Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=16459
Page 27 of 72

Author:  FREEZER [ 31 Jan 2013, 14:12 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

Modulul de alarma S-ar putea sa fie amplasat sub aparatoarea de la roata din stanga fata. Cel puntin la 156 acolo e amplasat. Iar despre cureaua de accesorii, daca nu se vad crapaturi pe santurile longotudinale de pe curea, inseamna ca e buna.

Author:  cypok14 [ 31 Jan 2013, 14:31 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

ok multumesc pt info,revin dupa ce dau de modul sau nu :D

Author:  tzzivii [ 31 Jan 2013, 15:02 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

Ma omorati cu ledul ala. Ala e ledul de la imobilizator. Sunt si masini fara alarma care il au.

Author:  FREEZER [ 31 Jan 2013, 16:34 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

Iar la 156 nu e tot acelasi lucru? Daca da, atunci de ce palpaie in funcie de alarma?

Author:  christu [ 03 Feb 2013, 22:21 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

A mea cred ca a aflat ca vreau sa o vand...
Am schimbat uleiul si toata revizia aferenta pe la 101.000 km.
Acum are 110.500 km, dintre care majoritatea facuti la drum lung si pe ruta RO - DE.

1) de cateva zile imi da mesajul cu "change engine oil". WTF? Dupa nici 10 mii km, in conditiile in care a primit ce trebuia - Selenia.

2) aseara dupa o parcare un pic catarata pe un damb de pamant mi-a aratat tot drumul pana acasa sa ii pun ulei ca nu mai are. dimineata ii verific uleiul la rece si pe plan perfect drept si surpriza - nivelul uleiului este irelevant, era peste tot pe josa chiar si dupa mai multe stergeri;

3) in FES nu stiu de ce nu imi indica uzura uleiului, imi zice doar "%". Parca inainte imi indica un procent (numeric).

Attachments:
20130203_120415.jpg
20130203_120415.jpg [ 101.97 KiB | Viewed 1339 times ]
20130203_120419.jpg
20130203_120419.jpg [ 108.83 KiB | Viewed 1339 times ]

Author:  comanr [ 03 Feb 2013, 22:35 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

total inutila faza cu uzura uleiului , o fitza a la bmw.
ai nivel ok, nu trebuie sa iti faci probleme .

Author:  nesquick [ 04 Feb 2013, 00:00 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

Si cum pusca mea intuieste senzorul ala uzura uleiului? Ca singura chestie care imi vine in cap ar fi dupa cat de murdar este...


Sent from my iPhone

Author:  comanr [ 04 Feb 2013, 00:05 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

Se bazeaza probabil pe graficul de temperatura a uleiului si pe turatia de lucru a motorului si pe nivelul uleiului.
daca o calci pana in rosu mereu si I dai forje o sa zica ca trebuie schimbat mult mai repede.
util oarecum pentru contabili sau frizeri.

Author:  ILuzoriu [ 04 Feb 2013, 00:16 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

comanr Quote:
Se bazeaza probabil pe graficul de temperatura a uleiului si pe turatia de lucru a motorului si pe nivelul uleiului.
daca o calci pana in rosu mereu si I dai forje o sa zica ca trebuie schimbat mult mai repede.
util oarecum pentru contabili sau frizeri.
Esti de belea cum ai tu impresia ca le stii pe toate :D

Author:  christu [ 04 Feb 2013, 00:37 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

pai mai degraba e vorba de vascozitate care influenteaza si presiunea, sper sa nu zic prostii.

ceea ce inseamna ca nu e vorba doar de alt senzor bulit, ci chiar nu i-a prea prins bine mersul la drum lung pe autostrada la viteze mai mari (e singura explicatie logica pe care o pot da).

Author:  comanr [ 04 Feb 2013, 09:46 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

E doar un amarat de diesel de doi litri.
ti am zis daca incingi uleiul tare o sa zica sa il schimbi mai des.judecand dupa nivelul de pe joja, masina ta fiind relativ noua inseamna ca ai talpa grea.
la masinile cu dpf e posibil sa se ia si dupa numarul de regenerari.

Author:  comanr [ 04 Feb 2013, 12:35 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

am gasit ceva pe un forum azi, e "da haudi" daca conteaza :

The car detect when it needs a service, and your service light comes on.

Car uses oil level and temperature sensor (known as oil quality sensor) and a number of other factors inluding engine rpm and road speed. To calulate when the oil has degraded and needs changing.

The time that the service light comes on could be anyting between 9000 and 19000 miles.

If you do loads of short runs engine never getting hot, it will be 9000 miles. Equally if you drive it on the rev limiter every where you go at 120mph it will be 9000. Longer runs up to temp with moderate pace and will be nearer 19000 miles.


http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1056900" onclick="window.open(this.href);return false;

Author:  christu [ 04 Feb 2013, 12:58 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

pai cand am mers 10k km cu masina doar in oras nu a mai comentat nimic super senzorul.
Cand am facut cam 7000 doar la drum lung incepe sa comenteze.

Se poate sa fi fost din cauza faptului ca pe segmente de drum in germania am mers cu 170 - 190 km/h dar imi e greu sa cred.

In fine, o sa schimb uleiul.

Author:  comanr [ 04 Feb 2013, 13:02 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

Rau nu are cum sa fie.mai bine asa

Author:  georgeg [ 04 Feb 2013, 13:07 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

Sau poate nu ti-au resetat intervalul de service, ce zici ?

Author:  christu [ 04 Feb 2013, 14:24 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

da, intervalul service nu a fost resetat la ultima revizie.

Author:  adriand78 [ 04 Feb 2013, 14:57 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

[quote="christu"]da, intervalul service nu a fost resetat la ultima revizie.
da, intervalul service nu a fost resetat la ultima revizie.[/quote]

Si uite cum te suparai pe saraca masina :lol:

Author:  christu [ 04 Feb 2013, 15:04 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

Eu tot zic ca sunt chestii diferite si acel senzor chiar masoara ceva calitati ake ukeiului. Cand am timp o sa il schimb fara sa resetez service. Sa vedem daca dispare mesajul.

Author:  georgeg [ 04 Feb 2013, 15:08 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

christu Quote:
Eu tot zic ca sunt chestii diferite si acel senzor chiar masoara ceva calitati ake ukeiului. Cand am timp o sa il schimb fara sa resetez service. Sa vedem daca dispare mesajul.
Si eu am auzit ca e un negru mic care sta in baia de ulei si gusta calitatea din cand in cand, intr-adevar.

Author:  IRBabuin [ 04 Feb 2013, 15:19 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

Un producator calculeaza asta in functie de volumul de cenusa, care la rindul lui se determina in functie de:viteza masinii, turatia motorului, volumul injectiei, avansul, cantitatea de aer admisa. Altii, mai primitivi se bazeaza pe orele de functionare, temperatura apei si turatia motorului. Nu e chiar asa timp sistemul asta.

Author:  catalinmarin84 [ 04 Feb 2013, 16:45 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

christu Quote:
Eu tot zic ca sunt chestii diferite si acel senzor chiar masoara ceva calitati ake ukeiului. Cand am timp o sa il schimb fara sa resetez service. Sa vedem daca dispare mesajul.

Nu o sa dispara. Acelasi mesaj l-am primit si eu dupa aproximativ 8000 km de la efectuarea schimbului de ulei. Pe acelasi principiu ca si tine am mers si eu si am facut schimbul de ulei si filtre, dar mesajul nu a disparut. A trebuit sa fac o vizita la reprezentanta sa imi reseteze intervalul de service.

Author:  FREEZER [ 04 Feb 2013, 16:54 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

Depinde cum il resetezi. In FES trebuie resetat din 2 locuri. Am patit-o la Brera.

Author:  Babacu [ 10 Mar 2013, 17:39 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

Vin și eu cu următoarea problemă la o 159 1,9 JTDm: cînd începe să bage căldură în habitaclu bagă foarte tare, în sensul că dogorește, deși temperatura era reglată la 23, și se menține caldura mare chiar dacă se umblă la reglaje. După un timp căldura scade și aproape că nu mai bagă de loc decît dacă se selectează valori apropa e de „HI”. Și încă un lucru, dacă se folosește dezburirea rapidă, apare pe ercran „HI” dar turația aerotermei nu crește (cum e la 156, de exemplu) astfel încît pentru dezburire, în timp ce se curăța mașina de zăpadă, se seta temperatura dorită, se selecta modul de dezaburire parbriz și se dădea aeroterma la maxim. Ce poate fi?

Author:  christu [ 18 Mar 2013, 20:56 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

Nu imi mai merge sunetul nici pe radio nici cd nimic. A mai patit careva? Mentionez ca e unitatea cu navi.

Cat priveste eroarea de la ulei - intr-adevar era din cauza faptului ca nu fusese resetat.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Author:  andreimarian [ 11 Apr 2013, 20:41 ]
Post subject:  Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor!

salut baieti , cu doua probleme va deranjez. Alfa 159 , 1.9 Jdtm ,85kw

Am schimbat ulei-ul si am pus 5w30 PE si imi da in bord "change oil"" ceva de genul.
Si doi , am resetat invervalul de service si i-am facut si test la cruise control si mi-a mers , am probat , totul ok. Dar acum dupa 3 ore iar nu mai merge.

ceva solutii aveti ?multumesc.

Page 27 of 72 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/