Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Scufita Rosie (Nepotica) https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=24559 |
Page 3 of 17 |
Author: | alfetta [ 04 May 2016, 20:59 ] | ||
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) | ||
nu se numeste surub , si pt schimb ulei nu trebuie desfiletat la maxim .
|
Author: | Godzzi [ 05 May 2016, 10:37 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
Am gasit pana la urma ceva la colegii francezi. Se pare ca este 12 la interior. Poza de mai sus pare sa fie de la alta motorizare. http://manualzilla.com/doc/6331530/vida ... air-170cv. |
Author: | Godzzi [ 05 May 2016, 13:33 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
am fost la magazin si am schimbat garnitura cu una care are diametrul de 12mm la interior. De data asta mi-a dat una cu plumb la interior care sigileaza mai bine atunci cand strangi. Ca si un update privind masina, am reusit sa anulez alarma cand nu-ti pui centura. Sotiei ii ia cateva zeci de secunde pana isi pune centura asa ma enerva la culme acel semnal sonor ascutit. Am vazut ca am optiunea sa activez/dezactivez aprinderea semnalizatoarelor la franare de urgenta. O sa activez si asta daca nu cumva nu este deja (nu am testat inca). Imi aduc aminte ca am condus in Fiat 500 acum ceva vreme care avea aceasta optiune. Cam atat....astept weekendul cu nerabdare sa lucrez la masina. |
Author: | alfetta [ 05 May 2016, 17:01 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
mai toate masinile noi au asa ceva , e bine sa fie , cred ca e ceva norma ue. acum si cu franele astea e un paradox , daca nu te opresti intri in cel din fata ta , dace te opresti prea repede intra altul in fundul tau . eu acum stau cu ochii in retrovizoare cand pun frana . |
Author: | Godzzi [ 07 May 2016, 23:47 ] | |||||||||||||||
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) | |||||||||||||||
deci astazi a fost prima zi demunca serioasa la scufita. Am schimbat uleiul si filtrele, treaba destul de usoara (mai usoara decatla GT zic eu) doar catecammurdaresti atunci cand schimbi filtrul de ulei. E prima oara cand vad filtrul asta care arata total altfel decat eram obisnuit. Partea mai putin placuta a fost ca din pacate busonul pe unde bagi ulei era intepenit. Facea click,click atunci cand incercam sa-l deschid. Am cautat pe net si am dat de acest ghid care arata exact cam ce sa faci in cazul de fata: http://www.stu-offroad.com/engine/oilch ... ange-3.htm Dupa ulei m-am apucat de demontat usile pentru a schimba boxele. Am folosit ghidul de aici care e destul de clar. Din punctul meu de vedere, partea cea mai grea este atunci cand deconectezi toate firele atunci cand scoti capitonajul. De asemenea la partea soferului trebuie scos tot panoul de comanda a geamurilor inainte sa scoti capitonajul. Maine....continui treaba si fac si usile din spate, apoi curatenie generala si reparat mici imperfectiuni. Deocamdata diferenta audio este foarte observabila. Sotia a zis ca este diferenta de la cer la pamant. Deci maine dupa ce schimb si boxele din spate o sa fie si mai mare diferenta.
|
Author: | Godzzi [ 09 May 2016, 16:20 ] | |||||
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) | |||||
Am terminat ieri seara toata treaba si masina este aproape asa cum imi doresc eu sa o fac sa fie. - Am montat leduri in plafoniere si portbagaj, dar vreau sa mai montez si in torpedou si in usi. - Vreau sa verific nivelul uleiului din cutia de viteze. Masina scoate cateodata un zgomot ciudat (ca si cum se pune frana?) cand dau cateodata cu spatele. Ma gandesc ca poate o fi de la cutia de viteze. Vechiul GT avea o mica joja pe care se putea verifica nivelul de lichid. Rezultatul dupa sumara antifonare si schimbat boxele este senzational. Masina s-a schimbat mult in bine. Nu se mai aude a "gol" atunci cand bati in plasticele din partea de jos a usilor. Acelasi lucru cand bateam in grija difuzoarelor. Totul este foarte silentios. Difuzoarele se aude mult mai bine si mai clar in comparatie cu cele OEM. Nu au un bass foarte puternic dar cu siguranta mai mult decat dele OEM. Ce imi place cel mai mult la sonorizare, este ca acum simt ca ma aflu chiar intre boxe, adica simt cum vine sunet si din spate, cred ca mai mult datorita tweeterelor pe care le-am montat in spate. Din puntul meu de vedere, orice posesor de Giulietta cu sonorizare standard ar trebui sa-si schimbe difuzoarele din usi, deoarece diferenta de calitate este URIASA. montajul propriu zis pe usile din spate a fost mai usor decat la usile din fata. Tweeterele Alpine au fost perfect fit pentru usile din fata, fara sa le lipesc in vreun fel. Usile din spate sunt deja precablate pentru tweetere asa ca a fost un perfect fit sa montez tweetere in lacasul lor. la sfarsit i-am tras o curatare generala interior-exterior, am hidratat bine pielea de pe scaune si arata chiar foarte bine. O sa revin cu niste poze mai artistice asa in curand deoarece ieri am terminat cand era deja intuneric. Despre Blue&Me media player: (pentru viitori posesori de Giulietta) - Daca cumva patiti ca afisajul din consola centrala sa nu mai afiseze numele melodie si tot ce vedeti este "Blue and Me - Media player", puteti sa resetati sistemul si isi revine. Puteti sa resetati sistemul ori prin scoaterea bornei de la baterie pentru cateva minute, sau sa scoate-ti ultima siguranta din dreapta jos (10 Amperi), de la panoul din stanga volanului. (eu prefer varianta cu siguranta). Dupa ce am facut asta, numele melodiilor a re-inceput sa fie afisat. - Aveti probleme cu citirea mp3-urilor de pe stick-ul de memorie? 1. Fiti siguri ca stickul este formatat in FAT32. 2. Fiti siguri ca melodiile lipsa le poate reda windows nativ (nu cu Winamp sau BSPlayer etc.) 3. Numele fisierelor nu trebuie sa contina diacritice sau litere cu accent. 4. Blue&me (cel putin prima versiune pe care o am eu), nu citeste mp3-uri care au IDTAG v2 ci doar cele fara IDTAG sau doar cu IDTAG v1. Eu unul am inceput sa folosesc softul MP3TAG pentru a sorta colectia muzicala si pentru a sterge tag-uri V2. 4. Mai mult ca info, am testat mp3-uri la bitrate diferite 128kps-320kbs si au mers toate fara probleme. De asemenea am testat si formatul .m4a si .wma si au mers si ele fara probleme.
|
Author: | DanS [ 09 May 2016, 17:36 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
Broavo! Multumim pentru informartii si felicitari pentru modul in care ai grija de ea! |
Author: | Godzzi [ 10 May 2016, 12:52 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
Am inceput sa ma mai obisnuiesc cu masina si chiar imi place cu adevarat. Ce nu reusesc inca, sa ma obisnuiesc, este suspensia de pe spate (cred). Chiar si dupa geometrie o simt putin dubioasa. Ieri am reusit sa reproduc total "dubiosenia", si anume daca merg mai repede (gen 80-90km/h) si misc din volan stanga dreapta masina pare sa reactioneze ca o barca....are ruliu maricel, directia nu mai pare precisa, si spatele pare intarziat in viraj. Nu prea stiu ce sa mai cred daca chiar asa merge masina si este normal sau este ceva in neregula cu ea. Daca este ceva in neregula cu ea, are totusi doar 5 ani...nu ma astept ca la o masina de 5 ani sa cada arcurile si amortizoarele. Sa fie oare de la bieletele antiruliu? teoretic astea au legatura cu balansul asta, si din cate stiu Giulietta are chiar si pe spate. |
Author: | tzzivii [ 10 May 2016, 12:58 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
are bielete. dar eu as zice amortizoare sau geometrie. problema cu zgomotul de franare la mers inapoi e din ambreiaj/volanta. care btw, volanta e cu masa dubla. |
Author: | DanS [ 10 May 2016, 13:06 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
nu trebuia sa ai aceasta problema, masina sta lipita pe curbe, chiar si cu suspensia normala, mergi si fa-i o verificare de rampa |
Author: | alfetta [ 10 May 2016, 13:27 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
o tin pe a mea , amortizoarele. |
Author: | Godzzi [ 10 May 2016, 13:41 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
geometrie am facut deja, si cred ca e doar placebo cum ca merge mai bine. |
Author: | Godzzi [ 10 May 2016, 18:28 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
astazi am abuzat mai tare de masina sa reusesc sa-mi dau seama care e faza cu suspensia asta. Am cam ajuns la o alta concluzie si nu, nu sunt amortizoarele sau bieletele ci cred eu ca este directia. De cred ca este directia?......pai nu face mereu. Cateodata sta foarte bine in curba si cateodata parca joaca, ca si cum isi schimba ea singura directia, si din ce am observat pare sa faca doar la o usoara invartire de volan. Pe langa asta am mai observat ca atunci cand parchez cu spatele, directia se inmoaie foarte mult si cateodata e mai tare. Mi se pare doar mie sau are directie progresiva aceasta masina? Adica daca prima parte a cursei volanului estemai fina ca sa zic asa, in timp ce mai incolo ia curba din ce in ce mai mult. Tot nu prea sunt eu lamurit si poate e defapt doar capul meu perfectionist. La vechiul GT cu directie hidraulica, simteam absolut tot ce se intampla cu masina, si chiar daca era o masina prepondorent supraviratoare, o simteai perfect cand incepe sa supravireze si unde o sa ajunga. Era foarte previzibila. Pana acum la Giulietta pot spune ca sta mai bine pe curbe si poti ataca virajele la viteze mai mari.......dar nu prea simti nimic. scuzati-mi nebunia...... |
Author: | mishu87 [ 10 May 2016, 19:03 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
Direcția e progresiva, in sensul ca se întărește pe măsura ce viteza creste. Legat de jucatul in curba, poate pe unele viraje erau denivelări (fie ele si mici) si la unele nu, astfel ca daca amortizoarele sau arcurile de pe spate sunt pe ducă, mașina sa fie instabila. Imi amintesc ca aveam la o mașina amortizoarele sau arcurile (nu mai stiu care) terminate si cand intram in viraje si existau denivelări, chiar daca nu aveam viteza, imi intra ESP-ul la mașina. După ce am schimbat pe spate arcuri sau amortizoare (repet, nu mai stiu care erau), acest comportament dubios a dispărut. Nu e foarte dificil sa mergi la un service sa îți testeze cumva suspensia spate. Sent from my iPhone using Tapatalk |
Author: | yux_mm [ 10 May 2016, 20:21 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
Masinile cu tractiune sunt mereu subviratoare. Cred ca ai incurcat termenii cand te-ai referit la GT. In alta ordine de idei, daca geometria e in regula, merita un test de amortizoare. Ca e mai ieftin decat sa te apuci sa schimb chestii la directie. Si oricum, mai elimini o posibila cauza. |
Author: | Godzzi [ 10 May 2016, 21:38 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
greselile mele - intradevar subviratoare este cuvantul potrivit. - (progresiva) am incurcat si aici termenii, ma refeream la directia variabila. O sa mai merg cu masina asa o perioada sa apucam sa ne cunoastem mai bine. Inca este o masina noua pentru mine. Daca nu reusesc sa-i dau de cap o sa caut un service sa-mi faca o diagnoza la amortizoare. |
Author: | lucianm [ 11 May 2016, 10:17 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
De obicei e bine sa elimini inainte cauzele cele mai simple, care de obicei sunt si cele mai probabile. Mie imi suna ca si cum ar fi acea mica rupere de aderenta pe care o are masina in curbe cu denivelari ale asfaltului, luate la o viteza ceva mai semnificativa. Nu cred ca sunt nici amortizoarele, nici directia. Poate doar faptul ca nu ai suspensie sport. |
Author: | Godzzi [ 11 May 2016, 10:50 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
sigur e cea sport pt ca e mai lasata decat giuliettele pe care le vad in jurul meu. Astazi in drum spre munca nu a mai facut deloc, si la fel am incercat sa abuzez de ea. Usor usor incep sa cred ca totusi asa e masina. Venind dupa GT unde masina era mai lunga, era ceva mai dificil sa "arunci curul" in viraje pe cand cu Giulietta, curul vine imediat dupa tine in viraje. Cum am zis mai sus.....inca e o masina noua pentru mine, asa ca suntem in proces de cunoastere. Este si prima Giulietta pe care o conduc asa ca nu am termen de comparatie. |
Author: | lucianm [ 11 May 2016, 10:57 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
Cand mai abuzezi masina, vezi sa nu vina dupa tine o frumoasa Giulia pe care scrie carabinieri! |
Author: | Godzzi [ 11 May 2016, 11:25 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
O sa iau doar un avertisment deoarece sunt Alfist ) |
Author: | Godzzi [ 11 May 2016, 21:30 ] | ||
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) | ||
are cineva idee ce lipseste din poza de mai jos unde sunt sagetile? In stanga pare sa fie surubelnita dar in dreapta sus? poate chestia aia de plastic care scoate prezoanele fara sa te murdaresti? Aveti idee de unde pot cumpara chestii sa completez trusa?
|
Author: | tzzivii [ 11 May 2016, 23:01 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
aceeasi configuratie este prezenta si la 159 |
Author: | Godzzi [ 12 May 2016, 13:09 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
am pus izolatia pentru a elimina vibratiilor plasticelor de pe usi, si chiar a avut efect. Sunt de parerea ca puteau sa faca o treaba mai bune la panourile usilor. Sunt facute din 3 straturi separate de plastic si apoi prinse unsa de alta. Era inevitabil sa nu vibreze. Attachment: 20160507_170624.jpg [ 213.71 KiB | Viewed 2809 times ] Stratul 2 este defapt grila difuzorului care se vede din exterior stratul 3 este panoul care se vede la exterior( cel care contine buzunarul din usa). Mai este si sus o alta bucata de materia care e prinsa de stratul 3 dar aia e de o calitate mai buna si nu sunt probleme cu ea. |
Author: | Godzzi [ 18 May 2016, 10:43 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
nimic nou cu masina. Usor usor, incep sa ii cunosc toate secretele. Pana acum singura nemultumire pe care o am este aceea ca parca nu mai este o italianca cu adevarat. De ce zic asta? Masina merge foarte bine, prea smooth, prea inchegheata, prea Germana as putea zice. Totul functioneaza asa cum ar trebui. Stiu ca este un paradox dar am o teama cum ca nu o sa ma mai tina asa in "priza" cum m-a tinut vechiul GT. Masina aia era destul de pretentioasa si trebuia sa ai grija cu ea cum o conduci s.a.m.d. Asta? parca iti iarta orice. Ma tot chinui sa-i gasesc defecte sau probleme si singurul lucru care parca nu este la locul lui, este ca atunci cand o pornesc dimineata si plec de pe loc, simt niste mici ezitari la intervale random ale motorului (primele 2 minute asa, sau primul kilometru). Chestia asta se intampla doar dimineata, nu si dupa amiaza cand ma intorc spre casa. Nu stiu ce ar putea fi, poate aveti voi niste idei, sau poate e doar creierul meu care nu s-a adaptat cu noua generatie de Alfe. (testerul nu zice nici o eroare, am verificat deja). Altceva? - desi muzica se aude foarte bine, imi lipseste un pic din bass-ul Bose-ului din GT. Ma gandesc sa cumpar un Sub activ care se monteaza sub scaun. Am facut niste masuratori si, singurul care are loc sub scaun ar fi asta: http://www.amazon.com/Kenwood-KSC-SW11- ... d+seat+sub . Are cineva exp cu asa ceva? se aud decent? - prin iulie vreau sa cumpar un sistem de transport pentru 2 bicle. Am de ales varianta pe plafon sau pe haion. Ce recomandati? Eu ma indrept mai mult spre varianta pe plafon. |
Author: | alfetta [ 18 May 2016, 11:26 ] |
Post subject: | Re: Scufita Rosie (Nepotica) |
dimineata mai greu si la mine, daca o lasi sa mearga pe liber ( P) 1/2 minute , totul va fi ok. |
Page 3 of 17 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |