Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Planurile Alfa Romeo
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=425
Page 3 of 59

Author:  firestarter [ 06 Dec 2006, 11:49 ]
Post subject: 

e mai mult decat dragalasa... vreau si eu :D

Author:  Alex_Alfa [ 20 Dec 2006, 01:25 ]
Post subject: 

Juniorul nostru, alte chop-uri :)
Mi-e tot mai draga masinuta asta :D

Image

Image

Uitati si sursa

Author:  marius [ 02 Jan 2007, 19:32 ]
Post subject: 

Intr-un articol foarte interesant in ziarul Fianancial Times de azi se vorbeste despre planurile imediate de revitalizare a imaginii companiei,restructurarea retelei de dealeri si imbunatatirea calitatii fabricatiei,fiabilitatii si servicelui,incepand in Marea Britanie si continuand si in celelalte tari europene,bazate pe analize comisionate de J.D.Power.

Author:  marius [ 12 Jan 2007, 04:36 ]
Post subject: 

Toata lumea a rasuflat usurata cand s-a anuntat ruperea legaturilor cu GM,dar acum Fiat cauta noi parteneri pentru a imparti platforme tehnice si implicit a reduce costurile de dezvoltare/cercetare.Citind un articol pe italiaspeed am realizat ca Fiat colaboreaza deja cu 6 alte companii! :yikes:
Sunt de acord ca acesta este mediul de afaceri actual,toti marii construcori de automobile impart platforme pentru eficientizarea productiei(ba nu,Honda este si va fi independenta 8) ) dar conducerea Fiat ar trebui sa se hotarasca odata pentru totdeauna in a-si alege un partener puternic si de la care ar avea de castigat ceva,si nu firme precum Tata sau Chery!
Inca ceva ce nu mi-a placut in articolul acesta:se are in vedere ca platforma viitorului Junior,imprumutata de la GP,sa fie folosita mai departe si de catre o alta companie. :cry:
eu sunt de parere ca Fiat si implicit Alfa romeo ar avea mulkt mai mult de castigat pe termen lung daca ar da o mai mare importanta autenticitatii si si independentei.Vrand nevrand,orice colaborare duce la compromisuri,dar spiritul italian nu se poate imperechea cu nici o alta cultura.

Author:  Alex_Alfa [ 13 Jan 2007, 00:51 ]
Post subject: 

Sincer as fi curios cum s-ar putea imperechea (da' asa putin, de suprafata) spiritul italian cu cel japonez :twisted:
Oare ce ar mai zice bavaria motor wrecked si restul nemtzoilor? :lol:

Author:  Alexandrus [ 13 Jan 2007, 05:11 ]
Post subject: 

Japonez ?!?!?! Gizas, sper ca nu. Daca tot e sa strice ceva, macar sa strice cu un producator european.
Eu unul sper din tot sufletul sa inceteze la Alfa cel putin aceste corcituri, dupa cum se vede nu fac decit sa indeparteze clientii traditionali si sa atraga masele, ceeea ce pe o parte e bine, pe de alta parte face din Alfa doar un alt producator de masini, si eu unul nu imi doresc asa ceva.

Author:  marius [ 25 Jan 2007, 05:25 ]
Post subject: 

La 1 februarie 2007 va avea loc cea mai importanta restructurare la care a fost supusa concernul FIAT in ultimii ani,acompaniata si de schimbarea numelui :shock:
Astfel FIAT Auto devine Fiat Group Automobiles SpA impartita in patru divizii:

Fiat Automobiles SpA
Alfa Romeo Automobiles SpA
Lancia Automobiles SpA
Fiat Light Commercial Vehicles SpA

Comunicatul de presa este foarte alambicat,cunoasteti probabil limbajul de lemn specific,ideea este ca noile schimbari au loc pentru a intari ideea unui mare grup unitar dar care trebuie sa tina totusi cont de individualitatile fiecarei ramuri in parte.

Alte evenimente ce privesc grupul Fiat,fara o legatura imediat cu AR,dar care pot influenta totusi viitorul firmei:Marchionne se va retrage de la conducerea Fiat la finele anului,el va ramane in consiliul administrativ dar nu va mai fi" il cappo di tuti cappi".
Pana in anul 2010 se are in vedere cucerirea a 11% din totalul autohevicolelor vandute in Europa(aceasta cota se situeaza la 8 % in prezent) si cel putin 35% din piata italiana,cu un numar total de 3,5 milioaneautomobile produse.
O alta veste,deloc inbucuratoare spun eu,este ca acordul cu Cherry s-a perfectat,urmand a fi produse circa 100.000 de motoare anual de catre chinezi pentru a fi folosite de catre Fiat.
Nu aceasta este calea pentru a creste in ochii publicului si a pune capat problemelor de fiabilitate! :rant:

Attachments:
trei sigle mult iubite.jpg
trei sigle mult iubite.jpg [ 66.15 KiB | Viewed 6550 times ]

Author:  gabrieldima [ 25 Jan 2007, 09:44 ]
Post subject: 

bleah,o sa vedem fiat cireasa pe strada :evil:

Author:  alexmirica [ 25 Jan 2007, 09:46 ]
Post subject: 

Ce legatura au chinezoii cu piata auto?
Mare greseala, ce traditie au chinezii in domeniu auto si ce traditie au italienii. Mare mi-a fost mirarea cand am citit cele de mai sus, ce ar avea italienii de invatat de la chinezi?

E nasol...

Author:  marius [ 15 Feb 2007, 13:01 ]
Post subject: 

O veste nu prea buna vine din partea departamentului de design:Wolfgang Egger,seful Centrului de Stil Alfa,paraseste firma italiana pentru a deveni seful departamentului de design Audi. :rant:
In mod normal,daca cineva se dovedeste a fi "tradator" si pleaca de la Alfa Romeo,as fi zis -"duca-se !",dar omul asta este cu totul deosebit.Pasionat intreaga lui viata de Alfa Romeo,a studiat designul in Milan,acolo unde a si reusit in 1988 sa prinda bursa de intern in cadrul Centrului de Stil.Restul,e istorie...a facut echipa foarte buna cu Walter da Silva,sub indrumarea caruia au prezentata masini ce nu mai au nevoie de nici o descriere:147,156,166.
Egger insusi s-a remarcat personal in 1997 odata cu prezentarea conceptului Nuvola.De asemenea,noua generatie de modelel Alfa 159,159 SW,Brera si Spider sunt rodul muncii lui.Inclusiv noile modele ce inca nu au aparut,si anume Juniorul,149 si 169 sunt tot produse marca Wolfgang Egger.
Designerul german va intra insa in istorie datorita faptului ca o conceput una din cele mai frumoase masini ale tuturor timpurilor : Alfa Romeo 8C Competizione/Spider!

Author:  Alexandrus [ 15 Feb 2007, 13:18 ]
Post subject: 

Asta e, toti pleaca la Audi, si Da Silva tot acolo a ajuns.

Author:  marius [ 15 Feb 2007, 13:24 ]
Post subject: 

In prezent da Silva este chiar seful designului peste tot concernul VW.

Author:  Alexandrus [ 15 Feb 2007, 13:37 ]
Post subject: 

Ceea ce se cam vede, din fericire pentru VW.

Author:  occ [ 15 Feb 2007, 15:18 ]
Post subject: 

foarte interesant ce se intampla, sincer nu cred ca e o chestiune de bani, mai ales daca a fost pasionat de alfa, e posibil sa fie niste neitnelegeri interne, sau dorinta lui da silva sa-l aduca pe Egger...sau ma rog asa cred eu, sau ...pur si simplu e de bani:D!

Author:  marius [ 02 Mar 2007, 21:54 ]
Post subject: 

Detalii interesante despre noile modele ce vor fi lansate.

*Modelul de clasa mica cunoscut pana acum sub numele de Junior s-ar putea sa primeasca numele de Racer,daca nu pentru toata gama cel putin pentru varianta de varf de 230 CP.
*159 si Brera vor suferi un facelift in 2010, designul revizuit si greutate mai mica vor constitui elemente care probabil vor asigura succesul pe piata nord-americana.
*Urmatoarea premiera este 159 CrossWagon 4x4.
Vor urma:
-Junior/Racer-este primul exemplu din nou politica de nume a firmei:se pare ca de acum inainte masinile vor purta nume si nu indicative din cifre.
-149-pe o platforma individuala,si nu cea a lui Bravo.
-169-se spera pentru propulsia provenita in urma utilizarii platformei Maserati,dar se pare ca utilizare acestei se va dovedi prea costisitoare,alternativaa fiind utilizarea unei platforme de 159 alungita.

Author:  Alexandrus [ 03 Mar 2007, 02:14 ]
Post subject: 

Nu stiu de ce, dar pe piata nord americana nu cred ca sunt foarte interesati de greutatea masinilor, judecind dupa modelele ce au succes acolo ;)

Author:  marius [ 12 May 2007, 10:52 ]
Post subject: 

Una tare: la forumul international "Ecomonia e società aperta" care se desfasoara weekend-ul acesta la Universitatea Boconni din Milan,Marchionne insusi a declarat ca desi Fiat se afla in urma cu numai trei ani in cea mai profunda criza financiara din istoria concernului,la ora actuala se afla in pozitia in care,daca ar dori,ar putea cumpara General Motors sau Ford !!! :shock:
Exuberanta tipic italiana sau declaratii bazate pe situatia reala a grupului Fiat?

Author:  marp [ 02 Jun 2007, 03:00 ]
Post subject: 

Salut,

Saptamana trecuta am fost la Milano pentru o scurta vacanta si bineinteles, ca orice om care navigheaza prin paginile acestui forum, am incercat sa aflu si cat mai multe despre pasiunea noastra comuna
ALFA ROMEO

Am gasit revista AutoOggi care avea un numar dedicat Alfa Romeo. Am ajuns acasa, am scanat paginile si acum le postez sa le cititi si voi.


http://img386.imageshack.us/img386/7782/copnz9.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/7475/pag12jt4.jpg
http://img529.imageshack.us/img529/9250/pag34jv2.jpg
http://img529.imageshack.us/img529/7792/pag5ob5.jpg

Enjoy! :)

Author:  occ [ 02 Jun 2007, 08:11 ]
Post subject: 

Din cate vad..principalul concurent al casei devine Audi..

Author:  Babacu [ 13 Jun 2007, 22:19 ]
Post subject: 

In pagina a doua e o chestie care m-a pus pe ginduri: Junior va fi un Seat? S-a intors Da Silva la Alfa virusat cu Seat?

Author:  Allex [ 14 Jun 2007, 00:20 ]
Post subject: 

Check this out:

http://www.automarket.ro/stiri/un-nou-s ... -3922.html

Poate iese 169 van of the year ...:))

Author:  marius [ 14 Jun 2007, 09:21 ]
Post subject: 

Cand am aflat de noul sef de design al casei prima reactie a fost una de ... Doamne-fereste ! Tipul asta este cel care a realizat ultimele Ferrari,stilul for a fost oarecum contestat.Sa fie un Bangle pentru italieni ?Pe de alta parte,tot el a desenat si superbul Maserati Quattroporte,asadar stie sa deseneze si linii mai rotunjite si sexi ! :)

Author:  occ [ 14 Jun 2007, 10:12 ]
Post subject: 

daca a desenat quattroporte.....sincer a trecut examenul :)!

Author:  marius [ 02 Jul 2007, 22:46 ]
Post subject: 

La o conferinta de presa organizata zilele trecute,seful Alfa Romeo, Antonio Baravalle a prezentat noi informatii si schite provenite de la Centro Stile Alfa despre viitoarele modele hatchback ale firmei.
Juniorul va avea un pret in jurul sumei de 16.000 de euro,o lungime de aproximativ 4 metri si va avea ca targhet segmetul de varsta 18-30 de ani(sa fie asta masinuta care sa-i tina aproape pe oameni ca aicu sau alex the novitec kid,pentru care dupa 147 nu prea exista inlocuitor in gama actuala Alfa ?)Masina va fi bazata,asa cum se stie,pe mecanica lui Fiat GP,iar designul partii frontale dar si a celei posterioare va fi inspirat din 8C.Lansarea este preconizata pentru a doua jumatate a lui 2008,dar un preview este luat in calcul pentru Salonul Auto de la Frankfurt sau cel din Bologna de la finele anului.Motorizarile disponibile voar avea capacitati cuprinse intre 1.4 si 1.8,acesta din urma in variantele sale turbo de 180 sau 230 de cai ar putea echipa chiar un Junior GTA,eventual cu tractiune integrala si cutie in 6 viteze.

Cat despre 149,urmasul lui 147 care ar fi trebuit sa apara deja de multisor pe piata,se preconizeaza ca va fi lansat abia in 2009.Cu o lungime in jurul a 4,3 metri si un pret posibil de 28.000 de euro,va fi un model clar superior actualului model compact Alfa.Mecanica va fi o evolutie a lui Bravo iar stilul,inca nedefinit in linii clare, va avea ceva din Lancia Delta HPE dar si din conceptul BMW CS.

Surse neoficiale vorbesc si despre diversificarea gamei Alfa,in sensul lansarii de modele nisa pe baza acestor doua model compacte importante:un coupe derivat din 149 care ar putea sa primeasca numele Giulietta si un coupe-cabrio bazat pe Junior.

Attachments:
alfa_149_sketch_04.jpg
alfa_149_sketch_04.jpg [ 16.26 KiB | Viewed 6750 times ]
alfa_149_sketch_03.jpg
alfa_149_sketch_03.jpg [ 22.25 KiB | Viewed 6751 times ]
alfa_junior_sketch_02.jpg
alfa_junior_sketch_02.jpg [ 25.53 KiB | Viewed 6750 times ]
alfa_junior_sketch_01.jpg
alfa_junior_sketch_01.jpg [ 22.35 KiB | Viewed 6751 times ]

Author:  Alexandrus [ 03 Jul 2007, 01:44 ]
Post subject: 

Platforme FIAT, nu imi place cum suna, daca e asa singurele masini Alfa cu platforma proprie vor fi 159/Brera si eventual 169.

Page 3 of 59 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/