Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
ce alfe am mai vazut pe mobile.de etc. https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=3945 |
Page 3 of 108 |
Author: | Nea Victor [ 17 May 2008, 00:28 ] |
Post subject: | |
La care firme te referi ? VAG ?BMW?Tata Motors ? LE: Superb GTV-ul ! Pretul e super ok , cam nashpa ca e de la un "private seller" |
Author: | nisulescu [ 17 May 2008, 00:33 ] |
Post subject: | |
Victor Valcov Quote: La care firme te referi ? VAG ?BMW?Tata Motors ?
bentley? rolls royce? jaguar?
" |
Author: | nisulescu [ 17 May 2008, 00:41 ] |
Post subject: | |
trifoi cu patru foi |
Author: | Nea Victor [ 17 May 2008, 00:45 ] |
Post subject: | |
Intre 1931 si 1998 , Bentley a fost parte a Rolls-Royce . Rolls-Royce de fapt sunt doua "firme" fondate de aceiasi oameni , dar care functioneaza in paralel cu acelasi nume . Numai una din ele mai este englezeasca , cealalta fiind preluata de BMW . Jaguar a facut recent masini pe aceeasi platforma cu Ford Mondeo . A fost preluata de Tata Motors . Te las sa ghicesti cu ce se ocupa cealalta firma ce poarta numele Rolls-Royce. |
Author: | nisulescu [ 17 May 2008, 00:52 ] |
Post subject: | |
aici nu e vorba de cine ce face... e vorba de masina care o vezi in fata ochilor... nu de faptu ca cineva a cumparat...si altu a facut... si tot asa... eu unu cand ma uit la o masina ma uit la ea...nu ma ghidez dupa faptu ca firma a fost cumparata de cutare... asta nu strica o masina... ca tot ziceai ceva de 1931... uite ceva din acel an |
Author: | Nea Victor [ 17 May 2008, 00:58 ] |
Post subject: | |
Pai nu e din acel an . Sau nu e Alfa . E replica . |
Author: | nisulescu [ 17 May 2008, 01:05 ] |
Post subject: | |
Vehicle Description: Alfa Romeo Monza Replika / Karosserie Aluminium / Technik vollständig Alfa (1750 ccm) First Registration: 4/1931 nu stiu exact...dar eu vad acolo first registration... adica e in 1931 inmatriculata |
Author: | Nea Victor [ 17 May 2008, 01:09 ] |
Post subject: | |
Pai nu vezi si REPLIK ? Si motorul de 1750 cmc ? Parca astea au avut motoare de 2336 si de 2900 cmc , correct me if I'm wrong . |
Author: | nisulescu [ 17 May 2008, 01:12 ] |
Post subject: | |
i can't corect you because i don't know... vad eu replik... asta inseamna ca e replica dupa alfa monza aia? dar intrebarea este a fost sau nu inmatriculata in 1931? |
Author: | Nea Victor [ 17 May 2008, 01:18 ] |
Post subject: | |
Asta trebuie sa stie nenea private seller . Nu stiu . Daca a gasit el un sasiu pe care a pus o caroserie facuta de el din aluminiu si un motor de 1750 , poate ca acel sasiu e inregistrat pe undeva . Nu ma pricep prea bine la legile nemtesti de inmatriculare (de fapt nici la cele romanesti ) . Dar vanzatorul poate sa zica ce vrea . Eu cred ca el a vrut doar sa sublinieze varsta modelului , blah blah . |
Author: | nisulescu [ 17 May 2008, 01:24 ] |
Post subject: | |
este posibil sa fie reconditionata masina si cu alt motor... daca zici ca nu aveau masinile ca asta motoare de 1750... |
Author: | Nea Victor [ 17 May 2008, 01:27 ] |
Post subject: | |
Pai e REPLICA omule ! Una e sa reconditionezi , alta sa faci o copie . |
Author: | GURU [ 17 May 2008, 09:09 ] |
Post subject: | |
sunt convins ca e o copie a modelului fabricat in 1931. nu cred ca avea de unde sa gaseasca un motor original si este probabil sa fi folosit un motor Alfa Romeo de 1700 cmc de generatie `70-`80. sunt sigur ca exista membri care ne-ar putea lamuri in aceasta privinta. P.S.: avand in vedere ca originale nu se gasesc pretul acestei masini pare ok dar tot nu te poti lauda ca ai una originala. (comparatie dusa la extrem) o replika auto oricat de bine ar fi ea realizata seamana a femeie gonflabila. niciodata nu vei simti aceeasi placere |
Author: | nisulescu [ 17 May 2008, 10:54 ] |
Post subject: | |
dar daca tu vezi pe cineva pe strada in astfel de masina iti dai seama daca e originala sau replica? |
Author: | GURU [ 17 May 2008, 20:31 ] |
Post subject: | |
daca o vezi pe strada o admiri indiferent de e originasl sau replica. ambele vatriante sunt demne de luat in seama iar munca si banii necesari unei asemenea proiect sunt lucruri cu care poti sa te impui. eu insa vorbesc din punctul de vedere al colectionarului. exista 2 variante: 1. sa detii un autoturism original cu numar de serie, cu certificate, medalii, etc. dar pe acela nu-l vei scoate pe strada nici la plimbarile de duminica ci doar in situatii deosebite, concursuri, parade expozitii, si de care in mod sigur iti spun ca vei fi mandru pentru ce e masina in sine si nu pentru valoarea ei pecuniara si 2. sa detii o replica, care sa atraga intradevar atentia dar nimeni nu o va aprecia pentru ce este masina ci pentru munca , investitia financiara (care uneori e atat de mare incat ai putea sa cumperi una originala dar nu ai de unde), frumusetea (celei originale), si pasiunea ta de a o avea. sunt lucruri diferite, si vorbesc d.p.d.v. al celui care poate avea o parere despre masini si nu a lui nea NELU din colt pentru care Replika si originalul au aceiasi valoare. |
Author: | nisulescu [ 17 May 2008, 21:23 ] |
Post subject: | |
"si vorbesc d.p.d.v. al celui care poate avea o parere despre masini si nu a lui nea NELU din colt pentru care Replika si originalul au aceiasi valoare" ai avut original asu ai lucrat la replica? sau de ce zici ca tu esti omul care poate spune ce inseamna o masina originala sau o replica? iti spun ca sunt si excentrici care au bani si se si plimba cu astfel de masini si ep strada... doar ca nu vezi tu in romania asa ceva... |
Author: | GURU [ 17 May 2008, 21:40 ] |
Post subject: | |
scuze dar n-ai prins corect ideea sau nu m-am facut inteles pe deplin nu spun ca eu sunt cunoscatorul si tu nea Nelu. pentru un cunoscator/colectionar originalul inseamna mult mai mult. un colectionar nu si-ar lua o replica decat daca in nici o alta masura nu-si poate intregi o colectie de masini originale - ii lipseste un model anume si nu-l gaseste nicicum (cazul masinilor facute in anii 1938-1939 cand datorita declansarii celui de-al 2lea razboi mondiasl productia auto a fost sistata si au fost masini scoase in mai putin de 50-100 de exemplare care s-au pierdut in razboi) colectionarii colectioneaza masini originale si nu replici. replici putem avea si eu si tu si nea Nelu din colt dar asta nu inseamna ca au o alta valoare decat cea investita in materiale. Original inseamna unic, pasiune, autentic |
Author: | nisulescu [ 17 May 2008, 22:10 ] |
Post subject: | |
ps. aici ai dreptate cu valoarea unei astfel masini epntru un colectionar... dar unii cu bani o cumpara pur si simplu sa iasa in evidenta... dar sunt si multi care pun pasiune in asa ceva |
Author: | nisulescu [ 17 May 2008, 22:17 ] |
Post subject: | |
GT alb cu usi tip lambo... bestial... imi place culoarea alb la GT |
Author: | Alex_Alfa [ 17 May 2008, 22:24 ] |
Post subject: | |
Scump. Kitsch scump. |
Author: | nisulescu [ 17 May 2008, 22:34 ] |
Post subject: | |
nu conteaza pretu... ca doar le privim ... oricum sunt masini care ies in evidenta... unele in bine...altele sunt exagerate un pic |
Author: | nisulescu [ 17 May 2008, 22:37 ] |
Post subject: | |
m-am uitat acum iar pe pozele acestea... ce urat da vopseaua aia rosie pe interior... pe bord... pe partile argintii... prea mazgalita |
Author: | nisulescu [ 17 May 2008, 22:40 ] |
Post subject: | |
alb negru ce tatuaje tip tribal pe masina asta vitezomanu gica avea masina mica...rosie ca focu... suparata masinuta asta |
Author: | Alex_Alfa [ 17 May 2008, 22:49 ] |
Post subject: | |
Hai te rog nu mai pune toate prostiile pe topicul asta.. Si vezi ca e contrar regulamentului sa postezi consecutiv edit: m-am referit la GT-urile alea |
Author: | nisulescu [ 17 May 2008, 23:52 ] |
Post subject: | |
pai este offtopic si e vorba de ce alfe vedem nu mai postez asa...dar pur si simplu imi mai aminteam cate ceva noroc |
Page 3 of 108 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |