Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
155 - GL 21 VCS https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=12717 |
Page 22 of 27 |
Author: | traian1981 [ 04 Sep 2017, 14:16 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Inca o dovada ca TS-urile astea fac plici din senin, chiar si intretinute cum trebuie Bine ca ai gasit motor Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk |
Author: | Razvan29 [ 05 Sep 2017, 09:31 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Imi pare rau de patanie, e chiar ghinion la un motor intretinut si servisat corect. Din pacate o microfisura ce nu poate fi detectata (cel putin vizual) in metal iti strica toata ziua... |
Author: | antonelcodreanu [ 06 Sep 2017, 09:08 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
madkat Quote:
Daca era 145 cu motorul si dotarile alea era vis! Nici asa nu e foarte rea.
Aici chiar sunt in dilema, nu stiu daca o inmatriculez sau mai caut motor.Imi pare rau de patania cu motorul, din pacate nu face decat sa confirme "calitatea" TS-urior Pana la urma ce faci, cauti alt motor si lasi 46-le in pace si il repui pe picioare? Pana una alta, trebuie sa dau jos motorul "explodat" ca sa pregatesc terenul pentru altul... |
Author: | ALXege [ 06 Sep 2017, 11:25 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Daca era 145 eram la usa ta cu bani si promisiuni ca iti gasesc eu alt motor 146 fiind, parerea mea, nu-ti bate capul, ia-i motorul si readu la viata 155-ul, e prea misto masina! Sorry de patanie |
Author: | cristialex80 [ 08 Sep 2017, 08:40 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Imi pare f rau de patanie, chiar aiurea.Arata f tare 46-le...eu zic sa mergi mai departe cu asta ... daca interiorul arata ff bine si motorul e ok, ce rost are un swap? Ii futi o vopsea si sanatate. |
Author: | antonelcodreanu [ 08 Sep 2017, 09:06 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Patania, ca patania, m-am bucurat, si m-am consolat, ca nu a fost mai rau de atat, a fost aproape de casa, autostrada era goala, ca puteam fi cine stie pe unde, si sa fi avut si viteza, si pe vreo unul in spate de-l lasam in fum si pe o balta de ulei... In fine, am intrat in posesia actelor de la 146 si probabil ii voi scoate numere rosii, si voi umbla cu ea vreo 3 luni, numai bine cat sa-mi dau seama daca masina merita sau nu. Intre timp voi mai cauta motor pentru 155; exclus sa renunt la ea pentru altceva, si mai ales pentru 146 (nu-mi place caroseria deloc)... |
Author: | mugurel [ 31 Dec 2017, 15:59 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Ma gandeam eu ca ii dai de cap , mai ales daca te ajuta Sorin . E mnca draq ce faceti voi acolo dar sunt sigur ca va iesi mai calumea decat atunci cand a fost nou Multa bafta , sa te vad iar cu 55-ul pe drum . La multi ani ! |
Author: | Mustafa [ 31 Dec 2017, 21:40 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
In cele din urmă, ai luat motorul de pe 146? La mulți ani și un An Nou fără griji! |
Author: | antonelcodreanu [ 31 Dec 2017, 22:14 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Mustafa Quote:
In cele din urmă, ai luat motorul de pe 146? La mulți ani și un An Nou fără griji!
Pai pentru motor am luat 146. Si pentru manere interioare, si pentru volan, pentru maruntisuri, si ma gandesc si la trapa...
|
Author: | Mustafa [ 01 Jan 2018, 16:39 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Știam asta, dar, la un moment dat, era vorba și de lăsat motorul la locul lui pe 146 si căutat altul. Acum mi-e clar. Spor la treabă și multă răbdare să ai! |
Author: | antonelcodreanu [ 01 Jan 2018, 19:24 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Mustafa Quote:
Știam asta, dar, la un moment dat, era vorba și de lăsat motorul la locul lui pe 146 si căutat altul. Acum mi-e clar. Spor la treabă și multă răbdare să ai!
Nu am gasit nici un alt motor, asa ca am sacrificat 146-le...
|
Author: | antonelcodreanu [ 20 Feb 2018, 22:16 ] | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
In mare parte am cam terminat cu transplantul de motor. Din vechiul motor nu am luat mai nimic, senzori, suruburi, surubele, niste furtune, admisia, evacuarea, si cam atat. Pe noul motor l-am desfacut bucati. A fost de munca, m-am implicat destul de mult, piesele le-am gasit relativ repede, dar au fost si unele care mi-au dat de cap. Saptamana trecuta am reusit sa-l montam, sa-l cablam, sa-i punem lichidele, doar ca acum intampin o problema pe care o voi rezolva sigur: nu-mi mai recunoaste cheia, deci, nu am reusit sa pornesc motorul ca sa vin cu impresii despre un motor care e aproape nou. Si mai revin eu cu povesti... Pana atunci ceva poze:
|
Author: | Andrei.v [ 21 Feb 2018, 00:11 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Foarte tare. M-am uitat la pozele astea asa cum ma uitam la Sailor Moon , pe canalele italienesti , cand eram mic. Nu intelegeam nimic , dar imi placea ceea ce vedeam . Ma fascina. |
Author: | tzzivii [ 21 Feb 2018, 00:16 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Vezi pe la cablaj, pe unde s-a umblat. Unde are 155 ecu? Intreb pentru ca 147/156 simptomele cu cheia le da din cauza lipsei de masa la ecu. Iar la gtv/spider de la releele de pe panoul de foc. Sper sa ii dai usor de cap. Felicitari pt munca! Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | ALXege [ 21 Feb 2018, 01:45 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Mamaaa, farmacie! Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | antonelcodreanu [ 21 Feb 2018, 08:50 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
tzzivii Quote:
Vezi pe la cablaj, pe unde s-a umblat. Unde are 155 ecu?
Toate cablurile au fost verificate, curatate, si cum zici tu, ca si la 147, mufa aia cu cele 20 de fire de masa era oxidata, a fost desfacuta, inlocuita...Intreb pentru ca 147/156 simptomele cu cheia le da din cauza lipsei de masa la ecu. Iar la gtv/spider de la releele de pe panoul de foc. Sper sa ii dai usor de cap. Felicitari pt munca! Sent from my iPhone using Tapatalk Aseara Sorin a incercat sa reintroduca codul cheii prin procedura cu apasarea pedalei de acceleratie, dar a dat fail. Mai incercam, si daca tot nu merge iau de pe 146 cheile, butucii, calculator, imobilizator. Nu disperam, dar murim de nerabdare! ALXege Quote:
Mamaaa, farmacie!
Da, a fost conditia impusa de Sorin, am consumat duzine de manusi, dar a meritat.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | mugurel [ 21 Feb 2018, 12:39 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Chirurgi Ati avut si asistente sper |
Author: | antonelcodreanu [ 21 Feb 2018, 12:45 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
mugurel Quote:
Chirurgi
Ba bine ca nu am avut, ca cine stie ce iesea...
Ati avut si asistente sper |
Author: | antonelcodreanu [ 21 Feb 2018, 17:17 ] | ||
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS | ||
Insumat: demontat, inca un demontat, dezmembrat, incropit, montat, am ajuns la peste 90 de ore de munca. Valoarea pieselor, ajustarilor, finisarilor, solutiilor de curatat, si a lichidelor s-a dus lejer la peste 4500 roni. Sorin s-a implicat maxim, s-a dedicat total acestei lucrari, si ii multumesc si pe aceasta cale. De la motorul de pe 155 am luat axele (pentru variator), admisia, evacuarea si senzorii. De la motorul de pe 146 am toate partile fixe, arborele, balansierii, pistoanele si bielele, bujiile, supapele, tachetii, restul e totul nou (garnituri, simeringuri, segmenti, cuzineti, etc.). Desi motoarele erau cu acelasi cod, nu au fost identice, asa ca baia a trebuit sa fie gaurita pentru a monta 2 senzori (cel de temperature ulei, si cel de nivel (nu mai zic ca cel de nivel avea ceva disfunctii de cand am cumparat masina, asa ca acum, am strans din dinti si l-am achizitionat nou, dupa multe si adanci cautari, e chiar original si de vreo zece ori mai scump decat unul de pe o masina "vandabila", gen: Megane)). Si la termoflot a trebuit sa fac o reductie pentru senzorul de presiune ulei. Chiulasa a primit si ea o fata, supapele au fost pasuite. Tachetii au fost descarcati, curatati. Am pastrat o pompa de apa buna si un termostat bun, distributia toata e noua (logic). Ambreiajul si el nou. Toate suruburile au fost stranse la cuplu. E mult de povestit... Rezumand: - motorul de 2.0 ts 16V nu merita comparativ cu 1.8, s-au complicat foarte mult cu pistoane alezate si balansieri, implicit cu o distributie mai complexa, - piesele se procura din ce in ce mai greu, nu prea mai ai ce alege, te multumesti cu ce gasesti (inconvenientul e rabatul de la calitate, si asta zice tot), - mai banui ca si celelalte motoare de 2.0 ts 16v care au cedat, au avut aceiasi problema: cuzinetul de jos de pe cilindrul 2 se fisureaza ori datorita unor vibratii ori mai degraba la detenta, exclud calitatea uleiului, presiunea din instalatia de ungere, si alte inchipuiri, - aviz celor care au motorul de 2.0 ts 16v: pe la 200k km desfaceti baia si bagati o mana de cuzineti, si incercati sa nu faceti greseala (nevinovata) pe care am facut-o eu; m-am incapatanat sa exploatez aceasta masina cat mai mult, iar acum chiar ca trebuie sa trag de ea (la cati km (n-)are motorul...). Alfa merge mai departe (inca am mai gasit lichidele recomandate)!
|
Author: | georgeg [ 22 Feb 2018, 10:08 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Felicitari man atat tie cat si baietilor care te-au ajutat, intr-adevar o lucrare asa cum trebuie facuta. Sa te bucuri de ea macar inca tot atati ani ca si pana aici! |
Author: | Tag [ 22 Feb 2018, 14:34 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Lucrat corespunzator |
Author: | antonelcodreanu [ 23 Mar 2018, 10:55 ] | |||||||||||||||
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS | |||||||||||||||
Masina inca hiberneaza. M-am mai ocupat de una alta. In momentul montarii evacuarii am cochetat (si eu) cu ideea de a o inveli in protectie cu banda de azbest, mai ales ca protectia de tabla de aluminiu de pe fostul motor era obosita rau, iar protectia de pe noul motor desi arata impecabil, nu se potriveste decat cu galeria de pe noul motor, iar daca pun aceasta galerie trebuie sa pun si alta joja; o tampenie, pe care doar italienii ar putea sa o explice, si tot nu i-as intelege. Din pacate caldura degajata de evacuare face vraiste in compartimentul motor, dar in acelasi timp prin evacuare trebuie sa iasa cat mai multa caldura, si aici apare compromisul... Am pus mana pe o bucata de tabla de aluminiu si dai, si lupta, si mi-am facut o noua protectie, din doua bucati de tabla, suprapuse, cu spatiu intre ele, teoretic, fiind mai mare (ca suprafata), ar trebui sa protejeze mai bine cablurile din compartimentul motor, dar in acelasi timp lasa si caldura sa fie eliminata; voi monitoriza si voi concluziona... De pe 46 am luat niste protectii ale conductelor de carburant, asa, ca un moft... Tot de pe 46 voi mai lua jantele, si cred ca si volanul. Hai soare, hai!
|
Author: | Valak [ 23 Mar 2018, 12:31 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Arata prea bine, ai facut o treaba exceptionala. Totul e sa nu flambeze de la vibratiile motorului si sa se crape. Daca o vezi ca vibreaza poti sa ii mai faci niste nervuri, cu varful unui ciocan, sa o mai rigidizezi. |
Author: | antonelcodreanu [ 23 Mar 2018, 14:13 ] |
Post subject: | Re: 155 - GL 21 VCS |
Valak Quote:
Arata prea bine, ai facut o treaba exceptionala. Totul e sa nu flambeze de la vibratiile motorului si sa se crape. Daca o vezi ca vibreaza poti sa ii mai faci niste nervuri, cu varful unui ciocan, sa o mai rigidizezi.
Merci!Vedem cum se comporta, si chiar daca e chix, imi fac matrita si o schimb la luna... |
Page 22 of 27 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |