Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Alfa Romeo 156 1.9 JTD "Madkat" https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=18532 |
Page 3 of 12 |
Author: | ALXege [ 05 Jun 2007, 13:49 ] |
Post subject: | |
nici mie nu imi place galben, nu pe argintiu.. ti-am pus poza doar sa vezi si tu.. rosu nu e rau ce-i drept, go for it ![]() |
Author: | Silviu [ 05 Jun 2007, 14:31 ] |
Post subject: | |
la buburuza, se vad bine de tot etrierii, jantele sunt in cinci spite, aici treaba e usoara, daaaaar nu stiu cum o sa fac etrierii la aia rosie care e pe vine .... aaaa .... ![]() |
Author: | ALXege [ 05 Jun 2007, 14:35 ] |
Post subject: | |
hopaaaaa ![]() ![]() ![]() |
Author: | Silviu [ 05 Jun 2007, 14:42 ] |
Post subject: | |
EGEzutz, hai sa nu eclipsam topicul lu` diliu ca se supara .... ![]() Mai pe la inceputul lu` iulie o sa deschid un topic cu ... "rosso brunello" ![]() ![]() L.E. : buba, pe spate are tamburi ..... ![]() |
Author: | Tupac [ 05 Jun 2007, 18:30 ] |
Post subject: | |
EGE, lu dili miau repede i-ai facut mah etrierii colorati pe computador, io cand iti ziceam - pauza. ![]() ![]() Rosu e misto mah Dili. |
Author: | ALXege [ 05 Jun 2007, 20:28 ] |
Post subject: | |
unde i-am facut etrierii pe calculator? ![]() |
Author: | HOT [ 05 Jun 2007, 22:16 ] |
Post subject: | |
Lipsesc si eu 2 zile si va faceti de cap vad. ![]() Felicitari pentru jante frumoase foc. ![]() Etrieri dupa ce ii vopsesti musai 2 straturi de lac(spray e chiar bun ca sa nu iei o cutie)pentru ca acolo se murdareste vopseaua una doua de la placutele de frana si ferodouri,si cand le speli daca sunt lacuite se duce mult mai bine jegul ala si raman ca noi altfel pe vopsea fara lac incep usor usor sa se innegreasca si in juma de an se fac un fel de negru-rosiatic etrierii.Spor la treaba. |
Author: | HOT [ 06 Jun 2007, 12:37 ] |
Post subject: | |
La mine nu s-a cojit lacul si imi pare rau ca nu am dat mai multe straturi de lac.Acuma poate se cojeste dar numa daca mergi regulat pe circuitul de la Arad ![]() ![]() |
Author: | HOT [ 11 Jun 2007, 17:58 ] |
Post subject: | |
Dar parca nu erai adeptul remaparii din ce am discutat la Oradea? |
Author: | Alexandrus [ 11 Jun 2007, 18:45 ] |
Post subject: | |
Curba de cuplu se modifica din axa cu came, mai greu din remap. |
Author: | IRBabuin [ 11 Jun 2007, 19:00 ] |
Post subject: | |
La o masina cu turbo se modifica si din variatia presiunii de supraaalimentare. Cuplul motor depinde direct de cantitatea de aer introdus, iar asta se variaza usor din wastegatele controlat de ECU. Powerbox nu e niciodata o idee buna, avind in vedere ca "minte" ECU. Parerea mea. |
Author: | Tupac [ 11 Jun 2007, 19:29 ] |
Post subject: | |
Alexandrus Quote: Curba de cuplu se modifica din axa cu came, mai greu din remap.
Ce spui tu straine?! ![]() |
Author: | Alexx [ 11 Jun 2007, 19:48 ] |
Post subject: | |
La motorul supra-alimentat exista harti de cuplu care exact asta fac ![]() |
Author: | occ [ 11 Jun 2007, 20:01 ] |
Post subject: | |
Alexandrus Quote: Curba de cuplu se modifica din axa cu came, mai greu din remap.
Gresit foarte gresit........iti spun eu sigur ca se poate din amandoua, mai ales cand se fac amandoua complementar.Trebuie soft ca sa fie pusa in evidenta schimbarea...si e valabil si la benzina. |
Author: | Alexandrus [ 11 Jun 2007, 21:42 ] |
Post subject: | |
E valabil la orice turbo dar din pacate e tot o minciuna catre ECU pentru ca mecanic cuplul e determinat in special de axa cu came. |
Author: | Alexandrus [ 14 Jun 2007, 14:20 ] |
Post subject: | |
Cu toate ca a durat ceva pina sa descifrez ce ai scris acolo mic, nu, nu vreau sa contrazic pe nimeni, mult succes cu remaparea, sper sa fii ferit de problemele comune ale remaparii facute fara dyno si alte cele trebuincioase. |
Author: | Tupac [ 14 Jun 2007, 14:32 ] |
Post subject: | |
madkat Quote: (tupacu zice ca mi-e frica
Chiken!!!! ![]() ![]() madkat Quote: mi-a recomandat cam ce voiam si eu - o remapare "moderata"
Pai moderata am si eu, nu stiu ce te tot dai fata mare atata ![]() ![]() ![]() ![]() |
Author: | occ [ 14 Jun 2007, 14:41 ] |
Post subject: | |
ete pisica dilie vrea ...o remapare..115 cp nu-i mai usnt suficienti ![]() |
Author: | occ [ 14 Jun 2007, 20:07 ] |
Post subject: | |
hehehe..asa e! |
Author: | lynxul [ 19 Jun 2007, 00:06 ] |
Post subject: | |
Curba de cuplu nu e ce ziceti voi pe aici... Exista o harta de limitare a cuplului. Calculul cuplului se face pe baza unor senzori montati pe axul cu came, volanta, etc. Aproximarea este relativa, dar curba originala de limitare este foarte scazuta in partea de inceput (ture mici - pana la 1500 la diesel) ca sa nu rupa ambreiajul, dupa care incepe sa creasca, si apoi scade vertiginos de la 4000 ture. Inacceptabil, avand in vedere ca intra pe rosu la 5000. Curba mai arata si ca un fierestrau, motiv pentru care trage in trepte... Cel mai important aspect la remapare este refacerea curbei de cuplu, o faceti smooth si o mai ridicati cu 30% asa finut de primavara... ![]() |
Author: | Alexandrus [ 19 Jun 2007, 00:14 ] |
Post subject: | |
La ture mici nu e vorba de limitare ci de faptul ca nu intra turbina, de acolo limitarea de cuplu ![]() |
Author: | Tupac [ 19 Jun 2007, 10:46 ] |
Post subject: | |
madkat Quote: iar "ridicarea de primavara" nu o vreau mare deloc - de la 275Nm acum - maximum 300Nm ![]() |
Author: | lynxul [ 19 Jun 2007, 15:50 ] |
Post subject: | |
Alexandrus Quote: La ture mici nu e vorba de limitare ci de faptul ca nu intra turbina, de acolo limitarea de cuplu
Eu vorbesc de curba de limitare. Nu are legatura directa cu ce poate masina. Pur si simplu este limitat, chiar daca ai 400 chiar daca ai 200, el iti limiteaza la 100. ![]() ![]() Later Edit: In sectiunea respectiva curba de limitare este perfect orizontala, prin urmare cuplul este constant, ceea ce ma face sa cred ca intr-adevar in sectiunea respectiva cuplul este limitat electronic.. |
Author: | Alexandrus [ 19 Jun 2007, 19:51 ] |
Post subject: | |
Da, dar la 1500 RP, pina sa iti intre turbina, ai cuplu pauza, nici nu e nevoie de limitare ca e limitat el de la natura. |
Author: | Alexandrus [ 20 Jun 2007, 12:19 ] |
Post subject: | |
Nice, very nice. |
Page 3 of 12 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |