Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Misano Blue Veloce https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=26249 |
Page 3 of 10 |
Author: | AndreiMR [ 07 Dec 2017, 14:10 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
De fapt, cei de la Apple nu vor Waze pe CarPlay, fiindca trag cu dintii de aplicatia lor oribila de navigatie. Google n-are nicio vina aici, si nici nu (mai) incearca sa promoveze Google Maps inaintea Waze. Pentru AndroidAuto este dispoibila Waze de ceva timp...cu mentiunea ca in Romania oficial nu e disponibil Android Auto, trebuie instalat din alte surse decat magazinul Play. |
Author: | georgeg [ 07 Dec 2017, 14:25 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
Cu riscul de a fi considerat hater, tradator sau mai stiu eu ce, voi afirma urmatoarele: sunt perfect de acord cu tine jull, absolut toate remarcile legate de masina le consider pertinente, iar faptul ca unii colegi considera evolutia tehnologica o involutie si ca ar trebui pe loc data deoparte mi se pare o prostie. Pe sleau, consider ca daca dau 40k euro pe un track weapon ca un lotus, porsche, etc, atunci da, nu am pretentii de gadget-uri si confort, vreau sa fiu rasplatit 100% cu senzatii pure, magice, de condus, pe circuit si nu numai. Cand insa arunc aceeasi suma pe o berlina moderna, aruncata in focul luptei celei mai disputate clase si anume cea a berlinelor medii, consider ca lipsa multor chestii de comfort si functionalitate sau studiul precar al unor aspecte, nu poate fi trecut cu vederea. Da vreau apple carplay/android auto, da vreau ergonomie studiata exemplar, da vreau sa pot decupla un nenorocit de esp fara sa duc masina la tuneri ca sa jmekereasca sistemul, da vreau multe altele pe care masina nu le are, ca sa pot parcurge mai rapid si mai relaxat distantele lungi pentru care se presupune ca am luat masina asta. Asta e parerea mea, scuze daca am deturnat discutia, insa atunci cand am citit postarea ta m-am regasit fix in situatia de acum cateva luni cand, din pacate sau nu, am ales alt drum, dupa ce am asteptat giulia mai bine de 1 an cu sufletul la gura si eram absolut convins ca ea e aleasa. L.E. android auto/apple carplay nu vor putea fi "introduse" pe modele produse inainte de lansarea lor pe respectivul model dat fiind ca implica si ceva modificari hardware, nu doar update de soft. Sunt in situatia asta cu o masina din familie, o coreeana, produsa cu fix o luna inainte de a introduce respectivul producator aceste noutati in lista de optionale. Zadarnic am incercat sa fac "update" catre acele sisteme, implica prea multi bani investiti in schimbarea de componente pe masina. |
Author: | mugurel [ 07 Dec 2017, 14:58 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
georgeg Quote:
Cu riscul de a fi considerat hater, tradator sau mai stiu eu ce, voi afirma urmatoarele: sunt perfect de acord cu tine jull, absolut toate remarcile legate de masina le consider pertinente, iar faptul ca unii colegi considera evolutia tehnologica o involutie si ca ar trebui pe loc data deoparte mi se pare o prostie.
Uiti un amanunt important care de fapt te diferentiaza pe tine de Jull si care face ca remarcile celor care il sfatuiesc sa se relaxeze , sa fie pertinente si nu prostie asa cum consideri tu ; Tu ai ales sa nu cumperi Giulia , ai ramas la stadiul de oferta si nemultumire . El a luat masina stiind ca are aceste lipsuri , deci asumat . Mai are sens acum , cu masina in fata casei , sa isi faca sange rau aiurea ? Ce castiga si ce ar putea rezolva ? Era absolut logic si perfect indreptatit sa fie nemultumit ca si tine INAINTE de a lua decizia de cumparare si a achita masina . Acum trebuie doar sa se bucure de ea asa cum e . Eu asa vad situatia .
Pe sleau, consider ca daca dau 40k euro pe un track weapon ca un lotus, porsche, etc, atunci da, nu am pretentii de gadget-uri si confort, vreau sa fiu rasplatit 100% cu senzatii pure, magice, de condus, pe circuit si nu numai. Cand insa arunc aceeasi suma pe o berlina moderna, aruncata in focul luptei celei mai disputate clase si anume cea a berlinelor medii, consider ca lipsa multor chestii de comfort si functionalitate sau studiul precar al unor aspecte, nu poate fi trecut cu vederea. Da vreau apple carplay/android auto, da vreau ergonomie studiata exemplar, da vreau sa pot decupla un nenorocit de esp fara sa duc masina la tuneri ca sa jmekereasca sistemul, da vreau multe altele pe care masina nu le are, ca sa pot parcurge mai rapid si mai relaxat distantele lungi pentru care se presupune ca am luat masina asta. Asta e parerea mea, scuze daca am deturnat discutia, insa atunci cand am citit postarea ta m-am regasit fix in situatia de acum cateva luni cand, din pacate sau nu, am ales alt drum, dupa ce am asteptat giulia mai bine de 1 an cu sufletul la gura si eram absolut convins ca ea e aleasa. L.E. android auto/apple carplay nu vor putea fi "introduse" pe modele produse inainte de lansarea lor pe respectivul model dat fiind ca implica si ceva modificari hardware, nu doar update de soft. Sunt in situatia asta cu o masina din familie, o coreeana, produsa cu fix o luna inainte de a introduce respectivul producator aceste noutati in lista de optionale. Zadarnic am incercat sa fac "update" catre acele sisteme, implica prea multi bani investiti in schimbarea de componente pe masina. |
Author: | georgeg [ 07 Dec 2017, 15:06 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
Mugur, departe de mine gandul ca e prostie sfatul de relaxare dupa ce achizitia a fost facuta. Eu ma refeream ca e prostie sa treci acele nemultumiri in categoria de neimportante. Masina cu siguranta este o incantare, atat de privit cat si de condus. Sunt sigur ca aceste capitole vor fi imbatabile inca multa vreme, am zis-o si o sustin in continuare, daca designul este chestie de gust personal si nu poti obliga marea masa sa fie de acord, pe partea de tinuta de drum si sportivitate Alfa Romeo prin Giulia a ridicat stacheta foarte sus si va mai dura ceva vreme pana sa fie macar egalata. |
Author: | mugurel [ 07 Dec 2017, 15:24 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
Aia clar , sunt de acord . Fiecare isi stabileste peste ce nu poate trece cu vederea , iar daca masina are si un pret maaare , atunci chiar ca decizia e dificil de luat . Dar dupa ce o iei nu iti ramane decat sa te bucuri de ea . Waze-ul asta , ce greutate a ajuns sa aiba in alegerea masinii Adevarul e ca daca il aveam deschis la momentul in care am ramas fara permis pt 3 luni era ceva |
Author: | yux_mm [ 07 Dec 2017, 17:52 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
Da, da. Si eu. De 2 ori. Guli, referirea mea la sufragerii pe roti se refera la intreaga industrie auto. Pentru ca asta e trendul acum.... |
Author: | Jull [ 07 Dec 2017, 20:28 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
adriand78 Quote: In rest, cred ca ar trebui sa te obisnuiesti cu ideea ca pe un forum, oricine poate scrie si oricine poate sa iti si raspunda (fie sa te ia la misto, fie sa fie de acord cu tine). Adica e ca si in viata, pe unii ii iubesti, pe altii ii urasti Eu cred ca te vei obisnui cu stilul de pe alfaclub, dar orice ar fi, unele chestii nu le lua personal
Trollez forumuri mult mai dure cam din 1999, deci nu mă sperie alfaclub Aș vrea însă să mențin un ton decent, pentru că probabil ne vom cunoaște și live la meets și devine ciudat când împarți o bere cu unul care te-a făcut albie de porci (sau invers). mugurel Quote: Mai are sens acum , cu masina in fata casei , sa isi faca sange rau aiurea ? Ce castiga si ce ar putea rezolva ? Era absolut logic si perfect indreptatit sa fie nemultumit ca si tine INAINTE de a lua decizia de cumparare si a achita masina . Acum trebuie doar sa se bucure de ea asa cum e . Eu asa vad situatia .
Ba sunt foarte relaxat, mulțumesc. Și chiar și atunci când îmi fac sânge rău, privesc lucrurile cu umor, nu cu înverșunare. Ce nu înțelegeți voi e că poți să îți adori copilul și totuși să te plângi unor prieteni că e afon. Nu este o contradicție de noțiuni sau stări aici
|
Author: | centurion [ 07 Dec 2017, 21:15 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
Din punctul meu de vedere, viitorul (auto) foarte apropiat merge pe 3 directii (care, ulterior, vor fi 3 intr-una): - vehicule electrice (in 6 sau 7 ani de acum incolo vor fi o optiune, zic eu, imbatabila (sunt si un pic subiectiv/optimist in acest caz deoarece sunt fan al motoarelor electrice)) - vehicule autonome - multimedia FCA sper ca va recupera acest ecart despre care vorbiti. Este imposibil sa nu fie cineva acolo care sa se ocupe de analiza concurentei, care sa faca studii de piata si sa inteleaga ce isi doreste clientul de autoturism de clasa medie (apropo, nu clasa asta este cea mai disputata ci clasa compacta). In final Giulia este un model pentru viata de zi cu zi, pentru familie (unde este caroseria break ???), pentru concedii etc., trebuie sa aiba tot confortul pe care il ofera si concurenta. Nicio masina nu le are pe toate si, cum spunea cineva mai sus, niciuna nu este perfecta. Ramane ca fiecare sa se bucure de ceea ce are. Consider insa ca orice discutie de genul acesta trebuie sa existe. Cine se inchide in bula lui de cristal si nu mai vede dincolo de ea are o problema de perceptie a realitatii. |
Author: | nesquick [ 07 Dec 2017, 22:17 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
Aceasta discuție poate fi mutată in alta arie... nu as vrea sa stricam topicul lui Jull Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | LIVIU_CTS [ 09 Dec 2017, 22:38 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
ca o experienta personala vis-a-vis de diversele briz-brizuri ce bantuie masinile de ceva ani: tipologia mea de conducator auto e mai de "pilot", adica merg dinamic spre tare, prefer sa fiu in control total, cu minime interventii electronice, cutie manuala, nu prea interesat de anexe/conexe, confort, prin urmare navigatia in bord si senzorii de parcare i-am gasit total inutili mie si am ales masina in consecinta. daca navigatia de pe telefon si-a facut treaba tot timpul si nu am simtit nevoia uneia in bord, o situatie neplacuta emotional (parintii in spital) m-a decuplat de la extremitatile masinii si m-a facut sa proptesc spatele in rampa de acces urgente a spitalului. era intuneric, in zona moarta vizual. daca aveam senzori, n-o pateam. da, sunt unele 'nimicuri" de care nu ai nevoie tot timpul dar care te pot ajuta fix atunci cand ai nevoie de ele. si atunci problema se pune: la clasa/categoria de pret se cuvine ca acele "nimicuri' sa vina "la pachet"? cel mai probabil ca da. nu am inteles care e impactul financiar la montarea senzorilor in fata? la fel cum interb cat ar fi costat sa puna honda alcantara pe bancheta spate in type-r sa nu fie o stofa de2 lei. nemultumirile, de orice fel, nu sunt injurii. bine ca restul compenseaza, altfel ar fi tragic |
Author: | ALXege [ 11 Dec 2017, 00:52 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
Talpa pana la 7k! )) cum e? Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | bele_mihai [ 11 Dec 2017, 01:41 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
Ai avut ceva rabdare. P.s. cam haleste bine..la 47km/h viteza medie 12% |
Author: | Jull [ 11 Dec 2017, 02:28 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
Păi, părțile bune întâi: - are o accelerație absolut brutală, mai ales plecarea de pe loc. Simt cumva că toate cele 4 pneuri agață asfaltul și aruncă mașina în față câțiva metri și abia apoi începe să ruleze pe șosea. Pe lângă 4x4, cred că la sentimentul ăsta contribuie și turbo-ul care își face bine treaba. Nu regăsesc turbo lag-ul despre care se plâng unii revieweri. - în D schimbă neașteptat de lin chiar și în Dynamic și urcă fără jenă la 6000+ rpm. În M schimbările au un ”recul” destul de violent, care pe de-o parte are feeling de NFS și pe de-altă parte îmi induce o oarecare neliniște că stric transmisia. E incomparabil mai violentă schimbarea manuală comparativ cu modelul diesel pe care am făcut test-drive. - Direcția este incredibil de rapidă, iar stabilitatea pe viraje și asfalt uscat pare în ciuda legilor fizicii (atât cât am apucat să văd în 2 saptămâni de condus). Am luat viraje pe care le știu bine cu viteze mult mai mari decât mă așteptam. Cu pneurile de vară pe asfalt ud e altă poveste și nivelul de încredere scade. Nu exclud să poată fi scos fundul în afară mai ușor decât ar vrea ESP-ul, dacă e ud pe jos (erm, fundul mașinii). - Îmi place (și nu-mi vine să cred că spun asta) Forward Collision Warning. Nu e un sistem isteric. De fiecare dată când m-a avertizat am simțit că avea dreptate. Adică mi s-a părut că a înțeles mai repede decât aș fi putut eu că cel din față a oprit mai brusc și/sau mai tare decât părea. În plus, e un sistem puțin intrusiv, care nu frânează de capul lui, ci mă ajută pe mine să cresc forța de frânare. - Pe jantele de 19 e rigidă, dar nu neplăcut de rigidă. De fapt e fix în acel interval de rigiditate în care simți asfaltul și ai tentația să o calci (să zicem feeling sport), dar nu troznesc îmbinările sau articulațiile pasagerilor. Nu mi se pare că activarea ”bumpy road mode” schimbă dramatic lucrurile. - Una dintre grijile mele înainte de cumpărare era garda la sol. Varianta Q4 are o gardă puțin crescută față de Q2 și a putut urca orice bordură aș fi avut nevoie, în limite rezonabile. Ideea e că NU trebuie menajată excesiv la mersul în oraș, ci tratată ca orice altă berlină. Apoi câteva mici observații critice (sper că v-ați obișnuit deja cu mine): - Nu e chiar atât de rapidă pe cât se laudă. N-am cronometrat 0-100, dar sunt destul de convins că fără șmecherii la plecarea de pe loc (frână cu stângul și plecare de pe loc cu ea turată la 2-3000), nu e 5,x, ci 6,x. Ceea ce e ok, mi-am asumat că nu voi merge la drag când am renunțat la Golf R DSG. - Trecerea din D, în N și apoi în A schimbă foarte evident turația la care schimbă vitezele și implicit zgomotul motorului. Ceea ce NU schimbă este delay-ul pe care îl are cutia între momentul când apeși pedala de accelerație până la fund și momentul când pricepe că vrei să mergi tare și retrogradează. În toate cele 3 moduri are câteva miimi de secundă de confuzie tâmpă. Este ceva ce se poate anticipa și astfel evita (fie forțând retrogradarea cu padelele, fie cu un throttle-blip premergător), dar ramâne enervant. - Frâna necesită obișnuință. Scriam și pe threadul cu Stelvio că mi se pare moale și ineficientă în prima parte a cursei, pentru ca în a doua parte să te bage în parbriz. Și încă ceva. E genul de mașină care induce o stare de nervozitate în baeții cu Benveuri și Audi. Se agită neașteptat de mult lângă mine la semafor, turează motorul, aruncă priviri agresive, vor să se dea etc Fiind în rodaj și nefiind vreun boy racer, am avut amabilitatea să servesc doar două X5-uri. În ambele cazuri am ezitat inițial și am hotărât să le fac această onoare abia după ce ei porniseră de pe loc. Nu știu ce motoare aveau dar, în ciuda ecartului și a faptului că nu am dus-o în roșu, i-am ajuns și depășit cu cel puțin jumătate de mașină până la stopul următor. Disclaimer: nu am depășit viteza legală pe tronsonul respectiv de drum |
Author: | GabiNS [ 11 Dec 2017, 10:59 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
Imi place mult cum tii "jurnalul" si, mai ales, cum iti alegi cuvintele. E o placere sa-ti citim impresiile. Keep it up! Cat despre masina: sa te poarte bucuros mult timp de aici inainte! E superba! Sent from Narnia |
Author: | Valak [ 11 Dec 2017, 12:29 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
Felicitari si din partea mea pentru eleganta exprimarii ! |
Author: | alfetta [ 11 Dec 2017, 14:55 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
0-100 cred ca depinde si de calitatea benzinei si de temperatura exterioara, nu cred ca mint italienii, cel putin in cazul masinii mele este cat scrie in carte. https://youtu.be/AiYxOlsdjqQ |
Author: | LIVIU_CTS [ 11 Dec 2017, 18:07 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
sunt ceva video pe youtube cu acceleratii care chiar se incadreaza la ce zice cartea. daca ai testat-o acum, cand temperatura si substantele de pe asfalt nu te ajuta in directia asta, e normal sa-ti dea cu virgula. conteaza f mult momentul lansarii atata vreme cat softul nu are o rubrica dedicata launch control cum au altele (din pacate, chiar nu inteleg de ce nu au facut). si eu tot caut info in legatura cu garda la sol, mi se pare prea offroad. kitul eibach se pare ca o coboara prea mult si chiar se precizeaza mai nou except. Q4 nu pre ainteleg ratiunea pt garda mai mare, diferenta intre Q4 si RWD e de 63 kg iar pe sub masina nu apare nimic in plus decat la transmisie punte fata. enjoy! |
Author: | georgeg [ 11 Dec 2017, 18:09 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
Cred ca partea de "minus" ce face referire la delay-ul cutiei de viteze este specific oricarei automate, fie ea si zf. Am aceeasi cutie pe masina mea, chit ca sigur e setata sa mearga altfel decat pe giulia veloce, delay exista insa nu deranjant. Plus ca pana acum, n-am prea gasit masina care sa retrogradeze asa cum imi doresc, nici macar cele de tip dublu ambreiaj nu sunt rapide decat pe urcare de treapta, ambreiajele sunt sincronizate sa schimbe foarte repede doar in sus. Anyway, cred ca masina va fi o incantare si mai mare odata cu trecerea timpului, motorul se va mai lasa, tu te vei obisnui cu ea si numarul de victime facute pe demaraje scurte sau drumuri virajate va fi in crestere. |
Author: | Jull [ 11 Dec 2017, 21:43 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
@GabiNS și Valak, mersi. O să încerc să ofer informații pe care eu le-aș fi dorit disponibile când îmi căutam mașina. Poate dă vreun viitor cumpărător de Giulia peste thread. @alfetta sunt convins că italienii nu mint. Dar pe lângă condiții ideale (apropos, o hrănesc doar cu OMV100) spuneam că sunt convins că sunt necesare și niște artificii la pornirea de pe loc, în absența launch control. În videoclipul postat de tine de exemplu, cel care filmează turează mașina la 2000 înainte de decolare, cu piciorul stâng pe frână (chestie care din experiența mea nu pare să îi placă foarte tare mașinii și pe care nu am să o fac prea des). Chiar și așa scoate 5.5 secunde, care sunt peste cele 5.2 pe care le regăsesc eu în cartea tehnică. Prin contrast, la Golf R rezultatele din teste sunt mai bune decât cele din cartea tehnică, iar efortul e minim. Sunt în asentimentul lui Liviu că ar fi putut să ne răsfețe cu un sistem de launch control. Repet însă, nu voi face drag, așa că cifrele astea nu prea contează. @george, da, sunt și eu convins că mă voi obișnui cu toate micile imperfecțiuni. @Liviu, masochist ca deobicei Mai joasă de atât și nu cred că vei putea să o parchezi vreodată în subteranul unui mall, sau să urci vreo bordură. Nu știu cum e în Cluj, dar pentru mine e la limita a ceea ce este acceptabil în București. Iar asta cu înălțimea Q4 e un mister nerezolvat și pe forumurile de afară, dacă țin bine minte. |
Author: | georgeg [ 11 Dec 2017, 22:26 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
Nu doar alfa ofera garda la sol ceva mai inalta la modelele cu tractiune integrala, fata de cele cu o singura punte motrica. Este si cazul bmw, mercedes, audi, etc. Ba mai mult, la unii din cei mentionati, tractiunea integrala nu poate fi echipata cu suspensie sport, doar suspensie normala. |
Author: | LIVIU_CTS [ 11 Dec 2017, 23:20 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
discutia cu paralela intre celelalte awd de pe piata cu privire la garda la sol am vazut-o pe un forum italian, s-au apucat unii chiar sa le masoare sa arate ca giulia q4 e mai cocotata decat toate celelalte. toata viata am avut suspensii aftermarket, pe toate masinile. nu urc pe borduri si evit rampele exagerate. cu atac pe diagonala n-am avut probleme niciodata. masinile mele sunt lasate in limita functionalitatii, nu sunt fan show and no go. pt mine garda quartoFoglio (cum zic vorbitorii de engleza) e perfecta. undeva la 2cm minus fata de veloce. tu esti mai practic decat mine, eu sunt dispus sa mai si sufar la frumusete . |
Author: | Alfavile [ 12 Dec 2017, 16:16 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
Pai s-or fi gandit ca ai de-si cumpara Q4 le mai baga si pe oaresce coclauri, nu merg doar pe asfalt ca-n palma, si de acolo garda la sol mai mare. Zic si eu... |
Author: | ALXege [ 12 Dec 2017, 19:13 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
Legat de schimbarea treptelor: latenta pe schimbarea inferioara nu vine din schimbarea efectiva a treptei, ci din timpul de reactie al interpretarii intentiilor soferului. Schimbarea efectiva a treptei, atat in jos cat si in sus, mi se pare ca se produce instant la tipul asta de cutie. Este evident lucrul asta in momentul in care folosesti padelele. Am condus (putin ce-i drept) si cutii cu dublu ambreiaj, personal nu cred ca pot sesiza diferenta (nu zic ca nu exista, ci ca e la nivel de miimi de secunda insesisabile unui utilizator, chiar si educat - vorbim evident comparativ cu cutia de pe Giulia/Stelvio, nu in general raportat la orice tip de cutie automata cu convertizor de cuplu). Din pacate, cred ca va mai dura pana ca o cutie automata sa iti citeasca gandurile in miimi de secunda, partea buna este ca masina reactioneaza la input-ul asupra padelelor de la volan chair si in modul automat, ceea ce iti ofera posibilitatea sa actionezi tu atunci cand vrei sa faci o manevra extrem de rapida (in putinul timp cat am condus Giulia si Stelvio imi facusem deja un habbit din asta). |
Author: | bmf [ 13 Dec 2017, 19:53 ] |
Post subject: | Re: Misano Blue Veloce |
Lol, comparam X5 de peste 2 tone cu 3.0d 240 cai și centru de masa in nori cu o berlina mai ușoară cu 280 cai. În rest s-a punctat tot ce trebuie: laturi, ezitare la talpa, acele 5 secunde care sunt peste 6. Mă mir de comparația cu Golf R, ala e glont in linie dreapta și kart pe viraje. Un mare plus e LSD-ul mecanic de pe spate, mașina ar trebui sa fie lipici pe curbe. Testat, plăcut. Weekendul următor, test drive cu Giulia killer: KIA stinger gt. Twinturbo 3.3l, 370 cai, awd, LSD mecanic spate, preț de Veloce. |
Page 3 of 10 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |