It is currently 02 Feb 2025, 00:53

All times are UTC+03:00




Post new topic  Reply to topic  [ 785 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 532 Next
Author Message
PostPosted: 29 Jun 2012, 11:29 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15282
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Tzuky Quote:
ALXege Quote:
Eu inca sunt curios unde ai testat TCT-ul, pentru ca si eu sunt nerabdator sa fac asta si in Romania nu exista inca disponibil pentru drivetest :roll:
Cred ca ar trebui sa vorbesti cu colegii de pe forum din Iasi (cypy, doberman) sau sa arunci o privire pe sectiunea de intalniri din Iasi - viewtopic.php?f=5&t=17845&start=125 ei au facut drive-test cu 1.4 TCT si masina este la drive-test :)
Am citit inca de-atunci impresiile, intre timp a devenit disponibila si la Bucuresti, deci voi face un drivetest cu prima ocazie :wink:

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 30 Jun 2012, 01:18 
Offline

Joined: 12 Sep 2010, 20:22
Posts: 27
tdanut Quote:
Quote:
Eu consider ca si pasagerul conteaza, ca altfel se faceau masinile cu un singur scaun- cel al soferului.
Mai ales cand pasagerul e nevasta :D .

Pai asta chiar asa e! :D
Si ca sa mai completez in acelasi spirit:
Foarte tare apropos de parerile automobilistice ale sotiei este ca ei i-a ramas in suflet un Citroen, pe care l-am avut acum mult timp, ce era oricum vechi de cand lumea (93 parca), o balena XM cu suspensii pneumatice, tapiserie alcantara, incalzire aux de tip "resou" + incalzire in fotoliile super-reglabile in toate sensurile posibile (inclusiv perne gonflabile pentru spate, precum la camioane!), trapa electrica in 3 faze... Deci cam asa se contureaza dorintele pasagerului-sotie :)
Aaa...si imi tot aduce aminte "ce geamuri mari avea... si ce luminoasa era"... adica ca o vila la mare...
Ca manca 20% si faceam suta in 2 saptamani...ca avea 5 metri si o intorceai din 5 manevre...asta nu a stiut si nu va intelege niciodata...
Cred ca pot sa mai gasesc una pe la 500 euro, si o fac fericita... Masina retro, cool, trend... ;) Fericirea sotiei nu costa mult in cazul meu :))))
Hai ca sunt off-topic....sorry...ma gandeam doar sa mai zambim...
Best!

_________________
ALFA 156 2.0 JTS
FIAT Bravo 1.6 MJet Selespeed


Top
   
PostPosted: 30 Jun 2012, 16:23 
Offline
User avatar

Joined: 18 Feb 2006, 19:39
Posts: 10325
Car: o cisterna
Location: Kronstadt
Bune mesajele tale ganga, ai dreptate si in ceea ce priveste perceptia "limitatorului de viteza din dreapta" asupra masinii, iar descrierea marei barje Citroen este cat se poate de exacta. Esti sigur insa ca nu pretul este cel care te-a facut sa te dai jos din QV si sa te urci in Bravo ?? :peace:

_________________
156 2.0 TS
156 SW 2.0 JTS
166 2.4 JTD TI
916 Spider 3.0 Arese
159 SW 1.9 JTDm


Top
   
PostPosted: 06 Jul 2012, 12:32 
Offline

Joined: 12 Sep 2010, 20:22
Posts: 27
marius Quote:
Bune mesajele tale ganga, ai dreptate si in ceea ce priveste perceptia "limitatorului de viteza din dreapta" asupra masinii, iar descrierea marei barje Citroen este cat se poate de exacta. Esti sigur insa ca nu pretul este cel care te-a facut sa te dai jos din QV si sa te urci in Bravo ?? :peace:
Pai bineinteles ca pretul a fost factorul important! Daca erau la acelasi pret, inevitabil plecam cu Giulietta! :) Din pacate, diferenta de aprope 11.000 euro nu o vad justificata, mai ales avand in vedere ca pretul Alfei scade foarte mult la sh...

Daca intr-adevar Giulietta era o evolutie (daca nu o revolutie) tehnologica, sau macar mai incantatoare, eram dispus de platesc 100euro suplimentar pe luna catre leasing...

_________________
ALFA 156 2.0 JTS
FIAT Bravo 1.6 MJet Selespeed


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2012, 10:14 
Offline
User avatar

Joined: 02 Jul 2008, 15:15
Posts: 2054
Location: Praga CZ
madkat Quote:
chiar daca in golf chiar se sta mai bine ca in giulietta, si pe drum stau la fel. :tongue:
posibil, dar iti trebuie ochelari de sudura sa te uiti la Golf... de "frumos" ce e (sau macar sa ai la indemana o punga, in caz ca te ia raul de avion sau de mare)

_________________
alfas don't break down... they stop to be admired
my fiat is fantastic:
Ex: 156 SW 1.9 JTD 16V
Ex: 159 SW 2.4 JTD Q-tronic
Ex. Jeep GC 2005 3.0 crd
A6


Top
   
PostPosted: 07 Jul 2012, 13:12 
Offline
User avatar

Joined: 11 Jan 2006, 12:06
Posts: 2128
Location: Brasov
madkat Quote:
cu 5-ul asa era. Cu design-ul 6-lui pot trai insa. La fel cum pot trai cu designul unui astra sau megane.
In timp ce giulietta imi trezeste aceleasi trairi ca o toyota corolla sau auris. Si ma uit inapoi la 156 sau 159, si ma gandesc: "cum de au putut ajunge in asa hal" ...
Astea sunt doar opinii personale. Reiau ce am spus deja de prea multe ori. Giulietta este evolutia design-ului de pe 147, pe care il inlocuieste. Ce legatura are 147 cu 159 sau 156? Iar cu Golf si Megane, sa fim seriosi. Astra mai arata cumva desi am si la ea destule de criticat. Cei care organizeaza concursuri internationale de design au pus Giulietta in topul celor mai resuite caroserii.

_________________
Razvan Patrascu

-------------------------------------
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 120 CP
Alfa Romeo GTV V6 3.2 270CP
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 101CP
Alfa Romeo 33 boxer 1.7 16V QV 140CP
Ex. Alfa Romeo GTV V6 2.0 Turbo 240CP


Top
   
PostPosted: 27 Aug 2012, 23:09 
Offline

Joined: 11 Dec 2011, 11:26
Posts: 8
Salut,
Conduc AR Giulietta de 1 an si 3 saptamani. Pana acum am facut circa 28.000 Km insumati cu modelul Giulietta.
Motorul meu este 2,0 jTDM 170 CP. Consumul mediu in acest timp a fost de 7,6 l/100km, cu iarna si vara, cu oras si sosea, mers in conditii de Alfa/Bmw (adica 20.000 km un set de anvelope) si nu de Toyota Auris.
Functioneaza impecabil, mai bine decat un 147 cu care am avut probleme multe si marunte in primii 10.000 Km (dar de care si acum sunt indragostit).
Este clar o masina moderna, in pas cu tehnologia actuala (stop-start, bixenon, etc), foarte sigura, care se poate plia si ascutzi dar pastreaza habitaclul intreg si pe pasageri intregi si in viata dupa un accident crunt.
Este foarte spatioasa in interior, mult mai spatioasa decat 147 si chiar 159 (adica se poate sta si in spate comod - asta daca cel de la volan nu o foloseste in mod dynamic pe serpentine...)
Din punct de vedere dinamic nu ai ce sa-i reprosezi. Sigur, in oras nu ai nevoie de dynamic, este prea agresiva, nu are loc sa se desfasoare, dar pe sosea este o placere. Totusi am senzatia ca 147 avea o dinamica mai buna (mai ales seria Ducatti cu acel diferential autoblocant mecanic). Se simte ca motorul este Euro5 fata de cel Euro4 de pe 147.
Exteriorul are mai multa sare si piper din punct de vedere estetic decat toate celalalte hatch-uri de pe piata (cel putin pana la MB clasa A), indiferent de pret.
Este cam scumpa, dar asa au fost alfele mereu, adica mai pui 3000 Euro si iei un BMW seria 1 cam la fel echipat.
Sigur, plasticele din interior sunt un pic prea lucioase pentru gustul meu, volanul este de la Fiat Punto, etc... toate acuzele postate mai devreme pot fi adevarate si deranjante sau nu, in functie de gustul fiecaruia si de ce asteapta de la masina.
Suspensiile sunt foarte permisive, nu te zdruncina si nici nu te balanseaza prea mult, garda la sol este suficienta sa o urci pe orice bordura.
Am avut ocazia sa fac drive test vreo 2 zile cu una similara, dar 1,4 MAir 170 CP. Dupa parerea mea - care sunt fan motorina - dieselul trage mai viguros, si consuma mai putin, evident, desi benzinarul are un sunet mai incitant cand este calcat pe acceleratie.
Inca nu am condus tct-ul (nu era disponibil la achizitie anul trecut cand am comandat Giulietta), dar trebuie sa fie o cutie foarte performanta, cum este si cea de pe 159.
Opinia mea este: 2,0 Mjet 170 CP tct Distinctive (daca te tine buzunarul) si eventual un mic cip la 195 CP.

_________________
Val S
Giulietta 2,0 170 CP
ex 159 sportwagon 2,4 200CP
ex 147 1,9 jTDM 150 Cp
ex 156 2,0 TS 150 CP


Top
   
PostPosted: 28 Aug 2012, 22:27 
Offline
User avatar

Joined: 15 Nov 2009, 17:26
Posts: 921
Location: London
Deci sa inteleg ca ai avut accident cu ea si s-a tinut bine ?

Si a 2 chestie : ce ai vrut sa zici prin "se simte ca motorul este Euro5" ? Adica nu e asa violent ca 1.9 150 euro4 sau cum ?

_________________
Alfa Romeo 147 1.9 Jtd 115 cp


Top
   
PostPosted: 29 Aug 2012, 22:15 
Offline

Joined: 11 Dec 2011, 11:26
Posts: 8
thenuts Quote:
Deci sa inteleg ca ai avut accident cu ea si s-a tinut bine ?

Si a 2 chestie : ce ai vrut sa zici prin "se simte ca motorul este Euro5" ? Adica nu e asa violent ca 1.9 150 euro4 sau cum ?
Da, s-a comportat extrem de bine. Chiar are 5 * EuroNCAP.
Daca lasi motorul de 2,0 JTDM cu DNA pe normal, mi se pare ceva mai "discret" decat motorul de 1,9 JTDM 150 CP. Probabil din cauza filtrului de particule? Da, parca nu este asa de violent, trebuie trecut pe dynamic pentru a da tot potentialul.
Dar iarasi, este o opinie personala, si poate sa fie si o chestie de etajare a cutiei, de greutate totala, etc. Nu pot da verdicte absolute. Dar asta a fost senzatia mea. Pana la urma practic diferenta de cilindree nu este decat vreo 50 cc.

_________________
Val S
Giulietta 2,0 170 CP
ex 159 sportwagon 2,4 200CP
ex 147 1,9 jTDM 150 Cp
ex 156 2,0 TS 150 CP


Top
   
PostPosted: 30 Aug 2012, 15:43 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15282
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Nu cred ca isi are sens comparatia in modul Normal, care in opinia mea sugruma adevaratul potential.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2012, 07:47 
Offline
User avatar

Joined: 01 Oct 2012, 03:43
Posts: 13
Car: Giulietta QV
Location: Barcelona España / Bucuresti Romania
de ce? in Normal merge foarte bine, iar in Dynamic nici macar nu creste boostul, nu face nimic decat la raspunsul acceleratiei si altele...

_________________
* Alfa Romeo Giulietta QV + upgrades


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2012, 10:16 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Read the fcking manual!!! Scrie clar in manual ce face fiecare mod. Modul dynamic fiind singurul in care turbina face overboost. Aici ma refer la varianta stock.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2012, 10:36 
Offline
User avatar

Joined: 01 Oct 2012, 03:43
Posts: 13
Car: Giulietta QV
Location: Barcelona España / Bucuresti Romania
http://aftersales.fiat.com/eLumData/EN/ ... 1_L_LG.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
pagina 118
stiu ce scrie in manual dar in realitate nu e chiar asa, zic oamenii care fac softuri.

_________________
* Alfa Romeo Giulietta QV + upgrades


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2012, 11:03 
Offline
User avatar

Joined: 19 May 2008, 23:49
Posts: 7432
Car: 156GTA/Giulia QV
Location: Bucuresti
Mda. Mare logica.

_________________
Service/Diagnoza/Piese
contact: 0756044202

------------------------------

Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde Montreal
Alfa Romeo 164 3.0 v6 Q4
Alfa Romeo 166 3.2 v6 24v TI
Alfa Romeo 156 GTA 3.2 v6 24v
Alfa Romeo 156 2.0 JTS Scuola Sportiva
Ex many others…


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2012, 11:16 
Offline
User avatar

Joined: 01 Oct 2012, 03:43
Posts: 13
Car: Giulietta QV
Location: Barcelona España / Bucuresti Romania
daca tu stii mai bine decat profesionistii nu are rost sa continuam, ori chiar stii si eu vorbesc din auzite si citite, ori ai impresia ca stii si vorbesti din carti.

_________________
* Alfa Romeo Giulietta QV + upgrades


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2012, 11:28 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15282
Car: 115/960
Location: Bucuresti
As tinde sa cred manualul.. zic oamenii care fac softuri, sau ti-a zis omul care ti-a facut tie softul?
Din ce-am mai citit, valorile maxime (in cazul tuning box-urilor, ca softuri mai rar) se ating in Dynamic.

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2012, 11:32 
Offline
User avatar

Joined: 01 Oct 2012, 03:43
Posts: 13
Car: Giulietta QV
Location: Barcelona España / Bucuresti Romania
cei din Spania unde am facut remap mi-au zis dar am citit si pe forumul alfaowner.com ceva in sensul asta, doar despre QV.
nu stiu care e adevarul, ca firma din Spania oricum lucra cu cineva din Italia pentru remap.

_________________
* Alfa Romeo Giulietta QV + upgrades


Top
   
PostPosted: 01 Oct 2012, 11:38 
Offline
User avatar

Joined: 05 Jan 2006, 21:31
Posts: 15282
Car: 115/960
Location: Bucuresti
Mi-e teama ca foarte putina lume cunoaste ECU-ul si modul de operare al sistemului DNA deocamdata..

_________________
4C | Spider S4 2.0
ex Stelvio 2.0T | GTV 916 3.0 V6 | GTV 916 2.0TS | Spider 916 2.0TS | MiTo 1.4TB | Spider 939 2.4JTDm | Brera 2.4JTDm | Spider 916 2.0TS | GT 1.9mJTD | 147 1.6TS


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2012, 16:46 
Offline

Joined: 06 Dec 2012, 11:21
Posts: 1
Am fost la un test drive acum 2 saptamani si m-am hotarat pe loc ca asta e masina pe care mi-o doresc. De atunci, am citit tot ce s-a scris pe forumul asta despre Giulietta.

Intre timp am primit o oferta de la dealer, am dat mai departe sa se faca actele.
Eh, toate bune si frumoase pana aici. Gustul amar il am de la faptul ca am trecut prin 2 programari la service Autoitalia pentru a face o evaluare a masinii mele ca sa o dau la buy-back. Prima data am stat 20 de minute sa astept, nu m-a bagat nimeni in seama asa ca am plecat ca ma grabeam. A doua oara am stat o ora, oamenii nu s-au atins de masina, asa ca am plecat. Acum sunt in impas cu evaluarea masinii mele dar sper eu ca se va rezolva intre timp.

Mai sunt proprietari de Giulietta care pot sa impartaseasca experiente cu masina sau cu service-ul? Ma gandesc ca daca iau masina de noua si va fi in garantie, voi avea de-a face cu acelasi service.
Stiti de probleme cunoscute ale masinii?


Top
   
PostPosted: 17 Dec 2012, 18:17 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6731
Location: Brasov... oarecum.
Masina e faina, e ok, insa o strica reprezentantele si service-urile Autoitalia.

Te-ai dus la evaluare cu programare in prealabil? ca in cazul asta in 3 minute trebuia sa-i tragi de maneca sa-si faca treaba pentru care te-au programat.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2013, 21:22 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7100
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
A condus cineva motorul de 1.6 diesel , 105cp ? ceva impresii ? Articulatiile sunt si ele mai fiabile sau same old shit ca la 47 ? De asemenea 2.0 jtd - 140cp , este tot jtdm2 ?

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2013, 23:05 
Offline

Joined: 26 Aug 2005, 21:18
Posts: 4960
Nu vad de ce ar avea probleme articulatiile, trecutul e trecut, iar 159 a demonstrat din plin acest lucru ;)
Si de ce crezi ca ar fi cineva interesat sa conduca 1.6-le? :lol:


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2013, 23:09 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6731
Location: Brasov... oarecum.
@cristi: De pe ce luna ai picat maestre?

Articulatiile de pe platforma Giulietta nu mai au nimic in comun cu platforma 47/56. In general masina e laudata prin presa pentru fiabilitate. Pe de alta parte am condus si eu QV-ul la fest anul asta si pentru o masina atat de hartanita cum e o masina de drive test, mi s-a parut ca se tine bine: fara troncaneli sau scartaieli. Tre sa recunoastem ca masina respectiva nu a fost mai deloc menajata, dar nici semne de oboseala nu dadea.

Referitor la motorul de 2.0 diesel, m-ar mira sa nu fie. In fapt, nici n-ar avea sens sa nu fie, in conditiile in care motorul trebuie sa faca fata rigorilor actuale in ceea ce priveste emisiile de otravuri ce ies pe teava de esapament. Pe de alta parte este un sucesor pentru 1.9 16V, deci de ce nu ar fi?

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
PostPosted: 13 Mar 2013, 23:44 
Offline
User avatar

Joined: 06 Feb 2010, 13:57
Posts: 7100
Car: Alfa Romeo 147
Location: Bucharest
Vroiam sa fiu sigur... Am o prietena care vrea masina si iam luat mintile cu alfa, iar acum ii fuge ochii dupa giulietta, worst case scenario mito...

@preda, cu qv-ul am mers si eu, mi-a luat mintile... :) insa habar nu am despre service. Motorul clar nu a fost menajat si era wow :) .

Oricum giulietta e o masina moderna de oras si nu numai. Taxele scazute si consumul mic, reprezinta un mare avantaj. Eu consider caisi merita banii, iar aici nu ma refer la qv :)


Sent from my iPhone

_________________
Every road is great and never too long when you drive an Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia MY19 Rosso Alfa | B 952 DKR
Alfa Romeo Giulietta Quattro Formaggi Nero Etna | B 940 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 Distinctive Elegante Blu Aurora | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Distinctive High Blu Oltremare | B 939 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 Rosso Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Nero Pastello | B 937 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 Facelift 1.6 TS Nero Metalico | B 08 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Nero | B 147 DKR
Ex: Alfa Romeo 147 1.6 TS Azzurro Gabbiano | B 08 DKR


Top
   
PostPosted: 14 Mar 2013, 09:34 
Offline
User avatar

Joined: 29 Oct 2008, 12:44
Posts: 6731
Location: Brasov... oarecum.
Ma refeream la QV-ul cu pricina strict din punct de vedere al articulatiilor. Si din acest punct de vedere nu cred ca exista diferente intre aceasta si orice alta echipare.

_________________
147 1.9 Mjet 16V
166 3.2 v6


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 785 posts ]  Go to page Previous 1 2 3 4 532 Next

All times are UTC+03:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited