Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=22816 |
Page 3 of 12 |
Author: | nesquick [ 29 Nov 2014, 10:34 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm my08 |
Intrebare, cablajul pentru incalzirea in scaune se monteaza greu in cazul in care masina nu a venit preechipata? Eu sub scaun am doar mufa de la airbag daca nu ma insel, trebuie sa mai am si o alta mufa pentru incalzire? daca da, este cablu modular care vine conectat undeva in body computer pe mufa separata sau foloseste 2-4 pini de la o mufa deja existenta ? |
Author: | bluecar [ 29 Nov 2014, 10:58 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm my08 |
cauta mai bine sar putea sa fie acolo,la mine sub scaun sunt 3 mufe prinse pe un suport de plastic.daca a mea din 2005 are tot cablajul pentru,senzori,alarma,stropitoare parbriz incalzite(eu am crezut ca stropitoarele sunt incalzite la mine dar este doar cablajul),nu vad de ce a ta din 2008 sa nu aiba. daca nu are inseamna ca este vorba de echipare,a mea fiind distinctive de aceea poate are.trebuie sa verifici. daca nu cauti la dezmembrari un set de cabluri. ps.daca umbli acolo pune mufele bine la loc,astfel incep erorile. |
Author: | nesquick [ 29 Nov 2014, 11:09 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm my08 |
Am umblat acolo, acum ceva vreme, am dat un scaun jos deoarece nu mergea rabatat si a trebuit inlocuit sistemul acela cu cablul otelit. Tot ce am gasit a fost o mufa, galbena parca... sub mocheta recunosc ca nu am cautat. Masina este progression sau ceva genul ( climatronic, fara comenzi pe volan, pilot automat, alfatex, oglinzi si stropitori incalzite ) |
Author: | Godzzi [ 29 Nov 2014, 12:22 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm my08 |
eu cand am montat incalzirea aftermarket am gasit mufa sub scaun si am cablat direct acolo instalatia. acea instalatie da curent o data cu pusul contactului si il mentine cam 5 minute dupa ce iei contactul. Acum intrabare.....gt-ul are stropitoari incalzite? nu stiam ca exista asa ceva. cum pot verifica? |
Author: | nesquick [ 29 Nov 2014, 12:27 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm my08 |
Voi verifica daca am mufa, insa tind sa cred ca nu am asa ceva... cu toate ca ar fi fix ce trebuie @godzzi, Deschide capota si vezi daca in afara de furtunasul pe care circula lichidul de parbriz mai vine vreun alt cablu. La mine furtunul pleaca din partea stanga cum te uiti la masina din fata cu capota deschisa, iar cablul pentru incalzire vine pe undeva prin partea dreapta cum te uiti la masina din fata cu capota deschisa. |
Author: | yux_mm [ 29 Nov 2014, 21:33 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm my08 |
in opinia mea abordarea mai corecta ar fi arcuri stock + amortizoare mai de calitate (in locul variantei arcuri noi + amortizoare existente). Pastrarea amortizoarelor uzate nu face altceva decat sa pastreze starea de fapt precara, indiferent de arcurile puse. Spre exemplu mi s-a recomandat ca pe arcurile stoc se pun B6, care se pare ca fac treaba mai buna decat amortizoarele de fabrica. In principiu, un arc nu prea are cum sa se uzeze. De fapt, un arc invechit nu face decat sa lase masina mai jos, deci in principiu, daca e la un nivel acceptabil, lasata uniform pe toate 4 rotile, inseamna ca isi fac treaba inca bine. Masina nu din cauza lor topaie. |
Author: | ALXege [ 29 Nov 2014, 22:31 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm my08 |
Gresit, arcurile se pot inmuia in timp. Gandeste-te ca primul care preia socurile este arcul, in teorie, daca ai pune niste arcuri care sa nu se comprime absolut deloc, amrtizorul nici nu ar mai ajunge sa lucreze. Sent from my Alfa Romeo |
Author: | bluecar [ 29 Nov 2014, 23:33 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm my08 |
ALXege Quote: Gresit, arcurile se pot inmuia in timp. Gandeste-te ca primul care preia socurile este arcul, in teorie, daca ai pune niste arcuri care sa nu se comprime absolut deloc, amrtizorul nici nu ar mai ajunge sa lucreze.
la asta ma gandeam si eu,parca tot tu ai spus pe topicul meu ca amortizoarele sport se duc repede cu arcuri stock.Sent from my Alfa Romeo eu as vrea sa pun arcuri putin mai tari pe amortizoare stock(bineinteles ca amortizoarele spate vor zbura in turcia unde au fost facute),asa ma gandesc ca obtin o suspensie putin mai buna decat este. |
Author: | ALXege [ 29 Nov 2014, 23:35 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm my08 |
Nu, am zis exact opusul, adica despre arcuri sport pe amrtizoate stock, dar nu cumva suntem offtopic, pe topicul de prezentare al lui Ness? Sent from my Alfa Romeo |
Author: | bluecar [ 29 Nov 2014, 23:46 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm my08 |
cred ca da,dar si el cauta un " setup ok pt daily use si ceva pure pleasure pt drumuri lungi " @cristianmiu scuze |
Author: | nesquick [ 30 Nov 2014, 00:55 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm my08 |
Baieti sunteti putin cam off... Eu caut un setup ok, insa ceva nou...adica intrebarea ar fi b6, b8 sau sachs noi? Din ce stiu b8 au cursa/tija mai scurta decat b6 sau cele stock, in ce fel ma afecteaza acest lucru? @Yux_mm, arcurile stock sunt niste tampenii... Daca vrei sa conduci putin sportiv, chiar nu te ajuta cu nimic... Dar mai bn mutam posturile astea pe aria dedicata tinutei de drum GT-ul este mai greu ca 47-le si se simte. Am dus de cateva ori suspensia la limita chiar fara mari eforturi si pot spune ca nu e ce trebuie. Sasiul poate mult mai mult, dar este limitat de suspensie... Sent from my mobile |
Author: | yux_mm [ 30 Nov 2014, 11:37 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Din cate stiu B6 are lungimea tijei similara cu cea a amortizoarelor stock. Deci se poate monta pe arcurile stock. GT-ul cred ca are pe spate arcuri similare cu 56 si nu cred ca au nici o legatura cu cele de 47. Eu raman la parerea ca la kilometrajul asta arcurile sunt inca ok si doar amortizoarele trebuiesc schimbate. Daca avea vreo 400k km intelegeam ca poate si arcurile si-au schimbat proprietatile. |
Author: | nesquick [ 10 Dec 2014, 00:15 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Deci astazi am luat masina din service... Revopsit bara spate si schimbate bratele pe spate... Toate bune si frumoase...doar ca nu stiu ce geometrie au facut meseriasi, pt ca volanul sta intr-o parte ca sa merg drept, iar inainte statea drept... Maine am sa merg la autosoft pt o constatare pt ca sigur ceva nu e ok, apoi inapoi in service... Bai ce ma oftic, am o gramada de treaba si tre sa stau sa verific treaba facuta de altii. Sent from my mobile |
Author: | comanr [ 10 Dec 2014, 00:16 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
pai nu ai umblat doar pe spate? |
Author: | nesquick [ 10 Dec 2014, 01:11 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Ba da... Asta a fost si uimirea mea... Cum pana mea.. Ca sa umblat doar pe spate... Azi am luat masina aproape de ora 5, nu aveam cand sa revin la ei... Sent from my mobile |
Author: | comanr [ 10 Dec 2014, 01:12 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
o fi inteles ca pe fatza ca la doctor. |
Author: | nesquick [ 10 Dec 2014, 01:16 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Cel mai tare e ca eu nu le-am cerut si geometrie, insa s-au gandit ei ca ar fi bine sa o faca... M-am gandit ca niste brate amarate le poate schimba orice service autorizat RAR fara sa deregleze nimic.. Se pare ca nu a fost asa... Sent from my mobile |
Author: | comanr [ 10 Dec 2014, 01:19 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
multi care fac geometria defapt o deregleaza pentru ca le fuge reglajul de zero al volanului, eu am facut de 4 ori geometria si pana la urma am stat in masina si am tinut volanul , doar atunci a iesit cu volanul drept, pe spate nu au umblat ca le era frica de reglaj sa nu se rupa un surub ruginit, oricum era pe verde la toate unghiurile. geometria e posibil sa o fi facut bine doar ca nu e pusa caseta pe mijloc. |
Author: | nesquick [ 10 Dec 2014, 01:23 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Voi merge maine la autosoft pt o constatare... Daca ei spun ca e ok, ii cred pe cuvant si o sa-i rog sa-mi puna caseta me mijloc, else voi revenii in service-ul care mi-au dereglat-o Sent from my mobile |
Author: | yux_mm [ 10 Dec 2014, 01:39 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Man, daca ti-au schimbat bratele e musai sa faca si geometria, chit ca treaba e pe spate. Acum, cu volanul stramb: posibil ca masina sa mearga stramb, adica ala din spate iti vede lateralul. Cand se face geometria se face la toate rotile. Fata spate si trebe si aliniamentul, axa masinii sa fie dreapta, altfel te uiti pe geamul lateral ca sa vezi inainte. Acum, astia daca au facut doar spatele, posibil sa iasa bine, dar masina nu e aliniata. |
Author: | nesquick [ 10 Dec 2014, 09:21 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
In afara de autosoft unde imi mai recomandati sa merg pentru o geometrie? La autoitalia fac asa ceva si iese bine? Vreau sa ma duc undeva unde chiar sa stie ce face acolo si care sunt valorile unghiurilor... Multumesc Sent from my mobile |
Author: | antonelcodreanu [ 10 Dec 2014, 11:14 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Ia maxim stanga, ia maxim dreapta si vezi pozitia volanului, imparte in doua si vezi daca ai rotile drepte, uneori o poti rezolva din cremaliera. Eu am facut de atatea ori geometria la 155, incat acum reusesc sa o fac singur. Totodata am invatat ca la cele mai renumite firme poti da peste un novice, si la un garaj unde scrie "Geometri" pe o pancarta pe pal, dai peste un expert. |
Author: | nesquick [ 01 Mar 2015, 21:05 ] | ||||||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello | ||||||
Dupa ce am curatat admisia, blocat egr-ul si optimizat softul la tibi, la drumuri lungi, am observat ca ambreiajul patineaza in treptele 3-4 la depasiri in forta, insa fiind perioada de iarna am zis sa mai trag de el si sa-l inlocuiesc cand se mai incalzeste putin. Cum saptamana aceasta a fost mai cald, am demarat lucrarea... 2 zile fara masina in care au fost cumparate si inlocuite urmatoarele: - kit ambreiaj SACHS Performance - simering palier - caseta de directie - filtru ulei (champion) - filtru motorina (champion) - filtru aer (clean) - ulei servodirectie TUTELA GI/A - ulei transmisie TUTELA TECHNYX 75W85 - ulei motor Selenia WR Pure Energy 5W30 Problema cu ambreiajul se pare ca nu era din cauza ca era uzuri ci din simplul fapt ca pe la simeringul de palier se prelingea ulei care ajungea pe discul de ambreiaj, motiv pentru care patina uneori ( tzivii, ai o bere de la mine ). Daca tot era desfacut totul, i-am rugat pe cei de la service sa verifice si turbina, care se pare ca este intr-o stare foarte buna dupa spusele lor ( curata si fara joc, iar pe furtun nu erau scurgeri de ulei ). Urmeaza sa ma ocup cand se mai incalzeste de partea estetica si astept cu nerabdare sa trec la rotile de vara Nu vreau sa sune a reclama sau ceva, insa tin sa-i multumesc lui comanr pentru ajutorul privind comercializarea kit-ului de ambreiaj la un pret foarte bun cat si baietilor de la service care vineri seara au stat peste program pentru a imi termina masina.
|
Author: | DanS [ 01 Mar 2015, 21:46 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
pai, de ce ai mai schimbat ambreiajul? |
Author: | nesquick [ 01 Mar 2015, 22:03 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm - Nero Pastello |
Deja il cumparasem... si oricum ca sa schimbi simeringul ala trebuia data cutia jos, deci pretul manoperei era acelasi, nu avea rost sa ma zgarcesc aiurea... Ambreijaul care era pe masina era cel din fabrica dupa data fabricatiei si pedala era destul de tare din cauza placii de presiune probabil... Oricum acum este fix ce trebuie, pedala f moale, iar cutia de viteze merge foarte usor si lin (uleiul din cutie nu cred ca fusese schimbat vreodata... si probabil de aceea agata uneori ). |
Page 3 of 12 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |