Freccia Quote:
Adica, este vreun Stelvio in club?
lauraplugaru Quote:
Il aducem, daca inca nu e
Freccia Quote:
Adica PR si cam atat.
Trist ca dupa multi ani deja ne rezumam tot la acelasi lucru, bagam batul, dam cu niscaiva noroi, etc. Poate remarca laurei nu a fost cea mai explicita, dar ea era cat se poate de bine intentionata, si anume, facea referire strict la un posesor de Stelvio si nu la o masina de importator.
De aici si pana la discutia cu calendarul "alfistilor" sau mai stiu eu ce dispute...no comment mai mult
Mr.D Quote:
Ma pregatesc de un test drive in urmatoarele 1-2 saptamani, daca ma va impresiona la fel ca si Giulia atunci sunt in deep/shit, pt ca acum imi caut un SUV de familie, iar lista cuprinde Qashqai`ul nou (ar fi cea mai logica achizitie, £28k varful de gama) Mazda CX-5 (frumoasa rau, fiabiliate demonstrata, etc. - £28-30k) VW Tiguan (Am mers cu 2.0 TDI, nu-mi place deloc, 27-30k) si evident Stelvio, care tine capul de lista. Din pacate pretul sare cu 3-4k peste celelalte si chiar daca as aduce-o in zona £31-32k Alfa UK nu prea se ajuta sa vanda, avand dobanda cea mai mare pe piata auto la partea de finance, 6.7%.
Comparativ, Ford ofera pt Kuga 0% APR (dobanda) la modelele noi...si daca eram vreun fan Ford acum aveam Kuga. Mazda are APR 3.9%, Nissan 4.1%, VW 5.1%...deci Alfa e campioana
Man, mergi cu stelvio si fa cumva si cumpara-l, daca ai in vizor asa ceva, adica suv. Este peste tot ce ai enumerat mai sus ca si tinuta de drum si emotie transmisa, este o alfa, ce dreq. Iar diferenta aia de bani sunt sigur ca se poate rezolva, la fel cum dobanda de care spui sunt sigur ca poate fi scazuta prin alta varianta de
financing decat a celor de la Alfa Romeo.
Impresiile mele cu stelvio, desi au fost formate doar pe condus urban, sunt absolut excelente, masina refuza sa se comporte ca un suv, imi pare o giulie cu pozitie mai inalta. Si asta o spun in bine, nu ca nu ai sta bine in scaune sau mai stiu eu ce.