Deci: am tot cautat pe forum si nu am gasit nimic care sa ma ajute, daca este si sunt eu chior, dati-mi link va rog. Am schimbat ieri toate filtrele, uleiul etc. Nu sunt eu regele mecanicilor, insa nici nepriceput nu sunt. Nu am avut absolut nicio problema pana am ajuns la filtrul de aer...no, aici buba. Eu l-am schimbat, insa nu sunt convins ca l-am schimbat cum trebuie si de altfel sunt convins ca metoda este clar alta decat cea corecta.
Sa explic. Filtrul meu de aer este pus in cel mai incomod mod posibil, sub cutia de sigurante. Ce am facut eu?
Pe deasupra:
- am desfacut cutia de sigurante, am ridicat sigurantele, am desfacut piulita de 10 protejata cu capac de plastic, am desfacut cele doua suruburi de 10 ale suportului metalic de la cutia de sigurante si l-am scos, am scos "trompeta" de admisie si am desfacut mufa debimetrului. Buuun, pana aici toate bune.
Pe dedesubt:
Am desfacut scutul, am desfacut doua cleme laterale ale capacului de la filtrul de aer si gata.
Aici a intervenit problema. Oricam am frecat capacul ala, jos am reusit sa-l desfac, din cele doua cleme metalice, apoi cucu, sus, unde are un fel de prinzatoare plastic-plastic fara niciun surub/piulita, insa nu am reusit nicicum sa-l desfac. Tot ce am reusit a fost sa-l departez suficient cat sa scot filtrul de aer vechi, imbacsit si sa bag putin capatul de la compresor in compartiment ca sa-l curat de ganganii si resturi de goange moarte. Bun. Apoi, nereusind deloc sa il deschid, am scos mufa de la debimetru, ceea ce mi-a permis sa mai cracanez putin capacul, si, cu ajutorul unui amic, sa bag filtrul nou de aer, impingandu-l de jos in sus, pana am reusit sa-l aranjez cumva la locul lui. Capacul s-a inchis perfect jos, ceea ce m-a facut sa cred ca l-am pus cum trebuie. Insa sus, cand am inceput sa montez totul la loc, am observat ca se vedea intre capac si restul corpului compartimentului filtrului, se vedea deci marginea de cauciuc portocalie a filtrului nou. Sa va spun ca se vede perfect uniform, ca si cand ar trebui sa se vada asa, si pare ca totul este inchis perfect etans. Nu stiu cat de "ortodoxa" e metoda mea, insa tare as vrea sa stiu daca e totul ok.
Am incercat masina, nu pare sa-si traga aer fals pe-acolo..acum eu stiu daca se simte atat de tare...deci help!
Subiect lipit.
Marius.
_________________ "Live fast, die young, leave behind a nice beautiful body" J.D.
|