Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo GT https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=19863 |
Page 25 of 48 |
Author: | bluecar [ 19 Dec 2014, 08:46 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
revin cu noutati: aseara pe la 0ra 8 au terminat cu ambreiajul si au inceput problemele: nu pornea masina,eu eram in ea sus pe elevator ei jos sa se uite pe dedesubt,mai dai odata si mai dai odata,eu le spuneam ca ceva nu este bine si sa verifice senzorul de pe volanta,ei ca nu au umblat acolo,am scos telefonul si am pus programul torqe si am gasit eroarea P0335.era senzorul. au verificat senzorul si-mi spune ca mufa este sparta(eu verificasem vizual acolo dar mufa parea in regula),a miscat de ea si masina a pornit.cred ca a fost atinsa cand au montat cutia,daca mufa a fost sparta mai demult nu trebuia sa dea erori mereu?adevarul este ca a dat o singura data acum ceva timp.o sa merg sa cumpar alta mufa. masina a pornit usor (era cald in aelier)ambreiajul tine jos dar pedala este foarte moale si primii 25% din cursa ei merg in gol,se simte de parca nu a fost aerisit.(ambreiajul a fost aerisit ca am dat personal la pedala) sper sa se aseze mai bine dupa cativa km,daca nu o alta aerisire. am mers cativa km cu ea prin oras si se comporta foarte bine cum dau drumul ambreiajului a si plecat,raspunde mult mai bine la acceleratie consumul instant pe CB la schimbarile treptelor de viteza a scazut mult nu mai ajunge la 20-22 litri ci undeva la 16-17 litri(probabil ca nu mai patineaza). au disparut vibratiile mari din volan insa ceva tot a mai ramas si se accentueaza cand misc de volan(pompa de la servo?). dupa 10km de plimbat am oprit sa cumpar tigari(iar am ajuns la 2 pachete)si cand am oprit sa "zdruncinat" motorul practic m-am si speriat,o pornesc la fel a facut si la pornire.i-am sunat pe mecanicii lu peste si au spus ca trebuie sa verifice tampoanele de la motor daca altceva nu se intampla. acasa in parcare cand am oprit nu a mai facut in schimb la repornire da. daca era de la tampoane nu trebuia sa se simta de la prima pornire?o sa vad astazi daca au timp sa se uite.vecinul meu samsar vrea sa il duc la botosani zilele astea dupa o masina imi este si frica sa ma duc,imi e ca raman pe camp cu ea. despre regulator o sa merg la baietii care dezmembreaza alfa 147 sa vad daca il mai are si daca vrea sa il imprumute si o sa fac si un log in mers. la ce turatie sau treapta de viteza trebuie sa faca log-ul pentru presiunea in rampa si corectia injectoarelor? |
Author: | comanr [ 19 Dec 2014, 09:29 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
nu mai fuma sau redu le ca se aude vocea cum fluiera cand vorbesti la telefon, pe bune. in alta ordine de lucruri, zguduiala la pornire este doar de la electromotan/baterie, am mai spus asta pe topicul dedicat electromotrorului, daca nu au turatia corecta aceste avioane zguduie. vezi mai intai asta si apoi umbli la regulator, nu are sens sa umbli la un lucru daca nu ai rezolvat altul, faptul ca ai curatat electromotorul ajuta dar nu este suficient, schimba periile! |
Author: | bluecar [ 19 Dec 2014, 10:12 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
comanr Quote: nu mai fuma sau redu le ca se aude vocea cum fluiera cand vorbesti la telefon, pe bune.
acum am fost jos sa o pornesc,fata de alte dimineti a pornit relativ bine,a invartit de 5-6 ori.alta data o lua la a treia cheie tot la temperatura de 0.5 grade.in alta ordine de lucruri, zguduiala la pornire este doar de la electromotan/baterie, am mai spus asta pe topicul dedicat electromotrorului, daca nu au turatia corecta aceste avioane zguduie. vezi mai intai asta si apoi umbli la regulator, nu are sens sa umbli la un lucru daca nu ai rezolvat altul, faptul ca ai curata electromotorul ajuta dar nu este suficient, schimba periile! din 4 porniri/opriri motorul a vibrat putin la a treia si a patra oprire doar(oprirea nu are legatura cu electromotorul). masina tot "gatuita" merge parca nu are vlaga,ceva nu este in regula.dupa 2500rpm nu are suficienta motorina sau aer(daca ar fi aerul ar da fum) a fost o perioada si la alfa 145 cand se intampla lucrul asta si consuma mult,cineva cu un model asemanator a spus ca se poate sa fie ceva mizerie in regulator si sa curat sita.nu am umblat niciodata acolo dar cu timpul a disparut din problema. o sa vad ce se mai intampla astazi si sper sa ii dau de cap.... despre fumat nu stiu cum sa fac ca este "iarba dracului" in 25 de ani l-am lasat o luna. acum cativa ani un ofiter grec imi spunea ca are un prieten de familie care are 90 de ani si fumeaza 3 pachete pe zi familia lui ii tot spunea ca la varsta asta ar trebui sa lase tigarile,raspunsul lui a fost: "imi este frica ca daca las tigarile mor" |
Author: | nesquick [ 19 Dec 2014, 10:35 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Intrebare... tu ai curatat vreodata admisia? |
Author: | bluecar [ 19 Dec 2014, 10:52 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
cristianmiu Quote: Intrebare... tu ai curatat vreodata admisia?
sigur ca da,am fost la bucuresti si a curatat-o tzzivii si catalin,sa verificat tot atunci.
|
Author: | bluecar [ 19 Dec 2014, 11:08 ] | ||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | ||||
cat a stat masina 2 zile la mecanic am refacut placa ce acoperea roata de rezerva pentru ca cea veche era vai de ea.am cumparat o placa de placaj de 4mm si am inlocuit placile vechi,aveam si o plasa mica de tine bagajele si am adaptat-o si pe aceea ca se tot plimba lucrurile prin portbagaj,nu este cine stie ce dar o sticla cu apa o tine.nu prea sa lipit bine ca a fost prenadezul prost,dar este bine fata de ce era. pun si foto:
|
Author: | Hermanoli [ 19 Dec 2014, 11:11 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Foarte faina idea cu plasa! Sa nu te superi daca o s-o aplic |
Author: | bluecar [ 19 Dec 2014, 11:17 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Hermanoli Quote: Foarte faina idea cu plasa! Sa nu te superi daca o s-o aplic
asta este si ideea forumului invatam unii de la altii,cauta o plasa mai "teapana" la elastic ca a mea este cam moale.o sa incerc sa-l mai intind putin.
|
Author: | nesquick [ 19 Dec 2014, 12:18 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Am mai vazut alfe cu probleme... insa a ta parca e cat toate la un loc... mergi cu ea la biserica mai ai putin si iei alt motor cu totul... de curioztate: - fum scoate? - ulei consuma? - face rau ca tractoru? - compresia pe cilindrii ai masurato? Ma gandesc ca problema ta sa nu fie una de compresie a motorului... |
Author: | bluecar [ 19 Dec 2014, 12:30 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
cristianmiu Quote: Am mai vazut alfe cu probleme... insa a ta parca e cat toate la un loc... mergi cu ea la biserica
nu scoate fum,nu consuma ulei,ca "tractoru"nu face,compresia nu am masurat-o ca nu stiu unde,(daca scapa compresie nu era normal sa consume si ulei?).este motor diesel care ar trebui la 160k km sa nu fie o problema compresia.de ce are momente(putine si de scurta durata)cand functioneaza foarte bine?daca ar fi compresia nu ar trebui sa faca tot timpul? mai ai putin si iei alt motor cu totul... de curioztate: - fum scoate? - ulei consuma? - face rau ca tractoru? - compresia pe cilindrii ai masurato? Ma gandesc ca problema ta sa nu fie una de compresie a motorului... o sa vad ce ii fac,nu mai zic ca bratele inferioare sunt varza,la fel si amortizoarele spate,ia denivelarile ca o caruta. |
Author: | bluecar [ 19 Dec 2014, 14:54 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
da este tare,asta ar mai trebui si gata, am facut ceva log-uri inainte de pornire cat si dupa: READING PARAMETERS: Engine speed: 0 rpm Fuel pressure regulator duty cycle: 6,00 % High pressure regulator current: 79 mA Desired intake air quantity: 370,2 mg/i Intake air quantity: 0,0 mg/i Fuel temperature: 7,5 °C Inj. correction Cyl. 3: 0,00 mm³/i Inj. correction Cyl. 4: 0,00 mm³/i Inj. correction Cyl. 1: 0,00 mm³/i Desired fuel pressure: 386,9 bar Fuel pressure: 4,3 bar Desired boost pressure: 1000 mBar Boost pressure: 1015 mBar Inj. correction Cyl. 2: 0,00 mm³/i Injection time: 0,000 ms Injection timing: 1,76 deg. READING PARAMETERS: Engine speed: 864 rpm Fuel pressure regulator duty cycle: 27,32 % High pressure regulator current: 1008 mA Desired intake air quantity: 404,6 mg/i Intake air quantity: 563,3 mg/i Fuel temperature: 7,5 °C Inj. correction Cyl. 3: -0,06 mm³/i Inj. correction Cyl. 4: 0,16 mm³/i Inj. correction Cyl. 1: 0,01 mm³/i Desired fuel pressure: 395,6 bar Fuel pressure: 395,5 bar Desired boost pressure: 1044 mBar Boost pressure: 1002 mBar Inj. correction Cyl. 2: -0,19 mm³/i Injection time: 0,759 ms Injection timing: 0,00 deg. pe la 4200/rpm: READING PARAMETERS: Engine speed: 4233 rpm Fuel pressure regulator duty cycle: 36,03 % High pressure regulator current: 1505 mA Desired intake air quantity: 1200,0 mg/i Intake air quantity: 818,3 mg/i Fuel temperature: 14,8 °C Inj. correction Cyl. 3: 0,56 mm³/i Inj. correction Cyl. 4: 0,22 mm³/i Inj. correction Cyl. 1: -0,97 mm³/i Desired fuel pressure: 645,0 bar Fuel pressure: 648,3 bar Desired boost pressure: 1392 mBar Boost pressure: 1572 mBar Inj. correction Cyl. 2: 0,20 mm³/i Injection time: 0,000 ms Injection timing: 12,84 deg. si acasa inaine de a opri: READING PARAMETERS: Engine speed: 850 rpm High pressure regulator current: 632 mA Inj. correction Cyl. 3: 0,01 mm³/i Inj. correction Cyl. 4: 0,05 mm³/i Inj. correction Cyl. 1: -0,08 mm³/i Desired fuel pressure: 270,0 bar Fuel pressure: 272,5 bar Inj. correction Cyl. 2: 0,01 mm³/i cand am pornit iar au aparut vibratiile in volan,dimineata nu vibra asa tare.cand misc de volan stanga/dreapta se accentueaza,o sa dau si cureaua de la accesorii jos si sa pornesc asa sa vad ce se intampla. regulator nu am gasit il vanduse.si culmea nu a mai vibrat la pornire/oprire. asa o las nu mai fac nimic. |
Author: | BZ-76-DIA [ 19 Dec 2014, 17:01 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
bluecar Quote: (...)asa o las nu mai fac nimic.
That's the spirit, my son !
|
Author: | bluecar [ 19 Dec 2014, 17:31 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
BZ-76-DIA Quote: bluecar Quote: (...)asa o las nu mai fac nimic.
That's the spirit, my son ! |
Author: | bluecar [ 22 Dec 2014, 16:24 ] | ||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | ||||
salut, azi,am pus debitmetrul vechi si senzorul presiune de pe admisie,nu sa schimbat cu nimic mersul motorului tot vibreaza. am facut si cateva foto la grafice,relanti,presiunea de combustibil care o cere si presiunea pe care o baga. nu stiu daca cineva poate sa interpreteze ceva din ele.
|
Author: | bluecar [ 23 Dec 2014, 17:43 ] | ||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | ||||
in loc sa ma pregatesc de sarbatori eu lucrez la masina,am dar regulatorul jos si l-am curatat cu aditiv de benzina dupa care l-am suflat cu aer.avea ceva mizerie la filtru (rugina). am muncit degeaba,tot la fel merge,i-am dat lui lucian BZ-76-DIA sa asculte la telefon si a spus ca nu este mers de motor alfa cu 16v,se aude un tacanit in dreptul injectorului 4,nu stiu ce este injector,tacheti,supape.... am facut ceva probe motorul trage prost si consuma motorina. a ramas sa ii pun ultima varianta de soft,sa schimb chiuloasa sau motorul pentru strans coliere asta vara am modificat un cleste de cuie. pun si foto:
|
Author: | zet [ 23 Dec 2014, 21:02 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
N-ar strica sa arunci un ochi la supape(sa nu aiba probleme la inchidere) si la distributie sa nu fie decalata... In rest nu mai ramane decat sa verifici compresia, ca in rest pare ca le-ai cam verificat pe toate. Ai putea sa-i faci si un test de noxe poate mai tragi niste concluzii si de acolo |
Author: | bluecar [ 23 Dec 2014, 22:26 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
o sa vad si cu supapele si compresia,nu stiu daca se baga cineva la braila dar o sa incerc.distributia a fost pusa de meseriasi nu cred ca este de acolo. mai multe persoane au spus ca sar putea sa fie ceva pe la evacuare infundat,eu suspectez si servodirectia pe loc merge greu chiar daca accelerez. comanr a spus sa bag o carpa pe toba si daca o da afara nu este infundata evacuarea,nu am avut o carpa la indemana dar o so fac si pe asta.in schimb am pus mana si se simte putin ca sufla si daca accelerez brusc iese putin fum negru. in seara asta am fost la cumparaturi si masina sa comportat foarte bine,maine iar o sa faca figuri.apare o lipsa de putere intre 2200 si 3000 rpm cand se incalzeste motorul cu treptele 1,2,si 3. daca verific si astea si sunt bune inseamna ca soferul are o problema la ecu |
Author: | ALXege [ 23 Dec 2014, 23:02 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Man, inteleg ca nu ai un mecanic la Braila, dar nici tu nu te poti transforma peste noapte intr-unul, indiferent cate sfaturi telefonice sau pe forum vei primi. Sfatul meu, mergi cu masina la cineva care chiar stie ce face, chiar daca asta inseamna un nou drum la Bucuresti. Sent from my Alfa Romeo |
Author: | comanr [ 24 Dec 2014, 00:11 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
s a rasturnat caruta cu specialisti la bucuresti |
Author: | tzzivii [ 24 Dec 2014, 00:48 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Avand in vedere cele citite/auzite, si cum nu e primul, tind sa cred ca sunt la multi priceputi in Bucuresti decat in alte zone. Totusi, poate ajunge la Galati ca e mai aproape. |
Author: | comanr [ 24 Dec 2014, 09:51 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
in perioada asta desi am timp de forum, nu pot fi la garaj prea mult, o sa vina pe la mine bluecar zilele astea sa vedem ce si cum dar exista probabilitatea ca masina lui sa aiba un tzacanit intre scaun si volan am inteles ca nu da nici o eroare, inafara de pornirea mai greoaie, o singura data am avut un necaz la un ford care pornea greu la rece si avea o biela putin indoita, i am zis lui bluecar sa incercam sa eliminam nistre treburi simple cum ar fi electromotanul+bateria, sa fie facut ca nou ca sa stim pe ce ne bazam, pe de alta parte nici pe el nu il dau banii afara din casa si unele lucruri le face cu economie, din pacate eu nu lucrez asa, reparatia automobilelor este o arta insa se bazeaza pe actiuni bine definite si precise. |
Author: | bluecar [ 24 Dec 2014, 09:54 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
se poate sa existe si in braila mecanici buni,dar nu stiu cati din ei se baga la aceste motoare.sa merg la pomul laudat nu prea as vrea,daca merg la 5 mecanici diferiti o sa am 5 posibile probleme diferite. eu incerc gasesc problema eliminand chestiile pe care le pot face eu,daca mergeam la un mecanic imi spunea: a este regulatorul,trebuie curatat,pac 100 lei,daca nu era de acolo:cred ca trebuie inlocuit debitmetrul,inca 100 manopera si asa exact ce am facut eu facea si el si saream de 6-700 lei degeaba. sunt putini mecanici buni restul aplica metoda spusa de comanr(MBS),sau cand aud de alfa parca le spui de avioane. recent cand am schimbat ambreiajul,unul din mecanici(ei lucreaza la dacia-renault)pe care nu il stiam cand a scos capacul de la motor a exclamat: 'mama este o uzina" ce diagnostic sa dea asta care schimba cu mare placere pivotii la o dacie veche papuc?in schimb avea numai aere de atotstiutor.cand il intrebam ceva legat de alfa spunea: alfa este masina exclusivista de ce nu ai cumparat un vw. ca alfele sunt proaste pleaca si de la mecanicii astia care habar nu au de motoarele de generatie noua,primul sfat pleaca de la ei sa nu iti cumperi alfa,ca a avut el una la reparat si nu ia dat de cap si piesele scumpe(sunt din ei care nici macar nu a condus una,dar sa si repare. noroc ca celalalt este mai experimentat dar nu cred ca reuseste sa faca un motor de alfa,mai ales cel cu 16v. sarbatori fericite! |
Author: | comanr [ 24 Dec 2014, 11:17 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
cand am mers ultima data cu masina ta era o placere sa mergi cu ea, vino cand ai timp sa i auzim glasul, poate e o treaba simpla, ai verificat si cu acea curea de accesorii data jos cum se prezinta vibratiile? |
Author: | bluecar [ 24 Dec 2014, 12:41 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
nu,nu am dat-o jos ca nu a avut liber elevatorul.acum dimineata am alimentat 110 km 14,5 litri mers in oras.motorul se plafoneaza dupa 2200 rpm pana la 3000. de la 1500 la 2200 trage bine chiar si cu treapa a 4-a si dupa 3000 la fel trage bine. |
Author: | comanr [ 24 Dec 2014, 12:58 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
si bmf zicea ca masina lui nu merge bine si ea mergea foarte ok , nu stiu ce sa zic, daca ar fi o problema cu adevarat ar fi semnalata de MCSF. acuma hai sa vedem coordonatele in care ne zbatem: -masina nu da erori -masina are o turbina second hand, teoretic buna, practic neverificata pe banc -masina a avut distributia rupta cu toti cei 16 culbutori luati cu farasul -masina porneste mai greu, s-a facut o reparatie partiala a electromotorului fara inlocuirea periilor, necesar verificare curent de pornire al bateriei cu tester special -masina nu are soft original, consider ca macar de proba ar trebui pus un soft original si un egr functional o sa incercam sa vedem ce si cum, dar tre sa ai in vedere ca nu mai e lucru nou, ba chiar a trecut prin mai multe maini,meseriasi, etc, uneori e bine sa le lasi oleaca sa vezi cum evolueaza, mai conteaza si motorina si filtrul, in fine eu zic ca nu e ceva grav acolo, si mie imi plac lucrurile care merg ca un ceas insa dureaza pana le asezi pe toate la locul lor, mai ales atunci cand nu ai erori. |
Page 25 of 48 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |