Asociatia Alfa Club Romania https://www.alfaclub.ro/forum/ |
|
Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! https://www.alfaclub.ro/forum/viewtopic.php?t=16459 |
Page 3 of 72 |
Author: | adisoru [ 26 Jun 2011, 21:15 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
Pai desfa usa si unge macaraua. |
Author: | Ricu [ 26 Jun 2011, 23:35 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
RaduAlfa Quote: A aparut o problema ciudata de ceva vreme la geamul soferului, cand il ridic are un carait pe ultima portiune. Am fost la baietii de monteaza parbrize, s-a uitat , au dat din umeri si cam atat. Ma gandeam ca poate e o piatra prins pe undeva, dar de ce scoate zgomotul doar in partea superiora? Aaaaa si dupa ce o spal ii trece o perioda.
Si eu am avut problema asta in iarna , de prin martie aprilie a disparut .. probabil so fi intarit vazelina sau cu ce o fi data macaraua.
|
Author: | Alex [ 27 Jun 2011, 23:03 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
dgeekoo Quote: Nu se cam strica manevrabilitatea si stabilitatea in curbe cu convergenta in zero blana?
Se cam simte...si la mine e diferit de manual (nu mai stiu daca e 0 ). Volanul nu mai revine cum ar trebui decat daca ii dai gaz, iar pe sleauri, sine de tramvai etc. trebuie sa ma cam tin cu 2 maini de el. La mine mai e combinat si cu faptul ca am gumele cam late.... Altfel....pot sa zic ca gumele sunt tocite egal. Mi-am adus aminte de o chestie de pe vremea cand lucram la reprezentanta...la 166, pe spate, se face geometria un pic mai atipic. Adica trebuia sa-i facem 2-3 balansuri ca sa se aseze bine pe roti si sa stea in pozitia de rulare normala. Abia atunci se apucau baietii sa traga de reglaje. Poate trebuie la fel si la 159? Nu am studiat prea tare problema, recunosc. |
Author: | olaralexxandru [ 29 Jun 2011, 14:11 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
CorbanSilviu Quote: Am si eu o problema la masina , acum o saptamana cand am pornit masina pe langa faptul ca a pornit mai greu acul de la APA s-a dus la 130 grade dupa care a revenit la 0.Mi-a si aparut o eroare in bord cum ca as avea apa in radiator(ceva de genu , nu sunt sigur).Masina functioneaza impecabil , au trecut 7 zile de la acea problema ,iar astazi mi s-a intamplat la fel.
Am patit si eu asa ..... se intampla dar mai rar. Parerea mea ca e bateria slaba. Nu primeste destul curent la pornire si computerul masini da erori. Chestia asta mi se intampla cand porneste greu din cauza bateriei slabe sau a frigului
Stie cineva ce se intampla , a mai trecut cineva prin asta??? |
Author: | Ianis1976 [ 01 Jul 2011, 10:25 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
Salut, Am si eu o problema....nu am fost inca la servvice deoarece face de vreo 2 zile si nu am avut timp inca. Masina este cea din semnatura - alfa 159 , 2.4 200 cp. Cand ies pe autostrada daca o turez usor masina merge normal. Daca ii dau insa talpa cand schimb a 4-a si ajung la 3000 rpm masina incepe sa intrerupa cateva secunde dupa care merge normal. La fel si intr-a 5-a. In celelalte viteze nu face , fenomenul se petrece mereu in jurul a 3000 rpm. Are cineva idee ce ar putea fi ? |
Author: | Alfavile [ 01 Jul 2011, 10:44 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
Mie imi intrerupea la peste 2000 rpm. I-au schimbat unul din senzorii de turatie, fara sa se rezolve problema. Au constatat dupa aceea ca un fir facea masa si dadea acele intreruperi. Nu am mai avut aceasta problema de atunci. |
Author: | christu [ 17 Jul 2011, 10:05 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
ieri am plecat din buc pana in targoviste iar pe la jumatatea drumului (mers normal, maxim 140 km/h) imi da in mers eroarea "have engine checked" + limitare de turatie cam pe la 2500 rpm + martor motor pe bord. Am oprit, am stat 2 minute, am repornit - limitarea nu mai era, dar martorul aprins era. Am ajuns in targoviste, am lasat-o 30 min, a disparut si martorul. Are cineva vreo idee inainte sa ajung la un service, ca nu stiu cand o sa am timp saptamana asta... |
Author: | dand [ 23 Jul 2011, 19:18 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
Eu am avut mesajul ala 'Have engine checked' dar nu in timpul mersului, ci la pornire. Conform celor de pe Alfaowner, daca iti apare in timpul mersului iti intra automat atunci in 'limp mode' dar se reseteaza odata cu oprirea motorului. http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159 ... -time.html" onclick="window.open(this.href);return false; |
Author: | christu [ 26 Jul 2011, 09:18 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
merci, am citit. ma urmareste acest limp mode - mi s-a intamplat si pe vechea masina. ![]() |
Author: | alfetta [ 26 Jul 2011, 11:37 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
prima alarma la masina mea : hill holder not ..... imi piue , apoi imi pleaca senzorii de parcare pe spate ,desi sunt in mers ,iar cateodata nu pot sa deschid portbagajul. toate acestea se intapla , uneori, cand pun frana sau merg in panta sau aprind luminile de drum . ce mai cracter are masina mea ![]() ps: alarmele dispar si apar dupa un program secret stabilit de fiat grup. |
Author: | IRBabuin [ 27 Jul 2011, 19:19 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
Ai verificat masa centrala? |
Author: | alfetta [ 27 Jul 2011, 20:27 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
da . am avut un papuc slab la baterie ,plusul, si i-am facut un colier de cupru sa mai ingros borna la baterie ...acum prinde bine . masa pare ok , am mai adaugat un cablu ,asta parca tot la sugestia ta . de doua zile nu a mai aparut nimic , dar nu-i concludent . cand imi fac timp fac o poza cu zona bateriei ,poate nu verific ce trebuie si ma ajutati voi. |
Author: | alfetta [ 31 Jul 2011, 14:27 ] | ||
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! | ||
apare cate 10 secunde si dispare , alarma cu hill holder.
|
Author: | alfetta [ 03 Aug 2011, 11:03 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
astazi ,dupa doua zile de pauza ,a aparut hill holder not available cand am pornit luminile de drum ![]() |
Author: | lucianm [ 03 Aug 2011, 13:20 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
alfetta Quote: astazi ,dupa doua zile de pauza ,a aparut hill holder not available cand am
Numai Mini-ul lui Mr. Bean mai facea de-astea... pornit luminile de drum ![]() ![]() |
Author: | christu [ 07 Aug 2011, 23:35 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
am fost ieri pana la brasov si din nou - have engine checked + limp mode... Am oprit, am repornit, a disparut lipm mode si becul a ramas aprins pe bord pana la brasov. Cand am plecat dupa cateva ore...zici ca nici n-a fost, se dadea nevinovata, nici eroare, nici bec pe bord, nimic... |
Author: | bele_mihai [ 16 Aug 2011, 15:16 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
nu stiu daca e ciudata problema , dar nu vrea sa deschid topicuri aiurea pe aici. dupa un contact cu o bordura mi s-a spart capacul care acopera filtrul de aer. se afla in interiorul barii fata, in partea dreapta. are o canelura de jur imprejur prin care se prinde in pozitie. este cat jumatate dintr-un A4 ca marime. aproximativ. model: 159 / 2007. sper ca ajung detaliile date. imi cer scuze inca o data daca nu e o problema "ciudata". pe la dezmembrari inca n-am gasit. astept un sfat/ajutor care m-ar ajuta la gasirea capacului. multumesc ! |
Author: | alfetta [ 24 Aug 2011, 14:13 ] | ||
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! | ||
alfetta Quote: astazi ,dupa doua zile de pauza ,a aparut hill holder not available cand am
hai ca s-a rezolvat pornit luminile de drum ![]() ![]() cablurile care duc la consumatorii spate s-au ros in timp .
|
Author: | dgeekoo [ 02 Sep 2011, 09:46 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
Am facut schimbul de ulei la motorul 2,4 JTDm. Conform manualului ar trebui sa ia 6,4 l. Desi a fost scurs relativ bine, nu au incaput decat 5,5 l. Care ar putea fi problema? |
Author: | tzzivii [ 02 Sep 2011, 12:17 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
pompa de ulei si traseul de la filtru de ulei nu se golesc complet. atat intra in 2.4 JTDm de pe 159. poti sta linistit. |
Author: | FREEZER [ 02 Sep 2011, 14:54 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
christu Quote: am fost ieri pana la brasov si din nou - have engine checked + limp mode...
Pun pariu ca ai avut aceeasi problema ca si la mine la Brera (2,4 jtdm), mai exact eroarea P2013 Flow Shutter Valve. Aveam aceleasi simptome, dar am scapat de problema dupa ce am curatat toata galeria de admisie (mai exact clapetele Swirl, care sunt chiar langa chiulasa). De regula aceasta problema este specifica motoarelor 2,4. Daca ai avut aceeasi eroare, va trebui sa-ti cureti si tu galeria de admisie, mai exact clapetele Swirl, care sunt chiar langa chiulasa. Daca apuca sa-si faca joc, e nasol, pentru ca sunt costisitoare.
Am oprit, am repornit, a disparut lipm mode si becul a ramas aprins pe bord pana la brasov. Cand am plecat dupa cateva ore...zici ca nici n-a fost, se dadea nevinovata, nici eroare, nici bec pe bord, nimic... |
Author: | tzzivii [ 02 Sep 2011, 15:14 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
FREEZER Quote: christu Quote: am fost ieri pana la brasov si din nou - have engine checked + limp mode...
Pun pariu ca ai avut aceeasi problema ca si la mine la Brera (2,4 jtdm), mai exact eroarea P2013 Flow Shutter Valve. Aveam aceleasi simptome, dar am scapat de problema dupa ce am curatat toata galeria de admisie (mai exact clapetele Swirl, care sunt chiar langa chiulasa). De regula aceasta problema este specifica motoarelor 2,4. Daca ai avut aceeasi eroare, va trebui sa-ti cureti si tu galeria de admisie, mai exact clapetele Swirl, care sunt chiar langa chiulasa. Daca apuca sa-si faca joc, e nasol, pentru ca sunt costisitoare.Am oprit, am repornit, a disparut lipm mode si becul a ramas aprins pe bord pana la brasov. Cand am plecat dupa cateva ore...zici ca nici n-a fost, se dadea nevinovata, nici eroare, nici bec pe bord, nimic... trebuie curatata toate admisia, nu numai clapetele. degeaba cureti doar clapetele pentru ca in max 1 luna sunt la fel. trebuie data admisia jos si curatata. |
Author: | FREEZER [ 02 Sep 2011, 15:27 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
Evident. Ce-i drept, eu am curatat-o fara a o demonta toata, pentru a nu umbla la distributie, deoarece nici nu aveam alta noua pentru schimb si ca atare i-am desfacut capacul, curatat tot pana la aluminiu (erau cca 2-3 mm de depunere) apoi am desprins cealalta jumatate de pe chiulasa, am pus carpe la fiecare admisie din chiulasa (sa nu cada cumva mizerie in capul pistonului) si am curatat cu nadejde, cu ce-am avut la indemana, perii, carpe , spary-uri. Mi-a luat cam 2 zile, ce-i drept, dar am scapat de problema. Inainte nici aer nu intra suficent (intra undeva la 80%) insa acum totul este ok, am blindat EGR-ul si am terminat povestea. |
Author: | christu [ 02 Sep 2011, 16:56 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
La mine s-a intamplat cam asa: pe parcursul unei saptamani mi-am curatat eu egr-ul, am fost la mirica si mi-a strans o masa slaba. Inainte de aceasta saptamana am avut erorile descrise mai sus la ultimile drumuri afara din localitate si diverse erori gen abs not working, etc. Dupa respectiva saptamana am mai facut cateva drumuri destul de lungi afara din localitqate si nu am mai avut erori similare. Deci ori a fost de la masa slaba, ori a fost de la egr-ul incredibil de murdar...cine stie? Oricum, cum am scris si pe topicul dedicat, mirica m-a anuntat ca egr-ul meu nu functioneaza. Deci incredibile sunt caile mecanicilor italieni! ![]() |
Author: | FREEZER [ 02 Sep 2011, 17:03 ] |
Post subject: | Re: Probleme 159 mai "ciudate" si rezolvarea lor! |
Stai linistit, ca nici la mine nu mai lucra bine egr-ul (ramanea deschis in sarcina la 4%) si doar ce-l curatasem, in urma cu cca 4k km. Nu era imbacsit, dar avea ceva prin el. |
Page 3 of 72 | All times are UTC+03:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |