Fa un test inainte sa fie turbo, si anume cauta in dezmembrari un compresor cu baie de ulei proprie ( de preferat cel de mercedes datorita gabaritului redus si a faptului ca " nu se strica veci" , gasesti pana in 500 de euro bun de pe 1,8 sau 2,0 e acelasi ) pune-l sus in loc de clima ( cu mici improvizatii) , fa o tubulatura de inox , pune un BOV si iti reglezi boostul din BOV cu un ceas de boost si vezi ce se intampla .
asa nu umbli la electronica , dar nici nustiu ce performante nu vei avea , cert e ca , mai bine decat este stoc va fi . Fa vreo 2000 de km apoi treci la turbo . Bonusul la acest compresor este ca il poti actiona electric de la buton din masina , deoarece el are un ambreiaj pe fulie ce este electric la 12v , iar in oras masina o ti stoc , va merge perfect in parametrii de fabrica , poate mai slab putin , dar insesizabil , iar cand ai chef de nebuneli , apesi butonul . Am vazut asta pe vreo 2 marci de masini aici in cluj . Si uite asa te scapi de vreo 2000 de euro in mare , mergi la dyno si vezi ce-ai facut de banii aceia .
Daca as avea suportul financiar , as face si eu experimental o chestiune similara , fara a gandi prea mult la functionalitate si etc. , dar ca sa treci la turbo e o mica mare mancare de peste , iar pe primul loc sunt internele ( din punctul meu de vedere) , deoarece daca montezi " morisca" de ce sa nu scoti ce e mai mult din el ? deoarece altfel ce rost are?