Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=24731
Page 3 of 7

Author:  ILuzoriu [ 08 Jun 2016, 16:53 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

dani3lll Quote:
tzzivii Quote:
Mai ia unul extra, altfel o sa ai masina blocata 2-3 zile.
de ce spui asta ?
Sigur ai avut asa ceva pe ultimele 4 masini? Cine a avut stie de ce e nevoie de 2-3 zile :wink:

Author:  dani3lll [ 08 Jun 2016, 18:05 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

ILuzoriu Quote:
dani3lll Quote:
tzzivii Quote:
Mai ia unul extra, altfel o sa ai masina blocata 2-3 zile.
de ce spui asta ?
Sigur ai avut asa ceva pe ultimele 4 masini? Cine a avut stie de ce e nevoie de 2-3 zile :wink:
pai de ce ai sta 2/3 zile, fii mai explicit daca tot te apuci si deschizi discutia...

Da, am avut, K&N, Pipercross, Simota...ca si firma BMC-ul este singurul pe care pana acum nu l-am avut pe nici o masina...

Author:  ILuzoriu [ 08 Jun 2016, 18:18 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

Asa, si dupa ce-l spalai cam cat asteptai inainte de a-l da cu ulei? 30 minute? Sau il puneai la soare pe sarma sa se usuce mai repede?
De curiozitate, dupa ce terminai si cu uleiul, il puneai direct pe masina?

Nu fi zgarcit, impartaseste-ne si noua din experienta ta, poate am pierdut degeaba timp pretios din viata nestiind cum sa pregatim rapid si bine un filtru din asta inainte de a-l pune pe masina :wink:

Author:  tzzivii [ 08 Jun 2016, 18:24 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

Si k&n si bmc recomanda uscare naturala, nefortata. Asta inseamna cam 2 zile. Apoi se recomanda dupa ulei, 24h pt absorbtie.

Author:  dani3lll [ 08 Jun 2016, 18:40 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

ILuzoriu Quote:
Asa, si dupa ce-l spalai cam cat asteptai inainte de a-l da cu ulei? 30 minute? Sau il puneai la soare pe sarma sa se usuce mai repede?
De curiozitate, dupa ce terminai si cu uleiul, il puneai direct pe masina?

Nu fi zgarcit, impartaseste-ne si noua din experienta ta, poate am pierdut degeaba timp pretios din viata nestiind cum sa pregatim rapid si bine un filtru din asta inainte de a-l pune pe masina :wink:

nu a spus nimeni 30 de minute, ai citit tu undeva asta scris de catre mine ? sau tii mortis sa imi demonstrezi mie ca esti un mare "tuner" cu arogante in cap care ma invata pe mine sa tin filtrul la uscat 3 zile.


Cand oricare din firmele de mai sus mentionate de mine, inclusiv BMC vor recomanda a se tine acest filtru 2-3 zile la uscat, atunci te rog sa ma "deranjezi" din nou. Pana atunci prefer sa cedez primul in discutia cu tine... :wave:

Author:  ILuzoriu [ 08 Jun 2016, 18:44 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

Ce am spus eu (si nu numai eu) mai sus nu are nici o legatura cu tuningul. S-ar putea sa aiba cu debitmetrul, dar asta o sa constati mai tarziu :)

Bafta la modificari! :wave:

Author:  dani3lll [ 08 Jun 2016, 19:03 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

tzzivii Quote:
Si k&n si bmc recomanda uscare naturala, nefortata. Asta inseamna cam 2 zile. Apoi se recomanda dupa ulei, 24h pt absorbtie.
uscarea naturala si nu fortata se refera la ore, nu la zile...inca nu am auzit oamenii care au stat 3 zile cu masina pe dreapta pentru un amarat de filtru de aer :shock:

http://www.knfilters.com/cleaning_english.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Attachments:
filter_regeneration_procedure.JPG
filter_regeneration_procedure.JPG [ 134.66 KiB | Viewed 3183 times ]

Author:  tzzivii [ 08 Jun 2016, 19:33 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

Bine man, faci cum vrei tu. Cand nu iti mai trage masina sa stii ca e de la debitmetru!

Author:  dani3lll [ 08 Jun 2016, 19:45 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

tzzivii Quote:
Bine man, faci cum vrei tu. Cand nu iti mai trage masina sa stii ca e de la debitmetru!
imi place sa socializez si sa impartasesc "pasiunea" si cu altii dar detest oamenii care sunt setati doar pe ideile lor fara argumente.

momentan nici un site din cele doua de mai sus, nu spun a se usca in 2-3 zile sau a se lasa cu solutie pe el inca o zi....pana atunci nu pot crede in spusele voastre o data ce eu am mai trecut prin asta dar ma lovesc de vorbele voastre gen "gica contra"

:peace:

Author:  tzzivii [ 08 Jun 2016, 20:19 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

Man, tu esti gica contra. Pana sa treci tu prin asta am trecut noi. Am la activ multe filtre sport, multe de care nici nu ai auzit tu ca marca. Daca te contrazici cu unul care mai si repara, nu unul care a folosit doar, e si mai grav.

Ce te face sa crezi ca ai facut bine pana acum ce ai facut. Oricum, eu imi inchei sfaturile, stii tu mai bine, si oricum scrie pe site-ul producatorului, care deh, vrea si el sa vanda.

Author:  dani3lll [ 08 Jun 2016, 21:10 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

tzzivii Quote:
Man, tu esti gica contra. Pana sa treci tu prin asta am trecut noi. Am la activ multe filtre sport, multe de care nici nu ai auzit tu ca marca. Daca te contrazici cu unul care mai si repara, nu unul care a folosit doar, e si mai grav.

Ce te face sa crezi ca ai facut bine pana acum ce ai facut. Oricum, eu imi inchei sfaturile, stii tu mai bine, si oricum scrie pe site-ul producatorului, care deh, vrea si el sa vanda.
cu ce sunt gica contra ? ca nu te cred pe tine si nu stau 3 zile sa usuc un filtru ?

din 10-15 forumuri pe care activez asta este singurul pe care aud ca un filtru sport se usuca in 3 zile, ca se strica debitmetru si culmea este ca nu am stricat nici unul...nici eu si nici altii ca mine...
daca este un procent de 2-5% oameni carora li s-a stricat, nu inseamna ca este o regula...vorbim despre altceva aici...

Hai sa nu vorbim despre "vanzare" ca esti direct implicat si dupa cum o spui ...asta ma face sa cred ca daca BMC minte, pentru a vinde, la fel de frumos o faci si tu cand iti vinzi piesele.

Author:  tzzivii [ 08 Jun 2016, 21:29 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

Spor! Mentalitatea si forma de a mi te adresa ti se va intoarce la un moment dat, nu iti face griji!

Unii dintre voi chiar nu meritati sa fiti ajutati.

Le: iar eu nu produc piese, asta asa ca informatie gratuita. Iar eu nu ti-am zis ca BMC minte, doar ca nu erau dobitoci sa iti spuna ca dureaza 2-3 zile curatarea lui corecta.

Author:  dani3lll [ 08 Jun 2016, 22:05 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

tzzivii Quote:
Spor! Mentalitatea si forma de a mi te adresa ti se va intoarce la un moment dat, nu iti face griji!

Unii dintre voi chiar nu meritati sa fiti ajutati.

Le: iar eu nu produc piese, asta asa ca informatie gratuita. Iar eu nu ti-am zis ca BMC minte, doar ca nu erau dobitoci sa iti spuna ca dureaza 2-3 zile curatarea lui corecta.
Ma scuzi ca incerc "altceva" cu care tu ai avut probleme sau cu care nu esti de acord.
Nu ti-am cerut sfat cum sa il montez, cat dureaza, cum se curata sau daca merita sa "arunc" banii pe el...am pus o poza pe propriul TOPIC si accept sfaturi cu argumente, din pacate argumentele tale cum ca vinzi sau ca esti mecanic nu ma vor convinge sa nu il montez fiindca stric masina, imi pare rau ca nu cred in tine ca in Dumnezeul Alfelor.

Author:  ILuzoriu [ 08 Jun 2016, 22:42 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

Esti genul clasic care atunci cand deschide un topic asteapta doar laude la fiecare postare si sare de cur in sus cand cineva are 'tupeul' sa nu fie de acord cu el. Ca de...este TOPICUL lui!

Poate exprimarea mea initiala a lasat loc de interpretari, dar vorbeam din experienta proprie si incercam sa te determin sa nu faci greseala pe care am facut-o si eu, si Bogdan si multi altii. Poti sa returnezi filtrul si sa investesti mult mai bine acei bani.

In Romania nu poti sa mergi mai mult de 5-6.000 km cu un filtru de genul acela; beneficiile (vorbind de performanta) sunt zero, iar daca faci cateva calcule plecand de la costul initial si adaugand kiturile de curatat (apropo, probabil stii cat de repede se termina detergentul), s-ar putea sa ajungi la concluzia ca nu merita efortul.

Legat de timpul de uscare, iarasi te incordezi aiurea; indiferent de ce scrie pe site-ul producatorilor, daca il lasi la uscat la 20-25 grade (cum este recomandat) este IMPOSIBIL sa se usuce bine in cateva ore. Daca nu este uscat, uleiul nu o sa se impregneze bine in bumbac, etc etc

Eu sincer sper ca macar ai prins ideea (chiar daca nu vrei sa recunosti :tongue: ) si chiar o sa faci lucrurile asa cum trebuie, altfel o sa ajungi la Bogdan (sau la altul) mai repede decat crezi.

Author:  dani3lll [ 08 Jun 2016, 22:57 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

ILuzoriu Quote:
Esti genul clasic care atunci cand deschide un topic asteapta doar laude la fiecare postare si sare de cur in sus cand cineva are 'tupeul' sa nu fie de acord cu el. Ca de...este TOPICUL lui!

Poate exprimarea mea initiala a lasat loc de interpretari, dar vorbeam din experienta proprie si incercam sa te determin sa nu faci greseala pe care am facut-o si eu, si Bogdan si multi altii. Poti sa returnezi filtrul si sa investesti mult mai bine acei bani.

In Romania nu poti sa mergi mai mult de 5-6.000 km cu un filtru de genul acela; beneficiile (vorbind de performanta) sunt zero, iar daca faci cateva calcule plecand de la costul initial si adaugand kiturile de curatat (apropo, probabil stii cat de repede se termina detergentul), s-ar putea sa ajungi la concluzia ca nu merita efortul.

Legat de timpul de uscare, iarasi te incordezi aiurea; indiferent de ce scrie pe site-ul producatorilor, daca il lasi la uscat la 20-25 grade (cum este recomandat) este IMPOSIBIL sa se usuce bine in cateva ore. Daca nu este uscat, uleiul nu o sa se impregneze bine in bumbac, etc etc

Eu sincer sper ca macar ai prins ideea (chiar daca nu vrei sa recunosti :tongue: ) si chiar o sa faci lucrurile asa cum trebuie, altfel o sa ajungi la Bogdan (sau la altul) mai repede decat crezi.



Nu mi-am deschis un TOPIC in care sa ma pupe x si y in cur, am deschis un topic pentru a impartasii si cu altii experientele traite de fiecare.

Consider ca decat sa ma iei la misto mai sus in celelalte comentarii, mai bine aduci ceva argumente cum ai facut acum.
daca sunt sau nu de acord cu ele, o pot spune frumos cum a inceput discutia legat de acest filtru...pana la urma este un forum si discutam.
am cerut argumente si ai inceput cu "caterinca"...imi pare rau..nu te astepta sa primesti apluze...

Cum am spus si mai sus, repet si acum, nu a spus nimeni ca il las 30 de minute dar nici 3 zile...consider ca intr-o zi poti revenii cu acest filtru la loc fara nici o problema...si uscat si uns...

Author:  ILuzoriu [ 08 Jun 2016, 23:31 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

Mda, e clar ca am pierdut timpul aiurea :(

Author:  Radu_andry90 [ 09 Jun 2016, 23:17 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

usurel, nu cred ca merita efortul o discutie de genul! nimic constructiv! tu poti asculta sfaturile lor in ce proportie vrei! Am intrat aici sa vad masina..si fara sa vreau vad certuri/discutii aprinse/arogante!
In alta ordine de idei, felicitari pentru masina! cat au coborat arcurile! esti multumit de ele? cred ca H&R ar fi coborat masina o idee mai mult!

Author:  dani3lll [ 10 Jun 2016, 00:58 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

Radu_andry90 Quote:
usurel, nu cred ca merita efortul o discutie de genul! nimic constructiv! tu poti asculta sfaturile lor in ce proportie vrei! Am intrat aici sa vad masina..si fara sa vreau vad certuri/discutii aprinse/arogante!
In alta ordine de idei, felicitari pentru masina! cat au coborat arcurile! esti multumit de ele? cred ca H&R ar fi coborat masina o idee mai mult!
Multumesc

Aveam 2 variante, Eibach la care producatorul spune 30/35mm fata iar spatele undeva la 25mm sau H&R care erau 30/30mm din ce spun ei pe site.

Am ales eibach pentru drop-ul pe fata mai mult si pentru faptul ca au arc progresiv...H&R este un pic mai race..

Per ansamblu sunt multumit...spatele parca se putea o idee mai jos dar se va mai lasa..cam asa se intampla la Eibach.

In curand ma pregatesc de niste amortizoare Bilstein B8...se pare ca cele stock nu vor rezista :)

Author:  dani3lll [ 14 Jun 2016, 18:49 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

Pentru discuri si placute ceva recomandari daca are cineva...ma pregatesc sa le schimb pe cele de pe spate...

as merge pe placute/disc textar...cineva care a mai montat asa ceva ?

Author:  bele_mihai [ 14 Jun 2016, 19:58 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

Doar ce mi-a montat tziviii placute textar pe fata. Sunt multumit de ele.

Author:  dani3lll [ 14 Jun 2016, 20:43 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

bele_mihai Quote:
Doar ce mi-a montat tziviii placute textar pe fata. Sunt multumit de ele.
Pe discurile stock sau ai luat si disc ?

Author:  bele_mihai [ 14 Jun 2016, 22:06 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

Pe discurile care le aveam pe masina de cand o luat-o. Nu stiu ce firma sunt :)

Author:  DanS [ 15 Jun 2016, 11:32 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

Jante, ai luat jante? :)

Author:  dani3lll [ 15 Jun 2016, 11:54 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

bele_mihai Quote:
Pe discurile care le aveam pe masina de cand o luat-o. Nu stiu ce firma sunt :)
am inteles....multam pentru ajutor :D

Author:  dani3lll [ 15 Jun 2016, 11:54 ]
Post subject:  Re: AR Giulietta - 2.0 MJet-2 TCT 170 CP

DanS Quote:
Jante, ai luat jante? :)
pai daca nu vrei sa descalti nici o Giulietta :)))..de unde sa iau :lol:

Page 3 of 7 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/