mugurel Quote:
Am fost mereu cimitirul Europei doar ca pana acum tomberoanele aveau numere de BG , nu se schimba nimic ...
Cel putin vor plati taxele in Romania(impozit,asigurare),se vor actualiza bazele de date prin definitivarea actelor ramase in "plop", asta daca nu vor veni cu o schema de impozitare prea mare, caz in care vor creste inmatricularile in Bulgaria.
Valak Quote:
A fost o taxa aberanta de la bun inceput, care nu a urmarit altceva decat sa aduca bani la buget, nu a avut nicio legatura cu mediul si poluarea. S-a creat o gramada de deranj in acte, masini vandute fara forme, plus tot felul de situatii, in care unii au platit-o pe-asta noua, altii si-au recuperat-o pe-aia veche...Sper sa se fi inteles, in sfarsit, ca indiferent cum ar fi numita va fi considerata ilegala. Cresterea accizarii combustibililor ar fi o greseala cu impact major asupra firmelor de transport si nu numai, nu vrei sa dai tocmai in aia care produc. Ramane solutia maririi impozitului, pentru absolut toate autovehiculele (de la Non Euro, la Euro 6), proportional cu norma de poluare.
In acest caz, al impozitarii esalonate va trebui sa se restituie toate taxele incasate, indiferent de denumire, nu poti sa platesti de doua ori.
aschiuta Quote:
Mai bine ar fi introdus un sistem de impozitare pe baza noxelor emise. Acestea ar putea fi masurate anual de catre RAR si pe baza masuratorilor sa se stabileasca impozitul de platit. In felul asta ar si disparea o mare parte din hirburi si aia chia ar fi bani de taxa de mediu - cine polueaza mai mult plateste mai mult.
Cu asta nu sunt de acord, nu e un sistem fiabil pentru Romania, nu face decat sa mareasca incasarile din spaga ale angajatilor de la RAR,hai sa fim seriosi daca ar fi pe bune ITP-ul cel putin 75% din masini nu ar trece testul de noxe si asta nu neaparat din vina proprietarilor ci din cauza carburantului de foarte proasta calitate, retelei nationale de drumuri din anii '80( de aici combinat cu combustibilul prost survine moartea prematura a catalizatorului, care e conceput sa se curete la mersul constant si turat posibil in general pe autostrada)
_________________
**Alfa Romeo Giulia Q4 280cp
**Alfa Romeo Spider, Zoe 1.8 ts
**Alfa Romeo 156 TI, Busso engine
**Alfa Romeo 159SW, 1.8mpi
Ex:
Alfa Romeo 159SW,TBI TI
Alfa Romeo Gt Blackline
Alfa 156 sw,1.9jtd,115cp
Alfa Romeo Brera, 2.4jtdm, 210cp +
Alfa 159 SW, 2.4jtdm, 210cp
Alfa 156,1.9jtdm,150cp+
Alfa Giullieta 2.0jtdm
Alfa 159sw,1.9jtdm,150cp
Alfa Crosswagon,Q4
Alfa 147 selespeed,2.0TS,150cp
Alfa 156sw,1.9-115cp
Alfa 166,2.4jtd-136cp
Alfa 156,2.0ts-150cp
Alfa 147,1.6ts-120cp