Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo GT https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=19863 |
Page 29 of 48 |
Author: | bluecar [ 16 Jan 2015, 21:26 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
amortizoarele nu sunt rele dupa cum se comporta nu au multi km in schimb.....,este posibil ca masina sa fi derapat si a lovit ceva,acum o mie de vorbe.. @antonelcodreanu,stiu ca trebuie facuta geometria dar am zis dupa ce schimb si toate bratele ca asa nu fac nimic. cand o sa pot cumpar numai un amortizor bilstein acelasi cod si asta este ,sunt si vanzatori cinstiti care iti spun de o piesa pe care o cumperi de la dezmembrari in ce stare este si tu alegi. tipul a spus ca sunt ok,ba chiar a trimis si foto,dar numai cu cel bun din ce vad acum,eu le-am verificat vizual dar nu am vazut "crapatura" aceea doar urechea lipsa.este posibil sa fi tras de el cat a putut si la greutatea masinii sa se strambe iar. repet nu-mi pare rau de bani cat de seriozitatea omului. |
Author: | Hermanoli [ 16 Jan 2015, 22:30 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Acum eu înțeleg că banii sunt limitați și nu cresc pe garduri, dar mai dă-le draq de sh - uri! From space... |
Author: | nesquick [ 16 Jan 2015, 23:15 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Am sa verific eu in garaj sa vad daca mai am vreun amortizor spate bun... Ti-l trimit gratis, platesti doar transportul la curier 20lei. Masina mea este 2008 si pot spune ca amortizoarele nu sunt curse si sunt ok al gropi... cu toatea astea, m-am decis ca in primavara sa pun unele noi. Sfatul meu, mai bine pui cel mai ieftin aftermarket nou, decat bilstein b4 SH de pe o masina necunoscuta... Cu cel nou esti sigur ca minim 1an mergi fara probleme, cu cel SH este loterie. Vanzatorul poate a fost de buna credinta si nici el nu stia de problema semnalata de tine. Daca masina a fost lovita , probabil a aruncato intr-o curte si a inceput sa o dezmembreze si nimeni nu sa uitat daca toate rotile cad perfect drept. PS. tu ai platit 250 lei pe toate 4 amortizoarele sau doar pe 2? De asemenea, cand schimbi amortizoarele, e bine sa le schimbi in pereche. Degeaba cumperi tu unul nou cu accelasi cod, pentru ca va fi total diferit de ceea ce ai pe masina. Amortizoarele isi schimba proprietatile de-a lungul timpului, motiv pentru care le si schimbi. |
Author: | bluecar [ 17 Jan 2015, 02:05 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
260 doar cele spate complete inclusiv transpotul,asa sh cum sunt masina statea mult mai bine,nici cele vechi nu sunt curse dar probabil cu timpul sa mai dus din tarie,cred ca masina din fabrica a venit cu o suspensie mai moale.arcurile par mult mai moi fata de cele cumparate. |
Author: | bluecar [ 17 Jan 2015, 20:20 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | ||
astazi am intrat pe allegro polonia(nu am mai intrat de mult) si am ramas surprins de pretul pieselor noi cat si sh: http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... -1-mt-0113" onclick="window.open(this.href);return false; tampon motor nou pe original la noi a cerut 600 lei oe,iar aftermarket 250 lei corteco,340 lemforder.la ei in jur de 270 zl oe diferenta nu este mare intre monede: problema este ca nu vor sa trimita in romania http://allegro.pl/alfa-romeo-145-146-14 ... 15328.html" onclick="window.open(this.href);return false; la noi te rup la preturi atat dezmembrarile cat si magazinele de specialitate,ne-au depasit polacii cu mult,economic cat si ca nivel de trai.
|
Author: | bluecar [ 31 Jan 2015, 21:52 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | ||
salut, ieri am dat o fuga pana la buzau si masina sa comportat foarte bine,bineinteles cu exceptia bratelor fata spate care trebuie schimbate si un amortizor spate.dupa curatarea regulatorului,schimbarea filtrului si la doua plinuri aditiv de curatat sistemul de injectie motorul este mult mai silentios abia daca se aude si zic eu ca a scazut si consumul.a mai ramas vibratia care este mai intensa la pornire dupa care se mai diminueaza,o sa vad cand schimb tamponul de la cutie ce se intampla. totusi mie mi se pare ca motorul dupa 2500 rpm in primele 3 trepte se plafoneaza oricat as accelera viteza nu mai urca,in schimb trage de la turatii joase 1400 rpm.oare softul(daca are)sa fie facut ca masina sa traga mai bine la turatii joase? lucian(BZ-76-DIA) spune ca masina nu are nimic. pun si o poza cu aditivul folosit.
|
Author: | coasamihai [ 01 Feb 2015, 00:33 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Salut. Poti sa ne spui de unde ai luat aditivul si cat a fost? |
Author: | bluecar [ 01 Feb 2015, 07:11 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
coasamihai Quote: Salut. Poti sa ne spui de unde ai luat aditivul si cat a fost?
de la carrefour 29 lei,initial am vrut sa iau liqui moly sau dura lube dar a fost in perioada cu temperaturile scazute si se cam epuizase stocurile.dar si acesta pare sa isi faca treaba.
|
Author: | coasamihai [ 01 Feb 2015, 10:44 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Oke. Merci de raspuns |
Author: | BZ-76-DIA [ 01 Feb 2015, 12:58 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
bluecar Quote: lucian(BZ-76-DIA) spune ca masina nu are nimic.
Ba are...! Un panicat la volan Concluzii: Masina e bomba, merge si trage de rupe, bratele de care zici tu ca trebuiesc schimbate daca ar fi pe masina altuia s-ar pupa ala si-n ... de bucurie, etc, etc. Nu zic ca nu trebuiesc schimbate, ok, or trebui, dar nu e un must sau vreo mare urgenta. Singura chestie pe care i-o reprosez masinii este softul, e ok pentru oras, insa in afara localitatilor (probabil ai observat ca am testat-o special in acest regim) e varza. Distributia puterii e gandita alandala, mai ales in raport cu etajarea cutiei plus ca nu se mai poate profita de elasticitatea motorului la viteze de peste 100 kph. Privind partea goala a paharului, la cum mergi tu cu masina , e arhisuficient si genul asta de soft Apropo, te-am vazut ca ai bagat mainile in scaun la cateva depasiri, nu te stresa, nu de mana mea ai sa mori... tigarile mai degraba. |
Author: | bluecar [ 01 Feb 2015, 14:42 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
BZ-76-DIA Quote: bluecar Quote: lucian(BZ-76-DIA) spune ca masina nu are nimic.
Ba are...! Un panicat la volan Concluzii: Masina e bomba, merge si trage de rupe, bratele de care zici tu ca trebuiesc schimbate daca ar fi pe masina altuia s-ar pupa ala si-n ... de bucurie, etc, etc. Nu zic ca nu trebuiesc schimbate, ok, or trebui, dar nu e un must sau vreo mare urgenta. Singura chestie pe care i-o reprosez masinii este softul, e ok pentru oras, insa in afara localitatilor (probabil ai observat ca am testat-o special in acest regim) e varza. Distributia puterii e gandita alandala, mai ales in raport cu etajarea cutiei plus ca nu se mai poate profita de elasticitatea motorului la viteze de peste 100 kph. Privind partea goala a paharului, la cum mergi tu cu masina , e arhisuficient si genul asta de soft Apropo, te-am vazut ca ai bagat mainile in scaun la cateva depasiri, nu te stresa, nu de mana mea ai sa mori... tigarile mai degraba. apropo iam dat vecinului sa iti aduca butonul,spunea ca pleaca din braila pe la 16.30-17.00. |
Author: | bluecar [ 04 Feb 2015, 19:36 ] | ||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | ||||
noutati: astazi am schimbat compresorul de la a/c(ii multumesc lui BZ-76-DIA pentru ajutor).tampon stanga(cutie) cel central,un brat din cele patru si bratul longitudinal(pe partea dreapta).mai trebuie tamponul motor dreapta ca nu mai are zile multe. dimineata cand porneam motorul se auzea pret de 2-3 minute un huruit ca de metal pe metal care venea de la compresor,fulia nu are joc foarte mare dar probabil rulmentul a ramas fara vaselina.maine dimineata o sa pornesc sa vad daca mai face. bratul spate avea doar bucsa de jos dusa probabil de aceea batea,nu am reusit sa scot bucsa de pe surub asa ca am schimbat surubul cu tot cu brat.maine poate schimb si pe partea stanga bratul longitudinal si verific si celelalte doua brate. cand am schimbat tamponul central am gasit doua suruburi slabe din trei la suportul de metal ce se prinde de cutia de viteze.am zis ca au uitat mecanicii sa le stranga cand a schimbat ambreiajul,dar nu a fost asa.cand am strans la loc am tot strans suruburile dar degeaba aveau filetul stricat.pe cel de al trei-lea l-am strans foarte putin de frica sa nu fie si la el filetul stricat. eu nu stiu ce se intampla cu unii mecanici am vazut ca partea unde se prinde suportul de metal practic este capacul de la diferential si se poate schimba. acum de pe ce cutii se potriveste acel capac si cine descompleteaza cutie de viteze sa-mi dea mie capacul? pun si ceva foto: LE: instalatia de a/c a fost umpluta cu freon si pus cam 150 g de ulei.
|
Author: | nesquick [ 04 Feb 2015, 20:48 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Eu as face alta chestie... as marii gaurile si cu o filiera as reface filetul si as baga suruburi mai mari. |
Author: | bluecar [ 04 Feb 2015, 20:53 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
cristianmiu Quote: Eu as face alta chestie... as marii gaurile si cu o filiera as reface filetul si as baga suruburi mai mari.
cred ca asta este cea mai ieftina si rapida varianta.
|
Author: | BZ-76-DIA [ 04 Feb 2015, 21:51 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
cristianmiu Quote: Eu as face alta chestie... as marii gaurile si cu o filiera as reface filetul si as baga suruburi mai mari.
Tarod boss, tarod... Mitica, iti explic maine la telefon ce se poate face mai simplu, azi cand m-ai sunat eram nervos cu gunoiul ala de pompa pt DTi... eram singur si nu puteam sa si invart si sa urmaresc si semnele ca s-o scot la punct. |
Author: | juld5 [ 05 Feb 2015, 00:37 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
@bluecar, compresorul defect iti dadea si fluctuatii de relanti? sau doar sunete ciudate? |
Author: | bluecar [ 05 Feb 2015, 09:20 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
juld5 Quote: @bluecar, compresorul defect iti dadea si fluctuatii de relanti? sau doar sunete ciudate?
daca prin fluctuatii te referi rpm nu,nu dadea,dar era posibil ca o parte din vibratii sa fie si de la compresor daca fulia avea joc.zgomotul era doar dimineata la pornire,dupa 2-3 minute disparea dar se mai auzea un mic huruit.bineanteles ca fluctuatii de rpm are ca orice masina cand porneste a/c-ul,dar asta pret de o secunda. |
Author: | bluecar [ 07 Feb 2015, 12:45 ] | |||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | |||
salut, ieri am focut un log la parametrii injectoarelor si se pare ca aditivul de curatare a injectiei a functionat,corectiile nu mai sunt asa de mari. in schimb vibratiile au ramas,cateodata vibreaza mai mult iar alteori mult mai putin.ieri de exemplu vibra de se auzeau plasticele in bord iar azi dimineata foarte putin la -0.5 grade.mie mi se pare ca tot porneste greu si tot se mai aude un sunet ascutit de pe la accesorii. am pus si un mic film pe you tube. https://www.youtube.com/watch?v=Sv5GL5J ... e=youtu.be" onclick="window.open(this.href);return false; cu gaurile de la cutie a caror filet este dus inca nu am facut nimic pentru ca mai intai trebuie sa fac rost de alte suruburi si sa merg la un strungar sa faca altele mai groase. profit de aceasta ocazie poate este cineva care are aceste suruburi prin apropiere de braila sa imi imprumute pana le face strungarul. la dezmembrari are motorul inca pe masina si nu au cum sa scoata suruburile,iar de la mine nu le pot scoate ca nu am unde.sa merg iar la mecanic nu mai vreau. o sa pun o poza cu suruburile(este unul mai gros si unul mai subtire).
|
Author: | nesquick [ 08 Feb 2015, 09:14 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Corectille sunt dementiale... Ar trebuii sa fie ce tre motorul ala...de asemenea, cand e frig afara diselul are prostul obicei sa "tractoriceasca" mai tare, dehhh motorina devine mai vascoasa putin... Eu zic sa astepti pana la primavara cu vibratiile si sa verifici din nou tanpoanele si partea de injectie. De asemenea ai grija ce motorina pui... Recomand doar aditivata agip/petrom/omv/rompetrol . din cauza unei motorine mai slab calitative motorul poate fi ceva mai zgomotos. Am obsv lucrul asta la gt-ul meu si la ford ( singurele masini diesel cu care am mers perioade nai kubgi )... Tind sa cred ca toate fac la fel, depinde doar ce ureche ai sa le asculti si sa-ti dai seama |
Author: | Hermanoli [ 08 Feb 2015, 14:42 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
cristianmiu Quote: Corectille sunt dementiale... Ar trebuii sa fie ce tre motorul ala...de asemenea, cand e frig afara diselul are prostul obicei sa "tractoriceasca" mai tare, dehhh motorina devine mai vascoasa putin...
"Dementiale" ok sau "dementiale" not ok. Cu greu am inteles ce ai vrut sa zici in mesaj
Eu zic sa astepti pana la primavara cu vibratiile si sa verifici din nou tanpoanele si partea de injectie. De asemenea ai grija ce motorina pui... Recomand doar aditivata agip/petrom/omv/rompetrol . din cauza unei motorine mai slab calitative motorul poate fi ceva mai zgomotos. Am obsv lucrul asta la gt-ul meu si la ford ( singurele masini diesel cu care am mers perioade nai kubgi )... Tind sa cred ca toate fac la fel, depinde doar ce ureche ai sa le asculti si sa-ti dai seama |
Author: | Valak [ 08 Feb 2015, 14:56 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Sunt foarte ok corectiile ! |
Author: | mitza [ 08 Feb 2015, 15:00 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Ce corectii aveai inainte sa folosesti acel aditiv? Ai vreun log ceva? |
Author: | bluecar [ 08 Feb 2015, 17:24 ] | |||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | |||
am gasit ceva parametri mai vechi: READING PARAMETERS: Engine speed: 850 rpm Inj. correction Cyl. 3: -0,17 mm³/i Inj. correction Cyl. 4: 0,16 mm³/i Inj. correction Cyl. 1: -0,11 mm³/i Inj. correction Cyl. 2: 0,12 mm³/i READING PARAMETERS: Engine speed: 850 rpm Inj. correction Cyl. 3: -0,16 mm³/i Inj. correction Cyl. 4: 0,02 mm³/i Inj. correction Cyl. 1: 0,45 mm³/i Inj. correction Cyl. 2: -0,30 mm³/i READING PARAMETERS: Engine speed: 850 rpm Inj. correction Cyl. 3: -0,27 mm³/i Inj. correction Cyl. 4: 0,10 mm³/i Inj. correction Cyl. 1: 0,40 mm³/i Inj. correction Cyl. 2: -0,19 mm³/i READING PARAMETERS: Engine speed: 853 rpm Inj. correction Cyl. 3: -0,15 mm³/i Inj. correction Cyl. 4: -0,41 mm³/i Inj. correction Cyl. 1: 0,22 mm³/i Inj. correction Cyl. 2: 0,32 mm³/i asta este ce am gasit dar au fost si mai mari,nu au depasit+/- 0,80,mai mult este ca sa schimbat si sunetul motorului(in bine),este mult mai silentios. nu se mai aude urat din interior(parca era motorul lunga mine),in schimb consumul nu a scazut foarte mult,in 525 km din care 260 afara,a consumat 44 litri,cam 8.3 l/100 mediu(au fost dati cand in aceleasi conditii consuma 9.5).calculatorul imi arata 6.3 l/100 km care mi se pare un consum mixt normal. deci calculatorul minte cu 2 litri. am inceput deja sa schimb la 2000-2300 rpm pentru ca peste creste consumul mult si viteza aproape deloc.ceva o "sugruma".pana la urma o sa aflu. am gasit pe un site ceva date legate de viteza in fiecare treapta: http://www.automobile-catalog.com/car/2 ... ssion.html" onclick="window.open(this.href);return false; cu treapta l ajung la 30km/h ll ajung la 45-50 km/h lll ajung la 107 km/h dar peste 4500 rpm
|
Author: | Hermanoli [ 08 Feb 2015, 17:40 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Chiar interesant site-ul! Multzam |
Author: | bluecar [ 16 Feb 2015, 17:19 ] | ||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | ||||
salut, astazi am rezolvat ceea ce au stricat mecanicii,am gasit un suport+tampon si suruburi dupa care au fost facute altele mai mari.a trebuit sa se mareasca si gaurile in suport. suruburile au fost modificate de la metric 16 la 18 respectiv de la metric 12 la 14.in momentul cand le montez trebuie sa iau si tarozi de la strungar sa maresc si gaurile in cutie. oricum masina o sa fie gata pentru a o pune la vanzare aproape de sfarsitul lunii,motive financiare pun si ceva foto:
|
Page 29 of 48 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |