Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Prima mea masina : ALFA GT
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=24939
Page 3 of 4

Author:  andreiblitz [ 15 Sep 2016, 17:45 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

Nu cred ca s-ar simti in vreun fel modificarea ECU/resoft pe 1.8 TS.

Author:  nesquick [ 15 Sep 2016, 18:00 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

Ionel, masina este oricum suficient de rigida, iar puterea motorului si cuplul este destul de ponderata... B12 si anti-roll bar, sunt doar niste mofturi fara sens pe drumurile patriei. Crede-ma ca, conduc aceasta platforma de 6ani, am avut tot felul de setup-uri... suspensii sport reglabile, arcuri sport, suspensie normala, roti de la 15 la 18 si am ajuns la urmatoarea concluzie:

1. Pentru Romania si drumurile care ne plimbam alfele, rotile de 17 sunt mai mult decat suficiente. Ce este peste, sunt de fita.
2. Pentru acceleasi drumuri, suspensia stock in stare buna este mai mult decat suficienta. Pentru 147 un set de arcuri -30mm sunt o chestie de finete care imbunatateste stabilitatea masinii cat si look-ul. La GT cu setup-ul stock, este fix ce trebuie.

Eu ii recomand o revizie temeinica asupra trenului de rulare si a amortizoarelor, iar la final sa cumpere un set de anvelope noi premium, iar atunci va intelege ceva din masina. Un set de anvelope noi premium face o diferenta f mare.

Author:  Ionel [ 15 Sep 2016, 18:06 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

Mulțumim mult de informații cristian, categoric ca anvelopa noua premium face diferența, asta ar fi prima investiție pe care ar trebui sa o facă, și pe urma celelalte, dacă tine neapărat.

Author:  valerica [ 15 Sep 2016, 23:36 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

cristianmiu Quote:
Eu iti recomand călduros un sistem Bose, dar tu știi mai bine
Ce are baiatul asta acolo te darama, Bose e in masina, ce are el, e pentru tot cartierul lui.
Partea rea la Bose e ca trebuie sa tragi tot cablajul, nu te limitezi doar la boxe si statie, daca nu tragi cablajul nu faci nimic, iar asta nu e o munca sa merite Bose. Pe langa asta orice 2 sisteme de peste 300lei amplificate si fara woofer iti darama toate Bosele de pe Alfa gt, 47 si 156.

Author:  AlexandruC [ 15 Sep 2016, 23:52 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

Dacă o vrei mai joasă tine tot timpul rezervorul full,deja ai greutatea subwooferelor.
Dacă nu e de ajuns plusează un sac de ciment,cartofi,grau etc.

Author:  Zack1988 [ 16 Sep 2016, 00:02 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

Sal'tare.
In momentul de fata am 2x250w RMS in portbagaj, difuzoarele sunt JBL chiar si cutia de la woofer, nui facuta la cineva, oricum le-am testat si masini nu "baraie" din incheieturi, in masina nu se poate sta, dar altceva baraie, sticla de la tonete :naughty:
Am vrut ceva puternic, am vrut un bas puternic si curat fara sa dau la "maxim" ca la un sistem "standard", in felul asta pot avea un bas puternic la un nivel al volumului mult mai redus.

Mai trebuie in portbagaj 4-8 cutii de gresie si gata :))))) dar asta dupa ce iau carnetul, ca intre timp si asa suntem tot timpul 4 in masina si cu rezervorul plin si se aseara bine masina :naughty:

Legat de urmatoarele modificari, ma gandeam sa fac in urmatoarea ordine:
- stop-uri noi
- semnalizari noi
- niste "benzi" de lumina finute la woofer, si poate cine stie pe unde, dar nu "tiganeala"
- distributie
- sa schimb jantele cu celalalt set
- sa vopsesc jantele
- sa cumpar 1 set de cauciucuri noi "premium"
- polishat geamuri
- foliat geamuri, farurile si stop-urile foliate (incolor)
- eleron
- evacuare
- la final un polish + detailing cu ceara de protectie
- poate un chip pentru 2-3 cai in plus
- poate o suspensie hidraulica (fara sa renunt la actuala suspensie, ii doar un "poate")



Sper sa termin toate acestea pana iau carnetul :smart:

Author:  tomi_alfa [ 16 Sep 2016, 00:06 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

Tin sa-ti spun ca nu exista "poilshat" geamuri si asta e spusa de cineva care se ocupa de reparatii ale parbrizelor unde are si el cereri de astea.

Author:  AlexandruC [ 16 Sep 2016, 00:15 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

Nu face nimeni chip tuning la motoare aspirate,nu obții nimic.
Citește pe net ce,cum si de ce.

Author:  Zack1988 [ 16 Sep 2016, 00:57 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

tomi_alfa Quote:
Tin sa-ti spun ca nu exista "poilshat" geamuri si asta e spusa de cineva care se ocupa de reparatii ale parbrizelor unde are si el cereri de astea.
Sal'
Vazusem in Dacia, pe Soseaua Nationala ceva de polish parbrize ... si mai auzisem si eu de la cineva ... si poate ne adunam cativa duminica :naughty:
AlexandruC Quote:
Nu face nimeni chip tuning la motoare aspirate,nu obții nimic.
Citește pe net ce,cum si de ce.
Fiind prima masina, si nefiind in cunostinta de cauza, nu stiu exact cum sa ma exprim :ziped:

Chip, turbina sau alte avioane, nu stiu nimic din piesele masinii, astai treaba la meserias :evilook: , oricum astai un "poate"

Author:  andreiblitz [ 16 Sep 2016, 01:36 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

Turbina nu ai, deci nici chip-ul nu prea te ajuta.. Daca vrei mai multa putere mai bine treci la 2.0 JTS(cu toate problemele acestui motor care sunt discutate pe forum), 1.9 mJTD(150/170 CP) sau 3.2(daca iti permiti), orice alta manevra la 1.8 TS e "frectie".

Author:  yux_mm [ 16 Sep 2016, 01:55 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

Cristi a purces la o resoftare pe 1.6 eco. Nu a scos racheta din ea dar conform spuselor, overall, se simte mai fasneata masina.
Atata timp cat nu ai pretentii de avion s-ar putea sa merite o resoftare. Vorbeste cu oamenii din domeniu si vezi care sunt beneficiile de care poti profita. Le pui in balanta cu negativele si decizi apoi daca merita investitia sau nu. Musai sa intrebi si de partile negative, sau mai putin avantajoase. unii s-ar putea sa iti spuna ca nu exista, dar nu inghiti chiar toate gogosile de ti se servesc.
Poti incepe de exemplu cu o discutie cu Iluzoriu sau cu Tzivi ca am inteles ca se ocupa si de de-astea, si vezi ce iese. Poti apela evident si la altii din domeniu.

Daca as vrea sa fac asta pe un motor aspirat as incerca sa ameliorez curba de cuplu. O aplatizare a ei pe o plaja de turatii mai larga si pornind poate cu cateva sute de ture de mai jos. Per total nu vei avea mai multa putere, dar vei putea dispune de cea pe care o ai pentru mai mult. Masina se va simti cumva mai puternica in gama de turatii medii, 2700-4500, desi nu este. Tot aia 140cp o sa fie... poate vreo 2-3 in plus.
Mno, exact nu stiu cum se face treaba, dar asta e ceea ce i-as cere eu tunerului.

Altfel, daca vrei ceva mai hardcore, se poate merge pe modificari hardware (non-turbo) si optimizare de soft pentru noul imput. S-au mai facut de-astea pe forum (un 2.0TS si un JTS... nu stiu Horia ce a facut pe 1.6TS...).

...sau o lasi asa si te bucuri de ea :D

Author:  Zack1988 [ 16 Sep 2016, 02:21 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

Stiu ca turbina nu am, dar nu cred ca nu se poate nici un fel de "imbunatatire" a motorului, cumparand alta masina nu ii solutia, ceva tot trebuie sa fie.
Si nu in ultimul rand, un tuning* la "motor" ii un "poate", nu tin neaparat sa fac, dar ca principiu nu cred ca nu se poate face absolut nimic.
1-2-3 caluti de la o noua evacuare, 1-2-3 caluti de la un eleron, 1-2-3 caluti din alta parte, se aduna :D, dar nu cred ca nu se poate face absolut nimic din punct de vedere "mecanic"....

Nu stiu ce anume o sa pun, daca o sa pun, dar idee ii ca nu ca cred ca nu s-ar putea.



Daca o sa fie, va mai dura o perioada, discutiile is constructive :clapping:

Author:  bluecar [ 16 Sep 2016, 04:19 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

geamurile nu se polisheaza pentru ca apare efectul de lupa.
pentru ceva putere in plus am vazut aici:

http://www.autodeltashop.com/index.php? ... o50pfadn26" onclick="window.open(this.href);return false;


http://www.autodeltashop.com/index.php?cPath=29_91" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autodeltashop.com/index.php?cPath=23_65" onclick="window.open(this.href);return false;

Author:  valerica [ 16 Sep 2016, 08:17 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

Fa remap-ul, sub 3000 de rot, adica acolo un masina e moarta se va schimba raspunsul la pedala. In momentul de fata sub 3000 de rot nu se intampla nimic, poti sa bei un suc pana se misca acul, dupa remap raspunsul va fi destul de bun, de prompt. Nu vei castiga mare putere, dar se va rezolva problema raspunsului acceleratiei la turatie mica.

Author:  nesquick [ 16 Sep 2016, 08:32 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

Cine conduce un Teseu sub 3000rpm? Și pentru ce ți-ar trebuii răspuns, pt ca oricum ești subturat?

Cât mai ai pana îți iei permisul ?


Sent from my mobile

Author:  Mircikk11 [ 16 Sep 2016, 08:36 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

Bloc motor alezat , schimbat pistoane ... o sa te coste cam 1000E si o sa castigi 10 -15 cai probabil (daca ii castigi )

Author:  valerica [ 16 Sep 2016, 08:39 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

Da, ai dreptate, a ta porneste de la 3000 si nu scade niciodata sub. Schimbi toate treptele de la 3000 si tot asa.
Tu conduci la fel cum Bose si suspensia stock sunt "fix ce trebuie".
Eu in oras merg sub 3000, subturat cum zici tu, ca peste 3000 am o viteza mai mare ca cea legala, iar uneori as vrea sa schimb o banda mai repede sau masina sa raspunda la.acceleratie, doar cu remap se poate asta. Dar, na, tu mester Ferrari nu ai cum sa intelegi, ca ai furia rosie si esti la goana tot timpul.

Author:  Razvan29 [ 16 Sep 2016, 08:59 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

Citeste topicul Impresii dupa Chiptuning!

Author:  nesquick [ 16 Sep 2016, 15:39 ]
Post subject:  Prima mea masina : ALFA GT

Prima data propun sa va maturizați, iar apoi sa veniți cu astfel de Inepții.
Valerica, inginerii aia cretini și idioți de la Fiat, de îți vine sa crezi sau nu, chiar au proiectat corect motorul Twin spark. Chiar si pentru ăștia mai piloți așa de fel. Motorul asta trage excepțional de frumos între 3500-6000 rpm. Iar dacă mergi in oraș consider ca sub 3000rpm se mișcă mai mult decât decent.

De curiozitate, câți km ai făcut cu alfa ta de la 1ianuarie2016 pana in prezent. Ce modificări ai făcut mașinii tale ca sa poți acorda un feedback real? Ai montat suspensie sport? Filtru de aer sport? Evacuare schimbată?

Zack nici măcar nu are permis, credeți-ma ca nu știu dacă va putea acorda un feedback real și pertinent privind aceasta mașina și un logan, Opel sau Ford fiesta, însă haideți sa umplem 7pagini de ineptii.




Sent from my mobile

Author:  valerica [ 16 Sep 2016, 17:28 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

cristianmiu Quote:
Cine conduce un Teseu sub 3000rpm? Și pentru ce ți-ar trebuii răspuns, pt ca oricum ești subturat?
cristianmiu Quote:
Prima data propun sa va maturizați, iar apoi sa veniți cu astfel de Inepții.
Valerica, inginerii aia cretini și idioți de la Fiat, de îți vine sa crezi sau nu, chiar au proiectat corect motorul Twin spark. Chiar si pentru ăștia mai piloți așa de fel. Motorul asta trage excepțional de frumos între 3500-6000 rpm. Iar dacă mergi in oraș consider ca sub 3000rpm se mișcă mai mult decât decent.
De curiozitate, câți km ai făcut cu alfa ta de la 1ianuarie2016 pana in prezent. Ce modificări ai făcut mașinii tale ca sa poți acorda un feedback real? Ai montat suspensie sport? Filtru de aer sport? Evacuare schimbată?
Eu conduc si subturat si turat, iar raspuns ar trebui ca sa nu retrogradez...la onoare. TS-urile nu trag exceptional nici peste 3000 si nici nu se misca decent sub 3000.
Nu am facut modificari pe masina mea, dar am vazut cum este a lui Cristi fata de a mea si am vazut-o pe a lui OCC (Vladut) care are aceleasi modificari cu Cristi. Ambele masini sunt departe de una ca a mea, adica normala.
Nu stiu cati km am facut, destul de putini, dar cei mai multi in afara orasului si nu haraiti ca tine pe linii de tramvai, cu pretentii de racer.
De ce nu am facut nimic la masina, o folosesc doar sa ma deplasez cu ea, nu imi aduce ranjete de tamp, senzatii sau mai stiu eu ce orgasme au unii pe aici sau ce ineptii debiteaza ca le-ar aduce 4 roti si un volan.

Author:  Zack1988 [ 16 Sep 2016, 19:03 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

Sal'tare,
Cand am ales masina, bugetul de care dispun imi permitea sa iau un bmw, mercedes cu mai multi cai, intradevar mai vechi sau furat sau cu volan pe dreapta sau chiar un porche chayen sau cum so chema cu gaz :))
Dar am vrut ceva mai special, de aceea am ales o Alfa Romeo, mai ales un GT by Bertone, in schimb sa iau un GT gata facut**, am preferat sa il "fac eu", in sensul sa ii dau o vopsea cap coada, o fac micile reparatii sa o aduc la starea ei initiala din perioada ei de glorie, mai am de munca pana o sa fie "perfecta" si sa fie peste asteptarile mele :evilook:
Faptul ca "as vrea", "poate" sa fac un "upgrade" la partea de putere a motorului, nu inseamna ca vreau sa fac un bolid din ea, daca o sa dispun de fonduri si nu am alte planuri cu ei poate mai investesc de 2-3-4 ori inca pe atat decat valoarea masinii, tot ce fac ii din placere si nu pentru a primi note din partea cuiva.

Discutiile de posibilitatile unui upgrade sunt pur si simplu facultative, in eventualitatea unui posibil upgrade pentru a sti daca se poate, ce anume se poate mai exact. :smart:




O seara buna

Author:  traian1981 [ 16 Sep 2016, 19:38 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

Parerea mea, i-ati carnetul, plimbate cu ea cat mai mult si lasa upgrade-ul la motor pe mai tarziu.
Probabil ca o sa iti ia un an sa prinzi curaj sa te dai la ea, pana inveti si tu sa conduci mai bine, strangi km, experienta, etc
Ca acum vrei sa ii dai 2 cai din "eleron" e total pointless :)
No offence

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Author:  tzzivii [ 16 Sep 2016, 23:41 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

Ps Valerica. Vezi ca din cate stiu, occ-ul avea si niste axe.

Author:  plimbvaca [ 16 Sep 2016, 23:56 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

Zack1988 Quote:
Stiu ca turbina nu am, dar nu cred ca nu se poate nici un fel de "imbunatatire" a motorului, cumparand alta masina nu ii solutia, ceva tot trebuie sa fie.
Si nu in ultimul rand, un tuning* la "motor" ii un "poate", nu tin neaparat sa fac, dar ca principiu nu cred ca nu se poate face absolut nimic.
1-2-3 caluti de la o noua evacuare, 1-2-3 caluti de la un eleron, 1-2-3 caluti din alta parte, se aduna :D, dar nu cred ca nu se poate face absolut nimic din punct de vedere "mecanic"....

Nu stiu ce anume o sa pun, daca o sa pun, dar idee ii ca nu ca cred ca nu s-ar putea.



Daca o sa fie, va mai dura o perioada, discutiile is constructive :clapping:

eleron 2-3 cai? :))) esti funny
eu zic ca ar fi fost mai bine intai sa iei permisul si pe urma masina. dar daca ai luat intai masina eu zic sa o tii cat mai mult de bibelou. daca o dai sa o conduca toti prietenii sa nu cumva sa o bagi iar la reparatii capitale cand tu o sa ai cartonul in mana. asa am un prieten si acum plange ca sta cu masina mai mult in service

Author:  Zack1988 [ 17 Sep 2016, 02:28 ]
Post subject:  Re: Prima mea masina : ALFA GT

plimbvaca Quote:
eleron 2-3 cai? :))) esti funny
eu zic ca ar fi fost mai bine intai sa iei permisul si pe urma masina. dar daca ai luat intai masina eu zic sa o tii cat mai mult de bibelou. daca o dai sa o conduca toti prietenii sa nu cumva sa o bagi iar la reparatii capitale cand tu o sa ai cartonul in mana. asa am un prieten si acum plange ca sta cu masina mai mult in service
2-3 cai asa de funny, ca or fi 1000 sau 1 sau 1 manz nu asta ii important, am scris pentru a fi citit printre randuri. Rolul eleronui nu ii pentru 1-2-3-10000 cai, doar de fashion, evacuarea la fel ...

Masina am luato ca pe un proiect, poate pana iau carnetul mai cumpar 5 masini. Pana iau carnetul doresc sa o aranjez dar sa nu depasesc bugetul de 8-10k care mi l-am propus ... poate intre timp pana iau carnetul apuc sa imi iau si gtv-ul ca si pe el mi s-a pus pata ;)

Masina nu este condusa de preteni*, o scot de 1-2 dati pe saptamana sa o duc ba la mecanic, ba la vopsitorie, ba la service sa mai adaug ceva la ea cu fratele meu, si nu "harcaie" masina prin gropi etc, conduce masina mea, cu mai mare grija decat isi conduc altii masinile lor.

Bijuteria mea vreau sa o personalizez putin cat de putin cu de toate, sa o fac unica, si sa imi fie peste asteptarile mele, si nu sa fie pe placul altora, ca daca nu imi place mie, care mai este rostul ?

Ii pasiunea mea, ii nebunia mea, placerea mea :naughty:

Page 3 of 4 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/