Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Pedala de ambreiaj foarte tare.
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=7283
Page 3 of 5

Author:  PabloBVR [ 29 Sep 2010, 19:36 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

Si cescutza mea sufera de aceeasi problema : pedala tare ! Pana sa o remapez pedala era tare si tinea sus ,dar nu patina deloc ,era in mintile lui ambreiajul din orice alt p.d.v .Dupa ce am remapat-o a inceput sa patineze .Sa inteleg ca e pe duca si daca schimb ambreiajul la fel voi avea pedala tare ? specific : 1.9jtd 8V .
Si inca o intrebare ,rulmentul de presiune este hidraulic sau nu la modelul meu ?

Author:  Alexandrus [ 30 Sep 2010, 04:38 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

Rulment hidraulic ? Cum vine ala ?
Si nu mai pune intrebari la care poti gasi raspunsul foarte usor cautand. Nu, daca schimbi ambreiajul, iar cel ce executa operatiunea stie ce face, nu va ma fi pedala tare. Asta e gratuita, de acuma intrebarile de genul asta te costa warn 30% si nici alt raspuns nu primesti.

Author:  MainEvent [ 30 Sep 2010, 05:43 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

Am schimbat ambreiajul acum doi ani iar pedala s-a întărit după aproximativ 4000 km. Tind să cred că problema este din circuitul de comandă hidraulic/timonerie.
La 1.9 jtd este rulment de presiune simplu şi piston hidraulic de comandă separat, nu este rulmentul cu partea hidraulică pe el ca la benzinare.

Author:  PabloBVR [ 30 Sep 2010, 10:54 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

Alexandrus Quote:
Rulment hidraulic ? Cum vine ala ?
Si nu mai pune intrebari la care poti gasi raspunsul foarte usor cautand. Nu, daca schimbi ambreiajul, iar cel ce executa operatiunea stie ce face, nu va ma fi pedala tare. Asta e gratuita, de acuma intrebarile de genul asta te costa warn 30% si nici alt raspuns nu primesti.

Am vorbit cu Dima si mi-a spus ca la 147 1.9jtd sunt doua tipuri de rulmenti,unul mecanic si unul hidraulic.Dupa ce am vorbit si cu Catalin am aflat ca modelele din 2001 au rulmentul hidraulic[adica cel foarte scump,sare de 500ron] .Iti dai seama dupa locul unde se face compresia,in cutie sau inafara acesteia.
Ambreiajul nu-l schimb,il trimit la Oradea la intarit,cum a facut ILuzoriu[b-16-try)

Salutari. :peace:

Author:  Silviu [ 30 Sep 2010, 11:07 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

MainEvent Quote:
Am schimbat ambreiajul acum doi ani iar pedala s-a întărit după aproximativ 4000 km. Tind să cred că problema este din circuitul de comandă hidraulic/timonerie.
La 1.9 jtd este rulment de presiune simplu şi piston hidraulic de comandă separat, nu este rulmentul cu partea hidraulică pe el ca la benzinare.
La masina ta, nu circuitul de comanda este problema, ci calitatea de fabricatie a placii de presiune. Daca ai cumparat un kit de ambreiaj de fabricatie proasta, nu neaparat ieftin, dupa scurt timp de la inlocuirea ambreiajului, pedala de ambreiaj devine tare.

Author:  MainEvent [ 30 Sep 2010, 15:47 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

PabloBVR Quote:
Am vorbit cu Dima si mi-a spus ca la 147 1.9jtd sunt doua tipuri de rulmenti,unul mecanic si unul hidraulic.Dupa ce am vorbit si cu Catalin am aflat ca modelele din 2001 au rulmentul hidraulic[adica cel foarte scump,sare de 500ron] .Iti dai seama dupa locul unde se face compresia,in cutie sau inafara acesteia.
Ambreiajul nu-l schimb,il trimit la Oradea la intarit,cum a facut ILuzoriu[b-16-try)

Salutari. :peace:
Ahem, deci sunt un norocos ca am motorul AR371.01 montat pe 156[2001]. La mine este rulmentul simplu, actionat de o parghie cu o gheara ce este la randul ei actionata de un piston hidraulic ce se gaseste pe cutie in partea de timonerie.
Eu credeam ca au montat acelasi motor pe 156 si 147 din moment ce sunt apropiate ca varsta.
Bine ca nu m-ai crezut :roll:
Silviu Quote:
La masina ta, nu circuitul de comanda este problema, ci calitatea de fabricatie a placii de presiune. Daca ai cumparat un kit de ambreiaj de fabricatie proasta, nu neaparat ieftin, dupa scurt timp de la inlocuirea ambreiajului, pedala de ambreiaj devine tare.
Eu am pus kit Valeo, si am constatat ca masina era echipata tot cu Valeo(original), ce-i drept un Valeo produs prin 2000 probabil. Ce kit recomanzi?
Inca o intrebare, la AR371.01 1.9 jtd 8V 81KW cutia are volanta bimasica? Daca de, se poate uza, exista vreo posibilitate de rectificare sau se schimba si aia ca si kit-ul?

Author:  Cypy [ 30 Aug 2011, 00:46 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

Aveam si eu pedala foarte tare de ceva vreme iar astazi mi s-a intamplat o chestie ciudata rau. Ajuns cu masina in punctul X cand ma uit sub pedale gasesc o balta mare lichid de frana, aprox 500 ml. Sursa pe unde a curs e clar pompa de sub pedala de ambreiaj, intrebarea este se schimba doar garniturile cilindrului de ambreiaj sau trebuie altul? :bored:

Author:  tzzivii [ 30 Aug 2011, 01:02 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

cilindrul de ambreiaj este pe cutie, nu ai treaba cu el. tu ai nevoie de pompa de frana, care nu merita sa o reconditionezi la cat de ieftina e.

Author:  Cypy [ 30 Aug 2011, 01:03 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

Cred ca e pompa de ambreiaj totusi pana la urma. Cat de ieftina e? uimeste-ma :D

Author:  tzzivii [ 30 Aug 2011, 01:10 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

depinde de unde o iei, ai pm!

Author:  Fane_babanu [ 30 Aug 2011, 10:03 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

Salut,

@Cypy te uimesc eu :D Am schimbat eu pompa de ambreiaj si m-a costat 300 ron + 50 ron manopera. (pentru masina din semnatura)

Toate cele bune

Drive Safe

Author:  Cypy [ 30 Aug 2011, 18:24 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

Am comandat astazi pompa pe ATE la fel cum vine si originala la pretul de 120 ron (cu ceva discount). Poate tu ai schimbat pompa centrala la banii aia.

Author:  tzzivii [ 30 Aug 2011, 18:31 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

pompa centrala o poti numi la frana. la ambreiaj ai doar pompa de la pedala si cilindrul de ambreiaj. ti-am zis ca depinde foarte mult de unde o iei.

Author:  Fane_babanu [ 31 Aug 2011, 11:54 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

Salut @Cypy,

Eu am schimbat pompa de la pedala de ambreiaj. Si nu am avut niciun discount...eram cam disperat pt ca pedala nu se mai ridica de la podea decat cu ajutorul meu...am fost la un mecanic, mi-a comandat-o si a doua zi am schimbat-o.

Toate cele bune.

Drive Safe

Author:  Fane_babanu [ 29 Dec 2011, 14:56 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

Salutare si Sarbatori Fericite,

Vin si eu cu problema : de vreo 2 zile gasesc o pata mare de lichid sub masina. Am verificat toate lichidele si am observat ca lichidul de frana era sub minim. Am bagat masina pe o rampa, crezand ca am vreun furtunas spart, insa am observat ca lichidul curge pe la burduful cilindrului de ambreiaj ( este crapat ). Intrebarea mea este : se poate schimba doar acel burduf sau se schimba cilindrul cu totul ?

Va multumesc anticipat.

Drive Safe.

Author:  gabrieldima [ 30 Dec 2011, 22:22 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

Exista kit de reparatie insa trebuie vazut daca nu este foarte uzat cilindrul caz in care se schimba cu totul , nu este nici foarte scump.

Author:  Fane_babanu [ 30 Dec 2011, 22:55 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

Multumesc @gabrieldima,
Intre timp am vb si cu un mecanic si mi-a recomandat sa il schimb cu totul dat fiind faptul ca nu este foarte scump si sa nu ma complic cu kit-uri de reparatie.

Un An Nou cat mai bun pentru toti alfistii.

Drive Safe.

Author:  Scrob10 [ 22 May 2012, 20:40 ]
Post subject:  Pedala de ambreiaj nu mai revine inapoi

am o nelamurire pedala de ambreiaj nu revine inapoi dupa ce o calc. ce ar trebui sa schimb pistonasul sau pompa sau ambele?? daca ma poate ajuta cineva. ms mult

Author:  PitBull Adrian [ 30 Oct 2012, 19:26 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

salutare, toti alfistii. sunt nou pe aici deci......nu prea cunosc unde sa intru si ce anume sa fac :?
am cumparat o alfa anul trecut in noiembrie, am inscris-o si dupa aceea au inceput problemele.
de exemplu am ramas fara pedala de ambreaj ( atunci knd apasam ramanea jos , nu mai revenea)
mi-a spus un mecanic dupa ce mi-a facut aerisirea si a vazut k tot nu tine ca m-a lasat ambreajul.
la un alt mecanic mi-a facut o inprovizatie :
a anulat furtunul de la lichid, a pus un ventil de la o janta si mi-a bagat 1,5 atm aer.
am ajuns in italia cu ea si ink mai tine.
dar imi este frica deoarece trebuie sa ma intorc din nou in tara si nu stiu daca o sa ma tina pana acasa. :(
nu stiu la voi dar eu la 130km/h am 4000 de ture este normal???? :(
un sfat daca stiti . va multumesc !!!!

Author:  comanr [ 30 Oct 2012, 19:59 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

nu prea e normal , chiar daca ai 5 viteze.

Author:  antonelcodreanu [ 30 Oct 2012, 20:09 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

PitBull Adrian Quote:
salutare, toti alfistii. sunt nou pe aici deci......nu prea cunosc unde sa intru si ce anume sa fac :?
am cumparat o alfa anul trecut in noiembrie, am inscris-o si dupa aceea au inceput problemele.
de exemplu am ramas fara pedala de ambreaj ( atunci knd apasam ramanea jos , nu mai revenea)
mi-a spus un mecanic dupa ce mi-a facut aerisirea si a vazut k tot nu tine ca m-a lasat ambreajul.
la un alt mecanic mi-a facut o inprovizatie :
a anulat furtunul de la lichid, a pus un ventil de la o janta si mi-a bagat 1,5 atm aer.
am ajuns in italia cu ea si ink mai tine.
dar imi este frica deoarece trebuie sa ma intorc din nou in tara si nu stiu daca o sa ma tina pana acasa. :(
nu stiu la voi dar eu la 130km/h am 4000 de ture este normal???? :(
un sfat daca stiti . va multumesc !!!!
Inainte sa pleci spre tara, verifica presiunea in "instalatie"...
E o gluma!
Daca te-ai riscat sa mergi cu o astfel de improvizatie, cred ca mai inca multe grame de nebunie/inconstienta incat sa te si poti intoarce.
Cum ti-o fi norocul, noroc ca nu trebuie sa schimbi prea des. Incearca alimentarea ca la avioane si usuratul in plosca.
Gata, ca am fost off-topic!

Author:  comanr [ 30 Oct 2012, 20:24 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

mari meseriasi mai exista pe acest pamant...

Author:  bogdanart [ 13 Nov 2012, 22:48 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

Pentru pedala tare la 156 , daca nu aveti probleme cu ambreajul, se foloseste o serpentina ca la GTV pentru a rezolva problema. Se instaleaza pe circuit inainte de intrarea in rulment . Am invatzat si eu asta de la un alfist ,,batran" ;)

Author:  comanr [ 13 Nov 2012, 23:02 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

sa nu vorbim de batreneti inca fiindca e posibil sa nu le mai prindem avand in vedere modul/locul/halul in care traim.

ceea ce am observat eu vis a vis de ambreiaj tare :

ceea ce determina taria unui ambreiaj adica faptul ca el se pasa din ce in ce mai tare si greu este frecarea si iata ce se poate face:

-frecarea din cilindrii de actionare ( putem schimba lichidul si sa ungem peretii cilindrilor cu vaselina speciala siliconica EPDM ),
lichidul de frana din ambreiaj , dupa inlocuire ambreiajul uneori se simte mai moale
-frecarea dintre furca si carcasa cutiei(bucsi teflon) -cu dispozitive adecvate se pot unge lagarele
-frecarea dintre furca si rulmentul de presiune - cam greu de ajuns acolo, trebuie demontata transmisia
-frecarea in axul pedalei de ambreiaj- se ajunge usor din masina
-uzura rulmentului de presiune- inlocuire

Author:  bogdanart [ 13 Nov 2012, 23:07 ]
Post subject:  Re: Pedala de ambreiaj foarte tare.

Maestre , cand vorbeam de alfist ,,batran" ma refeream la unul care are experienta in alfa cat nu avem noi par in cap amandoi.
Repet, serpentina !

Page 3 of 5 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/