It is currently 03 Dec 2024, 22:39

All times are UTC+03:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 112 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next
Author Message
 Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 12:28 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
offtopic : @ madkat : normal ! am pierdut un moderator/prieten care a pus umarul la greu pentru crearea acestui forum/comunitati, iar unii dintre noi au tolerat sa fie batjocorit fara ai sari in ajutor sau sa ia masuri. oricum la prima magarie care mai apare pe forum, ma retrag definitiv, mi-a ajuns !

on topic : @dany: benzina de proasta calitate poate duce la cresterea consumului de carburant, iar benzina din romanica lasa de dorit....
consumul mai mare poate fi datorat si de sonda lambda cand fuctioneaza defectuos, sau catalizatorul cand este pe duca.
in alta ordine de idei, nu cred ca variatorul poate influenta atat de mult cresterea consumului de carburant. parerea mea.
sa ne tii la curent cum merge masina dupa ce a fost schimbat variatorul. sunt curios, pentru ca la mine nu am vazut nicio diferenta.

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 12:31 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@63FAL in romanica nu am mers decat 2000 km din 5000, deci nu poate sa fie peste tot benzina proasta.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Jan 2007, 12:34 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
atunci sunt alte cauze, ma depaseste.......

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 00:47 
Offline
User avatar

Joined: 28 Feb 2006, 09:39
Posts: 71
Dany Quote:
Uneori cand stau pe loc cu motorul pornit (la semafor sau la coada, nu dupa pornire) turatia motorului variaza intre 500 si 1200 de cateva ori pana se stabilizeaza la 800-1000 (depinde de temperatura). E o problema sau e normal? .
dany, aceeasi problema o am si eu de vreo cateva luni de zile, iar cand am fost pt revizie la service tot in jermania (cei drept, nu service Alfa) nu au fost capabili sa o repare.
Am curatat eu de cateva ori clapeta, si facut reset si aparent se rezolva...mergeam circa 50 km fara sa mai fluctueze la relanti...dar problema apare din nou.
Marti am programat intalnire la service sa vad ce pot face, ideea e ca inca am garantie si daca e ceva de schimbat acum e momentul. Rugamintea mea e sa imi zici cum se numesc in germana variatoru, motorasu pas cu pas, sau chestii de genu asta; ca sa ma ajute la explicatii. Merci si te tin la curent.


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Jan 2007, 16:23 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@gigib salut si bine ai venit pe forum!

In primul rand completeaza-ti si tu profilul sa aflam si noi unde esti! :wink:
In al doilea rand, dupa lungi cautari am aflat cu se zice in germana la variator: phasenwandler sau phasenversteller

uite baga un ochi aici: http://www.barchetta-lexikon.de/?artikel=p001

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 14 Jan 2007, 02:22 
Offline
User avatar

Joined: 28 Feb 2006, 09:39
Posts: 71
Dany Quote:
@gigib salut si bine ai venit pe forum!

In primul rand completeaza-ti si tu profilul sa aflam si noi unde esti! :wink:
In al doilea rand, dupa lungi cautari am aflat cu se zice in germana la variator: phasenwandler sau phasenversteller

uite baga un ochi aici: http://www.barchetta-lexikon.de/?artikel=p001
dany merci de traducere, sper sa se rezove marti si sa ne ti si tu la curent.
sunt prin münchen, ar trebui sa updatez si profilu intr-o zi.


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 10:33 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
actuator comand = motoras pas cu pas.
Dupa ce se inlocuieste trebuie pus examinerul cu softul pentru tipul de motor care este pe masina si se rescrie softul pentru noul motoras. De asemenea este bine sa se curete si clapeta de admisie pentru a evita surprizele de genul ca dupa catva km.parcursi, fluctuatiile sa reapara.
Daca service-ul nu are soft, este o mare problema, motorul va sta turat undeva la 4000 rpm.
Deci ATENTIE unde efectuati inlocuirea.

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 11:56 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@63FAL merci pt informatii. Ai ceva link-uri, documente etc unde pot citi mai mult despre acest actuator command (motoras pas cu pas)?

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 15 Jan 2007, 12:52 
Offline
User avatar

Joined: 04 Oct 2006, 12:17
Posts: 1469
Location: Bucuresti
Din pacate nu am link-uri .
Nu ma pricep la computere, web-uri,html-uri, http-uri si toate cele legat de IT, insa cand am probleme apelez la prieteni . La fel si cu masina, cand am probleme merg la un prieten care are service si acolo ma documentez :paper: iar "meseriasii"imi explica. :wink:
Cand nu stiu, stau la biroul meu :D

_________________
Speranta moare ultima......

AR 156 2.0 TS 155-CP, blue cosmo, putin tuning exterior
new: Fiat Grande Punto 1.3 multijet 90 CP


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 19 Jan 2007, 12:48 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Azi mi-am recuperat masina :love: de la service.
Mi-au schimbat variatorul, cureaua de distributie si sonda lambda(550euro reparatia). Maine as vrea sa trag o fuga de cateva sute de km sa vad ceva schimbari. Oricum deja mi se pare ca motorul merge mai "rotund", a pornit mult mai usor decat pana acum. Din pacate nu am avut unde sa trec de 4000 rpm ca sa vad daca se infige mai bine.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Jan 2007, 12:32 
Offline
User avatar

Joined: 28 Feb 2006, 09:39
Posts: 71
Eu am fost la service-ul unde inca mai am garantie, dar m-au aburit ca nu au ce le trebuie ca sa imi faca un test complet la motor, i-am convins pana la urma ca motorul nu merge rotund iar turatia nu e constanta si mi-au zis sa merg la service Alfa si sa le trimit rezultatele testelor si factura. Deci rezultatu final se mai amana.


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Jan 2007, 14:34 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@gigib un sfat de bun simt: ai grija ca nu asa se face. Daca ai garantie, le lasi lor masina si ei se duc cu masina la Alfa si ti-o rezolva. Cel putin asa s-a intamplat in cazul meu.
Daca factura o sa fie eliberata pe numele tau nu cred ca ai sanse sa ti-o deconteze (banuiesc, nu sunt sigur).
Ca sa fii sigur ca nu scoti bani din buzunar aiurea cat timp ai garantie, du-te la Alfa (sau chiar la TÃœV) si fa un test al masini pe banc. La TÃœV un astfel de test te costa 35 de euro din cate stiu. In ambele cazuri incearca sa obtii o fisa de constatare a reparatiilor ce trebuiesc facute. Dar NU lasa masina pentru reparatii!!!

PS: mai bine deschide un topic nou in care iti prezinti si tu masina si o sa discutam acolo aventurile tale cu Bella ta.
PPS: eventual un moderator sa mute si posturile astea ulterior in topicul lui @gigib.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 20 Jan 2007, 17:48 
Offline
User avatar

Joined: 28 Feb 2006, 09:39
Posts: 71
exact, un prüfung cu rezultate e suficient, la asta s-au referit si ei.
Am scris in topicul tau ca oarecum eram la fel de off-topic ca sí mesaje ceva mai ánterioare :). Daca e cazul, o sa deschid un altul, nu-i bai.

Inca ceva: la distributie ai schimbat doar cureaua? sau complet.


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2007, 14:59 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@gigib din cate am inteles mi-au schimbat doar cureaua de distributie (zahnriemen). Te referi la cureaua de serviciu (parca asa ii zice, aia pt AC) si la rolele intinzatoare? Nu cred. Oricum trebuie sa le schimb la 120k km.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 21 Jan 2007, 21:09 
Offline
User avatar

Joined: 29 Jul 2005, 16:13
Posts: 5510
Car: 156 - The Red Hawk
Location: Deutschland :)
Se referea daca ai schimbat cureaua si cele 2 role de la distributie. SI accesoriile au ALTE 2 role plus o curea.

_________________
"The Red Hawk" - Alfa 156 1.9JTD 115CP
Alfa 147 2.0TS Selespeed
Fiat Punto 1.9 JTD 8v


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2007, 12:15 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
alexmirica Quote:
Se referea daca ai schimbat cureaua si cele 2 role de la distributie. SI accesoriile au ALTE 2 role plus o curea.
Ok am inteles! Mecanicu mi-a zis doar de cureaua de distributie! E posibil sa fi schimbat si rolele intinzatoare de la asta, insa nu cred ca au facut nimic cu cealalta.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2007, 14:55 
Offline
User avatar

Joined: 28 Feb 2006, 09:39
Posts: 71
Dany Quote:
alexmirica Quote:
Se referea daca ai schimbat cureaua si cele 2 role de la distributie. SI accesoriile au ALTE 2 role plus o curea.
Ok am inteles! Mecanicu mi-a zis doar de cureaua de distributie! E posibil sa fi schimbat si rolele intinzatoare de la asta, insa nu cred ca au facut nimic cu cealalta.
Merci la amandoi de completare. De fapt eram curios daca in Germania cu 500 euro poti face schimb complet de distributie si plus altele, gen variator si sonda lambda. Prin martie imi expira garantia si vreau sa schimb imediat si distributia...scuze, deja e offtopic rau...ma opresc, pa.


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2007, 15:30 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@gigib dar baga si tu niste poze cu Bella ta daca tot am vorbit atat despre ea.

PS: mai am niste prieteni pe aici pe aproape (amandoi Alfisti in devenire, unul cu un GT si celalalt cu un Spider sau GTV, asta ca i-am convins dupa ce mi-am luat eu Bella mea) si ne gandeam sa dam o tura doua la Nurburgring intr-un weekend. De tine e f aproape, asa ca poate ne vedem pe un real race track. :evil:

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2007, 18:43 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Dany Quote:
ne gandeam sa dam o tura doua la Nurburgring intr-un weekend.
Asta este unul din lucrurile pe care trebuie sa le fac macar o dat in viata!
Sunt mai multe chestii pe care trebuie sa le incerc macar o data,va voi mai povesti eu ce planuri mai am! :twisted:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2007, 22:19 
Offline
User avatar

Joined: 28 Feb 2006, 09:39
Posts: 71
@dany, sa sti ca si eu constat ca se raspandeste virusu alfa pe langa mine, am colegi care tot intreaba si par foarte curiosi, unii chiar fani inraiti de Golf, sau mai stiu eu ce bmw sau audi. Cat despre nürburgring tare mi-ar placea sa facem o tura, desi nu-i chiar aproape...vreo 500 km cred.

Pun si eu o poza cu bella mea aici "156, 1.6TS, 2000, 55000km", desi as vrea sa am acces la pozele de pe Gallery si poate fac o descriere si eu acolo...tre sa cer voie la domnu adminu :plecaciune:

[/url]


Attachments:
bella2.jpg
bella2.jpg [ 185.57 KiB | Viewed 2820 times ]
Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 22 Jan 2007, 23:03 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
gigib Quote:
as vrea sa am acces la pozele de pe Gallery si poate fac o descriere si eu acolo...tre sa cer voie la domnu adminu
Trebuie doar sa iti faci cont separat,iti recomand sa folosesti acelasi nume/parola ca si in forum.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 12 Mar 2007, 19:20 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Povestea continua:

In sfarsit am reusit sa imi dau seama daca reparatiile din ultima vreme au dat rezultate. Dupa schimbarea variatorului, sondei lambda si a termostatului, curatarea filtrului de aer si un drum de aproape 1000 km pana la Amsterdam :popa: : motorul merge superb, consumul a scazut de la 10% la 8% pe autostrada la o viteza medie de 140km/h.
Trebuie sa ii rezolv doua mici probleme la caroserie aparute in urma drumului de asta iarna (chiar daca nu se vad imi sta pe creier ca nu e in stare perfecta masina).
Si vreau sa ii schimb consola centrala cu una carbon look. Aici as avea nevoie de un pic de ajutor. Stie cineva de unde se poate comanda asa ceva?
Dupa care urmeaza sa ii cumpar o finala Ragazzon si un remap.

_________________
ex. Alfa 156 1.8 TS
ex. Alfa 147 1.9 JTD
ex. Alfa Spider 3.0 V6
Alfa 147 1.6 TI


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 13 Mar 2007, 12:09 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Dany Quote:
Si vreau sa ii schimb consola centrala cu una carbon look. Aici as avea nevoie de un pic de ajutor. Stie cineva de unde se poate comanda asa ceva?
.
Incearca pe la dezmembrari.Eu de acolo mi-am luat-o.

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 28 Mar 2007, 12:04 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
@marius din pacate io nu stiu nici un parc de dezmembrari pe langa mine (daca stie careva unu pe langa Hannover sau Hamburg o adresa ar fi de mare ajutor 10x), insa ma tot uit pe eBay si mai apar din cand in cand. Poate reusesc sa cumpar una.


Top
   
 
 Post subject:
PostPosted: 29 Mar 2007, 12:02 
Offline
User avatar

Joined: 10 Nov 2006, 12:44
Posts: 1212
Car: '04 147 1,6 TI
Location: Villach
Ieri din cauza plictisealii si vremii frumoase am iesit sa mai imi bag nasu pe la masina etc. La motor am avut o surpriza: o pata mare de ulei pe scut sub motor. evident m-am cam speriat, insa mi-am adus aminte ca acu fro 3 saptamani am curatat filtrul de aer si l-am uleiat. Am verificat sub cutia filtrului si bingo... era plina de ulei. Marele noroc e ca uleiul nu a luat-o in sus spre MAF (am verificat furtunul pe interior si era curat).
Si m-am apucat sa scot filtrul si sa curat uleiul ramas pe acolo. Acu daca tot l-am scos mi-am adus aminte de o discutie de pe la altii: daca scoti conul de pe teava de deasupra filtrului de aer e de bine. Si am zis sa incerc. (pozele sunt de pe forumul www.alfa156.net)

Image

Image

Image

Rezultate: pai in primul rand se aude mai frumos la accelerare si (poate e doar o impresie) raspunde mai bine la pedala.

Rezultate de la altii:

1. Cold engine driving, much more response from *stone cold*

2. Low down torque is much better at all temps & all gears

3. Flats sports, & I had 2 at 2500rpm & 4500rpm, are now gone.

4. Fuel economy is up by 3mpg. This week i got almost 32mpg compared to last week I was bearly breaking 28..... same drive, same speeds, same driver.

PS: daca moderatorii considera necesar, puteti face un topic la "Cum sa.."


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 112 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited