Asa cum am promis, o sa va povestesc pe scurt ce s-a mai intamplat cu masinuta mea:
in primul rand, dupa aprox. 7000 km de la schimbarea ambreiajului s-a rupt iarasi o ureche de la rulmentul de presiune. Spun iarasi pentru ca se mai rupsese o odata la aproximativ 10.000 km dupa schimbarea completa in Autoitalia a tot ce inseamna ambreiaj (kit + volanta). Nu are nici o legatura cu resoftarea, placa de presiune si discul de ambreiaj fiind in ambele cazuri ca noi.
Dupa ce m-am felicitat inca o data pentru alegerea deosebit de inspirata pe care am avut-o cand am decis sa cumpar o alfa, am inceput sa ma gandesc cum sa abordez problema
Din start am hotarat ca daca tot desfac ambreiajul e momentul pentru un upgrade si acolo. Variantele erau fie cumpararea unui kit intarit din Italia sau Anglia, fie modificarea componentelor (placa + disc) aflate deja pe masina mea si care erau practic noi. Pana la urma am ales a doua varianta, incredintand toata treaba unei firme din Oradea (multumesc Alex_Alfa pentru ajutorul acordat
).
Ca s-o scurtez, le-am trimis placa + disc + rulment + volanta si valorile pentru care vroiam sa reziste (200cv si 420Nm) si intr-o saptamana am avut totul inapoi (modifcarea s-a facut in Ungaria la firma mama). Spre fericirea mea, la terminarea lucrarii mi-au spus ca au descoperit si cauza pentru care se rupea urechea rulmentului, cursa avuta la apasarea completa a pedalei de ambreiaj fiind prea mare si de aici fortarea rulmentului mai mult decat era necesar.
Atasez cateva poze, desi mare lucru nu cred ca se intelege. Practic au modificat discul (kevlar), au intarit placa de presiune si au reglat totul.
Cei care l-au vazut inainte de montare au spus ca baietii au lucrat foarte bine si tind sa le dau dreptate
.
Pot sa spun ca sunt foarte multumit de rezultat, pedala este moale iar ambreiajul cupleaza mult mai violent decat inainte.
Cam asta a fost pe scurt aventura cu ambreiajul....