Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

155 - GL 21 VCS
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=12717
Page 24 of 27

Author:  alfetta [ 01 Aug 2018, 20:33 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

eu unul as merge pe jante cu multe spite si de culoare alba, eu asa vad masina asta in amintirile mele.

Author:  goldfinger [ 01 Aug 2018, 20:43 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Stiu ca nu toti sunt pro jante inchise/negre, dar ...just my 2 cents
Attachment:
Alfa-Romeo-155-Red-2.jpg
Alfa-Romeo-155-Red-2.jpg [ 341.3 KiB | Viewed 5832 times ]

Author:  antonelcodreanu [ 03 Aug 2018, 08:28 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

goldfinger Quote:
Stiu ca nu toti sunt pro jante inchise/negre, dar ...just my 2 cents
Alfa-Romeo-155-Red-2.jpg
Rau nu zici, mai ales ca a avut in echipare jante inchise la culoare...
O sa iau in calcul sa vopsesc niste jante, sa vad care.

Attachments:
alfa 155 speedline 16.jpg
alfa 155 speedline 16.jpg [ 138.89 KiB | Viewed 5747 times ]

Author:  Hermanoli [ 03 Aug 2018, 09:08 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Eu zic sa faci pe dracu'n patru si sa pui asa ceva ...

Attachment:
38222534_10213564715334627_5045945892528455680_o.jpg
38222534_10213564715334627_5045945892528455680_o.jpg [ 83.33 KiB | Viewed 5742 times ]
Arunca o privire aici.

Author:  antonelcodreanu [ 03 Aug 2018, 10:11 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Hermanoli Quote:
Eu zic sa faci pe dracu'n patru si sa pui asa ceva ...


38222534_10213564715334627_5045945892528455680_o.jpg

Arunca o privire aici.
M-am trezit de dimineata cu poza de mai sus pe Fbk, erectie, ce sa mai...
E o manufactura, dupa Delta Integrale, si arata intr-un mare fel, motor TS (2.0 cred) 16v, Novitec, turbo kit, 250-300 hp limitati si aia.

Sunt niste exemplare de 55, de vis, prin niste tari; bravo lor!

Da, o sa caut ceva pe 15", si ma potolesc.

Attachments:
38405130_1936698323058176_5803649239611342848_n.jpg
38405130_1936698323058176_5803649239611342848_n.jpg [ 73.09 KiB | Viewed 5727 times ]

Author:  Hermanoli [ 03 Aug 2018, 10:29 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Ca tot zici ca te potolesti, arunca o privire aici.

Author:  antonelcodreanu [ 03 Aug 2018, 12:08 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Hermanoli Quote:
Ca tot zici ca te potolesti, arunca o privire aici.
O stiu de cand era si mai scumpa.
Nu mai avea mult si ajungea la Tentean, dar a doborat-o rugina.
Se prea poate ca un Q4 sa ma calmeze, dar n-am eu norocul altora care le-au cumparat pe bani putini sau le-au vandut pe multi bani.

Author:  Hermanoli [ 03 Aug 2018, 12:32 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Din ce am inteles de la un amic, Tentean le cumpara la sub 2k, in stare aproape tzipla. :censored: unde :hankey: le gaseste, :popa:

Author:  antonelcodreanu [ 03 Aug 2018, 15:56 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Hermanoli Quote:
Din ce am inteles de la un amic, Tentean le cumpara la sub 2k, in stare aproape tzipla. :censored: unde :hankey: le gaseste, :popa:
2k de roni, da!
Sunt cumparatori si vanzatori!

Author:  Dudder96 [ 15 Aug 2018, 15:29 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Ce frumusete[emoji7]


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Author:  antonelcodreanu [ 08 Sep 2018, 16:39 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Putine rele, multe bune...

Rele, aripioarele ce le-am comandat lasa de dorit, noroc ca le-am prins doar in 12 suruburi.
Tot rau e ca presiunea uleiului imi da dureri de cap, am comandat un nou senzor dar nu stiu daca vine, ca nu se gaseste nicaieri.
Rau e ca flansa din dreapta fata croncane ca o cioara.
Am un scartait pe stanga spate, si cand merg incet, gen 3km/h zici ca-i vioara (Stradivarius, dar chiar si asa...).

Bune, am inceput sa mai extrag cate ceva de pe 46, ma pup singur ce gasesc pe acolo, etrierii spate sunt impecabili, i-am curatat, urmeaza sa-i pun pe 55, si scap de scartait, cu ocazia asta schimb si furtunele; tot de pe 46 o sa iau si niste tampoane de pe articulatiile spate, pe care nu le-am gasit pe nicaieri, si care sunt ca noi; o alta surpriza placuta am avut-o cand am desfacut amortizoarele fata, tot ce e acolo este original, arcurile sunt vii. Flansele sunt belea, au o alta constructie si par mai trainice.

Inca nu am elucidat daca arcurile se potrivesc de pe 46 pe 55, mi-e teama sa nu ma muncesc degeaba si sa modific inaltimea si aliniamentul la 55. Saptamana viitoare vreau sa comand amortizoarele, nu am multe variante: Kyb sau Monroe, Kyb inca nu am gasit si fata, iar Monroe nu as mai pune ca nu m-au dat pe spate.

Cu ocazia asta o sa-i refac si geometria, ca pe sleaurile de pe centura Bucurestiului imi pleaca volanul din mana, nu as da vina pe centura, ci pe o problema a cauciucurilor, oricum urmeaza sa le inlocuiesc, o sa pun si o mana de distantiere sa mai scot rotile un pic in afara.

Ieri i-am schimbat si cilindrul de ambreiaj, ca facea figuri si mai ramanea blocat jos, alta viata, era si pacat ca ambreiajul e nou.

Si cam atat...

Attachments:
IMG_20180908_141043.jpg
IMG_20180908_141043.jpg [ 3.61 MiB | Viewed 5429 times ]
IMG_20180908_141126.jpg
IMG_20180908_141126.jpg [ 4.11 MiB | Viewed 5429 times ]
IMG_20180908_140142.jpg
IMG_20180908_140142.jpg [ 4.27 MiB | Viewed 5429 times ]
IMG_20180908_141111.jpg
IMG_20180908_141111.jpg [ 4.07 MiB | Viewed 5429 times ]
IMG_20180908_141059.jpg
IMG_20180908_141059.jpg [ 3.8 MiB | Viewed 5429 times ]
IMG_20180908_140249.jpg
IMG_20180908_140249.jpg [ 3.62 MiB | Viewed 5429 times ]
IMG_20180908_140219.jpg
IMG_20180908_140219.jpg [ 4.02 MiB | Viewed 5429 times ]
IMG_20180903_182939.jpg
IMG_20180903_182939.jpg [ 4.81 MiB | Viewed 5429 times ]
IMG_20180903_183217.jpg
IMG_20180903_183217.jpg [ 5.37 MiB | Viewed 5429 times ]
IMG_20180903_183207.jpg
IMG_20180903_183207.jpg [ 5.12 MiB | Viewed 5429 times ]
IMG_20180903_182956.jpg
IMG_20180903_182956.jpg [ 3.93 MiB | Viewed 5429 times ]
IMG_20180903_183155.jpg
IMG_20180903_183155.jpg [ 5.62 MiB | Viewed 5429 times ]
IMG_20180903_183023.jpg
IMG_20180903_183023.jpg [ 4.55 MiB | Viewed 5429 times ]
IMG_20180903_183030.jpg
IMG_20180903_183030.jpg [ 5.5 MiB | Viewed 5429 times ]
IMG_20180903_183047.jpg
IMG_20180903_183047.jpg [ 4.47 MiB | Viewed 5429 times ]

Author:  antonelcodreanu [ 04 Jan 2019, 16:55 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Astazi am avut programare la RAR pentru a trece pe carte seria noului motor.
Ca si acum 10 ani, inginerii s-au adunat ciorchine in jurul masinii.
Chiar si asa, cel care a preluat cazul a insistat la frecat pe serie (daca era BMW cred ca o trecea fara).
Totul a fost ok. Au iesit chiar si noxele.
Saptamana viitoare urmeaza si ITP-ul.

Intre timp ma apropii usor de 10000km, si cred ca anul acesta va urma "conservarea"...

Author:  ALXege [ 04 Jan 2019, 17:10 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Spre rusinea mea, abia acum ti-am vazut postul precendent!
Farasele alea din fata sunt originale? Daca da, merg cred cu un look ceva mai agresiv, niste jante mai mari si mai aerisite si eventual o suspensie coborata. Altfel, mi se pare genial cum arata masina cu rotile astea (care probabil sunt de iarna), stiindu-te ca nu te omori dupa tuningareala, nu inteleg de ce nu le-ai tine si pentru sezonul cald (dar musai fara farasele din fata) :oops:

Author:  antonelcodreanu [ 04 Jan 2019, 17:36 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

ALXege Quote:
Spre rusinea mea, abia acum ti-am vazut postul precendent!
Farasele alea din fata sunt originale? Daca da, merg cred cu un look ceva mai agresiv, niste jante mai mari si mai aerisite si eventual o suspensie coborata. Altfel, mi se pare genial cum arata masina cu rotile astea (care probabil sunt de iarna), stiindu-te ca nu te omori dupa tuningareala, nu inteleg de ce nu le-ai tine si pentru sezonul cald (dar musai fara farasele din fata) :oops:
Farasele le-am achizitionat intr-un exercitiu mai putin inspirat, testand achizitiile de pe un site din China; sunt prinse cu hold suruburi, probabil le voi da jos.
Jantele le-am luat de pe 146 sunt cu gumele de vara, dar nu sunt ce trebuie, acum am rotile de iarna si sunt cu 3cm mai in exterior (alta stabilitate, alta imagine).
Am cautat si am gasit jante de 155, la fel ca cele de pe 146 (ca design), si cu ET-ul potrivit; urmeaza sa le achizitionez, sa caut si niste cauciucuri all season potente, si gata.

Author:  antonelcodreanu [ 13 Jan 2019, 15:05 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

ITP luat cu brio, masina e in toate mintile ei, perfect functionala.
Nu-i place gerul insa...
Centralizata nu mai merge din telecomanda, iar cheia nu intra in butuc decat daca fac un bouche à bouche cu el.
Am bagat si WD40, si solutie anti inghet, degeaba...
Am observat insa si ca umezeste pe la furtunele de la termoflot, o sa trebuiasca sa achizitionez originale sau ceva mai maleabil, cele puse de mine, cand am montat motorul se dovedesc a nu fi de calitate, am pus si coliere de forta, dar degeaba.
Hai primavara, hai!

Author:  antonelcodreanu [ 17 Jan 2019, 17:44 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Ieri am inceput sa desfac motorul care a facut plici in vara lui 2017.
Dezastru! Vraiste!
Din pacate nu pot incarca pozele (Ness, Ness...).
Deci oricat as fi vrut sa mai fac ceva din el, nu aveam cum.
Baia are o gaura mare, blocul una si mai mare, chiulasa (pe cilindrul 2) e batuta.
In baie, mult span, bucati de aluminiu, sorbul rupt, tabla anti balans contorsionata.
Camasa cilindrului 2 ok, insa piston, segmenti, biela, zici ca-s date prin concasor.
Am gasit o bucata de aluminiu, ca o castana mare, care nu stiu ce o fi fost.
Supape indoite: 2 serpuite, una stramba, 2 ciupite.
Am gasit si cauza.
Se pare ca nu au fost cuzinetii, cum am crezut initial, ca s-a fisurat unul si a cedat.
Biela de pe cilindrul 2, desi e indoita, inca mai avea partea care se infileteaza de la suruburi de biela. Surpriza: un surub, adica partea infiletata era doar jumatate.
Concluzia: un surub s-a desfiletat (de la vibratii probabil), ori suficient de mult cat sa loveasca in baie si aia a fost tot, sau tot suficient de mult cat sa permita cuzinetului sa iasa de pe pozitia lui.

Din punctul meu de vedere nu aveam cum sa prevad asa ceva, nici nu a dat semne (sau poate nu am putut eu sa le interpretez).
Parca si sa desfaci un motor la 200k km pentru o revizie nu prea merita.

Hazard...

Author:  cristialex80 [ 17 Jan 2019, 18:02 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Trist... :?
Tu sa fii sanatos pana la urma.Imi pare rau de patanie, daca mai ai nervi sa o faci, iti urez mult mult succes.

Author:  antonelcodreanu [ 17 Jan 2019, 18:22 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

cristialex80 Quote:
Trist... :?
Tu sa fii sanatos pana la urma.Imi pare rau de patanie, daca mai ai nervi sa o faci, iti urez mult mult succes.
Masina acum e ok, are un motor nou, cu care merg de aproape un an, cu care am si facut aproape 10000 km...

Author:  Valak [ 17 Jan 2019, 18:30 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Bine, dar chiar si asa, tu sa fii sanatos ! :)))

Author:  cristialex80 [ 17 Jan 2019, 18:34 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Cred ca m-am tampit...2017 = 2019, sper sa nu cobesc :)))))))

Author:  ALXege [ 17 Jan 2019, 18:35 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Bai, nu stiu ce sa zic, ma pui serios pe ganduri. Incep sa cred ca, dimpotriva, e preferabil sa desfaci tot la 200k km, schimbi ce e de schimbat, cureti etc., decat sa ajungi in situatia sa cauti altul. Inca mai gasesti motoare, dar va deveni din ce in ce mai greu..

Author:  antonelcodreanu [ 17 Jan 2019, 20:11 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

ALXege Quote:
Bai, nu stiu ce sa zic, ma pui serios pe ganduri. Incep sa cred ca, dimpotriva, e preferabil sa desfaci tot la 200k km, schimbi ce e de schimbat, cureti etc., decat sa ajungi in situatia sa cauti altul. Inca mai gasesti motoare, dar va deveni din ce in ce mai greu..
Eu am mai auzit, pe afara, de 2.0 care au crapat din senin, dar zici ca ba uleiul, ba exploatarea, ba una, ba alta, ceea ce la mine nu a fost cazul. Totul a fost la timp, totul a fost de calitate. Exploatarea, in afara de cazul cand a fost pe circuit la ATA, am mers frumos cu ea, incalzit motorul, lasat sa-si revina, temperaturi monitorizate, presiune verificata. Vreau doar sa cred ca eu am fost ghinionist.
Pe de alta parte, in interior, la motor nu s-a umblat, asta inseamna suruburi originale, stranse la cuplu, mai degraba mi-as face griji pentru un surub desfacut, apoi iarasi strans, chiar si la cuplu, ma refer ca materialul nu mai e acelasi...
1.8 e invincibil pe langa 2.0, arborii aia balansieri "imi dau din Gheba", chiar daca asa a fost proiectat motorul, ceva nu e bine. Ar trebui sa ma apuc de un studiu aprofundat, mai ales ca sapand, am aflat ca, de exemplu, pe Honda, unii au eliminat balansieri; dar e prea mult pentru mine, si nu as experimenta asa ceva.
Mai analizam!

Author:  Tag [ 18 Jan 2019, 16:11 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

La GT am anulat balansierii, am scos cureaua :D

Author:  antonelcodreanu [ 18 Jan 2019, 16:22 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Tag Quote:
La GT am anulat balansierii, am scos cureaua :D
GT-ul e JTS, nu?
Era interesant un feedback pentru TS.

Author:  ALXege [ 18 Jan 2019, 16:27 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Zmarius si bobybadea au din cate stiu eu balansierii anulati.

Page 24 of 27 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/