It is currently 07 Jan 2025, 18:39

All times are UTC+03:00




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 132 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next
Author Message
PostPosted: 09 Sep 2009, 00:10 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Da cred ca ai drepate, acuma seara am testat si cu frana de mana trasa sa pornesc de pe loc, masina zvacnea sa plece de dar ce mi s-a parut ciudat e ca si daca am lasat ambreiajul aproape de tot motorul nu a dat semne evidente c a ar vrea sa "moara" doar a trepidat un pic - plus ca a facut un miros :uhuh: rau de tot, care nu cred ca e normal nici macar in astfel de situatii cand intradevar ambreiajul e fortat.

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 10 Sep 2009, 08:47 
Offline
User avatar

Joined: 23 Mar 2008, 22:24
Posts: 1697
Location: Iasi
@marius: ma fa cateva din astea si ai sanse sa nu mai plece deloc. :uhuh: Schimba domnule kitul ;)

_________________
Alfa 156 SW 1,9 JTD 16V


Top
   
 
PostPosted: 20 Sep 2009, 19:50 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2008, 16:39
Posts: 180
Location: Bucuresti
Daca iti vinzi vreodata jentile PM me :drool: sunt CRIMINALE

_________________
Alfa 156


Top
   
 
PostPosted: 21 Sep 2009, 10:25 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Sincer ma batea gandul sa le vand acum o luna si ceva dar . . . nu am gasit altceva care sa imi placa mai mult, deci am ramas si o sa raman tot la TI -urile mele.

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 21 Sep 2009, 10:27 
Offline
User avatar

Joined: 09 Nov 2008, 16:39
Posts: 180
Location: Bucuresti
Sper totusi sa te plictisesti de ele si sa gasesti altele :D

_________________
Alfa 156


Top
   
 
PostPosted: 28 Sep 2009, 14:51 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15275
Car: 115/960
Location: Bucuresti
termina cu prostiile, TIurile sunt niste jante superbe, daca nu cumva cauti altele de dimensiuni mai mari, stick with them :wink:
Mai ales ca la tine nu sunt doar jantele, ci intreaga masina..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
PostPosted: 28 Sep 2009, 15:54 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Am terminat cu prostiile :ziped: intradevar jantele imi plac la nebunie ca de altfel intreaga masina. Asadar jantele nu se vand si nu o sa se vanda decat impeuna cu toata masina in momentul cand o sa bata la usa o 159 2.4 daca se poate si TI :D .
C-am deodata ma "foarte" multumesc cu ce am. In curand o sa vina si ceva poze si un mic review la un an de cand e la mine.

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 13 Oct 2009, 17:08 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
. . . si uite ca a trecut mai bine de un an si 17000k KM de cand e la mine 98700k in total.
O sa-i fac asa o mica evaluare dupa primul an impreuna si de asemenea o sa pun aici care imi sunt planurile cu ea in viitorul apropiat :

Reparatii :
- un rulment pe dreapta fata
- 2-3 becuri

Consumabile:
- Transmisie
- Distributie
- 2 schimburi de ulei + filtre + antigel

Probleme la ora actuala :
- Articulatiile
- Kitul de ambreiaj (care mi se pare ca e pe duca si c-am stiu cand l-am rezolvat :? )

KM parcursi (de mine): 17 000
----------------------------------------------------------------------------
Daca tragem linie si facem calculele :D eu zic ca e nu de nota 10 ci de nota 20 :clapping:

Drept rasplata pentru comportamentul ei m-am hotarat sa-i fac urmatoarele cadouri (o sa le trec in ordinea in care o sa le primeasca) :
1. Kit de Ambreiaj - cel mai probabil o sa fie Valeo - am inteles ca nu se prea merita ambreiaj sport la puterea actuala + ceva chip , iar de la baietii de pe forum am inteles ca nici alte marci nu se merita pentru ca de fapt tot Valeo sunt :scratch:
2. Schimbat bara stabilizatoare (am inteles ca nu se prea merita sa schimb bucsele deoarece e complicat si la ce joc am acum nu vreau sa risc sa se duca pivotul)
Schimbat la articulatii tot ce misca sau scartaie.
3. Kit turbo de silicon (toate furtunele care o sa le gasesc le pun din silicon ) + Xenon (ma omoara luminile stock)
4. Strut Bar (cel mai probabil http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :2879.html" onclick="window.open(this.href);return false;)
5. Bujii (ma gandeam sa pun Beru am vazut cateva feedback-uri bune iar la pret sunt acceptabile)
6. Schimb lichide si filtre ca vine iarna si se ingroasa gluma.
7. Chip Tuning sa o duc undeva la 170 HP apoi mai vedem :)
8. Suspensie ( ma gandeam la ceva in genul http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1145.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Desi sincer nu as vrea sa o las mai jos de cum e acum din cauza drumurilor pe unde mai umblu. Dar pana in momentul de fata nu am gasit o alta alternativa) - poate ma ajutati voi cu ceva solutii aici.

Pot sa spun ca primii 6 pasi vor fi facuti luna viitoare, iar al 7 anul acesta, iar 8 anul viitor in primavara :smart:

Astept pareri, sfaturi critici orice :) - in curand o sa vina si cateva poze mai actuale.

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 15 Oct 2009, 12:09 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15275
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Suna frumos, cu doua remarci:
1. la bara stabilizatoare merita sa schimbi doar bucsile, intr-adevar nu-i usor, dar nu exista nici un risc, nu au ce pivoti sa se duca! Pivoti ai doar pe restul articulatiei, care, da, e preferabil sa o schimbi complet, nu doar bucsile. La bara stabilizatoare daca umbli, cred ca merita sa pui Powerflex. Asta daca esti sigur ca ai probleme cu bara stablizatoare, e posibil ca tot ce bate si scartaie sa fie din bascule.
2. Bujiile, aici recunosc ca vorbesc nedocumentat si e posibil sa spun o prostie, dar cred ca e de fapt doar una! Si e incandescenta, adica ajuta doar la pornire (masina fiind diesel). Nu te astepta sa vezi vreo imbunatatire a mersului motorului (cum se intampla in cazul motoarelor TS), daca nu-ti face probleme (adica nu iti arata nici o eroare la pornire in dminetile mai reci si nici nu iti porneste prea greu), nu cred sa merite sa-ti bati capul..

Despre suspensie si strut bar, exact alea le am si eu montate pe masina, le recomand cu caldura! Nu sunt best of the best, dar cred ca sunt compromisul ideal!

Xenon, vei deranja ceilalti participanti la trafic.. si iti spun asta din experienta. Am vazut recent niste chestii interesante, ce-i drept mai scumpe: bi-xenon cu tot cu lupa. Se demonteaza farul ca sa il poti monta, dar rezultatul este mult mai bun, focalizeaza bine lumina, vezi si mai bine si nici nu mai deranjezi.

Succes!

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
 
PostPosted: 15 Oct 2009, 12:25 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
@ALXege, dupa cum au mai zis si altii si eu m-am incapatanat sa nu ascult: bara stabilizatoare se uzeaza, nu numai bucsile. Powerflex merita doar daca bara e in stare buna. Am pus eu bucsi powerflex pe bara stabilizatoare (spate ce e drept) si in locul unde au fost bucsile vechi s-a format un mic sant (sub 1mm adancime) iar acum bucsile powerflex nu mai strang perfect bara :disgust1: . E mai bine ca inainte dar nu ca si cum ai pune o bara noua.

@madkat, ai cumva un link cu produsul respectiv? Thx!

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
 
PostPosted: 15 Oct 2009, 13:20 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Mersi de feedback-uri baieti :
- Referitor la bujii - beculet-ul galben clipeste c-am mult mai ales cand e rece afara deci cred ca ceva nu e in ordine la bujii de aceea vreau sa le schimb
- Bara stabilizatoare inca ma mai gandesc daca sa o schimb cu totul sau doar bucsile - stiu ca e pe duca , pentru ca mi s-a zis la ultima verificare ca alea ar trebui schimbate curand
- Xenoane da intradevar e deranjant pentru cei din trafic dar eu innebunesc daca trebuie sa conduc noaptea cu luminile stock sa vedem poate o sa adopt o solutie ca cele spuse de voi mai sus
- referitor la Suspensie asa ma gandeam si eu ca acestea sunt un compromis intre calitate si confort - ce ma tine inca pe ganduri e faptul ca trebuie lasata jos c-am cu 30 mm - si la drumurile patriei nu se stie cand ai de mers pe un drum mai putin prietenos - dar o sa vad pana la urma o sa iau o decizie.

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 15 Oct 2009, 14:05 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
madkat Quote:
Ai mp cu link - nu pun aici sa nu fac reclama - si nici nu garantez pentru seriozitatea omului - este doar singurul tip de xenon aftermarket pe care m-a sfi gandit sa il pun pe masina mea :)
aveti atasat in foto tipul de proiector cu bec H4 bixenon care se poate monta in soclul de H7 la Alfa .
eu trebuie sa primesc saptamana viitoare un kit din asta pe care voi incerca sa l montez pe masina mea,daca toate sunt ok voi pune in vanzare cu montaj asa ceva sub pretul pietei noastre.


Attachments:
bixenon.jpg
bixenon.jpg [ 19.64 KiB | Viewed 2278 times ]

_________________
0751314197
Top
   
 
PostPosted: 15 Oct 2009, 14:15 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
:disgust: au si angel ais.

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
 
PostPosted: 15 Oct 2009, 20:57 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Si cateva poze promise :
In drum spre muntenegru:
Attachment:
100_6982.JPG
100_6982.JPG [ 117.55 KiB | Viewed 2252 times ]
Attachment:
100_7053.JPG
100_7053.JPG [ 136.1 KiB | Viewed 2252 times ]
Dupa aproape 1000 de kilometri parcursi la sfatul unui localnic ne-am luat sa ajungem in Kotor pe Vechiul drum c-am 40 de km de serpentine si drumuri inguste de o banda cu alveole din loc in loc - cred ca aici s-a scris si istoria ambreiajului meu (bine ca m-a adus inapoi in tara :clapping: )
O imagine cu drumul nu foarte explicita dar se vede ceva :
Attachment:
100_7065.JPG
100_7065.JPG [ 135.62 KiB | Viewed 2252 times ]
Alfa mea dupa apoape 1000 de km de drum de pomina (il recomand):
Attachment:
100_7106.JPG
100_7106.JPG [ 119.01 KiB | Viewed 2252 times ]
Si cateva poze si mai actuale din fata blocului :)
Attachment:
P240909_08.06.jpg
P240909_08.06.jpg [ 203.94 KiB | Viewed 2252 times ]
Attachment:
P240909_08.07.jpg
P240909_08.07.jpg [ 201 KiB | Viewed 2251 times ]
Attachment:
P240909_08.08.jpg
P240909_08.08.jpg [ 161.67 KiB | Viewed 2251 times ]
Attachment:
P240909_08.06_[01].jpg
P240909_08.06_[01].jpg [ 64.82 KiB | Viewed 2249 times ]
Attachment:
P240909_08.08_[01].jpg
P240909_08.08_[01].jpg [ 239.08 KiB | Viewed 2249 times ]

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 15 Oct 2009, 23:28 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
culoare , jante si interior :drool:

_________________
0751314197


Top
   
 
PostPosted: 16 Oct 2009, 00:41 
Offline
User avatar

Joined: 31 Aug 2006, 16:26
Posts: 1301
Interiorul cel putin... :shock: superb.

_________________
Alfa 147 1.6 120 cp


Top
   
 
PostPosted: 16 Oct 2009, 08:57 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Mersi baieti.
@gabrieldima cand se face urmatoare comanda pe Alfisti ? ti-am dat si un PM si as vrea la urmatoarea sa comand kitul turbo si strut bar iar cu restul o sa ma descurc.
Marius

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 16 Oct 2009, 10:59 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
comenzile se inchid in fiecare luna pe data de 23 , si sunt aduse in tara luna urmatoare intre 5-10, vei primi detaliile pe pm.

_________________
0751314197


Top
   
 
PostPosted: 16 Oct 2009, 11:05 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
Frumoase pozele. Pe 100_7053.JPG chiar se vede cat de lasata/incarcata a fost saraca :lol:

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
 
PostPosted: 16 Oct 2009, 11:38 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Da ... a fost incarcata bine 4 persoane 2 geamantane plus ghiozdane/sacose ca in portbagaj nu mai puteai pune un ac . . . si totusi cu aceasta incarcare am reusit top speed-ul de cand e la mine 201 km/h pe GPS :twisted: .
@istv4n Poate inca mai e inregistrat pe GPS-ul tau daca nu cumva l-ai depasit .

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 16 Oct 2009, 11:44 
Offline
User avatar

Joined: 03 Feb 2008, 00:10
Posts: 714
Location: Cluj-Napoca
S-a depasit :twisted: Ai uitat ca si eu am fost in vacanta? :)) :mrgreen:

_________________
Alfa 156 1.9 JTD M-Jet 16v, 140+ CP
------
When the fast car picks you up, you will weep and smile,
And see Heaven in the headlights,
Mile after mile, after mile, after mile..


Top
   
 
PostPosted: 16 Oct 2009, 12:23 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Mda am uitat ca ai plecat imediat dupa mine :D .

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 28 Oct 2009, 15:35 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
Legat de problema mea cu ambreiajul o observatie ciudata - poate cei ce se pricep imi spun daca e si logica din punct de vedere mecanic .
Am observat ca pedala de ambreiaj mi-a ramas apasata un pic , parca era mai jos decat ar fi normal. Am bagat piciorul sub ea si am ridicat-o, intradevar a venit c-am 1-2 cm, dar surpriza a inceput sa intre in viteza fara nici o problema nu mai agata, nu mai nimic - doar ca mi se pare ca prinde foarte sus .
Dar ce am observat ca dupa 1-2 saptamani iar ramane iar asa apasata apoi daca o ridic , din nou scap de agatat si probleme cand bag in viteza - doar ca mi se pare ca prinde foarte sus ..
Exista vreo explicatie logica pentru asta ?

Marius

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
PostPosted: 28 Oct 2009, 17:49 
Offline
User avatar

Joined: 08 Jan 2006, 20:00
Posts: 3503
Car: 159-Brera-Spider916
Location: Bucuresti
ai un arculet in spatele pedalei care este posibil sa fie rupt , nu are legatura cu intra sau nu mai usor in viteza.

_________________
0751314197


Top
   
 
PostPosted: 28 Oct 2009, 18:17 
Offline

Joined: 24 Jul 2008, 11:23
Posts: 322
Location: Cluj-Napoca
gabrieldima Quote:
ai un arculet in spatele pedalei care este posibil sa fie rupt , nu are legatura cu intra sau nu mai usor in viteza.
hmm . . . dar pe bune ca intra in viteza foarte foarte usor dupa ce am ridicat-o sus, nu mai caraie dimineata la marsalier iar restul vitezelor e jucarie - acum nu mai ramane lasata in jos - dar intr-o saptamana iar o sa ramana mai jos decat normal si o sa trebuiasca sa o ridic :scratch: .

_________________
----------------------------------------------


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 132 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 5 6 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited