dand Quote:
comanr Quote:
cum kkt sa vorbesti despre masini, curse si "skunk works
", eu cred ca au mancat vechi, nu sant pe calea cea buna, au ceva la bila, fura curent si dau la masa.
Offtopic: cateodata ma intreb daca romana nu e cea mai versatila limba, eu unul nu am inteles absolut nimic din textul de sus. Asta presupunand ca limba in care a fost scris textul e chiar romana.
Revenind la subiect, din pacate noul plan strategic nu a fost caracterizat ca serios de catre analistii financiari automotive de la firme precum Bernstein sau Nomura. Nu partea tehnica ingrijoreaza, cat mai ales cum se vor finanta investitiile.
http://www.forbes.com/sites/neilwinton/ ... -prudence/" onclick="window.open(this.href);return false;
Sa vedem daca Marchionne magic (cum titra The Economist) se va produce totusi.
sa stii ca limba romana este foarte bogata ca sa zic asa, stii si tu asta, se pot exprima foarte multe nuante spre deosebire de limba engleza unde ai un singur cuvant pentru vreo 20 de lucruri, fiind o limba supeficiala din punctul meu de vedere, asta nu inseamna ca nu imi place sau ca nu e bine si usor de invatat engleza, ba dimpotriva.
expresiile " a fura curent" sau "a da la masa" sant caracteristice de obicei circuitelor electrice si electronice si aceste lucruri constau in incapacitatea lor de a executa functia pentru care au fost proiectate din varii motive.
on topic
"skunk works" este in regula dupa minim 6 beri cand stai intr a 7 a bere si apare un sconcs mare pe tavan si urla unu de langa tine din toti bojocii "skunk wooorks"!.
bine lucrul asta se stie , multa lumea desteapta de afara apeleaza la lucruri mai faine decat alcoolul, exista ierburi sau diverse pentru ca nimeni nu mai are timp sa bea 8 beri.
stateam asa si ma gandeam , bai oare de ce alfele astea noi nu se vand, ca au motoare noi mititele, is frumusele, raspunsul vine de la sine, imaginea de fiabilitate e slaba inca, alfa inca taraie un picior dupa ea de pa vremea cand facea masini mult mai slabe decat concurenta, preturile nu sant mai mari decat la alte masini.
perioada aia a coincis cu volumele ca sa zic asa, considerand Planul, e posibil sa se vrea acelasi lucru conform noilor tendinte.
ar mai fi o treaba de considerat, calitatea muncii in germania si nu numai este alta, ei stau si isi fac treaba pana la capat, in italia, "trai neneaca" exact ca la noi, da doamne sa se defecteze ceva in amonte pe linie sa iesim la o tigara.
sa zicem ca la aspectul asta se poate lucra fara probleme, poti dezvolta platforme usoare care nu necesita un grad foarte mare de atentie la montaj insa vei obtine niste Gunoaie, uita te la dacia si alte companii unde o masina se asambleaza cu viteza luminii.
pentru ca o masina sa fie speciala, sofisticata sau putin sofisticata trebuie manufactura de calitate, sa nu uitati asta.
eu cand aud aberatii "unde sant banii?" ejaculate de specialistii lu' peste prajit pai toti banii sant la 2% din polulatie , acolo sant , nu sant la mine, pe bune, iar banii nu se evapora, ei sant , nu au plecat pe luna, la aia 2% care nu se mai satura, nu vor sa moara, etc, etc.
imi plac foarte mut comentariile tale, se vede ca ai stofa si rareori comentezi aiurea spre deosebire de mine care mai gresesc dar rectific atunci cand o fac, sant in goana dupa posturi