Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

New owner of a Alfa 156 1.9 JTD - avea Ionutz odata...
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=593
Page 3 of 5

Author:  wolff [ 10 Aug 2006, 02:00 ]
Post subject: 

Alexandrus Quote:
Serios ? Ia da un mail aluia care le face, poate te lamureste el cum le taie de bomfaier sau cine stie ce metoda avansata.
Pfff....
Frate, suferi de mania contrazicerii. Pe cuvant. Te-ai mai contrat cu unii pe aici. Tai cu fleful orice material mai putin diamantul. Tai inclusiv TITAN. Exista panza diamantata.
Da ........asa de curiozitate, cam ce meserie ai? Nu de alta dar poate te mai intrebam cate ceva, una alta. Am impresia ca cel mai greu metal pe care l-ai lucrat in viata ta a fost un PIX.

Oricum, as dorii cotele, tiparul....etc....orice se poate despre acest scut, iar dupa ce il produc ti-l fac GULER cu o micuta fanta sa nu te strunga. Taiata cu bonfaierul. :lol:

Author:  Alexandrus [ 10 Aug 2006, 03:52 ]
Post subject: 

Nici nu am zis ca nu poti taia metal cu flexul, dar ce iese e altceva decit ceea ce ar iesi taind cu laserul. Daca vrei sa-l faci la flex, treaba ta, good luck.
Oricum, daca nu ma insel eu, aici nu e vorba de taiat/prelucrat metale grele, "inginerii" din astea pentru masina nu ma pasioneaza, sunt complet satisfacut de greutatea masinii mele si nu vreau sa mai adaug nimic la silueta ei.
Si pixuri din metal mai rar, alea mai de colectie, Parker si altele. Dar nici alea nu sunt facute din metale grele.
In caz ca te pasioneaza strungaritul, acel scut, dupa cum am zis, difera in functie de motor/cutie de viteze(evident si de modelul masinii), asa ca sunt destule tipare. Pe deasupra, mai e si indoit in diverse parti(nu e foarte greu de facut, dar luand in considerare dimensiunile destul de mari ale obiectului, nu e nici foarte usor de facut), sa se muleze cit mai bine, are si fante, chiar sunt curios ce ti-ar iesi tie la strung/flex.
Eu unul, in lipsa de laser, m-as gindi la o masina de taiat industriala, care taie frumos dupa tipar, si iti trece apoi bucata de metal la o masina de indoit. Tocmai acolo m-am interesat, si o vectorizare de asa ceva costa cit nu face, iar materialul e foarte scump. Asta daca vrei aliaj de aluminiu(usor dar dur), daca vrei tabla de pus pe casa e mai ieftin materialul, vectorizarea costa tot atit.

Cit despre meserie, nu stiu sincer ce sa spun. M-am ocupat cu tot soiul de chestii parctice(sau chiar total nepractice uneori), daca te pasioneaza sa afli ceva anume, da un PM. Daca stiu sau am idee, iti zic, daca nu, iti spun ca nu stiu si aia e.

Author:  Ionutz [ 10 Aug 2006, 16:42 ]
Post subject:  ;)

mna...hai lasatzi cearta :)) nare rost :)) il fac eu din hartie creponat si gata :))

Author:  alexmirica [ 10 Aug 2006, 19:26 ]
Post subject: 

Fratilor, LINISTE!!! Va certati pe forum aiurea... Sa nu se repete ca se lasa cu warn-uri/ban!
Nu trebuie laser sau alte scule, e suficient sa ai scule cat de cat adecvate, indemanare multa si iese scutul de zici ca e original! Uitati-va si voi din cand in cand pe Discovery la aia care fac motociclete/masini si va minunati cum dintr-un fier mort fac o masinarie infernala! Si nu au scule, matrite sau alte alea.
Cert este ca in .RO e nevoie acuta de scut din METAL. O sa vad io de unde aduc scuturi.

Adminul

Author:  Alexandrus [ 10 Aug 2006, 19:51 ]
Post subject: 

Eu nu ma cert, pur si simplu mi se pare putin SF notiunea de "fac din .... prastie".
Am si zis, nu iti trebuie laser, doar ca la laser iese mai frumoasa lucratura si costul e mai mic, culmea. La masina de taiat prin aschiere e mai scump, nu stiu de ce. Si toate trebuiesc facute cu cap, nu dupa ureche, cu ciocanul si flexul, ca iese exact ca o treaba facuta din ciocan si flex.
Daca ar fi mai multe Alfe in Romania, ar merita investitia in matrite si tot ce trebuie, dar sunt putine masini, deci productie de scuturi scazuta, deci pret ridicat per bucata.

Author:  Ionutz [ 10 Aug 2006, 20:47 ]
Post subject:  ;)

alexmirica :) tziash fi chiar recunoscator daca ai gasi pe undeva in Romania sau eventual cu livrare cat mai rapida si eficienta :) ....nu neaparat scut :D ....piese....etc....caut mai exact elemente tuning ...da ..nu tunin ...sa intelegi :) mai exact GTA look :) .....etc ...

Author:  Alexandrus [ 11 Aug 2006, 01:14 ]
Post subject: 

GTA look implica, dupa calculele mele, cu pretul pieselor minimal(a se intelege piese aduse direct din Italia), o cheltuiala de aproximativ ... 4000Euro, fara manopera.
Pe piesele care se inlocuiesc, daca gasesti sa le vinzi, ceea ce ar fi surprinzator, iei cam 1500 Euro, maxim.

Author:  Ionutz [ 11 Aug 2006, 01:23 ]
Post subject:  ;)

prin ce intelegi tu piese de gta look? ....bari fatza/spate , praguri , faruri , stopuri , eleron ....jante .....elemente de carbon prin masina (schimbator/maneta frana/exterior unde este negru ..intre usha din fatza si spate , ....ceva de genu :).....esapament ....la motor nu umblu :) nu inca ...pana in iarna ...in iarna sper sa o aduc la 180 de cai...de la 116 cati are...era pe alfisti.net ceva kit pt motor ...cu 1600 E ....pt 1.9 jtd ...de 85kw....aducea de la 116 la 185 de cai ....mna....cam atat miar ajunge pe masina :Dnush catzi bani implica ..da incet incet ...cate ...800-1000 E pe luna bag in ea din sept incepand :) , ar mai fi o sonorizare mai profi , xenon , ......dar mna :) cu timpu....intre timp primele elemente...de design...esterior si interior mar interesa :) si nush unde as putea gasi in Romania asha ceva.....sau eventual...ungaria /sau delivery din ceva tara...da delivery prompt ..nu cum se aude ca pe alfisti.net ...2-3 luni si inca na venit pachetu ...mna ..in fine....bani sa fie ...tuningu nu vreau super tiganesc si masina super lasata :) just like a GTA miar placea :) masina preferata :) ....si auziti ...va cer un sfat si vash ruga sa postatzi care avetzi vreo parere....in seara asta am primit 11.000 E pe masina :D eu am dat 9500 E ..da mna...sau mai scumpit si taxele aku...si...nush ce sa fac is in dilema..nush ce alfa miash putea gasi in stare buna pe la pretu asta ....cu piele etc...toate dotariile ..preferabil 2.4JTD..intre timp ...astept niste sfaturi...ce sa fac ? sa`l refuz pe om sau sa`i zic sa mai astepte..1-2 sapt ..poate gasesc ceva...:(....nash prea renunta la bella mea ..dar mna...sunt bani ...si cu bani care`i primesc...poate gasesc ceva mai powerfull :)

Author:  Ionutz [ 11 Aug 2006, 01:25 ]
Post subject:  ;)

intre timp...ceva poze cu masina ...@ night

Attachments:
alfa lateral noaptea.JPG
alfa lateral noaptea.JPG [ 418.68 KiB | Viewed 1437 times ]

Author:  Ionutz [ 11 Aug 2006, 01:26 ]
Post subject:  ;)

@ night

Attachments:
black hawk alfa.JPG
black hawk alfa.JPG [ 423.92 KiB | Viewed 1435 times ]

Author:  Ionutz [ 11 Aug 2006, 01:27 ]
Post subject:  ;)

hai bihoru :D

Attachments:
alfa vs. FC Bihor.JPG
alfa vs. FC Bihor.JPG [ 419.44 KiB | Viewed 1434 times ]

Author:  Ionutz [ 11 Aug 2006, 01:29 ]
Post subject:  ;)

....

Attachments:
alfa noaptea.JPG
alfa noaptea.JPG [ 419.79 KiB | Viewed 1434 times ]

Author:  Ionutz [ 11 Aug 2006, 01:31 ]
Post subject:  ;)

imi cer scuze ca masina nu era chiar intro stare ....perfecta :)) dar mna...ploaia lasa urme pe masina :) era nespalata de 5 zile :D ...se cam vede......this is life :D ..intre timp....mai datziva cu parerea ...legat de pretz...11.000 E .......avand in vedere ca eu am dat 9500 E acum 1 luna pe ea ....pfuai..nush ce sa fac..in fine...astept raspunsurile voastre....ms anticipat

Author:  Alexandrus [ 11 Aug 2006, 01:35 ]
Post subject: 

GTA look inseamna asa :
bara fata, bara spate, aripi fata, aripi spate, acoperitori roti fata/spate, praguri, faruri.
Si asta fara jante, care mai costa si alea 100 Euro cel putin, daca sunt originale, plus cauciucurile....
GTA look nu include absolut nimic din carbon la interior, de fat interiorul de GTA e aproape identic cu interiorul MY2002 cu mici exceptii(culoarea consolei centrale, pedalier, schimbator viteze). Evident, scaunele si tapiteria usilor nu se iau in considerare, alea costa noi ENORM, cam 5k.
Oricum, in pretul initial de 4k nu am pus si interiorul.
Xenoanele costa si alea o caruta de bani, cumparate SH te duc la 1000 Euro fara autoleveling functional.

Author:  ALXege [ 11 Aug 2006, 11:35 ]
Post subject: 

cam erotice visele de a urca masina de la 116cp la 185cp.. ce ai vazut tu pe alfisti este probabil Powerrail II Tuningkit II care urca puterea motorului la 150cp in cazul motorului tau de 115cp si la 180cp in cazul JTDului 16v 150cp stock. De la 150cp la 185cp cred ca o sa ai mult de munca, avand in vedere ca acest kit schimba deja si intercoolerul.. Probabil vei avea nevoie de un chip ceva mai agresiv (caz in care PowerBoxul din Kit va fi egal cu 0) si de alt Turbo.. si chiar si asa mi se par erotice visele..

Author:  Ionutz [ 11 Aug 2006, 15:54 ]
Post subject:  ;)

sincer se poate sa fi confundat ...dar pe site zice cam asha " Basismotor 1.9JTD 81/85 kW (110/115 PS)
Leistungssteigerung auf ca. 110/132KW (150/180 PS) und 288/310N " mai exact...linku ---> http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1197.html in orice caz...suna frumos dar si dupa parerea mea ...cam prea ushor ;) cam vis oricum ....intre timp ...im off 3 zile ...mam dus la munte :) sa testez bolidu` :D :))) take care ...bye all

Author:  Tupac [ 11 Aug 2006, 23:55 ]
Post subject: 

Din cel de 115CP se fac 140CP cu Powerrail II simplu, sau 150CP cu tot Kit-ul (dar sa dai +1000E pt +10CP parca nu e prea rentabil)
In schimb, exista posibilitatea de a duce motorul de 115CP si la 200CP ;) :P , cu niste costuri de aproximatv 2000E se pare. Luati si salivati :D ( o sa deschid si un topic special la Tuning )
http://www.147virtualclub.it/forum/view ... hp?t=18919

Author:  Alexandrus [ 12 Aug 2006, 01:20 ]
Post subject: 

Tre' sa fii inregistrat sa poti vedea topicul ;)

Author:  Tupac [ 12 Aug 2006, 01:59 ]
Post subject: 

Pai va inregistrati ;)

Author:  ALXege [ 12 Aug 2006, 03:23 ]
Post subject:  Re: ;)

Ionutz Quote:
sincer se poate sa fi confundat ...dar pe site zice cam asha " Basismotor 1.9JTD 81/85 kW (110/115 PS)
Leistungssteigerung auf ca. 110/132KW (150/180 PS) und 288/310N " mai exact...linku ---> http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1197.html
Linkul este acelasi cu cel furnizat de mine (poti da click pe PowerRail II TuningKit II), insa datele de acolo sunt gresite.. acelasi kit este disponibil si pt 147 si furnizeaza performantele mentionate de mine mai sus, altfel ar fi kiar ilogic ca acelasi kit sa impinga atat motorul de 115cp cat si cel de 140cp la 180.. Il urci pana la 150cp cu tot kitul, insa ce-i drept, Tupac are dreptate, cu o investitie de +1000eu fata de PowerBox, care urca oricum puterea motorului la 140cp..
Nu am deschis linkul furnizat de Tupac, dar cred ca se pot obtine si 200cp (de vazut 147le preezentat de aicu la tuning, care scoate +300cp din 1.6 eco..) dar deja vorbim despre un motor impins mult peste limitele lui, turbo+intercooler schimbat etc. Eu zic ca un 140cp din motorul ala este de bun simt :wink:

Author:  Alexandrus [ 12 Aug 2006, 03:34 ]
Post subject: 

Daca vb. de 1.6TS al lui Alfadublin, pardon, dar aia e cu totul altceva decit o turbina schimbata si mai stiu eu ce.
Omul ala e nebun, ii lipsesc actele necesare, atit. Are maniile lui, si dupa cum se pare, prea multi bani si prea mult timp liber. Nu inteleg de ce nu si-o fi luat direct GTA si tuna la ala, deci sa devasteze 1.6TS-ul.
Asa mai sunt nebuni, unul cu un motor V6 de 3.8L, derivat din 2.5 V6 parca sau 3.0 V6, dar nu a prea mai ramas nimic original din el.
Bani sa ai, ca timp se gaseste si piese nu mai zic ;)

Author:  ALXege [ 12 Aug 2006, 03:37 ]
Post subject: 

nu ma intelege gresit, nu vbeam de acel 147 ca avand doar "o turbina schimbata" (care btw, pe motorul original nu exista, fiind aspirat de la mama lui..). Stiu bine ca din motorul ala nu a mai ramas decat blocul, ideea generala era cea pe care ai scos-o si tu in evidenta, bani si timp sa ai, ca in rest se poate face orice (inclusiv 200cp din 1.9JTDul de 115cp, that was my point :wink: )

Author:  Alexandrus [ 12 Aug 2006, 03:49 ]
Post subject: 

Cu bani poti scoate si mai mult din 1.9 JTD, iti dai seama. Dar nu renteaza, sincer sa fiu.

Author:  marius [ 12 Aug 2006, 03:50 ]
Post subject: 

Alexandrus Quote:
Omul ala e nebun, ii lipsesc actele necesare, atit. Are maniile lui, si dupa cum se pare, prea multi bani si prea mult timp liber. Nu inteleg de ce nu si-o fi luat direct GTA si tuna la ala, deci sa devasteze 1.6TS-ul.
Alexandrus tata nu te arunca in afirmatii daca nu cunosti toate detaliile.In Irlanda sistemul de asiguarare si taxare a masinilor este foarte diferit de cum se practica la noi.Aici se face o asigurare comuna om-masina,problema e lunga,mare,sau cum vrei,dezbatuta de multi,pe undeva e buna,pe undeva e un rau necesar...ideea e ca daca ai sub 25 iti este aproape imposibil sa conduci masina mai mare de 2litri.Eu am 25,si am avut societati de asigurare care nici nu m-au putut cota.Am mai spus-o si o mai spun inca o data:aici asigurarile pentru masini normale se masoara in mii de euro(eu platesc aproape 3000)Ce vorbesti de GTA de 3,2 litri???Daca nu ai 30 de ani si sa poti dovedi cel putin 5 ani de experienta fara nici un incident rutier nu ti-ar deschide nici o societate de asigurari polita pentru asa o masina.Asta e treaba numai cu asigurarile...cat despre taxa de drum,sau motortax,daca nu ma insel e de 1300 de euro pe an pentru motoare mai mari de 3 litri.

Author:  Alexandrus [ 12 Aug 2006, 04:02 ]
Post subject: 

Pai pentru un om care a bagat peste 40.000 Euro in masina aia, cred ca nu era asa complicat sa isi cumpere GTA cu asigurare cu tot, totusi. Si are peste 30 de ani din cite stiu.
Si apropos, cica nu merge decit pe circuit cu masina, asa ca pica teoriile tale cam repede.

Page 3 of 5 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/