Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Alfa Romeo GT
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=19863
Page 23 of 48

Author:  nesquick [ 04 Dec 2014, 18:33 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

@ege, tabla plina sa nu mai intre gazele in admisie... Eventual si o anulare din soft ar fi recomandata daca se doreste ca masina sa fie in parametrii si sa nu dea erori sau limp mode

Sent from my mobile

Author:  ALXege [ 04 Dec 2014, 18:35 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Pai nu-i acelasi lucru cu "fel de fel de table pt obturarea lui"? In fine...

Author:  nesquick [ 04 Dec 2014, 18:38 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Da ai dreptate, m-am exprimat gresit... Cred ca mai corect ar fi fost obturarw partiala sau semi-obturat sau o tabla perforata pentru a trece mai putine gaze

Sent from my mobile

Author:  bluecar [ 04 Dec 2014, 18:41 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

cristianmiu Quote:
@ege, tabla plina sa nu mai intre gazele in admisie... Eventual si o anulare din soft ar fi recomandata daca se doreste ca masina sa fie in parametrii si sa nu dea erori sau limp mode

Sent from my mobile
masina are anulat din soft egr-ul si pus tablita,din cate am inteles are si resoftare(comanr spune ca este "posedata")
tablitele cu gaurele au fost puse la inceputuri cand nu mai scapam de mcsf-uri.

Author:  nesquick [ 04 Dec 2014, 19:04 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

in FES ( fiat ecuscan )la parametrii, unul dintre ei se numeste 'number of rewrites'. Orice valoare diferita de zero indica numarul de cate ori a fost scris softul.

Author:  tzzivii [ 04 Dec 2014, 19:09 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

si update-urile la reprezentanta tot rescrieri se contorizeaza..

Author:  bluecar [ 04 Dec 2014, 19:13 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

nu am stiut,prima data cand pun fes-ul ma uit.
acum ca am comandat ambreiajul sa schimb si simeringul la motor?am vazut corteco este bun sau sa il las pe cel original?
daca tot se umbla acolo o sa schimb si un burduf la planetara stanga ca am vazut vaselina pe el.

Author:  nesquick [ 04 Dec 2014, 19:17 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

daca prin simering la motor te referi la simeringul de la palier iti recomand sa-l schimbi. Este foarte ieftin si merita investita deoarece nu se stie cand mai desfaci cutia... iar din cate stiu, este o problema destul de des intalnita la aceasta motorizare. La mine spre exemplu este umezita zona respectiva, inca nu curge, insa la primavara cand schimb ambreiajul cu siguranta voi schimba si acel simering.

Author:  Valak [ 04 Dec 2014, 19:30 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Si poti schimba si simeringul de la priza cutiei. Plus ulei cutie, daca nu l-ai schimbat deja.

Author:  bluecar [ 04 Dec 2014, 19:45 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Valak Quote:
Si poti schimba si simeringul de la priza cutiei. Plus ulei cutie, daca nu l-ai schimbat deja.
de cel de la priza uitasem.uleiul in cutie a fost schimbat(are 5-6000) cu castrol syntrans multivehicle 75w90 API GL-4,nu stiu cat este de bun dar si la alfa 145 am pus acelasi si 4 ani nu am avut probleme.

Author:  Godzzi [ 04 Dec 2014, 19:50 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

schimba clar cele 2 simeringuri din cutie. Asa m-am zgarcit eu acum un an cand mi-a cazut ambreiajul si am ajuns sa cumpar ulei de cutie de 2 ori (prima cutie de ulei a ajuns pe asfalt) . sunt foarte ieftine asa ca nu merita sa te zgarcesti acolo.
Din cate imi aduc aminte am dat 5eur pe cel de pe partea stanga(sofer) si 10eur pe cel spre pasager.

Author:  comanr [ 04 Dec 2014, 20:08 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

godziloi, omanii se refera la unicul semering de la priza, restul (de la planetare) pot fi schimbate fara demontarea cutiei de viteze :peace:

Author:  Godzzi [ 04 Dec 2014, 20:49 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

ma scuzati....stiu ce e acolo dar nu le stiu numele, si de aceea confuzia :) . Nu am avut profesor de mecanica auto...am invatat asa din mers :)

Author:  tzzivii [ 04 Dec 2014, 20:51 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

nu e chiar unic, mai e si cel de la arbore de sub volanta care e recomandat sa il schimbi daca tot dai jos cutia. salvezi o viitoare manopera.

Author:  comanr [ 04 Dec 2014, 20:53 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

ala primul ar trebui, de pe motor.

Author:  bluecar [ 04 Dec 2014, 21:07 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

de acela(cu cadru de metal) am intrebat de care sa cumpar,am vazut corteco.

Author:  bluecar [ 05 Dec 2014, 08:00 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

daca tot sunt pus pe reparatii stie cineva care din cele 3 motorase de la clima este responsabil cu recircularea aerului? am gasit mai demult eroarea asta:

READING ERROR CODES:
1: B1803 - Recirculation
The fresh/recycle air door actuator or circuit is faulty. Check the actuator itself and the wiring to the A/C ECU, as well as the free movement of the air door.
Note: In some air conditioning systems the same actuator is used to stop the air from entering the vehicle due to the ram effect when the car is driven.
This error code may be caused by a mechanical problem as well.
The reason for this fault is that ECU has received very low signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.
cateodata vine aer rece de afara.cred ca Lucian(BZ-76-DIA)ma injura :lol: a spus sa verific eu,dar este frig sa dau jos torpedoul.
pun foto si poate cineva il recunoaste dupa sistemul de cuplare:

si ar mai fi ceva,scade nivelul la antigel si tot Lucian a spus sa nu fie de la buson cum am dat drumul lichidul a crescut peste linia de maxim.pe el scrie ca deschide la o presiune de 1.4 bari,oare sa nu mai deschida si sa se acumuleze mai multa presiune si sa dea afara antigelul?
cand este motorul incins si deschid capota vine putin miros de paraflu din zona radiatorului.mai am un buson ramas de la 145 pe care l-am schimbat ca nu-mi placea culoarea verde (am pus de culoare neagra).
nou este 25 de lei,sa cumpar direct nou sau sa incerc cu cel vechi?

Attachments:
motoras-aeroterma-alfa-romeo-147-1-9jtd-16v-140cp-4fc8f1a3d7a2070475-0-0-0-0-0.jpg
motoras-aeroterma-alfa-romeo-147-1-9jtd-16v-140cp-4fc8f1a3d7a2070475-0-0-0-0-0.jpg [ 100.02 KiB | Viewed 1432 times ]

Author:  comanr [ 05 Dec 2014, 09:56 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

o sa vin cu niste lamuriri ca sa inteleaga toata lumea, o vorba gen schimba busonul nu ajuta prea mult.

busonul are o supapa in el, apar doua situatii:

-cand supapa se infunda creste presiunea in instalatie peste valoare normala si apar scurgeri, ba pe la capacele de la radiator, oriunde exista o imbinare mai slaba
-cand supapa ramande deschisa adica e decalibrata atunci instalatia nu mai e in presiune si motorul fierbe, instalatia sub presiune fierbe la peste 100 celsius, daca am produce vacuum ar fierbe la 60 de grade, e vorba de fizica, vezi fenomenele de fierbere, evaporare,vaporizare.

supapa aia tine presiune din sistem la o valoare gen 1.4bar, scrie pe capac exact valoarea, ladiesel nu e o problema daca e blocata pentru ca dieselul nu se incalzeste , probabil la tine bluecar ai de inlocuit radiatorul, bubele sant la benzina.

ps:

vezi ca motorasele pas cu pas de la clima nu se defecteaza de obicei, nu am gasit pana acum unul defect electric , doar mecanic mai sare cate un dinte, mai bine faci o resetare cu borna scoasa si apoi cand pui borna lasi masina neatinsa 5 minute pentru ca stiu ca te ai jucat cu bateria in ultima vreme, daca tot ai probleme verifica sa nu blocheze vreo clapeta dar sfatul meu e sa nu umbli la ele daca ti se pare ceva confuz.

Author:  bluecar [ 12 Dec 2014, 20:58 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

salut.
am schimbat busonul (verde care nu imi place culoarea)care il aveam de la 145 si acum nivelul nu mai coboara sub maxim,creste peste cand motorul are 90 grade,deci se pare ca problema era de la buson.

am mai cumparat burduf planetara skf si simering motor
(partea cu volanta) victor reinz 135 leiamandoua,ambreiajul soseste luni,abia astept ca ma disperat consumul(10%indiferent ca este afara sau in oras).
sper sa fie de la el,pe langa vibratii patineaza cand se incalzeste,primii 2-3km este ok dar dupa sa ajung la 40km/h cu treapta a 2-a imi trebuie 3k rpm sau mai mult.

Attachments:
simering+burduf.jpg
simering+burduf.jpg [ 267.77 KiB | Viewed 1333 times ]

Author:  nesquick [ 12 Dec 2014, 21:56 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

ahh deci ambreiajul tau e pilaf rau sa zic asa... inseamna ca eu cu al meu care patineaza putin doar cand conduc sportiv intre 2500-3000rpm este ok... trec iarna cu el :)

Pana la urma ce kit de ambreiaj ai comandat? Cu volanta ce ai facut? ai cumparat una SH sau noua?

Author:  bluecar [ 12 Dec 2014, 22:05 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

am cumparat nou tot:

http://www.ebay.co.uk/itm/151110659399" onclick="window.open(this.href);return false;

ce o sa cumpar sh o sa fie injectoare daca consumul nu scade,deocamdata 2,1 si 4

vad ca acum au alte foto nu stiu daca au trimis si prezoanele.
aa.. era sa uit daca vrea cineva user manual alfa 147 1.9 jtd 2004,am vazut la dezmembrari unul in masina,nu stiu daca vrea bani pe el,dar daca cineva este interesat dau o fuga maine sa vorbesc cu ei.
eu am luat sh de pe masina bratele superioare trw ca si noi 100 lei(nu mai pot sa cumpar noi deocamdata)
pun si foto:

hai ca dau iar edit: au o brera 3.2 neagra la dezmembrat,a fost pe net la vanzare dar a lovit-o stanga fata,nu prea rau.am vrut sa fac foto dar am zis sa nu faca tipii scandal.daca mai ajung la ei poate ii intreb.(si eu care am zis sa dau un telefon tipului pentru un drive test)

Attachments:
2014-12-11_20-32-02_562.jpg
2014-12-11_20-32-02_562.jpg [ 130.11 KiB | Viewed 1307 times ]
2014-12-11_20-32-11_687.jpg
2014-12-11_20-32-11_687.jpg [ 290.18 KiB | Viewed 1307 times ]
2014-12-11_20-32-23_439.jpg
2014-12-11_20-32-23_439.jpg [ 237.42 KiB | Viewed 1307 times ]
2014-12-11_20-33-15_403.jpg
2014-12-11_20-33-15_403.jpg [ 250.53 KiB | Viewed 1307 times ]

Author:  nesquick [ 12 Dec 2014, 22:29 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Daca manualul ar fi in engleza, ar fi o treaba... la masina mea toate manualele si carticele posibile si imposibile sunt in olandeaza... intr-adevar arata bine mapa cu ele toate la un loc... ca de inteles ma uit ca vitelul la poarta noua, am pe telefon descarcat manualul in limba engleza si imi e mult mai practic...

Author:  bluecar [ 12 Dec 2014, 22:31 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

cristianmiu Quote:
Daca manualul ar fi in engleza, ar fi o treaba... la masina mea toate manualele si carticele posibile si imposibile sunt in olandeaza... intr-adevar arata bine mapa cu ele toate la un loc... ca de inteles ma uit ca vitelul la poarta noua, am pe telefon descarcat manualul in limba engleza si imi e mult mai practic...
s-ar putea sa fie in italiana,masina din cate am inteles este adusa din italia.
daca vrei iti trimit in engleza manualul pentru gt

Author:  bluecar [ 15 Dec 2014, 09:40 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

salut,

acum dimineata am ridicat coletul cu ambreiajul,volanta valeo made in italy iar kit-ul ambreiaj made in turkey(la 145 tot turkey a fost) vad ca au trimis si suruburile de la volanta este un lucru bun.
sper ca azi sau maine sa le montez.
stie cineva daca adaptoarele de pe pedale alfa 156 Q4 se potrivesc la mine?

Attachments:
kit ambreiaj (1).jpg
kit ambreiaj (1).jpg [ 254.52 KiB | Viewed 1247 times ]
volanta.jpg
volanta.jpg [ 287.88 KiB | Viewed 1247 times ]
kit ambreiaj (2).jpg
kit ambreiaj (2).jpg [ 280.78 KiB | Viewed 1247 times ]

Author:  ALXege [ 15 Dec 2014, 10:51 ]
Post subject:  Re: Alfa Romeo GT

Ce adaptoare?

Page 23 of 48 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/