facelift156_laur Quote:
ca de obicei la depasire periculoasa in a 3-a sau a 4-a cu undeva la peste 3500 turatii ,fum negru ,pac bec aprins de motor,masina devine lenesa ,dupa 3000 ture nu mai vrea deloc , oprit masina privit la furtunele ca mazta in calendar , pornit iar , masina merge iar normal ( normal daca nu o duc la peste 3500 4000 ture) ,dupa cateva alte diverse opriri se stinge si beculetul
si ce altceva ce nu-mi place e ca de la 1000 la 2000,2200 turatii nu are un demaraj extraordinar
Salut, o problema asemanatoare am avut si eu cu a mea. Asa mi se intampla si mie, in urma unei depasiri cadea turbina si se aprindea avaria motor. Dupa oprire, turbina functiona din nou iar avararia motor disparea abia dupa vreo 2-3 cicluri de pornit motor si dus la temperatura optima, excesul de fum poate fi cauzat din cauza motorinei nearse care este in exces din cauza turbinei care nu functioneaza. La mine problema era supapa EGR pentru recircularea gazelor care era imbacsita si ramanea blocata cauzand probleme. Mergi si verifica EGR-ul... problema destul de intalnita la diesel-uri mai ales la cele care merg in trafic urban mai mult si mai ales la cei care merg ca mosnegii(adica subturat). Sper pentru tine sa fie EGR-ul... eu am descoperit o alta masina dupa doar o curatare(n-am inlocuit nimic).