Asociatia Alfa Club Romania
https://www.alfaclub.ro/forum/

de ce fanii Alfa isi schimba masina?
https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=16821
Page 3 of 4

Author:  PabloBVR [ 13 Jul 2011, 19:46 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

Designul Alfei mele e super misto chiar si in zilele astea iar de motor nu mai zic . E mult peste concurenta din vremea ei si chiar si acum se descurca destul de bine in comparatie cu celelalte marci .[/quote]

Bine punctat Mugurel.
Sincer, si eu ma gandeam acum ceva timp [cand toti banii erau directionati spre masina] sa o schimb dar cum a spus si Gabi Dima, ce alte optiuni avem ? SI aici ma refer la masini cu un pret apropiat de alfele noastre [spre exemplu,ce masina mi-as putea cumpara eu cu 5000euro daca mi-as vinde alfa ? Dar fiabila domne !]
:)

Author:  valerica [ 13 Jul 2011, 20:01 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

PabloBVR Quote:
[spre exemplu,ce masina mi-as putea cumpara eu cu 5000euro daca mi-as vinde alfa ? Dar fiabila domne !]
:)
astra h?

Author:  adisoru [ 13 Jul 2011, 22:56 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

Astra H? Ati fi uimiti sa aflati ca nu e nici pe departe asa fiabila pe cum se crede/zice... Ati auzit de masina sa nu o poti opri deoarece ai pus un bec aiurea pe masina?

Author:  dand [ 14 Jul 2011, 00:28 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

Jaggguar Quote:
Allex Quote:
designul din ce in ce mai prost, motoare slabe fata de concurenta, lipsa de sportivitate...etc.
Da domnule, ai dreptate, designul se modifică cu fiecare kilometru sau titlul topciului era " de ce îşi schimbă fanii Alfa maşinile, model 2009 încoace"...
Cât despre căcaturile de care mă cramponez, iar ai dreptate. Începând de la scârţâituri pe la braţe la 3 zile după ce am luat maşina nouă şi continuând cu schimbat caseta de direcţie la vreo 4 luni, până la ambreajul de la 60k km (parţial vina mea, să zicem) sau la faptul că nu puteam închide geamurile în centrul Braşovului...nişte nimicuri. Nu vreau să intru în discuţii interminabile, eu am scris motivele mele pentru care viitoarea mea maşină de zi cu zi NU VA FI ALFA. De fluturaşii şi piticii de pe creier se va ocupa, probabil, de-a lungul weekendurilor, vreo 156 GTA sau ceva chiar mai vechi. Dar asta într-un episod viitor...
Jaggguar, destul de nasol sa ai experientele enumerate de tine, dar totusi nu poti generaliza. Eu am avut tot un 147 cumparat de nou (insa model 2004, inainte de facelift), care m-a dus aproape 100.000km in care am schimbat doar cureaua&kitul de distributie si ptr. care o singura data am completat uleiul inainte de reviziile de 20.000 de km. Fantastica masina dpv fiabilitate, mai ales avand in vedere ca aproape 6 luni de zile am facut naveta zi de zi 300km (Winterthur-Berna). La fel si actualul 159, dupa un an si jumatate de folosinta nu mi-a scos din buzunar decat banii de lichid de parbriz si de benzina. Intr-un mod ironic, cel mai tare la Alfa as aprecia fiabilitatea :)
Iarasi nu inteleg criticismul fata de noile modele Alfa, ca si cum toate firmele au inceput sa se specializeze intr-un design fantasmagoric iar Alfa e singura care a involuat. Mie MiTo si Giulietta mi se par cele mai reusite modele dpv design la clasele lor, lasand la o parte ca dpv performante e bizara comparatia cu 156 etc. Sigur, 159/Brera/Spider au ceva aparte la design dar Firestarter a explicat cat se poate de bine de ce modelele respective au facut mai degraba un deserviciu marcii.
Dar stiu, ptr. fanii Liverpool trecutul e mai atragator decat prezentul :twisted:

Author:  Jaggguar [ 14 Jul 2011, 02:06 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

Jaggguar Quote:
Nu vreau să intru în discuţii interminabile, eu am scris motivele mele pentru care viitoarea mea maşină de zi cu zi NU VA FI ALFA.
Adica nu generalizez, părerile sau concluzile sunt doar ale mele.
dand Quote:
Jaggguar, destul de nasol sa ai experientele enumerate de tine
Şi nu am zis decât, să zicem, vreo 30 la sută dintre ele... :)
dand Quote:
Dar stiu, ptr. fanii Liverpool trecutul e mai atragator decat prezentul :twisted:
Not cool mate :uhuh: :uhuh:
:peace:

Author:  care_este [ 14 Jul 2011, 05:10 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

Jaguare...nasol. E drept ca nu e bine sa generalizam, dar stiu ca ai dreptate intr-o oarecare masura.

147-le pe care-l am, este prima mea masina si nu prea am repere pentru comparatii relevante.
Eu am luat-o in octombrie 2008 la circa 100.000 km din DE. Era impecabila. O conduc din februarie 2009, si de atunci am facut cu ea peste 70.000 km. Reparatii si intretinere? Nu stiu ce sa zic...uneori ma gandesc ca am cheltuit mult prea mult cu ea, alteori ma gandesc ca totusi, la atatia km facuti in tara asta, adaugati peste cei 100k din germania, am cheltuit o suma normala.
Estimativ, in 2 ani si jumatate, Alfa mea a generat cheltuieli de vreo 2500 euro, reparatii si intretinere. Am schimbat brate superioare (maine le schimb a doua oara :mrgreen: ), bielete antiruliu (de vreo doua ori), kit ambreiaj, ceva garnituri pe la cilindrul receptor (chestia asta a facut ca masina sa nu mai plece de pe loc, si sa fiu nevoit sa o iau cu platforma), baterie, bujii, toate amortizoarele plus flansele pe fata, bucse bara st., tampon central motor plus bieleta antibalans, discuri si placute pe fata, transmisia cu fulia de la alternator, distributia cu nu stiu ce fulie mai mare, furtun turbo. Am curatat injectoarele, schimbat tot felul de beculete, ulei, filtre, diagnoze, etc.

In cazul meu, ca si in al multor altora, cred ca cele de mai sus sunt probleme/cheltuieli/batai de cap absolut normale, dat fiind numarul de km facuti si vechimea masinii. Dar daca as fi fost in locul primului proprietar, si as fi scos din buzunar 22.000 euro, atat cat a costat masina asta cand a fost noua, si m-as fi trezit ca am probleme de genul celor mentionate de Jaggguar, oricat de fan as fi, as fi renuntat la Alfa cel putin pentru o generatie.

Author:  lucianm [ 14 Jul 2011, 11:39 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

Mie mi-a placut mult postul lui Jaguar! E chiar normal (statistic vorbind) sa fie si probleme de acest gen (imi pare rau ca i s-au intamplat chiar lui si nu vad de ce ii dam toti exemple ca noua nu ni s-a intamplat, fiindca asta nu il ajuta cu nimic), dar dezamagirea pe care o arata eu o simt la el e ca aceea pe care ti-o pricinuieste o persoana iubita, pe care stii ca nu te poti supara definitiv. :uhuh:
Si asta mi se pare definitoriu pentru un fan Alfa. :!:

Oricum, Jaggg, daca vreodata iti vei schimba Alfa 147 cu un 159, de exemplu, vei vedea ca dracul poate fi si ceva mai gri... :P

Author:  Jaggguar [ 14 Jul 2011, 12:06 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

care_este Quote:
probleme/cheltuieli/batai de cap absolut normale
Nu sunteti obiectivi, dar vă înţeleg fiindcă nici eu nu eram până acum ceva timp. NU sunt probleme absolut normale, nu sunt probleme specifice pe care le luăm ca atare şi aia e. Problemă specifică ar fi la grila faţă sau la sigla care se decolorează, nu braţe, ambreiaje, casete de direcţie şi alte figuri. În fine, discuţia este lungă. Nu vreau să par un pretenţios, dar am "crescut" o Alfa de la 0 km la 130 de mii de km şi 4 ani şi m-am lămurit, atât din experienţele mele cât ale şi celorlalţi de pe aici, şi nu au cum să fie toate doar nişte cazuri particulare. Fiabilitatea nu se măsoară în excepţii (vezi maşina lui Dand care a mers doar pe drumuri line) sau a mea (care a avut toate problemele specifice sau nespecifice), dar contează câte maşini dintr-un anumit model au probleme şi câte nu. La Alfa, cu tot subiectivismul din lume, cele cu probleme sunt mai multe decât celelalte. Asta e.
P.S. Măcar la Sprintu' dinainte ştiam la ce să mă aştept şi cunoşteam faptul că la fiecare semafor mai lung trebuia să mă dau jos cu şurubelniţa ca să reglez carburatoarele. Atunci, să zicem, aveam mai mult timp liber, mai multă răbdare şi nu mă interesa că vecinu' cu golfu' lui tot producţie anii 80 mergea în fiecare zi cu maşina fără probleme... eu credeam că merg cu stil. Uleiul negru de pe mâini sau faţă era inclus.
P.S.1. Sunt şi voi rămâne în continuare un fan al spiritului care a dominat această marcă înainte ca el să devină marketing şi voi admira întotdeauna o Alfa Romeo adevărată. Dacă aş conduce un 1750 GTV sau mai mult, un Stradale, nu m-ar interesa nici dacă ar trebui să schimb un braţ la fiecare curbă. Eu vreau să închei aici fiindcă nu vreau să par împotriva valului în mod intenţionat. Am spus-o şi o repet, sunt doar motivele mele (argumentate şi ONTOPIC) pentru care EU nu voi considera ca viitoare maşină de zi cu zi o Alfa Romeo.

Author:  firestarter [ 14 Jul 2011, 12:40 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

Jaggguar Quote:
care_este Quote:
probleme/cheltuieli/batai de cap absolut normale
Am spus-o şi o repet, sunt doar motivele mele (argumentate şi ONTOPIC) pentru care EU nu voi considera ca viitoare maşină de zi cu zi o Alfa Romeo.
Trebuie totusi sa iei in calcul cateva aspecte:
1. In Romania se vand anual aproximativ 150 unitati Alfa Romeo
2. Masinile destinate pietei romanesti fac parte din clasa 3 de calitate. Fiecare producator are acest tip de standarde insa o tara primeste masini mai bune sau mai proaste in functie de volumele de vanzari. Un importator poate obtine un pret ok de la producator fie in functie de numarul mare de masini comandate fie in functie de nivelul de calitate al acestora. Cum in Romania numarul de modele Alfa Romeo vandute reprezinta sub 10% din numarul de unitati comercializate de catre Audi pe aceasta piata, este deja clar ca masinile Audi importate in romania nu mai fac parte din clasa 3 de calitate.
3. Platforma tehnica pe care este construita alfa 147/156/GT era in special gandita pentru piata vest europeana unde drumurile sunt bune. Cu alte cuvinte nu au luat in calcul o platforma destinata pietei globale. Platforma Sigma dezvoltata de catre GM cu Alfa si Saab a fost gandita pentru piata globala si isi arata deja fiabilitatea. Dupa ruperea aliantei cu GM, FIAT a fost nevoita sa dezvolte o noua platforma destinata pietei globale, odata cu preluarea grupului Chrysler. Giulietta este un model alfat deja la ani lumina distanta fata de 147 din punct de vedere tehnic. Ma refer aici atat la motorizari cat si la arhitectura caroseriei.
4. Alfa 147 impreuna cu 156 si GT aveau la momentul lansarii cel mai avansat tren de rulare din clasa. Arhitectura acestuia era gandita pentru un comportament rutier impecabil insa sa dovedit a nu fi suficient de robust pentru drumurile neprietenoase din europa de est. Si eu am tot un 147 cu care am avut mult mai multe probleme decat tine insa sunt perfect constient de conditiile pentru care a fost gandita aceasta masina. Nu ai cum sa compari fiabilitatea trenului de rulare a unui Golf gandit ca masina globala, cu cea a unui 147 care este destinat doar unor anumite piete.

In final ramane decizia ta vis a vis de ce masina iti vei cumpara pe viitor insa trebuie sa iti judeci masina actuala dintr-o perspectiva mai obiectiva. Cu toate problemele pe care le-am avut pana acum cu oricare din Alfele mele, imi voi cumpara in continuare masini ale acestei marci. Nu voi face asta din fanatism ci pentru ca pur si simplu masinile Alfa Romeo sunt cam singurele care imi dau satisfactia de a le conduce (ma refer strict la clasele in care are masini si nu la cine stie ce super balauri pe roti). Cat priveste fiabilitatea in 2011, majoritatea producatorilor au scazut mult nivelul calitatii motiv pentru care Alfa Romeo este acum in topurile satisfactiei clientilor de prin Europa. Alfa Romeo a facut intradevar eforturi vizibile pentru a imbunatatii calitatea produselor insa este ajutata si de faptul ca criza economica a fortat marii producatori sa mai coboare standardele.

Author:  dany_andrei [ 14 Jul 2011, 12:55 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

:goodpost: :clapping:

Author:  goldfinger [ 14 Jul 2011, 13:04 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

:scratch:
Razvan, de accord cu tine, mai putin un aspect: ce vina avem noi, cumparatorii de alfa romeo din Romania, ca acea platforma nu a fost gandita global ? Absolut niciuna.

Pe de alta parte, alfa romeo avea pargiile necesare pentru a corecta aceste "neajunsuri": puteau oferi garantie extinsa pentru aceste piete sau, in cazul in care ajungeam la concluzia ca produsul lor nu se potriveste pietei din Romania, puteau lua decizia de a nu comercializa marca alfa romeo in Romania.

Author:  Jaggguar [ 14 Jul 2011, 13:05 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

firestarter Quote:
Masinile destinate pietei romanesti fac parte din clasa 3 de calitate
Am mai auzit legende, dar concret să emită cineva o astfel de ipoteză folosind un termen care chiar pare că vine din cataloagele oficiale, nu. Ce e "clasa a treia de calitate", chiar există expresia asta? Până nu voi şti concret că există maşini apropiate de limitele standardelor care vin în pieţele mai puţin importante, nu voi crede aceste legende...
firestarter Quote:
trebuie sa iti judeci masina actuala dintr-o perspectiva mai obiectiva
Tu nu vorbeşti serios, nu? Răzvane, părerea mea este că perspectiva mea este obiectivă şi a voastră incredibil de subiectivă. Ce legătură are drumul cu mânerele de la uşi?... nu vreau să mă repet, spun doar că Alfa mea a avut probleme pe care alte maşini nu le-au avut nici după 10 ani şi dublu km...

firestarter Quote:
Cu toate problemele pe care le-am avut pana acum cu oricare din Alfele mele, imi voi cumpara in continuare masini ale acestei marci.
q.e.d.
Nu vreau să dau exemple care să supere, dar te-ai duce la bazin în costum de schi? Sau te-ai duce la ping pong cu rachetă de tenis? Până la urmă de vorba de alegeri, viaţa e făcută de alegeri şi decizii, şi fiecare e liber să aleagă ce vrea... dar atâta timp cât eşti conştient că ceva nu este potrivit pentru anumite situaţii şi circumstanţe dar continui să foloseşti acel ceva indiferent de consecinţe, nu înseamnă altceva decât fanatism. Şi nu mă refer neapărat la tine fiindcă ştiu ce-ţi doreşti tu, mă refer la cei ce insistă că merg în fiecare zi la serviciu cu o maşină "cuore sportivo" de 105 cai şi ar fi în stare să îşi tatueze pe frunte sigla, doar aşa.

Author:  firestarter [ 14 Jul 2011, 13:27 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

Asta cu 105 CP si cuore sportivo e chiar tare :)) Dar pe de alta parte, o masina sportiva nu implica neaparat si multi cai sub capota. Am mai sustinut in alta parte aceeasi teza legata de cata putere iti este necesara pentru a conduce pe drumurile patriei. Dupa cum bine stii, 147-le meu are cu 150 CP mai putin decat GTV-ul. Cu toate astea ma bucur de ea pe fiecare curba pe care o intalnesc. Cuore Sportivo se refera in primul rand la felul in care simti masina si nu la cat de tare este in stare sa iti dea un sut in fund cand calci pedala de acceleratie. Diferenta de exemplu intre 147 1,9 JTD 101 CP si GTV 2.0 V6 TB 245 CP pe curbe nu prea este atat de mare. In primul rand pentru ca pe curbe nu ai nevoie de cai putere ci de cuplu. Cel mai slab JTD de pe 147 are 200 Nm iar V6-le de pe GTV-ul meu are standard 280 Nm. In concluzie, simt "Cuore Sportivo" si intr-o masina de 101 CP si ma gandesc ca sunt indreptatiti toti ceilati care nu au motoare puternice sa aiba acelasi sentiment ;)

Legat de "legenda" standardelor de calitate trebuie sa o iei ca pe o realitate. Nu o va sustine oficial nici un producator insa asta nu impiedica pe nimeni sa isi calculeze rentabilitatea produselor in functie de piata. Cum se face ca 147-le meu construit pentru piata BeNeLux are manerele de la usi din metal iar al tau le are din plastic, ambele masini fiind facelift?

@Cristian_Nita
Alfa Romeo nu comercializeaza masini in Romania prin reprezentare proprie. Autoitalia este un importator care aduce pe piata mai multe marci. In Romania se vand masini Alfa Romeo pentru ca aceasta este optiunea importatorului si nu a celor de la Alfa Romeo. Atunci cand FGA (Fiat group Automobile) va considera ca Romania este o piata interesanta pentru ei, vor deschide o reprezentanta oficiala aici si vor impune politica lor in relatia cu vanzatorii. Daca te uiti pe cifrele de vanzari ale marcii Alfa Romeo in Romania in comparatie cu alte tari europene vei vedea ca suntem pe ultimul loc din Europa. Pana si Grecia care este acum in pragul colapsului economic reuseste sa vanda de 10x mai mult (79 de unitati vandute in Romania in perioada ianuarie-mai 2011 fata de 775 unitati vandute in Grecia). Ca idee in Italia au comercializat 37.144 de unitati Alfa Romeo in perioada ianuarie-mai iar per total in UE au vandut 63.483. Deci Romania a contribuit cu aproximativ 0,12% la vanzarile marcii in Europa.

Author:  Jaggguar [ 14 Jul 2011, 13:42 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

firestarter Quote:
ambele masini fiind facelift?
Poate are importanţă şi anul de fabricaţie. A ta e 2005 dacă nu greşesc, a mea 2007, probabil că de la un moment dat s-au schimbat. Uhm, dar de unde ştii tu cum sunt mânerele tale pe interior? :)
Cât despre celelalte argumente... nu o mai sucesc degeaba fiindcă văd că tot acolo ajung. Nu încerc să conving pe nimeni, fiecare merge la pescuit cu ce puşcă vrea :lol: .

Author:  firestarter [ 14 Jul 2011, 13:50 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

Jaggguar Quote:
firestarter Quote:
ambele masini fiind facelift?
Uhm, dar de unde ştii tu cum sunt mânerele tale pe interior? :) .
Pai nu stiu... pentru ca Alfa mea are acum 200k si inca nu am ajuns sa scormonesc prin usi :)

Author:  Jaggguar [ 14 Jul 2011, 13:55 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

firestarter Quote:
Cum se face ca 147-le meu construit pentru piata BeNeLux are manerele de la usi din metal iar al tau le are din plastic, ambele masini fiind facelift?
firestarter Quote:
Pai nu stiu... pentru ca Alfa mea are acum 200k si inca nu am ajuns sa scormonesc prin usi :)
Băi domnule, îţi pierzi credibilitatea :).

Author:  firestarter [ 14 Jul 2011, 13:58 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

Jaggguar Quote:
firestarter Quote:
Cum se face ca 147-le meu construit pentru piata BeNeLux are manerele de la usi din metal iar al tau le are din plastic, ambele masini fiind facelift?
firestarter Quote:
Pai nu stiu... pentru ca Alfa mea are acum 200k si inca nu am ajuns sa scormonesc prin usi :)
Băi domnule, îţi pierzi credibilitatea :).
Eu credeam ca te referi la mecanismul din spatele manerelor si nu la materialul in sine. Dar pentru ca te oftici ca ale tale sunt din plastic treci pe la birou cu o pila si ia un sample din ale mele sa te convingi ca sunt din aluminiu :lol:

Author:  ALXege [ 14 Jul 2011, 14:11 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

Get a room!

Author:  Jaggguar [ 14 Jul 2011, 14:28 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

madkat Quote:
Jaguaru vrea sa zica o chestie simpla:
Clasa 3 de calitate la Alfa este mai slaba decat clasa 3 de calitate la Audi, etc.
Nu chiar. Mai degrabă încep să mă îndoiesc că la alţii există aceste clase de calitate. Ceea ce vreau eu să afirm este că profesionalismul unora îmi face mai mult cu ochiul decât pseudo-idealismul şi romantismul de marketing al italienilor. Un fel de lipsă de seriozitate sau de interes care se reflectă în produsele lor de acum... din păcate.
Eu nu cred în continuare în legendele ăstea cu clasele de calitate...

Author:  goldfinger [ 14 Jul 2011, 14:30 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

Jaggguar Quote:
madkat Quote:
Jaguaru vrea sa zica o chestie simpla:
Clasa 3 de calitate la Alfa este mai slaba decat clasa 3 de calitate la Audi, etc.
Nu chiar. Mai degrabă încep să mă îndoiesc că la alţii există aceste clase de calitate.
exista si la altii...

Author:  Jaggguar [ 14 Jul 2011, 15:50 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

Cristian_Nita Quote:
exista si la altii...
in sfârşit o voce din interior.

Author:  ibiza [ 14 Jul 2011, 15:54 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

firestarter Quote:
4. Alfa 147 impreuna cu 156 si GT aveau la momentul lansarii cel mai avansat tren de rulare din clasa. Arhitectura acestuia era gandita pentru un comportament rutier impecabil insa sa dovedit a nu fi suficient de robust pentru drumurile neprietenoase din europa de est. Si eu am tot un 147 cu care am avut mult mai multe probleme decat tine insa sunt perfect constient de conditiile pentru care a fost gandita aceasta masina. Nu ai cum sa compari fiabilitatea trenului de rulare a unui Golf gandit ca masina globala, cu cea a unui 147 care este destinat doar unor anumite piete.
O fi fost chiar asa de greu sa faca bucsele de la brate superioare/inferioare fata sa nu se strice dupa 4000km? O fi fost asa de greu sa faca brate la care sa poti schimba pivotu? Alte bucurii de la minunatul tren de rulare eu nu am avut...

Author:  Allex [ 15 Jul 2011, 00:56 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

Eu nu mai pot cu asta cu Europa de est. In Bucuresti avem drumuri asemanatoare cu cele din Roma si majoritatea oraselor din Italia unde se vand majoritatea masinilor Alfa. Cum sa dai vina pe drumuri pt modul absolut imbecil in care au fost gandite bratele superioare de pe alfa 147/156/gt . Daca doar la noi sunt masinile din "clasa 3" atunci de ce englezii se plang la fel ca noi de fiabilitatea suspensiei?

Author:  nesquick [ 15 Jul 2011, 01:19 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

Sincer? drumuri mai proaste ca in bucuresti nu am vazut in nici o capitala din cate am fost....si am fost in suficient de multe... pana nici vecini bulgari, asa amarati si parliti cum ii credem noi romanii, au drumuri mai bune... cel putin la mine pe strada este o groapa de 6ani acum sa facut crater... in intersectia de la vasile milea cu bd timisoara, sunt niste cratere de iti lasi rotile pe acolo daca vi mai tare...si ce crezi? nu se sinchiseste nimeni sa puna un petec de asfalt...si culmea ca intersectia este de interes...nu este chiar o intersectie intre 2 strazi din cartier... dar ma abtin...

Offtopic, tin minte si acum cand am avut un e46 pentru o perioada temporara ( cand cautam sa-mi iau alfa ) si toti se uitau la mine ca la un cocalar/taran... asa ca mai degraba prefer sa spuna ca alfa e proasta si eu sunt un idiot ca am cumparat-o :)

Author:  Jaggguar [ 15 Jul 2011, 12:27 ]
Post subject:  Re: de ce fanii Alfa isi schimba masina?

CristianMiu Quote:
pana nici vecini bulgari
*vecinii
CristianMiu Quote:
acum sa facut crater.
*s-a
CristianMiu Quote:
daca vi mai tare)
*vii
Nu vreau să te superi, încerc să fac aceste corecturi într-un mod constructiv.
Cât despre asta:
CristianMiu Quote:
Offtopic, tin minte si acum cand am avut un e46 pentru o perioada temporara ( cand cautam sa-mi iau alfa ) si toti se uitau la mine ca la un cocalar/taran... asa ca mai degraba prefer sa spuna ca alfa e proasta si eu sunt un idiot ca am cumparat-o :)
E total greşit. Lucrurile stau taman invers, maşina nu este înlocuitor de imagine şi stil. Dacă vrei, "Haina nu face pe om!".
Bine că, date fiind cele ştiute şi opinia generală, acesta nu este unul dintre motivele pentru care "fanii" Alfa nu-şi schimbă maşina..
P.S. să nu uităm, a mai zis cineva, fan vine din cuvântul englezesc "fanatic".

Page 3 of 4 All times are UTC+03:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/