cineva mintea cu softul ala sa stranga fumul de tot insa nu cred ca se poate. Daca s-ar putea probabil am vedea, si pana acum nu s-a intamplat. Cat fum, depinde de soft iar, eu zic ca va da la orice fel de calcare peste 20% a pedalei de acceleratie, cantitatea de fum fiind direct proportionala cu cresterea procentajului de mai sus.

Author:  AlexMito [ 28 Oct 2014, 12:35 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

La mine la Mito regenerarile se fac la ~200 KM in medie! Consider ca sunt mai dese, dar... asa e!

Author:  tm08alt [ 28 Oct 2014, 13:19 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

La 159 2,4 jtdm, inainte de schimbarea EGR regenerarile erau destul de dese, pe la 250-300km, iar procentul in urma regenerarii era unde intre 35 si 40 %.
Dupa schimbare, intervalul a crescut pe la 600-700 km iar procentul este indeva intre 25 si 30%

Author:  nesquick [ 28 Oct 2014, 17:19 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

Mai devreme, pe un drum national, mergand eu agale, viteza 5, 2300rpm... si aprox 110kmh, a inceput regenerarea... cum la GT nu am nici un martor sa-mi indice asta, imi dau seama dupa consumul instant care de la 5% sare la 15-20%...si norul de fum din spatele meu... am mers putin mai turat cu masina (2700-3500rpm), iar dupa aprox 10min a terminat de fumegat (regenerat)... Deoarece sunt in cumpana daca sa-l dau jos sau nu.. cum am ajuns la destinatie, am pus testerul si am verificat parametrii filtrului de particule... care erau ceva genul:

- infundat 18%, ceea ce zic eu ca este foarte bine, george poate sa ma lamureasca eventual...
- Media ultimelor 5 regenerari: 380km. Tin sa precizez ca eu merg 70% din timp in bucuresti si restul extraurban... Personal mi se pare ok intervalul de regenerare.

Inainte sa blindez egr-ul care ramanea deschis 30%, regenerarile se faceau la 120-150km.

Author:  AlexMito [ 28 Oct 2014, 17:40 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

Eu nu am vazut niciodata fum la regenerare!

Author:  nesquick [ 28 Oct 2014, 17:58 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

Uita-te mai atent si dai cu inferioara ;)

Author:  AlexMito [ 28 Oct 2014, 18:14 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

O masina cu filtru de particule care functioneaza corect NU ARE VOIE sa scoata fum. La mine daca bag degetul in tipsul de la evacuare e perfect curat!

Author:  Kicsi_147 [ 28 Oct 2014, 18:45 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

Am observat o singura data fum la regenerare cand eram alimentat cu motorina din RO. In momentul in care am calcat acceleratia (eram intr-a 3 pregateam depasirea) a ramas un fum dupa mine asa de urat incat chiar mi-a fost rusine/mila de ala pe care l-am depasit :lol: .

Author:  nesquick [ 28 Oct 2014, 19:24 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

Eu zic ca toate dau fum in momentul regenerarii... Cand regenereaza incercati sa mergeti cu o viteza de 60-80kmh, apoi sa accelerati mai sportiv...



Sent from my mobile

Author:  AlexMito [ 28 Oct 2014, 20:03 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

Tu sustii o afirmatie total nedocumentata/neadevarata, care ulterior va fi luata ca si informatie "buna" de cineva care cauta raspunsuri printre "specialistii" de pe forumuri.
Masina ta are o problema daca face asta. Filtru de particule exact asta face: FILTREAZA PARTICULE. Nu exista fum la masini care functioneaza in parametrii, echipate cu DPF.
Eu sunt la a 3a masina cu DPF si conduc masini cu DPF de aproape 4 ani.

Author:  nesquick [ 28 Oct 2014, 20:45 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

Fumul apare doar in momentul regenerari si nu este constant. Tin sa precizez ca eu am si egr off... Sunt curios cum se manifesta si la alti colegi regenerarea...

Sent from my mobile

Author:  tzzivii [ 28 Oct 2014, 21:18 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

Tu ai verificat admisia macar?

Author:  nesquick [ 28 Oct 2014, 21:32 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

Admisia a fost curatata si clapetele scoase... Fumul il scoate doar in momentul regenerari si destul de putin... Eu zic ca e ok... Totusi este motorina arsa...

Sent from my mobile

Author:  AlexMito [ 28 Oct 2014, 21:54 ]
Post subject:  Filtru de particule

Este motorina nearsa... :))


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  makaveliDaDon [ 28 Oct 2014, 23:15 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

toate scot fum la regenerare..putin fum alb/gri aproape invizibil
media de km la regenerari o aveam la 1100-1300km cand cum
in ziua cand l-am anulat avea distanta medie aproape 1400km

Author:  AlexMito [ 29 Oct 2014, 00:59 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

Eu cred ca nu te-ai uitat bine, sigur aveai 3-4 mii de KM de la ultima regenerare! Si am auzit ca dupa caz, fumul poate lua si tenta de turquoise...

Author:  tm08alt [ 29 Oct 2014, 01:14 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

Nu stiu. La mine nu scoate nici un fum. Intr-adevar mirosul este mai intepator dar fum, nu. Nici inainte sa schimb egr si sa curat galeria si nici dupa. Masina are vreo 130.000 km

Author:  makaveliDaDon [ 29 Oct 2014, 01:47 ]
Post subject:  Re: Filtru de particule

se pare ca sarcasmul e la el acasa aici...da ma rog,sa nu fiu eu ala mincinos

Image


Image


Image


eu cate am vazut,toate scoteau putin fum la regenerare,si nu sunt putine
o fi altfel la mito..eu vorbesc de 159

Page 4 of 5 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/