Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

Dieselgate
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=23969
Page 3 of 9

Author:  82sas [ 23 Sep 2015, 20:32 ]
Post subject:  Re: Cine/ce m-a bucurat astazi!

Uite de aia asculta NSA-ul pe nemti. Si cine stie cate lucruri interesante au mai aflat dar toate la timpul lor dragii Unchiului Sam. :D

Author:  sneaker [ 23 Sep 2015, 21:00 ]
Post subject:  Re: automotive news

Strict legal, posibil să nu fie probleme dacă legislația nu-i așa specifică.

În SUA acel Clean Air Act stabilește clar intenția de a păcăli:
Quote:
The following acts and the causing thereof are prohibited—
(B) for any person to manufacture or sell, or offer to sell, or install, any part or component intended for use with, or as part of, any motor vehicle or motor vehicle engine, where a principal effect of the part or component is to bypass, defeat, or render inoperative any device or element of design installed on or in a motor vehicle or motor vehicle engine in compliance with regulations under this subchapter, and where the person knows or should know that such part or component is being offered for sale or installed for such use or put to such use;
Pe de altă parte, e cunoscut faptul că majoritatea diesel-urilor Euro6 se încadrează în limitele de NOx numai în timpul testului. În lumea reală ele cresc în medie de 7 ori (la mașinile testate).

Author:  alfetta [ 23 Sep 2015, 22:52 ]
Post subject:  Re: automotive news

chiar ma gandeam acum cativa ani , germania nu a reusit in al II-lea razboi mondial sa cucereasca lumea dar a reusit in zilele noatsre prin puterea sa economica, se pare ca americanii sunt online 24/7 . o fi bine , o fi rau , vad ca pe rusi ii doare in basca , ca si pe noi de altfel , de greci nu mai spun :)

Author:  Razvan29 [ 24 Sep 2015, 14:17 ]
Post subject:  Re: automotive news

Imi aduc aminte de motto-ul Audi "Truth in engineering"

Mai degraba Untruth in engineering :lol:

Author:  vladimir [ 24 Sep 2015, 14:19 ]
Post subject:  Re: automotive news

Hai ca a intrat si BMW in hora, cu X3-ul. Daca intr-adevar se confirma ca dieselul ala de 2 litri ar polua de 11 ori mai mult decat 'arata' sunt niste :censored:. Deja actiunile au luat-o la vale, to be continued.

Author:  ibiza [ 24 Sep 2015, 14:30 ]
Post subject:  Re: automotive news

vladimir Quote:
Hai ca a intrat si BMW in hora, cu X3-ul. Daca intr-adevar se confirma ca dieselul ala de 2 litri ar polua de 11 ori mai mult decat 'arata' sunt niste :censored:. Deja actiunile au luat-o la vale, to be continued.
Interesant, ai si o sursa?

Author:  dand [ 24 Sep 2015, 15:04 ]
Post subject:  Re: automotive news

http://www.bloomberg.com/news/articles/ ... d-eu-limit" onclick="window.open(this.href);return false;
Aparent asta s-ar fi constatat anul trecut in octombrie, conform AutoBild. Schadenfreude-ul la o parte, asta ar insemna o alta criza economica in EU cu consecinte nasoale.
VAG-ul cred ca e doomed, un alt lawsuit masiv in UK:
http://www.theguardian.com/business/liv ... ve-updates" onclick="window.open(this.href);return false;

Author:  yux_mm [ 24 Sep 2015, 19:17 ]
Post subject:  Re: automotive news

E indiscutabil ca ce a facut VW este din seria 'asa nu se face'. E rusinos si scandalos in acelasi timp.
Pe de alta parte, haideti sa nu punem totul in carca producatorilor. Nu le iau apararea, insa vreau ca treaba sa fie fair.

Conform Wikipedia, ca a fost cea mai la indemana, dar cu siguranta se poate verifica si prin alte parti, evolutia normelor de poluare este urmatoarea:

Euro 1 (1993): For passenger cars—91/441/EEC.[8]. Also for passenger cars and light trucks—93/59/EEC.
Euro 2 (1996) for passenger cars—94/12/EC (& 96/69/EC). For motorcycle—2002/51/EC (row A)[9]—2006/120/EC
Euro 3 (2000) for any vehicle—98/69/EC[10]. For motorcycle—2002/51/EC (row B)[9]—2006/120/EC
Euro 4 (2005) for any vehicle—98/69/EC (& 2002/80/EC)
Euro 5 (2008/9) for light passenger and commercial vehicles—715/2007/EC[11]
Euro 6 (2014) for light passenger and commercial vehicles—715/2007/EC[11]

Dupa parerea mea termenele sunt prea stranse. Practic, orice generatie a prins minim o schimbare de norma. Unele 2. Sa fim seriosi acum, e greu pentru producatori sa tina pasul. Ce nu inteleg multi oameni la ora actuala este ca unele lucruri, de fapt majoritatea lucrurilor, necesita timp. Ca vinul. Strugurele nu se transforma peste noapte in vin bun. Se poate accelera procesul, spre exemplu angajand mai multi oameni in sectoarele de cercetare, sau prin alocarea de mai multe fonduri, insa tot e nevoie de timp.

Eu cred ca autoritatile responsabile de impunerea acestor norme ar trebui sa se gandeasca mai bine inainte de impunerea unor reguli, pentru ca acestea trebuie sa fie si posibile si realizabile in termenul dat.

Author:  mishu87 [ 24 Sep 2015, 19:35 ]
Post subject:  Re: automotive news

Eu nu înțeleg exact de ce nu sar ca arsi restul producătorilor de automobile, deoarece au pierdut probabil multe contracte de vânzare către companii mari care cumpara flote, pentru ca aceștia au cumpărat vw pentru emisiile foarte bune si costuri mici de achiziție si rulare (nefiind necesar adblue). Poate restul companiilor nu sar sa ii arte cu degetul ca sa nu atragă atenția asupra lor, sa nu ii ia nimeni la puricat.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Author:  goldfinger [ 24 Sep 2015, 21:23 ]
Post subject:  Re: automotive news

Alexander Dobrindt, ministrul german al transporturilor Quote:
”Am fost informați că și în Europa motoarele de 2.0 și, mai nou, 1.6 litri sunt afectate de manipularea testelor de consum”.
VAG nu pica singur, mai trage si pe altii dupa el. Vedem la sfarsit cati sunt/au fost corecti.

Va urma...

Author:  Valak [ 24 Sep 2015, 21:42 ]
Post subject:  Re: automotive news

Ce ma dezgusta pe mine cel mai mult e ca asta nu se intampla in curtea unora ca amarurile astea de la Fiat, care trag sa moara si abia traiesc de pe o zi pe alta, se intampla in curtea unora care duduiau de sanatate si care ajunsesera sa se dea cu fundul de pamant ca vor ei sa fie numarul 1. Bai, sunt absurzi americanii cu normele lor ? Asta e, vinzi doar benzina, le dai de inteles ca nu se poate si pace, dar nu, tu vrei neaparat sa faci bani, din orice si oricum. Asta miroase a lacomie si vorba unui intelept persan, lacomia strica omenia. Sper sa si-o fure grav, intai fiindca au crezut ca n-or sa fie prinsi si apoi pentru ca in tot timpul asta altii au jucat corect.

Apropo, flotele alea de Seat-uri cumparate de Polizia si Carabinieri ce motoare or avea ?

Author:  Valak [ 24 Sep 2015, 22:03 ]
Post subject:  Re: funny stuff

https://www.youtube.com/watch?v=uQBE2OQRt2I" onclick="window.open(this.href);return false;

It's on, incep adevaratele dureri de ficat pentru astia de la VAG !

JOIN THE REBELLION !!!

Attachments:
100911_3827.jpg
100911_3827.jpg [ 53.75 KiB | Viewed 2144 times ]
12046920_672236292911553_1715748128137926792_n.jpg
12046920_672236292911553_1715748128137926792_n.jpg [ 54.94 KiB | Viewed 2139 times ]

Author:  marius [ 24 Sep 2015, 23:14 ]
Post subject:  Re: automotive news

Ce fain ar fi sa trebuiasca sa si le ia inapoi acum, iar statul italian sa ramana cu buza umflata pentru ca n-a vrut sa plateasca niste maruntis in plus pentru oferta FCA. :)
http://www.blogdimotori.it/volkswagen-p ... 11593.html" onclick="window.open(this.href);return false;

P.S. - subiect prea important sa nu il discutam aparte, am mutat discutia aici.

Author:  valerica [ 24 Sep 2015, 23:46 ]
Post subject:  Re: Dieselgate

@valak, bine ca Politia Romana a cumparat 1.2 tsi, stiau ei cum e cu poluarea :lol:

Author:  VladimirG [ 24 Sep 2015, 23:50 ]
Post subject:  Re: Dieselgate

mai greu oleaca cu distributia aia pe lant de pe rasnite :lol:

Author:  zveroboy78 [ 25 Sep 2015, 00:28 ]
Post subject:  Re: Dieselgate

Probabil știți deja cu toții, dar e bine să facem un bilanț temporar, For the record:
-11 milioane de masini manarite , după cum recunoaște vw , majoritatea în Europa, toate de reprogramat; încep săpăturile pe la mărcile conexe gen Seat.
-nush câte procese colective în curs
-vânzările care probabil vor fi blocate temporar prin diverse țări
-acțiunile la bursă , ultima dată când am văzut parcă erau -35%

Sper să le scoată figurile din cap și fabricanților auto care ne iau de proști, și autorităților care delirează cu Euro 57, cum bine preciza Buricul Pământului câteva posturi mai sus.

Despre. VAG - nici cea mai mică compasiune, e bine să vezi cum se prăbușesc giganți care până ieri duhneau de aroganță și scuipau replici și sloganuri disprețuitoare
vezi replica lor, când H. Wester de la Alfa îi acuza subtil în 2010 de același lucru - s-a mai publicat aici pe alt topic http://www.automarket.ro/stiri/alfa-rom ... 30086.html

Fraza e memorabilă, exemplu de tupeu scârbos cu guler scrobit:
"Un purtator de cuvant al celor de la Audi si-a aparat modelul in cauza, sustinand ca cifrele oglindesc perfect avansul tehnologic al brandului german in fata celorlalte de pe piata"

Atunci na :whip: :asskick: la fundu' gol!

Si-o merită, au premeditat-o, nu- i o eroare de proiectare.

Author:  yux_mm [ 25 Sep 2015, 00:34 ]
Post subject:  Re: Cine/ce m-a bucurat astazi!

Oftopic: nu muta un moderator si discutia de aici despre Vag pe topicul dedicat proaspat deschis? Multam fain.

Author:  dand [ 25 Sep 2015, 02:29 ]
Post subject:  Re: automotive news

yux_mm Quote:
Ce nu inteleg multi oameni la ora actuala este ca unele lucruri, de fapt majoritatea lucrurilor, necesita timp. Ca vinul. Strugurele nu se transforma peste noapte in vin bun. Se poate accelera procesul, spre exemplu angajand mai multi oameni in sectoarele de cercetare, sau prin alocarea de mai multe fonduri, insa tot e nevoie de timp.
Pai si in vin sunt Volkswagenisti multi, care folosesc multe chestii ptr accelerarea producerii si pot obtin din cauza asta productii largi la preturi competitive. Sau 'blenduitorii' de vinuri gen Penfolds. Multi au inceput asa insa din banii obtinuti au inventat tehnologii revolutionare (vezi Napa Valley sau marea majoritate din Australia&NZ), spre deosebire de vinuri insa, producatorul auto al carui nume nu poate fi rostit a persistat in optiunea lui de a trisa si a sfida concurenta cautand mai degraba metoda de a fenta controalele. No sympathy ptr VAG whatsoever.

Author:  andreiblitz [ 25 Sep 2015, 03:10 ]
Post subject:  Re: Dieselgate

In contrast cu ce se intampla de fapt.
http://emobility.volkswagen.de/de/de/pr ... ?tc=soc-jk" onclick="window.open(this.href);return false;

Author:  alfetta [ 25 Sep 2015, 07:43 ]
Post subject:  Re: Dieselgate

Sunt sub stres si nu mai stiu ce sa faca , ar trebui stopate toare reclamele/ siturile si clipurile de promovare.

Author:  marius [ 25 Sep 2015, 08:51 ]
Post subject:  Re: Cine/ce m-a bucurat astazi!

yux_mm Quote:
Oftopic: nu muta un moderator si discutia de aici despre Vag pe topicul dedicat proaspat deschis? Multam fain.
Am percutat yuxule. :) Nu citisem toate subiectele aseara si nu ma gandeam ca in firul cu bucurii sa fie vorba si despre necazul VW. O fi capra vecinului la abator, dar cum spunea si goldfinger acum intra toata industria auto in colimator.
Altfel, un articol in italiana care puncteaza niste nelamuriri ce le avem cu totii : Complotul VW - razboi intern, razboi intre marci auto, razboi USA/DE.

Author:  ciprianionut [ 25 Sep 2015, 13:00 ]
Post subject:  Re: automotive news

Valak Quote:
Ce ma dezgusta pe mine cel mai mult e ca asta nu se intampla in curtea unora ca amarurile astea de la Fiat, care trag sa moara si abia traiesc de pe o zi pe alta, se intampla in curtea unora care duduiau de sanatate si care ajunsesera sa se dea cu fundul de pamant ca vor ei sa fie numarul 1. Bai, sunt absurzi americanii cu normele lor ? Asta e, vinzi doar benzina, le dai de inteles ca nu se poate si pace, dar nu, tu vrei neaparat sa faci bani, din orice si oricum. Asta miroase a lacomie si vorba unui intelept persan, lacomia strica omenia. Sper sa si-o fure grav, intai fiindca au crezut ca n-or sa fie prinsi si apoi pentru ca in tot timpul asta altii au jucat corect.

Apropo, flotele alea de Seat-uri cumparate de Polizia si Carabinieri ce motoare or avea ?
ti se parà cà Fiatul este chiar asa de rea

Attachments:
11722562_10153111446714302_1312248761135303917_o.jpg
11722562_10153111446714302_1312248761135303917_o.jpg [ 133.12 KiB | Viewed 2101 times ]

Author:  Valak [ 25 Sep 2015, 13:15 ]
Post subject:  Re: Dieselgate

Cand am spus "amaruri" m-am referit la situatia financiara dificila in care se tot afla de vreo 20 de ani, deseori agravata de niste sindicate puternice si angajati fara chef de munca. Altfel, nu cred ca produsele lor sunt inferiore in vreun fel concurentei.

Author:  yux_mm [ 25 Sep 2015, 13:25 ]
Post subject:  Re: Dieselgate

Marius, l-ai citat pe Cristi: intra toti in colimator, si cu siguranta toti producatorii au cate o buba, mai mare sau mai mica. La Vag a fost prea mare si s-a spart.
Stati sa vedeti ce amutim toti daca iese la iveala ca si Fiatul a dat-o pe undeva de gard. Si-asa, FCA nu o duce prea stralucit cu Jeep GC care s-a rasturnat scandalos si ei nu au facut nimic.

Daca ultima criza financiara a reasezat pietele financiare, criza asta o sa reaseze intreaga industrie auto. O fi in curtea altora pe care nu ii agream, dar va fi urata treaba pentru toata lumea.

Author:  ibiza [ 25 Sep 2015, 13:39 ]
Post subject:  Re: Dieselgate

andreiblitz Quote:
In contrast cu ce se intampla de fapt.
http://emobility.volkswagen.de/de/de/pr ... ?tc=soc-jk" onclick="window.open(this.href);return false;
Uite aici ironie: https://www.youtube.com/results?search_ ... ives+tales" onclick="window.open(this.href);return false;

PS: Prin 2010 parca au luat ceva premiu cu 2.0 TDI pentru cel mai curat motor; au luat si vreo 50 de milioane de dolari subventii de la statul american pentru tehnologiile ecologice...

Page 3 of 9 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/