Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa 156 JTS "Fiona" https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=2548 |
Page 3 of 9 |
Author: | yux_mm [ 09 Jan 2009, 20:33 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Stiu ca bara de rigidizare pe care ai montat-o nu e un moft si are un rol, si cunosc si acel rol. Eu vorbeam de constructia ei, pentru ca am mai vazut una singura in afara de asta. Aceea era un pic diferita pentru ca era facuta dintr-o singura bucata. Adica bara efectiva era sudata de cele 2 capete ce se prind de oalele amortizoarelor. Aceasta pe care o ai tu este prinsa cu surub de cele 2 capete ce se monteaza pe oalele amortizoarelor, ceea ce inseamna ca e articulata. In acest caz ea doar egalizeaza(uniformizeaza) deformarile celor 2 oale, astfel incat unghiurile intre verticala si orizontala ar fi la fel la ambele roti. Poate ma insel, ideea este ca ma intereseaza si pe mine asa ceva. Din punct de vedere al variantelor probabil ca exista, cum ai zis si tu, mai multe. Ma interesa cat te-a costat pe tine bara. Ca sa stiu daca investitia este acceptabila, din punctul meu de vedere, astfel incat sa ma agit sau nu. La mine ar mai putea fi o problema: masina este in garantie si este in leasing, iar ca sa pot monta asa ceva trebuie sa isi dea acordul si aia de la dealer si, si aia de la leasing si probabil si aia de la asigurari. Dar repet, ma intereseaza costul barei. Multumesc anticipat. P.S. inca mai caut butonul "edit" acum l-am gasit |
Author: | nae [ 10 Jan 2009, 13:45 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Cel mai bine contacteaza-l pe gabidima.Din cate vad eu pretul este de aprox ~80euro la care se mai adauga taxele. Cei de la garantie nu au ce comenta, nu vei avea probleme. |
Author: | Alexandrus [ 10 Jan 2009, 14:01 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
yux, ti-a dat deja mura in gura Seth, ce altceva mai vrei ? Here, poftim, daca tu nu esti in stare sa cauti pe site-ul ala desi ti-a dat link : http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... 19_20.html |
Author: | yux_mm [ 10 Jan 2009, 16:11 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Am gasit si site-ul, dar mai sunt si taxele care sunt strans legate de greutatea produsului, iar daca produsul este prea greu taxele cresc foarte mult si nu mai devine rentabil sa il comanzi de pe site-ul respectiv si ar trebui sa cauti in alta parte. Eu il intrebam de costul total al investitiei, dar intre timp m-am lamurit. Punctul 2: site-ul e in germana, germana mea e zero barat, dar pana la urma am gasit la sectiunea "shop" si varianta in engleza, engleza cu care stau ceva mai bine decat cu germana. Punctul 3: il intrebam daca produsul e compatibil cu 147, el avand 156 care e inrudit cu 147. Ceva diferente tot exista intre cele 2 modele si vroiam sa stiu daca exista la capitolul acesta. Intre timp am gasit produse dedicate modelului 147. |
Author: | nae [ 10 Jan 2009, 16:18 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Fiecare produs de pe alfisti.net are si o lista de compatibilitate. Pana una alta, daca mai e ceva de adaugat se poate face pe un topic separat, nu pe al meu. |
Author: | Alexandrus [ 10 Jan 2009, 17:07 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Ba pardon, site-ul e in engleza daca te obosesti sa apesi pe steagul din stinga sus, dar deh... Anyway, ar fi placut daca ar curata cineva offtopicul asta de pe aici, vorba lui Seth, e topicul lui nu discutii despre cum sa citesti si sa cauti pe Alfisti.net. |
Author: | IRBabuin [ 31 Jan 2009, 02:42 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Omu a pus intrebarea corect. Sa revin: bara de rigidizare din poza are 2 suruburi linga prinderile de pe oala amortizoarelor. Daca prinderea de pe oala pivoteaza in jurul acelui surub fata de restul barei, este ~ inutila. O bara de rigidizare trebuie sa fie o teava cu 2 suporturi de prindere sudate de ea, nu prinse cu suruburi. Ceva in stilu asta: http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/ ... :1139.html (dar nu de aluminiu, ca mai mult conteaza rigiditatea mai mare a otelului comparat cu 0.5kg adaugate) |
Author: | Alexandrus [ 31 Jan 2009, 02:57 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Daca tot facem offtopic, tin sa te contrazic. O bara de rigidizare trebuie doar sa nu lase oalele amortizoarelor sa se apropie sau departeze una de cealalta, nu sa le blocheze sa fie la o minima diferenta de nivel. Daca nu are contact flexibil intre suportul de montare si bara, la viraje mai puternice, daca una din oale se va ridica putin peste cealalta, ori o sa smulga suruburile din oala, ori o sa indoiae suruburile de pe cel putin o parte. Bine, sanse ca asta sa se intimple sunt minime, si sunt fix aceleasi ca bara sa pivoteze in jurul acelui surub ce o leaga de prindere. In afara de asta, dat fiind ca oricum oalele nu sunt perpendiculare pe asfalt, cum ar veni, ci au o anumita inclinatie, sansele ca ele sa se ridica sau coboare sunt minime, miscarea lor, in caz ca exista, este de-a lungul axului amortizorului, adica are o inclinatie, si aici intervine bara, nu lasa oala sa se miste. Sper ca am fost destul de clar, desi e ora tirzie si nu sunt tocmai coerent. |
Author: | yux_mm [ 03 Feb 2009, 00:54 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Alexandrus Quote: Daca tot facem offtopic, tin sa te contrazic. O bara de rigidizare trebuie doar sa nu lase oalele amortizoarelor sa se apropie sau departeze una de cealalta, nu sa le blocheze sa fie la o minima diferenta de nivel. Daca nu are contact flexibil intre suportul de montare si bara, la viraje mai puternice, daca una din oale se va ridica putin peste cealalta, ori o sa smulga suruburile din oala, ori o sa indoiae suruburile de pe cel putin o parte. Bine, sanse ca asta sa se intimple sunt minime, si sunt fix aceleasi ca bara sa pivoteze in jurul acelui surub ce o leaga de prindere.
In afara de asta, dat fiind ca oricum oalele nu sunt perpendiculare pe asfalt, cum ar veni, ci au o anumita inclinatie, sansele ca ele sa se ridica sau coboare sunt minime, miscarea lor, in caz ca exista, este de-a lungul axului amortizorului, adica are o inclinatie, si aici intervine bara, nu lasa oala sa se miste. Sper ca am fost destul de clar, desi e ora tirzie si nu sunt tocmai coerent. Deci ce vrei sa spui este ca acea bara face ca inclinarea ansamblului amortizor+arc sa fie aceeasi la ambele roti. Adica sa se formeze un paralelogram (format din acea bara, ansamblul inainte mentionat al celor 2 roti si bratele orizontale ale suspensiei, care fiind legate de "sasiul" masinii nu se pot deforma in plan orizontal) si nu un trapez(asa cum s-ar forma prin lipsa acelei bare, prin departarea sau apropierea capetelor superioare ale oalelor)....hmm, da, ar avea un sens treaba asta. Scuze autorului topicului pentru offtopic, dar trebuia sa ma lamuresc de treaba asta. |
Author: | Meme [ 03 Feb 2009, 01:14 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
qed : http://www.youtube.com/watch?v=m4KgS8ertHU |
Author: | Alexandrus [ 03 Feb 2009, 01:23 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Aaaa, e trapez mon cher indiferent ca e bara au ba. Fara bara insa una din oale se poate apropia putin de cealalta, cu bara nu. |
Author: | nae [ 03 Feb 2009, 01:37 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Atata timp cat discutia e constructiva, by all means, carry on! |
Author: | yux_mm [ 03 Feb 2009, 11:46 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Alexandrus Quote: Aaaa, e trapez mon cher indiferent ca e bara au ba. Fara bara insa una din oale se poate apropia putin de cealalta, cu bara nu.
da, e posibil sa fie trapez. Eu am presupus ca sunt verticale amortizoarele. Oricum, nu conteaza, am prins ideea: sa nu se apropie/departeze capetele superioare ale amortizoarelor.Dilema mea a pornit de la altceva: inainte sa vad acest tip de bara am mai vazut unul singur, care era compus dintr-o bara(in sectiune dreptunghi, ...mai degraba era o platbanda ceva mai solida) si 2 inele sudate la capete, iar inelele aveau gauri pentru prinderea pe suruburi. Acest model bare ceva si mai solid si probabil ca era menit sa nu permita deloc deformarea trapezului/paralelogramului mai sus mentionat. De specificat ca am vazut modelul la emisiunea "Wheeler Dealer". |
Author: | thezapper [ 04 Feb 2009, 15:52 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Nu mai insista cu paralelogramul ala. E trapez toata ziua, si daca o duci la extrem [discutia] va deveni dreptunghi. Paralelogramul arata altfel, si daca ar fi paralelogram ar merge masina aia fooooarte ciudat. Mai mult e chiar trapez isoscel. http://en.wikipedia.org/wiki/Trapezoid Ia priveste cum arata paralelogramul si imagineaza-ti ca ti-ar sta rotile asa: http://en.wikipedia.org/wiki/Paralelogram |
Author: | nae [ 04 Feb 2009, 16:02 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Ok, rog un moderator sa faca split la threadu asta, incepand cu ce post crede el. Sa se inceapa un topic cu barele astea ca se pare ca e grava situatia. |
Author: | ALXege [ 08 Feb 2009, 21:41 ] | ||||||
Post subject: | Re: 156 jts | ||||||
poze cu albinosul felicitari, era singurul lucru care pe masina ta lipsea cu desavarsire (jantele), white or not
|
Author: | Cristi99 [ 08 Feb 2009, 21:52 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
nice Asa trebuie sa arate un 156! |
Author: | Alexandrus [ 08 Feb 2009, 22:06 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Vai ce aiurea arata masina neagra cu jante albe, geeez. Parca e o macheta la scala 1:43 si acolo orice culoare deschisa ar fi jantele, par albe. Iar semnalele negre...nu mai zic, par din alt film. |
Author: | nae [ 08 Feb 2009, 23:54 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Multumesc pentru aprecieri! Alex, cum dau stopurile gri, pe o masina..tot gri? Eniuei, nu tre sa am fani, tre sa imi placa mie! |
Author: | Alexandrus [ 09 Feb 2009, 00:03 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Normal ca tie tre' sa iti placa, dooh, doar nu era sa faci poll pe forum sa ceri pareri despre culoarea jantelor inainte de a le vopsi. Cit despre stopuri, vedem, daca le faci odata Si eu am indoieli mari ca or sa arate bine, dar rosii arata aiurea, clare si mai aiurea, deci.... |
Author: | nae [ 09 Feb 2009, 00:06 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Sunt in facere! Asta am vrut sa spun.Fiecare cu treaba lui. |
Author: | Alexandrus [ 09 Feb 2009, 00:45 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
Da, evident, insa odata ce pui pe forum, te lasi deschis la pareri si comentarii. Unele pozitive, altele negative. |
Author: | ALXege [ 09 Feb 2009, 01:57 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
stai ca la partea cu stopurile m-ati pierdut.. ce gri?! pe ce masina gri?! (ca a ta e neagra..) Anyway, zi-mi ce vrei sa faci si te ajut cu un photoshop inainte sa le maltratezi! |
Author: | bubu_02 [ 09 Feb 2009, 02:24 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
@seth :arata ok, nu le lua seama. Cum ai spus, iti trebuie antifurt la cat de urate sunt @ege: cred ca e vorba de un gta |
Author: | ALXege [ 09 Feb 2009, 02:32 ] |
Post subject: | Re: 156 jts |
a |
Page 3 of 9 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |