ALXege Quote:
cred ca e capabila sa tina piept concurentei.
Ok, sa continuam discutia. Gandeste-te ca acum, 2013, exista:
- A 45 AMG - 350+ HP
- Ausi S3 (va urma si un nou RS3)
- uratenia aia de seria 1 - nici nu mai conteaza cate taspe sute de cai are
- Golf R (300 de cai frumosi)
(Toate astea au
acum 300 sau peste 300 de cai si o greutate decenta, de unde rezulta un bun raport putere/greutate. Sa nu mai zic ca pana vor inlocui astia Giulietta, va exista probabil si o noua generatie de Megane RS
. Pana si Pejeu 308 R se anunta interesant. Sa nu uitam de noua Honda Type R e.t.c. )
Pe cati din astia de mai sus reuseste "sa ii bata" Giulietta (produsul unei marci cu pedigree sportiv), strict din punct de vedere al performantelor? Nici nu vreau sa ma gandesc la o comparatie : cea mai puternica Giulietta vs cel mai puternic A Klass (AMG), sau cel mai puternic A3 (S3/RS3). Nu sunt rautacios, si eu iubesc marca asta, sa stii, insa ce incerc sa spun este ca se simte nevoia unei schimbari drastice. Ceva nu merge...daca se continua pe aceeasi idee, Giulietta o sa fie iar ciuca bataii in segment.
Tu, alfa romeo, te branduiesti ca marca sportiva, insa, atunci cand vine vorba de sportivitate/performante, nu esti in stare sa te iei "la tranta" cu niciun concurent german? de ce!?
Fara nicio legatura cu discutia de mai sus, ma uitam pe vanzari in dimineata asta si lucrurile stau asa:
- planul vietii: 500k /an.
- revizuirea planului (desi se auzise de criza, venise deja gramada peste toti): 400k/an
- volume vanzari anul 2012: putin peste 100k
- In 2013 alfa este in scadere cu 30+%, deci ...
Nu merge - reteta nu e buna si pace. Nu poti sa faci fata cu 2 modele si doua caroserii cand concurentii tai directi fac pentru un singur model 4-5 caroserii si nu stiu cate declinari sportive.