Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

155 - GL 21 VCS
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=12717
Page 22 of 27

Author:  traian1981 [ 04 Sep 2017, 14:16 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Inca o dovada ca TS-urile astea fac plici din senin, chiar si intretinute cum trebuie :(
Bine ca ai gasit motor :)

Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk


Author:  Razvan29 [ 05 Sep 2017, 09:31 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Imi pare rau de patanie, e chiar ghinion la un motor intretinut si servisat corect.

Din pacate o microfisura ce nu poate fi detectata (cel putin vizual) in metal iti strica toata ziua...

Author:  antonelcodreanu [ 06 Sep 2017, 09:08 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

madkat Quote:
Daca era 145 cu motorul si dotarile alea era vis! Nici asa nu e foarte rea.

Imi pare rau de patania cu motorul, din pacate nu face decat sa confirme "calitatea" TS-urior :(

Pana la urma ce faci, cauti alt motor si lasi 46-le in pace si il repui pe picioare?
Aici chiar sunt in dilema, nu stiu daca o inmatriculez sau mai caut motor.
Pana una alta, trebuie sa dau jos motorul "explodat" ca sa pregatesc terenul pentru altul...

Author:  ALXege [ 06 Sep 2017, 11:25 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Daca era 145 eram la usa ta cu bani si promisiuni ca iti gasesc eu alt motor :lol: 146 fiind, parerea mea, nu-ti bate capul, ia-i motorul si readu la viata 155-ul, e prea misto masina!
Sorry de patanie :(

Author:  cristialex80 [ 08 Sep 2017, 08:40 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Imi pare f rau de patanie, chiar aiurea.Arata f tare 46-le...eu zic sa mergi mai departe cu asta ... daca interiorul arata ff bine si motorul e ok, ce rost are un swap? Ii futi o vopsea si sanatate.

Author:  antonelcodreanu [ 08 Sep 2017, 09:06 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Patania, ca patania, m-am bucurat, si m-am consolat, ca nu a fost mai rau de atat, a fost aproape de casa, autostrada era goala, ca puteam fi cine stie pe unde, si sa fi avut si viteza, si pe vreo unul in spate de-l lasam in fum si pe o balta de ulei...
In fine, am intrat in posesia actelor de la 146 si probabil ii voi scoate numere rosii, si voi umbla cu ea vreo 3 luni, numai bine cat sa-mi dau seama daca masina merita sau nu.
Intre timp voi mai cauta motor pentru 155; exclus sa renunt la ea pentru altceva, si mai ales pentru 146 (nu-mi place caroseria deloc)...

Author:  antonelcodreanu [ 31 Dec 2017, 11:26 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

De ceva vreme ne-am apucat de swap.
Daca mai aud pe cineva spunand ca a schimbat un motor in 2 zile, ii urez nu sute de mii de km ci doar sute de km.
Pentru ca in urma spargerii motorului tot uleiul s-a imprastiat in compartimentul motor, mi-a luat vreo 2 zile doar sa curat pe acolo. Am refacut si izolatiile la cablaje. Dar pana la asta chinul de a da jos un motor ne-a mancat zile din viata si nervi multi.
Piulite care desi au fost stranse candva la cuplu, si unse, de data asta s-au incapatanat sa se supuna. Nu mai zic de 12 suruburi de la planetare...
In fine, dupa 2 motoare date jos a urmat demontarea celui ce urmeaza sa fie pus pe masina.
Pe langa surprizele placute (motor in care nu s-a umblat, curat, cu o uzura minima pentru cei peste 200k km rulati, ceea ce inseamna ca a functionat intr-un regim decent, cu un ulei bun), au mai aparut si neplacutele (vreo 2 surubele care au cedat, 2 fulii faramate), insa una peste alta am achizitionat ceva mai mult decat corect, chiar si asa, pe orbecaite...
La desfacere s-au facut si constatarile de rigoare care accentueaza fragilitatea motorului 2.0 ts 16v: pistoane subtiri, alezate, tensiuni mari, segmenti finuti, si cred ca nu intamplator, as vrea sa cred ca am descoperit problema ce apare pe cilindrul 2: cuzinetul de jos se fisureaza si la un moment dat cedeaza.
Multumiri lui Sorin si lui Mazilu!
Aviz celor care au acest motor, pe Gtv, pe Spider.

Sa ne vedem cu bine, pe strazi, in 2018!

Poze, tot la anul!

Attachments:
IMG_20171230_105110.jpg
IMG_20171230_105110.jpg [ 2.65 MiB | Viewed 5188 times ]

Author:  mugurel [ 31 Dec 2017, 15:59 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Ma gandeam eu ca ii dai de cap , mai ales daca te ajuta Sorin . E mnca draq ce faceti voi acolo dar sunt sigur ca va iesi mai calumea decat atunci cand a fost nou :)
Multa bafta , sa te vad iar cu 55-ul pe drum .
La multi ani !

Author:  Mustafa [ 31 Dec 2017, 21:40 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

In cele din urmă, ai luat motorul de pe 146? La mulți ani și un An Nou fără griji! :D

Author:  antonelcodreanu [ 31 Dec 2017, 22:14 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Mustafa Quote:
In cele din urmă, ai luat motorul de pe 146? La mulți ani și un An Nou fără griji! :D
Pai pentru motor am luat 146. Si pentru manere interioare, si pentru volan, pentru maruntisuri, si ma gandesc si la trapa...

Author:  Mustafa [ 01 Jan 2018, 16:39 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Știam asta, dar, la un moment dat, era vorba și de lăsat motorul la locul lui pe 146 si căutat altul. Acum mi-e clar. Spor la treabă și multă răbdare să ai!

Author:  antonelcodreanu [ 01 Jan 2018, 19:24 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Mustafa Quote:
Știam asta, dar, la un moment dat, era vorba și de lăsat motorul la locul lui pe 146 si căutat altul. Acum mi-e clar. Spor la treabă și multă răbdare să ai!
Nu am gasit nici un alt motor, asa ca am sacrificat 146-le...

Author:  antonelcodreanu [ 20 Feb 2018, 22:16 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

In mare parte am cam terminat cu transplantul de motor.
Din vechiul motor nu am luat mai nimic, senzori, suruburi, surubele, niste furtune, admisia, evacuarea, si cam atat.
Pe noul motor l-am desfacut bucati.
A fost de munca, m-am implicat destul de mult, piesele le-am gasit relativ repede, dar au fost si unele care mi-au dat de cap.
Saptamana trecuta am reusit sa-l montam, sa-l cablam, sa-i punem lichidele, doar ca acum intampin o problema pe care o voi rezolva sigur: nu-mi mai recunoaste cheia, deci, nu am reusit sa pornesc motorul ca sa vin cu impresii despre un motor care e aproape nou.
Si mai revin eu cu povesti...
Pana atunci ceva poze:

Attachments:
D 102.jpg
D 102.jpg [ 426.37 KiB | Viewed 4883 times ]
D 202.jpg
D 202.jpg [ 428.62 KiB | Viewed 4883 times ]
D 203.jpg
D 203.jpg [ 358.99 KiB | Viewed 4883 times ]
D 205.jpg
D 205.jpg [ 358.73 KiB | Viewed 4883 times ]
D 302.jpg
D 302.jpg [ 439.85 KiB | Viewed 4883 times ]
D 303.jpg
D 303.jpg [ 427.85 KiB | Viewed 4883 times ]
D 304.jpg
D 304.jpg [ 530.67 KiB | Viewed 4883 times ]
D 305.jpg
D 305.jpg [ 528.45 KiB | Viewed 4883 times ]
D 306.jpg
D 306.jpg [ 522.45 KiB | Viewed 4883 times ]
D 307.jpg
D 307.jpg [ 446.22 KiB | Viewed 4883 times ]
D 308.jpg
D 308.jpg [ 442.36 KiB | Viewed 4883 times ]
D 309.jpg
D 309.jpg [ 403.47 KiB | Viewed 4883 times ]
D 501.jpg
D 501.jpg [ 334.01 KiB | Viewed 4883 times ]
D 502.jpg
D 502.jpg [ 499.37 KiB | Viewed 4883 times ]
D 503.jpg
D 503.jpg [ 506.22 KiB | Viewed 4883 times ]
D 504.jpg
D 504.jpg [ 187.1 KiB | Viewed 4883 times ]
D 505.jpg
D 505.jpg [ 349.24 KiB | Viewed 4883 times ]
D 506.jpg
D 506.jpg [ 365.03 KiB | Viewed 4883 times ]
D 507.jpg
D 507.jpg [ 124.24 KiB | Viewed 4883 times ]
D 508.jpg
D 508.jpg [ 122.18 KiB | Viewed 4883 times ]
D 510.jpg
D 510.jpg [ 488.02 KiB | Viewed 4883 times ]
D 601.jpg
D 601.jpg [ 422.89 KiB | Viewed 4883 times ]
D 602.jpg
D 602.jpg [ 416.44 KiB | Viewed 4883 times ]
D 604.jpg
D 604.jpg [ 409.41 KiB | Viewed 4883 times ]
D 605.jpg
D 605.jpg [ 505.83 KiB | Viewed 4883 times ]
D 606.jpg
D 606.jpg [ 510.86 KiB | Viewed 4883 times ]
D 608.jpg
D 608.jpg [ 414.11 KiB | Viewed 4883 times ]
D 609.jpg
D 609.jpg [ 506.91 KiB | Viewed 4883 times ]
D 610.jpg
D 610.jpg [ 509.68 KiB | Viewed 4883 times ]
D 611.jpg
D 611.jpg [ 502.3 KiB | Viewed 4883 times ]
D 612.jpg
D 612.jpg [ 195.38 KiB | Viewed 4883 times ]
D 613.jpg
D 613.jpg [ 426.08 KiB | Viewed 4883 times ]
D 614.jpg
D 614.jpg [ 515.21 KiB | Viewed 4883 times ]
D 615.jpg
D 615.jpg [ 503.76 KiB | Viewed 4883 times ]
D 617.jpg
D 617.jpg [ 420.5 KiB | Viewed 4883 times ]
D 619.jpg
D 619.jpg [ 511.6 KiB | Viewed 4883 times ]
D 620.jpg
D 620.jpg [ 514.82 KiB | Viewed 4883 times ]
D 621.jpg
D 621.jpg [ 502.6 KiB | Viewed 4883 times ]
D 622.jpg
D 622.jpg [ 516.62 KiB | Viewed 4883 times ]
I 201.jpg
I 201.jpg [ 527.58 KiB | Viewed 4883 times ]
I 202.jpg
I 202.jpg [ 504.42 KiB | Viewed 4883 times ]
I 203.jpg
I 203.jpg [ 500.09 KiB | Viewed 4883 times ]
I 204.jpg
I 204.jpg [ 524.22 KiB | Viewed 4883 times ]
I 205.jpg
I 205.jpg [ 496.13 KiB | Viewed 4883 times ]
I 206.jpg
I 206.jpg [ 491.74 KiB | Viewed 4883 times ]
I 207.jpg
I 207.jpg [ 497.02 KiB | Viewed 4883 times ]
I 208.jpg
I 208.jpg [ 494.69 KiB | Viewed 4883 times ]
I 305.jpg
I 305.jpg [ 520.9 KiB | Viewed 4883 times ]
I 307.jpg
I 307.jpg [ 501.69 KiB | Viewed 4883 times ]
I 324.jpg
I 324.jpg [ 501.61 KiB | Viewed 4883 times ]
I 326.jpg
I 326.jpg [ 499.28 KiB | Viewed 4883 times ]
I 327.jpg
I 327.jpg [ 536.46 KiB | Viewed 4883 times ]
I 328.jpg
I 328.jpg [ 325.65 KiB | Viewed 4883 times ]
I 501.jpg
I 501.jpg [ 347.89 KiB | Viewed 4883 times ]
I 503.jpg
I 503.jpg [ 354.68 KiB | Viewed 4883 times ]
I 504.jpg
I 504.jpg [ 527.39 KiB | Viewed 4883 times ]
I 505.jpg
I 505.jpg [ 436.43 KiB | Viewed 4883 times ]
I 507.jpg
I 507.jpg [ 493.74 KiB | Viewed 4883 times ]
I 508.jpg
I 508.jpg [ 431.77 KiB | Viewed 4883 times ]
I 509.jpg
I 509.jpg [ 430.58 KiB | Viewed 4883 times ]
I 511.jpg
I 511.jpg [ 515.14 KiB | Viewed 4883 times ]
I 512.jpg
I 512.jpg [ 441.3 KiB | Viewed 4883 times ]
I 517.jpg
I 517.jpg [ 490.8 KiB | Viewed 4883 times ]
I 604.jpg
I 604.jpg [ 506.7 KiB | Viewed 4883 times ]
I 606.jpg
I 606.jpg [ 490.84 KiB | Viewed 4883 times ]
I 607.jpg
I 607.jpg [ 503.67 KiB | Viewed 4883 times ]
I 611.jpg
I 611.jpg [ 529.96 KiB | Viewed 4883 times ]
M 201.jpg
M 201.jpg [ 512.78 KiB | Viewed 4883 times ]
M 203.jpg
M 203.jpg [ 503.39 KiB | Viewed 4883 times ]
M 207.jpg
M 207.jpg [ 497.51 KiB | Viewed 4883 times ]
M 209.jpg
M 209.jpg [ 495.03 KiB | Viewed 4883 times ]
M 212.jpg
M 212.jpg [ 535.62 KiB | Viewed 4883 times ]
M 213.jpg
M 213.jpg [ 542.76 KiB | Viewed 4883 times ]
M 214.jpg
M 214.jpg [ 542.02 KiB | Viewed 4883 times ]
M 216.jpg
M 216.jpg [ 514.24 KiB | Viewed 4883 times ]
M 217.jpg
M 217.jpg [ 553.13 KiB | Viewed 4883 times ]
M 302.jpg
M 302.jpg [ 516.44 KiB | Viewed 4883 times ]
M 303.jpg
M 303.jpg [ 553.37 KiB | Viewed 4883 times ]
M 402.jpg
M 402.jpg [ 556.75 KiB | Viewed 4883 times ]
M 403.jpg
M 403.jpg [ 551.34 KiB | Viewed 4883 times ]
M 404.jpg
M 404.jpg [ 543.15 KiB | Viewed 4883 times ]
M 405.jpg
M 405.jpg [ 551.61 KiB | Viewed 4883 times ]
M 406.jpg
M 406.jpg [ 391.09 KiB | Viewed 4883 times ]
M 407.jpg
M 407.jpg [ 400.16 KiB | Viewed 4883 times ]
M 409.jpg
M 409.jpg [ 362.23 KiB | Viewed 4883 times ]
M 411.jpg
M 411.jpg [ 513.27 KiB | Viewed 4883 times ]
M 412.jpg
M 412.jpg [ 511.18 KiB | Viewed 4883 times ]
M 419.jpg
M 419.jpg [ 535.9 KiB | Viewed 4883 times ]
M 421.jpg
M 421.jpg [ 533.38 KiB | Viewed 4883 times ]
M 422.jpg
M 422.jpg [ 439.86 KiB | Viewed 4883 times ]

Author:  Andrei.v [ 21 Feb 2018, 00:11 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Foarte tare. M-am uitat la pozele astea asa cum ma uitam la Sailor Moon , pe canalele italienesti , cand eram mic. Nu intelegeam nimic , dar imi placea ceea ce vedeam . Ma fascina.

Author:  tzzivii [ 21 Feb 2018, 00:16 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Vezi pe la cablaj, pe unde s-a umblat. Unde are 155 ecu?

Intreb pentru ca 147/156 simptomele cu cheia le da din cauza lipsei de masa la ecu. Iar la gtv/spider de la releele de pe panoul de foc. Sper sa ii dai usor de cap. Felicitari pt munca!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  ALXege [ 21 Feb 2018, 01:45 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Mamaaa, farmacie!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  antonelcodreanu [ 21 Feb 2018, 08:50 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

tzzivii Quote:
Vezi pe la cablaj, pe unde s-a umblat. Unde are 155 ecu?

Intreb pentru ca 147/156 simptomele cu cheia le da din cauza lipsei de masa la ecu. Iar la gtv/spider de la releele de pe panoul de foc. Sper sa ii dai usor de cap. Felicitari pt munca!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Toate cablurile au fost verificate, curatate, si cum zici tu, ca si la 147, mufa aia cu cele 20 de fire de masa era oxidata, a fost desfacuta, inlocuita...
Aseara Sorin a incercat sa reintroduca codul cheii prin procedura cu apasarea pedalei de acceleratie, dar a dat fail.
Mai incercam, si daca tot nu merge iau de pe 146 cheile, butucii, calculator, imobilizator.
Nu disperam, dar murim de nerabdare!
ALXege Quote:
Mamaaa, farmacie!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Da, a fost conditia impusa de Sorin, am consumat duzine de manusi, dar a meritat.

Author:  mugurel [ 21 Feb 2018, 12:39 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Chirurgi :)
Ati avut si asistente sper :lol:

Author:  antonelcodreanu [ 21 Feb 2018, 12:45 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

mugurel Quote:
Chirurgi :)
Ati avut si asistente sper :lol:
Ba bine ca nu am avut, ca cine stie ce iesea...

Author:  antonelcodreanu [ 21 Feb 2018, 17:17 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Insumat: demontat, inca un demontat, dezmembrat, incropit, montat, am ajuns la peste 90 de ore de munca.
Valoarea pieselor, ajustarilor, finisarilor, solutiilor de curatat, si a lichidelor s-a dus lejer la peste 4500 roni.

Sorin s-a implicat maxim, s-a dedicat total acestei lucrari, si ii multumesc si pe aceasta cale.

De la motorul de pe 155 am luat axele (pentru variator), admisia, evacuarea si senzorii.
De la motorul de pe 146 am toate partile fixe, arborele, balansierii, pistoanele si bielele, bujiile, supapele, tachetii, restul e totul nou (garnituri, simeringuri, segmenti, cuzineti, etc.).

Desi motoarele erau cu acelasi cod, nu au fost identice, asa ca baia a trebuit sa fie gaurita pentru a monta 2 senzori (cel de temperature ulei, si cel de nivel (nu mai zic ca cel de nivel avea ceva disfunctii de cand am cumparat masina, asa ca acum, am strans din dinti si l-am achizitionat nou, dupa multe si adanci cautari, e chiar original si de vreo zece ori mai scump decat unul de pe o masina "vandabila", gen: Megane)). Si la termoflot a trebuit sa fac o reductie pentru senzorul de presiune ulei. Chiulasa a primit si ea o fata, supapele au fost pasuite. Tachetii au fost descarcati, curatati.

Am pastrat o pompa de apa buna si un termostat bun, distributia toata e noua (logic).
Ambreiajul si el nou.
Toate suruburile au fost stranse la cuplu.

E mult de povestit...

Rezumand:
- motorul de 2.0 ts 16V nu merita comparativ cu 1.8, s-au complicat foarte mult cu pistoane alezate si balansieri, implicit cu o distributie mai complexa,
- piesele se procura din ce in ce mai greu, nu prea mai ai ce alege, te multumesti cu ce gasesti (inconvenientul e rabatul de la calitate, si asta zice tot),
- mai banui ca si celelalte motoare de 2.0 ts 16v care au cedat, au avut aceiasi problema: cuzinetul de jos de pe cilindrul 2 se fisureaza ori datorita unor vibratii ori mai degraba la detenta, exclud calitatea uleiului, presiunea din instalatia de ungere, si alte inchipuiri,
- aviz celor care au motorul de 2.0 ts 16v: pe la 200k km desfaceti baia si bagati o mana de cuzineti, si incercati sa nu faceti greseala (nevinovata) pe care am facut-o eu; m-am incapatanat sa exploatez aceasta masina cat mai mult, iar acum chiar ca trebuie sa trag de ea (la cati km (n-)are motorul...).

Alfa merge mai departe (inca am mai gasit lichidele recomandate)!

Attachments:
IMG_20180208_182120.jpg
IMG_20180208_182120.jpg [ 494.3 KiB | Viewed 4763 times ]

Author:  georgeg [ 22 Feb 2018, 10:08 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Felicitari man atat tie cat si baietilor care te-au ajutat, intr-adevar o lucrare asa cum trebuie facuta.
Sa te bucuri de ea macar inca tot atati ani ca si pana aici! :clapping:

Author:  Tag [ 22 Feb 2018, 14:34 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Lucrat corespunzator :D

Author:  antonelcodreanu [ 23 Mar 2018, 10:55 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Masina inca hiberneaza.
M-am mai ocupat de una alta.

In momentul montarii evacuarii am cochetat (si eu) cu ideea de a o inveli in protectie cu banda de azbest, mai ales ca protectia de tabla de aluminiu de pe fostul motor era obosita rau, iar protectia de pe noul motor desi arata impecabil, nu se potriveste decat cu galeria de pe noul motor, iar daca pun aceasta galerie trebuie sa pun si alta joja; o tampenie, pe care doar italienii ar putea sa o explice, si tot nu i-as intelege.
Din pacate caldura degajata de evacuare face vraiste in compartimentul motor, dar in acelasi timp prin evacuare trebuie sa iasa cat mai multa caldura, si aici apare compromisul...
Am pus mana pe o bucata de tabla de aluminiu si dai, si lupta, si mi-am facut o noua protectie, din doua bucati de tabla, suprapuse, cu spatiu intre ele, teoretic, fiind mai mare (ca suprafata), ar trebui sa protejeze mai bine cablurile din compartimentul motor, dar in acelasi timp lasa si caldura sa fie eliminata; voi monitoriza si voi concluziona...

De pe 46 am luat niste protectii ale conductelor de carburant, asa, ca un moft...
Tot de pe 46 voi mai lua jantele, si cred ca si volanul.

Hai soare, hai!

Attachments:
29497871_1968662503449723_8707845749086990224_n.jpg
29497871_1968662503449723_8707845749086990224_n.jpg [ 100.93 KiB | Viewed 4514 times ]
29511673_1968662636783043_743659310333204868_n.jpg
29511673_1968662636783043_743659310333204868_n.jpg [ 85.1 KiB | Viewed 4514 times ]
29512781_1968662373449736_5525553172592343254_n.jpg
29512781_1968662373449736_5525553172592343254_n.jpg [ 103.5 KiB | Viewed 4514 times ]
29512699_1968661070116533_105839022153313318_n.jpg
29512699_1968661070116533_105839022153313318_n.jpg [ 96.99 KiB | Viewed 4514 times ]
29541766_1968661000116540_507929061920809099_n.jpg
29541766_1968661000116540_507929061920809099_n.jpg [ 104.89 KiB | Viewed 4514 times ]
29543066_1968661283449845_7559285064969663030_n.jpg
29543066_1968661283449845_7559285064969663030_n.jpg [ 74.75 KiB | Viewed 4514 times ]
29573187_1968661186783188_7254634648038127484_n.jpg
29573187_1968661186783188_7254634648038127484_n.jpg [ 98.97 KiB | Viewed 4514 times ]
29496471_1968661340116506_6928129421506159740_n.jpg
29496471_1968661340116506_6928129421506159740_n.jpg [ 94.36 KiB | Viewed 4514 times ]
29496666_1968660913449882_5752813040556664004_n.jpg
29496666_1968660913449882_5752813040556664004_n.jpg [ 79.74 KiB | Viewed 4514 times ]
29496884_1968661396783167_5632044614976123047_n.jpg
29496884_1968661396783167_5632044614976123047_n.jpg [ 94.48 KiB | Viewed 4514 times ]
29497403_1968661233449850_8769271052001791494_n.jpg
29497403_1968661233449850_8769271052001791494_n.jpg [ 78.09 KiB | Viewed 4514 times ]
29542865_1968660780116562_5398659960311042759_n.jpg
29542865_1968660780116562_5398659960311042759_n.jpg [ 117.5 KiB | Viewed 4514 times ]
IMG_20170901_180814.jpg
IMG_20170901_180814.jpg [ 2.08 MiB | Viewed 4514 times ]
IMG_20170901_121610.jpg
IMG_20170901_121610.jpg [ 2.04 MiB | Viewed 4514 times ]

Author:  Valak [ 23 Mar 2018, 12:31 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Arata prea bine, ai facut o treaba exceptionala. Totul e sa nu flambeze de la vibratiile motorului si sa se crape. Daca o vezi ca vibreaza poti sa ii mai faci niste nervuri, cu varful unui ciocan, sa o mai rigidizezi.

Author:  antonelcodreanu [ 23 Mar 2018, 14:13 ]
Post subject:  Re: 155 - GL 21 VCS

Valak Quote:
Arata prea bine, ai facut o treaba exceptionala. Totul e sa nu flambeze de la vibratiile motorului si sa se crape. Daca o vezi ca vibreaza poti sa ii mai faci niste nervuri, cu varful unui ciocan, sa o mai rigidizezi.
Merci!
Vedem cum se comporta, si chiar daca e chix, imi fac matrita si o schimb la luna... :D

Page 22 of 27 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/