It is currently 23 Nov 2024, 19:24

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

Mini vs Scirocco
Mini Cooper S (John Cooper Works) 27%  27%  [ 8 ]
Scirocco R 73%  73%  [ 22 ]
Total votes: 30
Author Message
PostPosted: 29 Aug 2012, 01:25 
Offline

Joined: 27 Aug 2012, 08:41
Posts: 16
Car: Seat Leon Cupra R
CristianMiu Quote:
Daca o gandesti logic, cel mai ieftin de intretinut si consumul cel mai mic il ai la vw , 1.4 tsi - 160cp .

Daca e sa alegi cu inima , posibil sa alegi brera... motorul 1.8 tbi este fix ce trebuie, insa preturile unei astfel de motorizari sunt destul de mari. ~20k . Iar motorul de 2.2jts este mult mai ieftin insa are mici dezavantaje, consum mai mare, impozit mai mare, putere mai scazuta.
Acum alegerea iti apartine, brera este o masina foarte frumoasa, insa daca mergi f mult in oras, o sa te gandesti ca mai bine alegeai mini...

Brera nu are probleme majore... este construita pe platforma de 159, piesele sunt acceleasi, deci poti citii aria 159 pentru probleme legate de brera.

Succes !
Exact...motorul 1.75 de pe Brera nu e accesibil, si nu inteleg de ce.
2.2 nu are impozit mare deloc, (dezavantajul am inteles de la voi ca ar fi cutia selespeed), nici 2.4 (dezavantajul e k e diesel, avantajul e cuplul mare).
3.2 exclus din cauza consumului si mai ales impozitul anual aberant

Deci fie astept un an sa scada 1.75 la 15k€ fie aleg dieselul de 2.4


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2012, 02:01 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15260
Car: 115/960
Location: Bucuresti
1.75 e scump pentru ca e relativ rar si pentru ca s-au produs putine. Insa pentru ce vrei tu, cel putin pe Brera, ar fi cel mai potrivit! Nu retin daca s-a produs totusi si cu cutie automata..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2012, 08:35 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
din cate zicea alexege problemele cu selespeed-ul au fost la 47/56, intre timp se pare ca pentru 59/brera s-au rezolvat.

dupa cum zicea si nesquik, brera e un 59 mai scurt, deci problemele sunt comune, si nu ar strica sa arunci un ochi pe aria 59/brera. daca e sa fac acum un rezumat, ce mi-a ramas in cap ca probleme specifice modelului sunt: egr si dpf. asta pentru motoarele diesel si in special pentru cel de 2.4. amandoua se pot solutiona relativ simplu, prin dezactivarea egr-ului din soft respectiv prin inlocuirea cu o teava simpla (modificarile de soft pentru inlocuirea dpf-ului cu o teava sunt iminente, trebuie sa stie si ecu ala ca nu mai e organul acolo). in rest, pentru benzinare, n-am auzit sa fie probleme specifice.
se intampla evident sa apara diverse, ca la orice masina, insa e limpede ca nu exista aceeasi problema la toate unitatile vandute (cum sunt articulatiile la seria 47/56/GT)

daca ar fi sa aleg o motorizare pentru brera tot 1.8tbi ar fi, sau 2.4 si un purice de oras

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2012, 10:06 
Offline

Joined: 27 Aug 2012, 08:41
Posts: 16
Car: Seat Leon Cupra R
Ai testat qtronic si selespeed sa imi spui si mie cum e feeling-ul? Am citit ca una din ele ar fi mult mai precisa, fara intarzieri in schimbarea vitezelor in modul manual, si ca cealalta ar fi mai amuzant si mai placut de folosit decat cealalta...nu stiu exact care e mai buna.

Comparativ cu Mini Cooper S, care din cele 2 cutii automate de pe Brera, ar fi mai asemanatoare cu DSG-ul de pe Mini?


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2012, 10:20 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
n-am condus nici una dintre ele, deci nu stiu ce sa zic.
DSG-ul de pe mini nu e dublu ambreiaj? caz in care cele de la alfa n-au nici o legatura, fiind clasice cu unul singur.

eu personal as alege selespeedul, pentru distractie (padele la volan)

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2012, 10:38 
Offline

Joined: 27 Aug 2012, 08:41
Posts: 16
Car: Seat Leon Cupra R
yux_mm Quote:
n-am condus nici una dintre ele, deci nu stiu ce sa zic.
DSG-ul de pe mini nu e dublu ambreiaj? caz in care cele de la alfa n-au nici o legatura, fiind clasice cu unul singur.

eu personal as alege selespeedul, pentru distractie (padele la volan)

Ba da, are dublu ambreiaj si mi se pare cea mai placuta cutie de viteze automata pe care am incercat-o, cu exceptia cutiei de pe SL 63 AMG. E mult mai solida si exacta decat cea de pe Cayenne Turbo dupa parerea mea.

Nu stiam ca doar selespeed-ul are padele pe volan...e clar ca asta caut. Deci nu e automata 100% ci e cutie manuala adaptata sa functioneze ca una automata (la fel ca la Aston Martin Vanquish parca)?...


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2012, 10:54 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
ALXege Quote:
Ca sa raspund la ce ai intrebat mai devreme, si-anume diferenta dintre Q-tronic si Selespeed: prima este o cutie automata si e disponibila impreuna cu 2.4JTDm, cea de-a doua este o cutie robotizata, adica o cutie mecanica actionata automat, si e disponibila impreuna cu 2.2JTS. Generatia veche de Selespeed (cea disponibila pe 147/156/GT) este renumita pentru fiabilitatea scazuta, despre cea noua (pe 159/Brera) personal nu stiu foarte multe, din auzite s-ar fi rezolvat problemele.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2012, 10:56 
Offline
User avatar

Joined: 09 Sep 2010, 10:01
Posts: 3215
:lol: :lol:
Offtopic: induceti lumea in eroare cu DSG-ul vostru. DSG-ul este specific VW, asa cum TCT este specific alfa romeo, EDC pentru reno s.a.m.d. Marketing! Termenul folosit pentru a face referire la o cutie dublu ambreiaj este DCT - Double/dual Clutch Transmission

ontopic - Din cate stiu eu, sper sa nu gresesc, Mini nu a avut niciodata in oferta cutie cu dublu ambreiaj. (Vorbim de masini obisnuite, nu masini de competitie etc). Cutia automata oferita pe gama Mini este o cutie AISIN ( 6 speeds Aisin-Warner Transmission), o cutie dublu-ambreiaj urmand sa fie disponibila incepand cu viitoare generatie. Poate gresesc eu, dar nu am gasit niciunde un Mini cu dublu-ambreiaj. Nici macar pe site-ul oficial din UK nu apare nicio transmisie DCT.
:scratch:

http://www.motoringfile.com/2012/04/27/ ... nsmission/

_________________
"If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - B.H.


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2012, 11:22 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6690
Location: Brasov... oarecum.
cred ca DSG-ul ca denumire ce se refera la o cutie cu dublu ambreaj este pe cale sa intre, si sunt sigur ca va intra la un moment dat, in limbajul comun, la fel cum astazi numin oarecum eronat adidasi si jeep, pantofii sport respectiv autovehiculul offroad

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2012, 14:14 
Offline
User avatar

Joined: 13 Jun 2011, 23:21
Posts: 507
Car: BMW Z4 2.8i
Location: Timisoara
Padele pe volan sunt disponobile si la Q-tronic.
Eu am aceasta transmisie si pot spune ca nu este foarte rapida ca si reactie in modul manual (schimb din acel +/- de la transmisie), dar pentru mine nu este o problema pentru ca eu nu sunt foarte sportiv la condus. Nu cred ca am pus pe modul manual decat de vreo 2 ori sa vad cum schimba dar nu imi place sa merg asa. In schimb in mod normal cand e in D merge foarte bine si schimba frumos, la franari mai puternice imediat face frana de motor, este destul de destepata.
Probleme nu am avut cu transmisia dar nici nu am masina decat de vreo 9 luni si nu am facut decat vreo 13 000 KM. Am schimbat doar timoneria, asa am luat masina cu ea defecta, nu statea in pozitia normala in D si nu se simtea acel clic cand o mutam prin P-R-N-D, iar cand o puneam in manula si apsam + nu schimba pentru ca nu era la locul ei maneta. Timoneria asta a costat la reprezentanta 1500 lei.
Ce poate nu o sa iti placa este ca nu poti face porniri cu scartait de roti si cand apesi acceleratia la fund inclusiv kickdown-ul de pe loc dureaza putin pana isi da seama ca tu vrei sa zboare.

_________________
2014 BMW Z4 2.8i Sdrive automatic
ex: 2010 Alfa Romeo MiTo 1.4 TB 155
ex: 2007 Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16v Q-tronic
ex: 2004 Audi A6 2.5 TDI Multitronic


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 60 posts ]  Go to page Previous 1 2 3

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: RaduTM and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited