Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo GT https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=19863 |
Page 3 of 48 |
Author: | bluecar [ 15 Jan 2013, 07:44 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
comanr Quote: e treaba de o ora maxim,pe elevator dar cred ca merge si pe o groapa competenta. gandeste te ca la mine a trebuit sa dau si cardanul jos .
deci,tot ansamblul este compus din doua piese de plastic:dai evacuarea partial , dai scutul termic si ajungi acolo .faza e ca trebuie ca cineva sa stea in masina sa tina contra. da sincer nu cred ca are a face cu problema ta sa iti spun si de ce. cand fuge putin timoneria stanga dreapta fuge cu ambele cabluri. daca ai nevoie ca maneta sa se duca mai mult in drepta (sa presupunem) vezi ca ai un reglaj cu dinti marunti pe cablul de stanga-dreapta spre cutie. toate timoneriile capata jocul ala si merg asa. eu le am strans cu ocazia schimbarii ambelor cabluri de comanda din cauza griparii unuia, altfel o lasam asa ca intrau toate vitezele. una mare este prinsa de caroserie. iar a doua care este suportul schimbatorului ceva mai mic care se prinde de piesa mare in cateva suruburi,aceste suruburi sunt slabe si cand imping dreapta de maneta se misca cu tot cu plastic 2-3mm pina tija de pe maneta atinge opritorul pentru mers inapoi. de aceea nu mai intra in a 6-a si nimeresc undeva intre treptele 4si 6 sau numai 4,daca nu s-ar mai misca 2-3mm ar intra (zic eu). dar o sa ma uit si la reglajele cablurilor. o zi buna! |
Author: | comanr [ 15 Jan 2013, 10:06 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Distantele intre viteze nu sant asa mici.fa un test. zi ne ce viteza ai cu a 5 a la 2000rpm si la 3000rpm ca sa te scapam de chin. |
Author: | bluecar [ 15 Jan 2013, 10:36 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
comanr Quote: Distantele intre viteze nu sant asa mici.fa un test.
tu te gandesti ca nu o are pe a 6-a?zi ne ce viteza ai cu a 5 a la 2000rpm si la 3000rpm ca sa te scapam de chin. sigur ca distantele nu sunt mici,intre 3 si 5 este destul de mare,intre 4 si 6 e putin mai mica ca are si mersul inapoi. eu cred ca daca strang suruburile cei 2-3 mm sunt deajuns sa o ia pe a 6-a. poate ma insel,o sa vad ce zice mecanicul si o sa fac un test la 2000 si 3000 rpm. |
Author: | cristih [ 15 Jan 2013, 10:52 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Nu poti intreba fostul proprietar daca a schimbat sau nu cutia? Daca a avut probleme cu treapta a 6-a? Odata ce a vandut masina, de ce nu ar spune ce problema a avut ... |
Author: | comanr [ 15 Jan 2013, 10:55 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Are 5 trepte ca popa da sa vedem vitezele. |
Author: | FREEZER [ 15 Jan 2013, 15:53 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Eu cred ca e treaba din furca, cum a 6-a este langa marche arriere.... |
Author: | bluecar [ 15 Jan 2013, 20:14 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
maine o sa merg la mecanic,astazi am scimbat furtunul dintre turbo si debitmetru era 70% ruptmplus ca debitmetrul era plin de ulei si praf,am curatat si senzorul de pe galerie si ala era plin de funingine. dupa am facut o mica proba si la peste 3500 rpm sa aprins MCSF am pus testerul si asta este eroarea (mai aparea si inainte si dupa o zi doua disparea) 1: P0235 - Boost pressure sensor Boost control solenoid or boost pressure sensor faulty Motivul pentru aceasta eroare este ca ECU masinii a primit semnal foarte mare de la senzor. Eroarea nu este detectata acum, dar este stocata în memoria de erori. Sterge-ti codurile de eroare si verificati reaparitia erorii. Becul de avertizare in ceasurile de bord a fost activat de aceasta eroare. am sterso dar sigur mai apare, nu intotdeauna chiar daca trec de 3500 rpm acum care din ele este? |
Author: | comanr [ 15 Jan 2013, 20:23 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
iti agata cumva geometria . fa asa: -curata valva aia de pe radiator cu wd40 , vezi ca are si un burete/filtru sa il cureti tot cu wd40 -unge tija care intra in actuatorul de la turbina cu niste vaselina termorezistenta si misc-o cu mana minim/maxim. pana la urma ai facut test cu a 5 a? |
Author: | bluecar [ 15 Jan 2013, 20:59 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
comanr Quote: iti agata cumva geometria .
la mine valva este sub debitmetru si am dat cu spray doar pe mufa si buretele avea putin ulei si l-am presat cu o carpa.fa asa: -curata valva aia de pe radiator cu wd40 , vezi ca are si un burete/filtru sa il cureti tot cu wd40 -unge tija care intra in actuatorul de la turbina cu niste vaselina termorezistenta si misc-o cu mana minim/maxim. pana la urma ai facut test cu a 5 a? am o alta valva de ford cred si o sa iau buretele de la ea.se desface aceasta valva mai mult decat partea cu buretele? vaselina pentru temperatura unde gasesc?eu am ceva pe baza de cupru si speciala pentru rulmenti cu litiu. nu am avut timp de test pt a 5-a ca ma apucat ora doua cu furtunul, a venit fetita de la scoala si nu am mai putut face nimic,(sunt divortat de 6 ani si fosta in octombrie mi-a plasato si a plecat in italia si sunt si mama si tata asa ca nu prea am timp) dimineata o sa merg la mecanic poate se uita fara programare |
Author: | comanr [ 15 Jan 2013, 21:00 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
e buna aia cu cupru. se desface valva aia da las-o in pace ,baga i spray prin toate gaurile. |
Author: | bluecar [ 16 Jan 2013, 13:18 ] | ||
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT | ||
asa arata debitmetrul si furtunul (furtunul era rupt cam 65-70%): pentru treapa a 6-a miine dimineata ma programat mecanicul.
|
Author: | FREEZER [ 16 Jan 2013, 13:33 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
La cum arata debitmetrul, zici ca n-ar fi fost schimbat niciodata filtrul de aer. |
Author: | bluecar [ 16 Jan 2013, 13:54 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
madkat Quote: Tie nu ti s-a fisurat furtunul de turbo. Chiar ma miram ca de la ala sa fie consum mare
l-am spalat cu spray crc pentru componente electonice deocamdata debitmetrul cred ca functioneza trage mai bine nu scoate fum, se simte diferenta.Asta e cel de joasa presiune - si consumul mare era datorat aerului fals tras pe langa debitmetru. Jegul in parte e tot de acolo. Debitmetrul ala saracu' mai e in parametri? asa arata pe diagnoza dupa ce am schimbatfurtunul: READING PARAMETERS: Odometer: 0,0 km Engine overrevs: 11 Max. engine speed time: 3610 ms Max engine speed: 5840 rpm Odometer at last programming: 0,0 km Engine speed: 2102 rpm Engine temperature: 88,2 °C Fuel pressure regulator duty cycle: 23,38 % High pressure regulator current: 988 mA Desired intake air quantity: 399,1 mg/i Intake air quantity: 399,1 mg/i EGR duty cycle: 40,98 % Baro pressure: 1025 mBar Air temperature: 30,4 °C Vehicle speed: 0,00 km/h Battery voltage: 14,05645 V Fuel temperature: 24,2 °C Boost control solenoid valve opening: 63,34 % Water temperature signal: 1,227 V Inj. correction Cyl. 3: 0,15 mm³/i Air temperature (Boost/Manifold): 54,1 °C Inj. correction Cyl. 4: 0,27 mm³/i Gas pedal position: 9,7478 % Gas pedal position signal (Track 1): 1,276 V Gas pedal position signal (Track 2): 0,640 V Total fuel quantity: 5,80 mm³/i Inj. correction Cyl. 1: -0,34 mm³/i Inj. correction Cyl. 5: mm³/i Inlet circ. throttle solenoid valve: 1,00 % Desired fuel pressure: 566,6 bar Fuel pressure: 564,8 bar Desired boost pressure: 1044 mBar Boost pressure: 1301 mBar Boost pressure signal: 2,072 V Inj. correction Cyl. 2: -0,05 mm³/i Cooling fan PWM control: 0,00 % A/C pressure: bar Baro pressure signal: 4,052 V Air temperature signal: 2,151 V Air temperature signal (Boost/Manifold): 1,887 V Air quantity signal: 2,737 V Fuel temperature signal: 3,167 V Injection time: 0,426 ms Injection timing: 2,67 grade Air control inhibition: Air control ON A/C System: Yes Boost pressure command/control: No Cruise control resume button (RCL): Released Cruise control dec. (-): Released Cruise control incr. (+): Released Cruise control status: Cruise control Water in fuel filter: No Synchronization status: Synchronized engine Quadrinary: OFF Trinary: OFF Universal code: Not enabled Fuel filter heater: OFF Cruise control: Pressure on pipe Engine start permission: Allowed Glow plug heater module: OFF A/C Request: OFF Oil pressure: OK Brake light switch: OFF A/C compressor relay: OFF Clutch pedal switch: OFF Brake pedal switch: OFF Fuel pump relay: ON A/C unit fan: OFF Cruise control switch: OFF Gas pedal signal status: Injector code Cyl. 1: A8IIFGAAA Injector code Cyl. 2: A1IIFYAAA Injector code Cyl. 3: AR1EAYAAA Injector code Cyl. 4: 8HHID3AAA Injector code Cyl. 5: numai ca nu stiu sa-i interpretez |
Author: | ALXege [ 16 Jan 2013, 14:27 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
Ca sa nu fac offtopic pe topicul cu sfaturi de achizitie, am citit bine? iti consuma 15-17l/100 in oras ?! Daca da, fii sigur ca nu-i de la furtun (decat daca cumva mergi fara el). |
Author: | ALXege [ 16 Jan 2013, 15:09 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
17l/100?! Doar daca scuipa motorina pe teava. |
Author: | bluecar [ 16 Jan 2013, 18:09 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
am facut consumul din plin in plin la 100 km,prima data au fost 15 l si a doua 17 l,dar am mai lasat sa mearga motorul in gol sa se incalzeasca ca trepida rau la relanti,sa zic cam doua ore in total.deci cam media in jur de 15. acum dupa ce am curatat debitmetrul si schimbat furtunul mersul motorului sa imbunatatit mult,mai are un mic tremurat dar mecanicul spune ca din cauza filtrului de motorina. trebuia sa pun UFI si eu am pus CLEAN,am unul UFI acum dar ca merge mai bine nu-l mai schimb. in mers cand schimbam vitezele mai ales treptele 1si 2 cand luam ridicam piciorul de pe acceleratie venea in nas, adica revenea brusc trepidatul motorului. acum este bine. o seara placuta! |
Author: | bluecar [ 16 Jan 2013, 18:24 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
FREEZER Quote: La cum arata debitmetrul, zici ca n-ar fi fost schimbat niciodata filtrul de aer.
era foarte murdar,nu am vazut la nici o masina asa filtru murdar.la toate masinile pe care le-am avut nu am sarit de 7k cu filtrul de aer si motorina,la cat praf si calitatea motorinei (poate de la rafinarie pleaca ok dar la pompa nu stii ce pui. prima mea masina a fost OLCIT IN 95 si un sofer batran mi-a spus : daca vrei sa nu ai probleme cu motorul ai grija sa schimbi cat mai des uleiul si filtrele. asa am facut si dupa 100k olcitul mergea ca la 20k,unii la 40-50k schimbau axele cu came eu nu m-am atins de ele si l-am vandut la 110k. in nord nu este praful de la noi,fiind marinar am fost in majoritatea tarilor din nord,10-15k in nord este echivalentul a 6-7k la noi. |
Author: | catvisimo [ 17 Jan 2013, 01:55 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
salut, problema cu termostat cred ca apare si la mine, si nu sare de 70-80 grade....dar nu se apropie nici moart acul ala de 90, incep sa-mi fac griji ca am mers cu masina vreo ora ... si nu a sarit de 70-80 grade si chiar am mers tare ... din cate stiu eu termostatul a fost schimbat anul trecut dar nu stiu ce sa mai cred...vreun sfat ? |
Author: | bluecar [ 17 Jan 2013, 02:08 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
catvisimo Quote: salut, problema cu termostat cred ca apare si la mine, si nu sare de 70-80 grade....dar nu se apropie nici moart acul ala de 90, incep sa-mi fac griji ca am mers cu masina vreo ora ... si nu a sarit de 70-80 grade si chiar am mers tare ... din cate stiu eu termostatul a fost schimbat anul trecut dar nu stiu ce sa mai cred...vreun sfat ?
normal termostatul deschide la 88 grade,la 60-70 pune mana pe radiator si daca este cald inseamna ca termostatul deschide mai devreme sau poate senzorul de temperatura nu citeste corect. la mine si acum daca dau caldura in masina la 27 grade si ventilatia la maxim nu ajunge la 90 |
Author: | catvisimo [ 17 Jan 2013, 12:34 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
ok, multumesc de sfat, o sa pun mana pe radiator sa vad, poate-i senzorul defect...oare imi apare pe tester ? |
Author: | bluecar [ 17 Jan 2013, 17:36 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
catvisimo Quote: ok, multumesc de sfat, o sa pun mana pe radiator sa vad, poate-i senzorul defect...oare imi apare pe tester ?
ar fi bine sa fie numai sonda ca este ieftina 30-40 lei in functie de producator. nu cred ca da eroare pe tester (poate daca citeste 120 grade),doar da temperatura citita. |
Author: | bluecar [ 21 Jan 2013, 19:10 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
salut, noutati: -dupa schimbarea furtunului si curatarea debitmetrului consumul a scazut la 9-10 l/100,in conditiile in care la fiecare 50m este trecere de pietoni,gropi sau semafoare. -am strans suruburile de la maneta de viteze,nici o schimbare cu treapta a 6-a nu o ia,mecanicul nu a vrut sa se bage la reglat (ce naiba se intampla cu mecanicii?ca un vecin mi-a recomandat un mecanic bun, zice el,l-am sunat si m-a intrebat ce masina am cand a auzit de alfa a spus :aaaa..alfa si mercedes nu repar ) -intra a 6-a doar cu inelul de pe schimbator ridicat si impins putin in dreapta.o sa las asa pana la vara si o sa merg la reprezentanta ca acum bugetul este aproape " 0" -referitor la eroarea Side airbag (passenger) The ECU detected a short to Ground or Battery + in the Side Airbag Squib circuit(s) as indicated by the cod, se refera la cel din bord? sau si la cel din scaun si lateral(cortina)? o seara placuta! |
Author: | bluecar [ 21 Jan 2013, 23:46 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
in treapa 5 la 3000 rpm in jur de 140 km/h in mers am probat a 6-a,schimbatorul trebuie impins dreapta cativa mm cu inelul ridicat,dupa ce intra in viteza si las jos inelul baza lui ramane in stanga opritorului nu trece in partea marche-arriere-rului. eu cred ca putin joc al schimbatorului si ceva dereglari la cabluri poate duce la dereglarea schimbatorului. era sa uit cand am dat bateria jos sa schimb furtunul dintre debitmetru si turbo am vazut la cablul care se prinde deasupra cutiei (cred ca furca se numeste)pe portiunea de reglare piulita care se strange contra era desfacuta cam 10 filete,am stans-o putin fara sa ating alceva. nu stiu daca asta este cauza ca parea desfacuta de mult timp. pe moment nu o sa folosesc a 6-a pana nu o sa o duc la meserias. |
Author: | bluecar [ 22 Jan 2013, 11:41 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
madkat Quote: pai 3000rpm la 140 are jtd-ul in cazul cutiei cu 5 trepte in a 5-a.
da sigur ca in mers, dar cu atentie ca daca imping prea mult ating marche-arriere-rul si caraie sau treapta 4,dupa ce intra in a 6-a turatia scade cu 800-1000 rpm.
deci tu ai dat "a-6-a" in mers? |
Author: | bluecar [ 23 Jan 2013, 23:41 ] |
Post subject: | Re: Alfa Romeo GT |
salut, ieri cred ca am rezolvat (nu stiu pentru cat timp)cu airbagul,am schimbat tampoanele de la toba si ca tot era frumos afara am miscat de toate mufele de la airbag si cand am pus contactul eroarea a disparut,o sa pun laptop-ul sa o sterg si din memorie. am incerca sa-i mai dau treapta 6 dar am nimerit a 4-a si normal sa aprins MCSF vechea eroare:Boost control solenoid or boost pressure sensor faulty.dupa ce am curatat electrovalva pierburg nu sa mai aprins pana ieri. am observa ca dupa ce se aprinde eroarea nu ma mai lasa sa o accelerez mult parca este moarta. astazi sa stins de la sine masina zboara,cand am nimerit a 4-a turatia a crescut la 4000rpm si sa aprins MCSF,daca schimb la 4200 nu se aprinde.altadata daca schimbam din treapta 2 in 3 la 2800 se aprindea.sunt zile in care la acelasi sil de condus nu se aprine. nu stiu ce sa-i mai fac la vara o sa schimb si valva pierburg si ce o mai trebui |
Page 3 of 48 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |